Dat kan nu al: http://www.fotokonijnenberg.nl/canon-ef-50mm-f1-8-iiquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd Scrum en kom je het even melden welke het geworden is?
Prachtig zeg, dat licht door die gebrandschilderde ramen. Ja, dan is zo'n dure lens zeker de moeite waard he?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat kan nu al: http://www.fotokonijnenberg.nl/canon-ef-50mm-f1-8-ii
En dat levert dit op:
[ afbeelding ]
Ik zou me eerder zorgen maken om het boodschappen doen op 24 decemberquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:06 schreef Lavenderr het volgende:
Even wat boodschappen halen. Hoop dat als ik terugkom de schutting nog staat
Ahww dank je lav.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:01 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen deze stormachtige dag voor Kerst
en voor de jarige Tjacka:
![]()
![]()
Hehe, het mooie is, dit is de goedkoopste lens die er bestaat zo'n beetjequote:Op dinsdag 24 december 2013 10:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Prachtig zeg, dat licht door die gebrandschilderde ramen. Ja, dan is zo'n dure lens zeker de moeite waard he?
waait hard he, mijn tuintafeltje ligt bij de buren.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:06 schreef Lavenderr het volgende:
Even wat boodschappen halen. Hoop dat als ik terugkom de schutting nog staat
Mijn schutting is tijdelijk gefixeerd met een paaltje en spanbanden, anders had hij nu omgelegen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
waait hard he, mijn tuintafeltje ligt bij de buren.
jij ook zoetwaterzonnebaarsvisjequote:Op dinsdag 24 december 2013 15:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
hoi allemaal! Fijne kerst!![]()
De mooiste tijd van het jaar, vaak..
zow... mooi hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:34 schreef Scrummie het volgende:
Fijne dagen allemaal!
[ afbeelding ]
(eigen foto met nieuwe lens)
Heel mooiquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:34 schreef Scrummie het volgende:
Fijne dagen allemaal!
[ afbeelding ]
(eigen foto met nieuwe lens)
Mooi gedaan Sarah. Jij ook fijne Kerst gewenstquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:02 schreef sararaats het volgende:
FEE / Fijne feestdagen vanuit België
Plaatje kwam van internetquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi gedaan Sarah. Jij ook fijne Kerst gewenst
Ja hoor, lekker beetje tv, beetje Fokken, wijntje erbij, kerstliedjes wat wil een mens nog meer?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
kerstavond aan de Rijn.. En ik word dronken.
Heeft iedereen een goeie tijd?
Neequote:Op dinsdag 24 december 2013 22:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
kerstavond aan de Rijn.. En ik word dronken.
Heeft iedereen een goeie tijd?
Ziek maar ik ga er het beste van makenquote:Op woensdag 25 december 2013 11:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
mogge! Ik heb niet eens een kater.
Wat is er Sara? Geen leuke kerst?
Zo eens richting familie.. Fijne eerste kerstdag!
nag steeds, das best ruk beterschap meid.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ziek maar ik ga er het beste van maken
quote:Op woensdag 25 december 2013 11:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ziek maar ik ga er het beste van maken
Mogguh L.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:12 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Lekker tweede kerstdag-niksdoe-luieren-rommeldag
Hey B. Ik krijg ook vanmiddag visite met niet zulk klein grut, dit worden langzamerhand bomen van kerels.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh L.
Juist vandaag een drukke dag met familie en een hoop klein grut.
Ja hoor was leuk en jij?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey B. Ik krijg ook vanmiddag visite met niet zulk klein grut, dit worden langzamerhand bomen van kerels.
Leuke eerste Kerstdag gehad?
Ik heb daar geen enkele invloed op, bovendien met ik altijd superslecht met prijsvragen. Heb nog nooit wat gewonnen. Oh jawel, vroegah op school een keer met een opstelwedstrijdquote:Op donderdag 26 december 2013 10:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hoor was leuk en jij?
Kun jij als FOK! medewerken niet wat invloed uit oefenen op de prijsvragen?Heb net meegedaan met de prijsvraag voor super mario voor de wii u. Wil die graag even winnen voor m'n neefje.
Jammer hoor. Nou ja dan vertrouw ik maar op mijn geluk.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb daar geen enkele invloed op, bovendien met ik altijd superslecht met prijsvragen. Heb nog nooit wat gewonnen. Oh jawel, vroegah op school een keer met een opstelwedstrijd
Zou duimen helpen? Want dat kan ik welquote:Op donderdag 26 december 2013 10:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jammer hoor. Nou ja dan vertrouw ik maar op mijn geluk.
Duim jij nog steeds?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou duimen helpen? Want dat kan ik wel
quote:Op donderdag 26 december 2013 10:42 schreef Lavenderr het volgende:
Tijd voor The Killers
![]()
![]()
Met een BNW-tintje. UFO's en aliens![]()
Uitbuiken valt mee, heb niet zoveel gegeten.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:11 schreef theguyver het volgende:
[..]moge peeps, iedereen nog aan het uitbuiken voor ronde 2?
Dankje Div. Jij ookquote:
Franse uiensoepje staat al te borrelen. Na gerecht staat al in de oven. Rollade heb ik gister al gemaakt.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu alles in orde maken voor de visite van vanmiddag.
Jaa, lekker rustigquote:Op donderdag 26 december 2013 11:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankje Div. Jij ook![]()
Heb je een leuke eerste kerstdag gehad?
Klinkt goed! Hoe zorg jij ervoor dat de rollade niet te droog wordt?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Franse uiensoepje staat al te borrelen. Na gerecht staat al in de oven. Rollade heb ik gister al gemaakt.
Momenteel voorbereidingen voor de varkenshaas en andere dingen van het hoofdgerecht.
Wat ga je eten allemaal?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaa, lekker rustigVandaag helemaal los wat betreft eten
En vanavond rustig op het bankje een filmpje kijken![]()
Jij ook een leuke dag gehad gisteren?
Van die klein pannetjes uit de oven met groentjes en vlees. Met van alles en nog wat ernaast als bijgerecht. Weet niet wat allemaalquote:Op donderdag 26 december 2013 12:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat ga je eten allemaal?
Ja, was wel een fijne dag. Beetje mixed emotions met Kerst altijd.
Heeft te maken met iemand die er niet meer is en die mis je natuurlijk met dit soort dagen extra.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Van die klein pannetjes uit de oven met groentjes en vlees. Met van alles en nog wat ernaast als bijgerecht. Weet niet wat allemaal
Hoezo mixed emotions?Heb dat zelf ook wel een beetje, maar da's ivm t niet hebben van 'n vriendin
Oh jaquote:Op donderdag 26 december 2013 12:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heeft te maken met iemand die er niet meer is en die mis je natuurlijk met dit soort dagen extra.
Heel veel plezier en wellicht zit je volgend jaar met een vriendin bij de kerstboom.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh jadat is klote inderdaad
![]()
![]()
Maak 't gezellig met je visite vanmiddag! Ik ga nu op de fiets richting het eten
Dankje, ik hoop het..quote:Op donderdag 26 december 2013 12:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel veel plezier en wellicht zit je volgend jaar met een vriendin bij de kerstboom.
Eetze
Niet dus, vind hem wat te droog. dacht ik kan het wel in de braadfpan. Oven was toch beter geweest met thermometer. Maja hij kan nog net.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt goed! Hoe zorg jij ervoor dat de rollade niet te droog wordt?
Precies zo gedaan. Zo droog als gort. Weggespoeld met veel fijn. Was ook geen straf hoorquote:Op donderdag 26 december 2013 13:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Niet dus, vind hem wat te droog. dacht ik kan het wel in de braadfpan. Oven was toch beter geweest met thermometer. Maja hij kan nog net.
Gewoon niet te hoog vuur en op tijd stoppen.
Jonguh, geloof mij. Er zijn veel meer dingen die makkelijk af te spuiten zijn.:Pquote:Op donderdag 26 december 2013 14:03 schreef Tjacka het volgende:
net motor afgespoten is best makkelijk eigenlijk
zoals watquote:Op donderdag 26 december 2013 14:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jonguh, geloof mij. Er zijn veel meer dingen die makkelijk af te spuiten zijn.:P
Niet als ik ziek benquote:Op donderdag 26 december 2013 14:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ben jij altijd zo duidelijk in wat je zeggen wil?
Dat is het mooiste he, het nawuivenquote:Op donderdag 26 december 2013 20:41 schreef Blaadjes het volgende:
Tering....kinders...neefjes nichtjes.....pfff
Maar goed zoals een echte oom heb ik ze stuk voor stuk wild gemaakt en naar huis gestuurd.
welk lavjequote:Op donderdag 26 december 2013 23:03 schreef Lavenderr het volgende:
Zo'n mooie film gezien , tissues helemaal natgehuild
The Christmas Blessing op RTL8. Kon gewoon niet meer stoppen met huilen.quote:
oh ken ik nietquote:Op donderdag 26 december 2013 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
The Christmas Blessing op RTL8. Kon gewoon niet meer stoppen met huilen.
Soms ook wel eens heel fijn. En goed denk ik. Kun je opgekropt verdriet kwijt.
Ja, echt zielig. Of eerder ontroerend. Maar was toch al een beetje van slag dus dat zitten de tranen hoog.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh ken ik niet
is die zo zielig?
ik moet nooit huilen om films maar soms ben ik wel 3 dagen somber van een film
3 dagen somber van een film? Dat is best lang.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh ken ik niet
is die zo zielig?
ik moet nooit huilen om films maar soms ben ik wel 3 dagen somber van een film
Heb ik met alles, binnenvetter toch en dan blijft dat hangenquote:Op donderdag 26 december 2013 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
3 dagen somber van een film? Dat is best lang.
Ja, geloof dat ik je begrijp. Als je je niet zo snel uit kun je dingen opkroppen en dan is het eigenlijk makkelijker om het er meteen door een huilbui uit te gooien. Jij verwerkt het op een andere manier. Duurt wat langer.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb ik met alles, binnenvetter toch en dan blijft dat hangen
ik was wel blij met m'n dienstje 04.30 tot 9. morgen weer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Mazzelaar! Ben de hele dag in touw..
Goeiemorgen allemaal!
Nou nog een geluidje dan. echt iets voor jou denk ik:quote:
Ja, dat hoor ik graag, zéker op vrijdag en het hele jaar doorquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou nog een geluidje dan. echt iets voor jou denk ik:![]()
ja na 20 sec. was ik al klaar met kijken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik graag, zéker op vrijdag en het hele jaar door![]()
![]()
![]()
En die dame voorop lijkt mij ook wel prettig voor je om naar te kijken.
I knew itquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja na 20 sec. was ik al klaar met kijken.
Laat ik het zo zeggen: ik hád plannen. En nu is het alweer middag, dus daar komt niets van terecht.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:13 schreef Blaadjes het volgende:
nog plannen vandaag L? (L=Schatje, poepie enz)
Alweer? Wat een k***z*k zegquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:01 schreef Blaadjes het volgende:
Gadver, laat die goser waarover ik het pas had het afgelopen nacht weer afweten. Ontslag bla bla bla....jaja en wie mag er nu nachtdienst gaan doen vannacht? Juist.
Ja wat een sukkel he?quote:
Het meest lullige is dat jij hiervoor opdraait.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja wat een sukkel he?
Lekker zuipen en snuiven...nou dat zal snel over zijn als je niks verdient!
Echt he. Baal echt stevigquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:21 schreef Scrummie het volgende:
Vanavond geen topshow.. Wat ga jij nu doen Lav? Ik verveel me nu al.
Als ik morgen klaar ben ga ik een stuk in m'n kraag zuipen. dat zal hem leren, die rekel!quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het meest lullige is dat jij hiervoor opdraait.
Ja, dat feest is snel over zonder inkomen.
Dát bedoel ikquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Als ik morgen klaar ben ga ik een stuk in m'n kraag zuipen. dat zal hem leren, die rekel!
Doe je mee? ik ben rond 9 weer thuis. Je eerste sherry moet kunnen dan, als ik dat dieet van vroegah mag geloven.quote:
Sherryquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Doe je mee? ik ben rond 9 weer thuis. Je eerste sherry moet kunnen dan, als ik dat dieet van vroegah mag geloven.
Nee hoor. Zo heel af en toe is het best lekker die otrivin.quote:
Ja mag ook. Hoewel ik vind wit wijntje wel behoorlijk dubieus....wat is er mis met een zwart wijntje?quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sherryben ik een keer zo dronken en vervolgens ziek van geweest dat ik het daarna nooit meer gedronken heb. Teiltjes
![]()
Ik doe wel een wit wijntje ok?
Een quinsyhalvegario2013 wijntje dan maar?quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja mag ook. Hoewel ik vind wit wijntje wel behoorlijk dubieus....wat is er mis met een zwart wijntje?
Als we ooit sex hebben lav, doen we een topshowtje als voorspel voor de echte topshow. Je brengt de wildste ideeën in mij los met je post.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt he. Baal echt stevig![]()
Ik ga filmpje kijken en me verheugen op volgende week dinsdag. Eerst 3 uur topshow en dan feestvieren![]()
En nu alvast wat voorspelpret
Dit youtubeje is stukken leuker dan die herhaling he Scrum?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als we ooit sex hebben lav, doen we een topshowtje als voorspel voor de echte topshow. Je brengt de wildste ideeën in mij los met je post.
Jaaa, echt. Was geen topshow de laatste keer. Misschien vanavond maar gewoon YouTube erop via Airplay en schateren van het lachen om hoogte puntenquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit youtubeje is stukken leuker dan die herhaling he Scrum?
Is zo'n beetje de saaiste van de afgelopen tijd.
En een heel interessantequote:Op vrijdag 27 december 2013 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kom eens buiten mijn comfort zone en post eens een topic in BNW
Ik kan daar echt steeds opnieuw naar kijken en me elke keer weer gek lachenquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jaaa, echt. Was geen topshow de laatste keer. Misschien vanavond maar gewoon YouTube erop via Airplay en schateren van het lachen om hoogte punten
Dat is ook het briljante aan VI. Het blijft leuk, ook de grappen die al 5 keer worden gemaakt. Maar het complete plaatje; Gijpie, Derksen, Genee, en Boskamp/Kieft (wat mij betreft de 2 topgasten) bezorgen je elke keer weer zere kaken van het lachenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan daar echt steeds opnieuw naar kijken en me elke keer weer gek lachen
Nou dat is het precies.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is ook het briljante aan VI. Het blijft leuk, ook de grappen die al 5 keer worden gemaakt. Maar het complete plaatje; Gijpie, Derksen, Genee, en Boskamp/Kieft (wat mij betreft de 2 topgasten) bezorgen je elke keer weer zere kaken van het lachen
Haha ja idd, een herhaling die telkens anders is. Briljant. En Lowietje idd ja.. ook zo mooiquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dat is het precies.
Het is eigenlijk steeds hetzelfde toneelstuk waarbij de personages die besproken worden verschillen. Nou ja, Lowie komt regelmatig in het gesprek terugmaar de basis is die 4 aan tafel. Ongelofelijk goed.
En dan zie je Genee heel subtiel een hintje geven, even lekker het vuurtje aanwakkeren. Van der Gijp die nog wat zegt en dan Derksen die helemaal losgaat. En dan zie je je Genee genieten dat zijn voorzetje gelukt is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha ja idd, een herhaling die telkens anders is. Briljant. En Lowietje idd ja.. ook zo mooi
Hahaha ja, inderdaad. Zo gaat het precies. Of Gijp die Bossie loopt te etteren, Bossie geeft Gijp een koek, en Derksen gaat erop door en de halve studio ligt in een deuk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan zie je Genee heel subtiel een hintje geven, even lekker het vuurtje aanwakkeren. Van der Gijp die nog wat zegt en dan Derksen die helemaal losgaat. En dan zie je je Genee genieten dat zijn voorzetje gelukt is.
Dat wordt genieten oudejaarsavond Scrum . Beter dan welke oudejaarsconference ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha ja, inderdaad. Zo gaat het precies. Of Gijp die Bossie loopt te etteren, Bossie geeft Gijp een koek, en Derksen gaat erop door en de halve studio ligt in een deuk.
Idd! Ik neem 't op en kijk laterquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt genieten oudejaarsavond Scrum . Beter dan welke oudejaarsconference ook
Echt tof kado zegquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:01 schreef Scrummie het volgende:
Zo, verjaardags kado voor pa binnen, die gaat lekker de 31e van janauri naar Slagerij van Kampen in Zwolle. Vanaf mijn 5e ofzo zit ie daar al over te praten dat ie dat zo gaaf vind maar is er nog nooit geweest. Ben nu 29, dus het wachten heeft lang genoeg geduurd
Ja tochquote:
Oh wow! Ik heb ze ooit eens gezien. Erg goed:)quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:01 schreef Scrummie het volgende:
Zo, verjaardags kado voor pa binnen, die gaat lekker de 31e van janauri naar Slagerij van Kampen in Zwolle. Vanaf mijn 5e ofzo zit ie daar al over te praten dat ie dat zo gaaf vind maar is er nog nooit geweest. Ben nu 29, dus het wachten heeft lang genoeg geduurd
Dan is die wel heel berucht ik heb er ook wel eens van gehoord..quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:01 schreef Scrummie het volgende:
En B, sherryfles al leeg?quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Doe je mee? ik ben rond 9 weer thuis. Je eerste sherry moet kunnen dan, als ik dat dieet van vroegah mag geloven.
Mogguh. Ja hoor lekker gewerkt ondanks...:)quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En B, sherryfles al leeg?![]()
Toch wel lekker gewerkt ondanks collega die het af liet weten?
Je hebt het verdiendquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh. Ja hoor lekker gewerkt ondanks...:)
Vanavond lekker luieren.
Heerlijk zeg. Waar in Nederland is dat? Subtropisch zwemparadijs?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:43 schreef El_Matador het volgende:
Groeten vanuit een zonovergoten Nederland waar palmen ruisen en je bediend wordt door serviele negers.
hey ben je weer eens in Nederland?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:43 schreef El_Matador het volgende:
Groeten vanuit een zonovergoten Nederland waar palmen ruisen en je bediend wordt door serviele negers.
het is een feestje wel kort geslapen vannacht denk drie kwartier ofzoquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Tjack. Hoe gaat het? Is life good for you?
Welja, vind ik ook. Een nachtje doorhalen is niet zo ergquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is een feestje wel kort geslapen vannacht denk drie kwartier ofzo
maar ach dan morgen maar weer inhalen
Curacao.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heerlijk zeg. Waar in Nederland is dat? Subtropisch zwemparadijs?
In het koninkrijk. Nooit opgeven, die Antillen!quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
hey ben je weer eens in Nederland?
Lekker weertje hier he![]()
Heerlijk zeg. En als je dan weet hoe een druilerig weer het hier isquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Curacao.
Gisteravond feestje op het strand met een nog meer dan normaal stralende Miss Escobar bij haar eerste goeie xtc-trip.
Bogota ook, zoals gewoonlijk. Nog even genieten hier.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heerlijk zeg. En als je dan weet hoe een druilerig weer het hier is![]()
Maar eh, als 'we' de Antillen opgeven kunnen we er toch evengoed naartoe op vakantie?
Vanavond verjaardag.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welja, vind ik ook. Een nachtje doorhalen is niet zo erg
Klinkt intrigerend .quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:23 schreef PontifexMaximus het volgende:
Mijn kerst: gourmeppengourmetten en gleuven vullen.
Zonde, net nu het zonnetje zo lekker schijnt .quote:Op zondag 29 december 2013 11:12 schreef theguyver het volgende:
moge peepsmijn vakantie zit er weer op
Dat wel, mja laatste dagje nog ff 3 dubbel van genieten en vanaaf naar the hunger games catching firequote:Op zondag 29 december 2013 11:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zonde, net nu het zonnetje zo lekker schijnt .
Goeiemorgen
Dit topic gaat zo langzaam dat we dezelfde tt kunnen gebruiken mocht er nog een nieuwe komenquote:Op zondag 29 december 2013 11:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat wel, mja laatste dagje nog ff 3 dubbel van genieten en vanaaf naar the hunger games catching fire
haha erg he, was ook maar ff hardlopen 8 km vanochtendquote:Op zondag 29 december 2013 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit topic gaat zo langzaam dat we dezelfde tt kunnen gebruiken mocht er nog een nieuwe komen
Ik heb ook vanmorgen mijn rondje HmeerseBos gedaan. Was lekker.quote:Op zondag 29 december 2013 15:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha erg he, was ook maar ff hardlopen 8 km vanochtend
nicequote:Op zondag 29 december 2013 15:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb ook vanmorgen mijn rondje HmeerseBos gedaan. Was lekker.
Dat ziet er best triest uit.quote:Op zondag 29 december 2013 15:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
nice
goed bezig dame
ff nieuwe comic opgehaald deel 2
[ afbeelding ]
suske en wiske in een nieuw jasje en behoorlijk anders dan vroeger.quote:Op zondag 29 december 2013 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ziet er best triest uit.
Moet aan deze denken
Ik vind de originele van Cat Stevens toch de beste.quote:Op zondag 29 december 2013 16:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
suske en wiske in een nieuw jasje en behoorlijk anders dan vroeger.
HIM!!!!!!!!!!!
wacht dat is niet het origneelquote:Op zondag 29 december 2013 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind de originele van Cat Stevens toch de beste.
Deze past ook wel mooi in het rijtje
Ik ook is ff heel wat anders.quote:Op zondag 29 december 2013 16:52 schreef Gray het volgende:
Ik waardeer die nieuwe artform van Suske en Wiske wel.
Zeker tof Grayquote:Op zondag 29 december 2013 17:01 schreef Gray het volgende:
Toffe fictieve BNW-game:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron
Morgen geen VI maar overmorgen des te meer Scrum. Zin inquote:Op zondag 29 december 2013 16:54 schreef Scrummie het volgende:
Zo, het werk zit erop voor vandaag. Nu weer chillen! God, wat houd ik van die vakantie, beetje bijklussen, geld verdienen, en dan weer lekker nixen.
Ik kon de originele van Cat Stevens niet vinden, alleen maar live-uitvoeringen. Jammer, want juist die originele vond ik te gek.quote:Op zondag 29 december 2013 16:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
wacht dat is niet het origneel![]()
lol zat gister zingstar te doen dus vandaar
oeh van cat stevens en die van jou klinkt ook lekker hoor![]()
Yes! Ik ookquote:Op zondag 29 december 2013 17:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morgen geen VI maar overmorgen des te meer Scrum. Zin in
Haha, eerste keer dat ik 'm ziequote:Op zondag 29 december 2013 17:29 schreef Jhali het volgende:
Godverdomme, plaatje in de OPIk twijfel nu.
Mooi he? Heeft Essenhills gemaakt.quote:Op zondag 29 december 2013 17:29 schreef Jhali het volgende:
Godverdomme, plaatje in de OPIk twijfel nu.
Ja of de wereld er niet echt zo uitziet hahaquote:Op zondag 29 december 2013 17:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi he? Heeft Essenhills gemaakt.
Waat twijfel je aan?
En welkom hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Divje op 29-12-2013 18:10:29 ]oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op zondag 29 december 2013 18:03 schreef Divje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, dat was mijn dag ongeveer..
Koffie begint nu uit te werken, tijd voor een nieuw bakkie![]()
Alles goed met de mensen hier? Fijn weekend gehad?Al die koffie! Vind je het gek dat je de halve dag op het toilet hebt doorgebracht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hyper kan ik me ook voorstellen![]()
Heb je ook wel gegeten tussen de koffie en de peuken door? Niet vergeten hoor![]()
Ja was fijn weekend, morgen is het weer werken geblazen helaas![]()
Hoop je dat de wereld er zo echt uitziet of juist niet?quote:Op zondag 29 december 2013 17:47 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja of de wereld er niet echt zo uitziet haha
Hoi
Weet ik niet, vraag me dan namelijk af wat er is als je een gat graaft in de aarde en dan daarbuitenquote:Op zondag 29 december 2013 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoop je dat de wereld er zo echt uitziet of juist niet?
Ik vind het niet gek. Mijn toiletruimte is als een tweede huis voor mequote:Op zondag 29 december 2013 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Al die koffie! Vind je het gek dat je de halve dag op het toilet hebt doorgebracht?
Hyper kan ik me ook voorstellen![]()
Heb je ook wel gegeten tussen de koffie en de peuken door? Niet vergeten hoor![]()
Ja was fijn weekend, morgen is het weer werken geblazen helaas
quote:Op zondag 29 december 2013 18:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
Weet ik niet, vraag me dan namelijk af wat er is als je een gat graaft in de aarde en dan daarbuiten
We hebben een heel leuk topic hier over De Holle Aarde.quote:Op zondag 29 december 2013 18:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
Weet ik niet, vraag me dan namelijk af wat er is als je een gat graaft in de aarde en dan daarbuiten
ik vind je leukquote:Op zondag 29 december 2013 18:44 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Tjackawaar heb ik dat aan verdiend?
kijkquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 17:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
1. lavenderr/insomnia
2. lavenderr/insomnia
3. supersof
4. fok-it
5. etsu
6. ezell
7. blaadjes/divje
8. the guyver
9. motorbloempje
10. Stuart
en ik vergeet LR en heppie express hahahahahahaa
Jaaquote:
mag ik je eerste note gevenquote:Op zondag 29 december 2013 18:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaa![]()
Gedeelde plek met Blaadjes, die speelt GTA Online dus is een baas
Ik ben vereerd
Ik denk dat je dan gek wordt. Teveel tegelijk. Tenzij je het tijdelijk uit kunt zetten.quote:Op zondag 29 december 2013 18:54 schreef Scrummie het volgende:
Ik was gisteren trouwens weer eens flink van 't padje af en lag in bed, en ging nadenken. Soms heb ik van die buien, dat ik echt nadenk. En toen dacht ik; de stap naar een 'superhuman' die alles weet, alles kent, is niet eens ver weg. Het enige wat we moeten kunnen, is het internet inhaken op onze hersenen. Als we mogelijk maken dat we, ik noem maar wat, google aan onze hersenen kunnen koppelen, weten we alles wat er op internet staat. Een zoek opdracht in je hersenen bijvoorbeeld gaat natuurlijk mega snel. Als je dan denkt "Wat is de relativiteits theorie?" dan weet je het al. Maar je kan ook rekenen met Google, dus elke som; plop het antwoord.
Maar ja.
Oef, al die informatie die dan je hoofd instroomtquote:Op zondag 29 december 2013 18:54 schreef Scrummie het volgende:
Ik was gisteren trouwens weer eens flink van 't padje af en lag in bed, en ging nadenken. Soms heb ik van die buien, dat ik echt nadenk. En toen dacht ik; de stap naar een 'superhuman' die alles weet, alles kent, is niet eens ver weg. Het enige wat we moeten kunnen, is het internet inhaken op onze hersenen. Als we mogelijk maken dat we, ik noem maar wat, google aan onze hersenen kunnen koppelen, weten we alles wat er op internet staat. Een zoek opdracht in je hersenen bijvoorbeeld gaat natuurlijk mega snel. Als je dan denkt "Wat is de relativiteits theorie?" dan weet je het al. Maar je kan ook rekenen met Google, dus elke som; plop het antwoord.
Maar ja.
Lag dubbel om je 'Maar ja.' Leuke denkbuien zijn dat hequote:
Dan moet ik eerst dronken worden, heb geen bier in huisquote:
De leukstequote:Op zondag 29 december 2013 18:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Oef, al die informatie die dan je hoofd instroomtik haal eerder gepost plaatje erbij:
[..]
Lag dubbel om je 'Maar ja.' Leuke denkbuien zijn dat he
Het gaat alleen om op het moment van denken he. Dus je denkt "relativiteit theorie" en boem, je weet het.quote:Op zondag 29 december 2013 18:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan gek wordt. Teveel tegelijk. Tenzij je het tijdelijk uit kunt zetten.
Waarom moet het nou direct weer ordinair?quote:Op zondag 29 december 2013 19:00 schreef Tjacka het volgende:
was gisteren ook dronken
en werd geil
dat was ook een nare situatie
quote:Op zondag 29 december 2013 19:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Waarom moet het nou direct weer ordinair?
*notequote:Op zondag 29 december 2013 19:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Grapje toch, ff hendig gekarnd zekers?
is dit duits?quote:Op zondag 29 december 2013 19:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Grapje toch, ff hendig gekarnd zekers?
omg yes, please doquote:Op zondag 29 december 2013 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We hebben een heel leuk topic hier over De Holle Aarde.
Zal even voor je zoeken.
Is echt smullen.
quote:
Gewoon NL hoor. hendig heb ik vroeger eens gelezen hier op 't forum. iets met een slip.quote:
ben jij dat op die uiquote:Op zondag 29 december 2013 19:14 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
This is how we roll in BNW.
Valt tegen hoor. Maar dank je wel Tjacka.quote:
Hij is weer aan het groeien ookquote:Op zondag 29 december 2013 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een kanjer lekker stuk he? Staat hem goed zo'n baardje
ik hoor net dat hij tegen valtquote:Op zondag 29 december 2013 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een kanjer lekker stuk he? Staat hem goed zo'n baardje
daley is echt knap jaquote:Op zondag 29 december 2013 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
Daley is wel heel lekker.
Maar Scrummie vind ik toch stoerder met dat baardje.
Moeilijk kiezen hoor
Kiezen tussen een 020'er en mij. Dat je twijfelt is een messteek, niet in mijn hart, maar in mijn rug lav.quote:Op zondag 29 december 2013 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
Moeilijk kiezen hoor
Je hebt je UI veranderdquote:Op zondag 29 december 2013 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kiezen tussen een 020'er en mij. Dat je twijfelt is een messteek, niet in mijn hart, maar in mijn rug lav.
Wowquote:Op zondag 29 december 2013 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kiezen tussen een 020'er en mij. Dat je twijfelt is een messteek, niet in mijn hart, maar in mijn rug lav.
quote:Op zondag 29 december 2013 19:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Wow
Je bent wel stoerder dan Daleyal is dat ook niet zo moeilijk..
Uhh.. sorry man. Ben niet zo goed in zulke dingen..
Trein?quote:Op zondag 29 december 2013 19:42 schreef Tjacka het volgende:
Stil eens over daley.
Jullie bevinden zich nu op gevoelig trein.
Echt?quote:Op zondag 29 december 2013 19:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe, maar ik ben de oude kwijt nu
quote:Op zondag 29 december 2013 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We zijn hier niet zo moeilijk hoor. We krabben weleens, maar bijten niet.
Alhoewel...Daley
Zet je hem dan weer terug? Ik zeg niks meer over Daleyquote:Op zondag 29 december 2013 19:47 schreef Scrummie het volgende:
Toch gevonden lavje. Nu wil ik nooit meer horen dat je Daley leuker als mij vind.
Voor jou alles, dame.quote:Op zondag 29 december 2013 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zet je hem dan weer terug? Ik zeg niks meer over Daley
quote:Op zondag 29 december 2013 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
Moeilijk kiezen hoor
Jawel, vandaag toeristje gespeeld. vorige 2 dagen vooral familiequote:
Fijn. Oudejaar ook vieren met familie?quote:Op zondag 29 december 2013 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel, vandaag toeristje gespeeld. vorige 2 dagen vooral familie
zometeen ergens wat eten
Weet nog niet, wel uitgenodigd. Maar denk het niet.quote:Op zondag 29 december 2013 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fijn. Oudejaar ook vieren met familie?
Wanneer kom je weer terug?quote:Op zondag 29 december 2013 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet nog niet, wel uitgenodigd. Maar denk het niet.
doe maar een pogingquote:Op zondag 29 december 2013 19:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
leuk
dan wil ik ook wel met jou dm'en
wowquote:
Your wish.. you know.quote:Op zondag 29 december 2013 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
wow
zou je die ook even hier BNW / 9/11 #79: the truth about the theory willen zetten?
Jij ookquote:Op zondag 29 december 2013 20:07 schreef Scrummie het volgende:
En ik ga filmpje kijken, fijne avond nog!
Zie nu pas welk topic je zei, maar als ik het daar plaats is het enigszins offtopicquote:Op zondag 29 december 2013 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
wow
zou je die ook even hier BNW / 9/11 #79: the truth about the theory willen zetten?
Oh? Ik dacht dat het over 9/11 ging, maar het gaat dus een heel andere kant op?quote:Op zondag 29 december 2013 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zie nu pas welk topic je zei, maar als ik het daar plaats is het enigszins offtopic
nee, zag niet dat je die link hier had gezet?quote:Op zondag 29 december 2013 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
Jhali, heb je al even gekeken op dat Holle Aarde-topic?
Had hem gepost , maar hier is hij nog een keer:quote:Op zondag 29 december 2013 20:16 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee, zag niet dat je die link hier had gezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |