quote:
quote:
Iemand nog iets?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Jij schobbejak.
Ik ben het wachten op PostNL zat
Toto wil dat ik bij hem kom zuigenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nu moeten jullie neuken
Ohquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Morgen Indiaas. Curry met lamsvlees (duurrrrecht niet normaal
) en spinazie, yoghurt en shit. Tweede kerstdag kip met pesto uit de oven en dag daarna uit eten.
Ik wil pad thai.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
) en spinazie, yoghurt en shit. Tweede kerstdag kip met pesto uit de oven en dag daarna uit eten.
Jawel. Ze vinden het wel lekker. Maar niet echt zo veel en met al die sausjes enzo. Nou ja verleden jaar ook al gedaan dusquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, en ze houden ook niet van vis oid?
en jij zou nee zeggen zekerquote:
Klinkt mij erg aangenaam in de oren andersquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens jaar weer!quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. Ze vinden het wel lekker. Maar niet echt zo veel en met al die sausjes enzo. Nou ja verleden jaar ook al gedaan dus
Ja is het ook hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt mij erg aangenaam in de oren anders
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:23 schreef Xeor het volgende:
[..]
Tshock spuit in de nacht stiekem wat kwakjes in je vagijn.
Denk het.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en jij zou nee zeggen zeker
Tchock en ik slapen beide met een slot op onze slaapkamer. We slapen ook niet samen natuurlijk, mag niet.. Gelovig hequote:Op dinsdag 24 december 2013 14:23 schreef Xeor het volgende:
[..]
Tshock spuit in de nacht stiekem wat kwakjes in je vagijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |