En toen zat je piemel opeens in een kip?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nou, ik heb er aan gedacht, en toen ...
Ik denk dat ik het getroll zat werdquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ben tevens nog steeds een kutuser
Okequote:Op dinsdag 24 december 2013 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het was een grapje. Maarja, erg fijn
.
Vinkje gezet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ben tevens nog steeds een kutuser
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toen zat je piemel opeens in een kip?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat met mijn hoofd in een koeienkutquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bleek hij geen krukje te bezitten om achter de koe plaats te nemen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Hier ben ik het eens.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:17 schreef Jhali het volgende:
De laatste poster in dit topic opent in principe het nieuwe deel. Als dat niet binnen vijf minuten gebeurt, ben je vrij om dat zelf te doen!
De laatste poster in dit topic opent in principe het nieuwe deel. Als dat niet binnen vijf minuten gebeurt, ben je vrij om dat zelf te doen!
De laatste poster in dit topic opent in principe het nieuwe deel. Als dat niet binnen VIJF MINUTEN gebeurt, ben je vrij om dat zelf te doen!
Ik heb voor mezelf besloten dat niet te doen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:17 schreef Xeor het volgende:
LMI je moet 2 kipfiletjes aan elkaar maken met stiekjes... the real deal
Biefstukkiequote:Op dinsdag 24 december 2013 14:18 schreef Fok-it het volgende:
Wat gaan jullie morgen eten als kerstmaal? #Seriousquestion
Ik denk gewoon pizza, doen niet echt aan kerstquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:18 schreef Fok-it het volgende:
Wat gaan jullie morgen eten als kerstmaal? #Seriousquestion
Koop een fleshlight?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb voor mezelf besloten dat niet te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |