Dat kan nu al: http://www.fotokonijnenberg.nl/canon-ef-50mm-f1-8-iiquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd Scrum en kom je het even melden welke het geworden is?
Prachtig zeg, dat licht door die gebrandschilderde ramen. Ja, dan is zo'n dure lens zeker de moeite waard he?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat kan nu al: http://www.fotokonijnenberg.nl/canon-ef-50mm-f1-8-ii
En dat levert dit op:
[ afbeelding ]
Ik zou me eerder zorgen maken om het boodschappen doen op 24 decemberquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:06 schreef Lavenderr het volgende:
Even wat boodschappen halen. Hoop dat als ik terugkom de schutting nog staat
Ahww dank je lav.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:01 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen deze stormachtige dag voor Kerst
en voor de jarige Tjacka:
![]()
![]()
Hehe, het mooie is, dit is de goedkoopste lens die er bestaat zo'n beetjequote:Op dinsdag 24 december 2013 10:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Prachtig zeg, dat licht door die gebrandschilderde ramen. Ja, dan is zo'n dure lens zeker de moeite waard he?
waait hard he, mijn tuintafeltje ligt bij de buren.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:06 schreef Lavenderr het volgende:
Even wat boodschappen halen. Hoop dat als ik terugkom de schutting nog staat
Mijn schutting is tijdelijk gefixeerd met een paaltje en spanbanden, anders had hij nu omgelegen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
waait hard he, mijn tuintafeltje ligt bij de buren.
jij ook zoetwaterzonnebaarsvisjequote:Op dinsdag 24 december 2013 15:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
hoi allemaal! Fijne kerst!![]()
De mooiste tijd van het jaar, vaak..
zow... mooi hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:34 schreef Scrummie het volgende:
Fijne dagen allemaal!
[ afbeelding ]
(eigen foto met nieuwe lens)
Heel mooiquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:34 schreef Scrummie het volgende:
Fijne dagen allemaal!
[ afbeelding ]
(eigen foto met nieuwe lens)
Mooi gedaan Sarah. Jij ook fijne Kerst gewenstquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:02 schreef sararaats het volgende:
FEE / Fijne feestdagen vanuit België
Plaatje kwam van internetquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi gedaan Sarah. Jij ook fijne Kerst gewenst
Ja hoor, lekker beetje tv, beetje Fokken, wijntje erbij, kerstliedjes wat wil een mens nog meer?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
kerstavond aan de Rijn.. En ik word dronken.
Heeft iedereen een goeie tijd?
Neequote:Op dinsdag 24 december 2013 22:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
kerstavond aan de Rijn.. En ik word dronken.
Heeft iedereen een goeie tijd?
Ziek maar ik ga er het beste van makenquote:Op woensdag 25 december 2013 11:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
mogge! Ik heb niet eens een kater.
Wat is er Sara? Geen leuke kerst?
Zo eens richting familie.. Fijne eerste kerstdag!
nag steeds, das best ruk beterschap meid.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ziek maar ik ga er het beste van maken
quote:Op woensdag 25 december 2013 11:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ziek maar ik ga er het beste van maken
Mogguh L.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:12 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Lekker tweede kerstdag-niksdoe-luieren-rommeldag
Hey B. Ik krijg ook vanmiddag visite met niet zulk klein grut, dit worden langzamerhand bomen van kerels.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh L.
Juist vandaag een drukke dag met familie en een hoop klein grut.
Ja hoor was leuk en jij?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey B. Ik krijg ook vanmiddag visite met niet zulk klein grut, dit worden langzamerhand bomen van kerels.
Leuke eerste Kerstdag gehad?
Ik heb daar geen enkele invloed op, bovendien met ik altijd superslecht met prijsvragen. Heb nog nooit wat gewonnen. Oh jawel, vroegah op school een keer met een opstelwedstrijdquote:Op donderdag 26 december 2013 10:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hoor was leuk en jij?
Kun jij als FOK! medewerken niet wat invloed uit oefenen op de prijsvragen?Heb net meegedaan met de prijsvraag voor super mario voor de wii u. Wil die graag even winnen voor m'n neefje.
Jammer hoor. Nou ja dan vertrouw ik maar op mijn geluk.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb daar geen enkele invloed op, bovendien met ik altijd superslecht met prijsvragen. Heb nog nooit wat gewonnen. Oh jawel, vroegah op school een keer met een opstelwedstrijd
Zou duimen helpen? Want dat kan ik welquote:Op donderdag 26 december 2013 10:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jammer hoor. Nou ja dan vertrouw ik maar op mijn geluk.
Duim jij nog steeds?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou duimen helpen? Want dat kan ik wel
quote:Op donderdag 26 december 2013 10:42 schreef Lavenderr het volgende:
Tijd voor The Killers
![]()
![]()
Met een BNW-tintje. UFO's en aliens![]()
Uitbuiken valt mee, heb niet zoveel gegeten.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:11 schreef theguyver het volgende:
[..]moge peeps, iedereen nog aan het uitbuiken voor ronde 2?
Dankje Div. Jij ookquote:
Franse uiensoepje staat al te borrelen. Na gerecht staat al in de oven. Rollade heb ik gister al gemaakt.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu alles in orde maken voor de visite van vanmiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |