Dat kan nu al: http://www.fotokonijnenberg.nl/canon-ef-50mm-f1-8-iiquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd Scrum en kom je het even melden welke het geworden is?
Prachtig zeg, dat licht door die gebrandschilderde ramen. Ja, dan is zo'n dure lens zeker de moeite waard he?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat kan nu al: http://www.fotokonijnenberg.nl/canon-ef-50mm-f1-8-ii
En dat levert dit op:
[ afbeelding ]
Ik zou me eerder zorgen maken om het boodschappen doen op 24 decemberquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:06 schreef Lavenderr het volgende:
Even wat boodschappen halen. Hoop dat als ik terugkom de schutting nog staat
Ahww dank je lav.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:01 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen deze stormachtige dag voor Kerst
en voor de jarige Tjacka:
![]()
![]()
Hehe, het mooie is, dit is de goedkoopste lens die er bestaat zo'n beetjequote:Op dinsdag 24 december 2013 10:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Prachtig zeg, dat licht door die gebrandschilderde ramen. Ja, dan is zo'n dure lens zeker de moeite waard he?
waait hard he, mijn tuintafeltje ligt bij de buren.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:06 schreef Lavenderr het volgende:
Even wat boodschappen halen. Hoop dat als ik terugkom de schutting nog staat
Mijn schutting is tijdelijk gefixeerd met een paaltje en spanbanden, anders had hij nu omgelegen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
waait hard he, mijn tuintafeltje ligt bij de buren.
jij ook zoetwaterzonnebaarsvisjequote:Op dinsdag 24 december 2013 15:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
hoi allemaal! Fijne kerst!![]()
De mooiste tijd van het jaar, vaak..
zow... mooi hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:34 schreef Scrummie het volgende:
Fijne dagen allemaal!
[ afbeelding ]
(eigen foto met nieuwe lens)
Heel mooiquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:34 schreef Scrummie het volgende:
Fijne dagen allemaal!
[ afbeelding ]
(eigen foto met nieuwe lens)
Mooi gedaan Sarah. Jij ook fijne Kerst gewenstquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:02 schreef sararaats het volgende:
FEE / Fijne feestdagen vanuit België
Plaatje kwam van internetquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi gedaan Sarah. Jij ook fijne Kerst gewenst
Ja hoor, lekker beetje tv, beetje Fokken, wijntje erbij, kerstliedjes wat wil een mens nog meer?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
kerstavond aan de Rijn.. En ik word dronken.
Heeft iedereen een goeie tijd?
Neequote:Op dinsdag 24 december 2013 22:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
kerstavond aan de Rijn.. En ik word dronken.
Heeft iedereen een goeie tijd?
Ziek maar ik ga er het beste van makenquote:Op woensdag 25 december 2013 11:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
mogge! Ik heb niet eens een kater.
Wat is er Sara? Geen leuke kerst?
Zo eens richting familie.. Fijne eerste kerstdag!
nag steeds, das best ruk beterschap meid.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ziek maar ik ga er het beste van maken
quote:Op woensdag 25 december 2013 11:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ziek maar ik ga er het beste van maken
Mogguh L.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:12 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Lekker tweede kerstdag-niksdoe-luieren-rommeldag
Hey B. Ik krijg ook vanmiddag visite met niet zulk klein grut, dit worden langzamerhand bomen van kerels.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh L.
Juist vandaag een drukke dag met familie en een hoop klein grut.
Ja hoor was leuk en jij?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey B. Ik krijg ook vanmiddag visite met niet zulk klein grut, dit worden langzamerhand bomen van kerels.
Leuke eerste Kerstdag gehad?
Ik heb daar geen enkele invloed op, bovendien met ik altijd superslecht met prijsvragen. Heb nog nooit wat gewonnen. Oh jawel, vroegah op school een keer met een opstelwedstrijdquote:Op donderdag 26 december 2013 10:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hoor was leuk en jij?
Kun jij als FOK! medewerken niet wat invloed uit oefenen op de prijsvragen?Heb net meegedaan met de prijsvraag voor super mario voor de wii u. Wil die graag even winnen voor m'n neefje.
Jammer hoor. Nou ja dan vertrouw ik maar op mijn geluk.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb daar geen enkele invloed op, bovendien met ik altijd superslecht met prijsvragen. Heb nog nooit wat gewonnen. Oh jawel, vroegah op school een keer met een opstelwedstrijd
Zou duimen helpen? Want dat kan ik welquote:Op donderdag 26 december 2013 10:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jammer hoor. Nou ja dan vertrouw ik maar op mijn geluk.
Duim jij nog steeds?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou duimen helpen? Want dat kan ik wel
quote:Op donderdag 26 december 2013 10:42 schreef Lavenderr het volgende:
Tijd voor The Killers
![]()
![]()
Met een BNW-tintje. UFO's en aliens![]()
Uitbuiken valt mee, heb niet zoveel gegeten.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:11 schreef theguyver het volgende:
[..]moge peeps, iedereen nog aan het uitbuiken voor ronde 2?
Dankje Div. Jij ookquote:
Franse uiensoepje staat al te borrelen. Na gerecht staat al in de oven. Rollade heb ik gister al gemaakt.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu alles in orde maken voor de visite van vanmiddag.
Jaa, lekker rustigquote:Op donderdag 26 december 2013 11:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankje Div. Jij ook![]()
Heb je een leuke eerste kerstdag gehad?
Klinkt goed! Hoe zorg jij ervoor dat de rollade niet te droog wordt?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Franse uiensoepje staat al te borrelen. Na gerecht staat al in de oven. Rollade heb ik gister al gemaakt.
Momenteel voorbereidingen voor de varkenshaas en andere dingen van het hoofdgerecht.
Wat ga je eten allemaal?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaa, lekker rustigVandaag helemaal los wat betreft eten
En vanavond rustig op het bankje een filmpje kijken![]()
Jij ook een leuke dag gehad gisteren?
Van die klein pannetjes uit de oven met groentjes en vlees. Met van alles en nog wat ernaast als bijgerecht. Weet niet wat allemaalquote:Op donderdag 26 december 2013 12:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat ga je eten allemaal?
Ja, was wel een fijne dag. Beetje mixed emotions met Kerst altijd.
Heeft te maken met iemand die er niet meer is en die mis je natuurlijk met dit soort dagen extra.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Van die klein pannetjes uit de oven met groentjes en vlees. Met van alles en nog wat ernaast als bijgerecht. Weet niet wat allemaal
Hoezo mixed emotions?Heb dat zelf ook wel een beetje, maar da's ivm t niet hebben van 'n vriendin
Oh jaquote:Op donderdag 26 december 2013 12:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heeft te maken met iemand die er niet meer is en die mis je natuurlijk met dit soort dagen extra.
Heel veel plezier en wellicht zit je volgend jaar met een vriendin bij de kerstboom.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh jadat is klote inderdaad
![]()
![]()
Maak 't gezellig met je visite vanmiddag! Ik ga nu op de fiets richting het eten
Dankje, ik hoop het..quote:Op donderdag 26 december 2013 12:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel veel plezier en wellicht zit je volgend jaar met een vriendin bij de kerstboom.
Eetze
Niet dus, vind hem wat te droog. dacht ik kan het wel in de braadfpan. Oven was toch beter geweest met thermometer. Maja hij kan nog net.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt goed! Hoe zorg jij ervoor dat de rollade niet te droog wordt?
Precies zo gedaan. Zo droog als gort. Weggespoeld met veel fijn. Was ook geen straf hoorquote:Op donderdag 26 december 2013 13:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Niet dus, vind hem wat te droog. dacht ik kan het wel in de braadfpan. Oven was toch beter geweest met thermometer. Maja hij kan nog net.
Gewoon niet te hoog vuur en op tijd stoppen.
Jonguh, geloof mij. Er zijn veel meer dingen die makkelijk af te spuiten zijn.:Pquote:Op donderdag 26 december 2013 14:03 schreef Tjacka het volgende:
net motor afgespoten is best makkelijk eigenlijk
zoals watquote:Op donderdag 26 december 2013 14:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jonguh, geloof mij. Er zijn veel meer dingen die makkelijk af te spuiten zijn.:P
Niet als ik ziek benquote:Op donderdag 26 december 2013 14:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ben jij altijd zo duidelijk in wat je zeggen wil?
Dat is het mooiste he, het nawuivenquote:Op donderdag 26 december 2013 20:41 schreef Blaadjes het volgende:
Tering....kinders...neefjes nichtjes.....pfff
Maar goed zoals een echte oom heb ik ze stuk voor stuk wild gemaakt en naar huis gestuurd.
welk lavjequote:Op donderdag 26 december 2013 23:03 schreef Lavenderr het volgende:
Zo'n mooie film gezien , tissues helemaal natgehuild
The Christmas Blessing op RTL8. Kon gewoon niet meer stoppen met huilen.quote:
oh ken ik nietquote:Op donderdag 26 december 2013 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
The Christmas Blessing op RTL8. Kon gewoon niet meer stoppen met huilen.
Soms ook wel eens heel fijn. En goed denk ik. Kun je opgekropt verdriet kwijt.
Ja, echt zielig. Of eerder ontroerend. Maar was toch al een beetje van slag dus dat zitten de tranen hoog.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh ken ik niet
is die zo zielig?
ik moet nooit huilen om films maar soms ben ik wel 3 dagen somber van een film
3 dagen somber van een film? Dat is best lang.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh ken ik niet
is die zo zielig?
ik moet nooit huilen om films maar soms ben ik wel 3 dagen somber van een film
Heb ik met alles, binnenvetter toch en dan blijft dat hangenquote:Op donderdag 26 december 2013 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
3 dagen somber van een film? Dat is best lang.
Ja, geloof dat ik je begrijp. Als je je niet zo snel uit kun je dingen opkroppen en dan is het eigenlijk makkelijker om het er meteen door een huilbui uit te gooien. Jij verwerkt het op een andere manier. Duurt wat langer.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb ik met alles, binnenvetter toch en dan blijft dat hangen
ik was wel blij met m'n dienstje 04.30 tot 9. morgen weer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Mazzelaar! Ben de hele dag in touw..
Goeiemorgen allemaal!
Nou nog een geluidje dan. echt iets voor jou denk ik:quote:
Ja, dat hoor ik graag, zéker op vrijdag en het hele jaar doorquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou nog een geluidje dan. echt iets voor jou denk ik:![]()
ja na 20 sec. was ik al klaar met kijken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik graag, zéker op vrijdag en het hele jaar door![]()
![]()
![]()
En die dame voorop lijkt mij ook wel prettig voor je om naar te kijken.
I knew itquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja na 20 sec. was ik al klaar met kijken.
Laat ik het zo zeggen: ik hád plannen. En nu is het alweer middag, dus daar komt niets van terecht.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:13 schreef Blaadjes het volgende:
nog plannen vandaag L? (L=Schatje, poepie enz)
Alweer? Wat een k***z*k zegquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:01 schreef Blaadjes het volgende:
Gadver, laat die goser waarover ik het pas had het afgelopen nacht weer afweten. Ontslag bla bla bla....jaja en wie mag er nu nachtdienst gaan doen vannacht? Juist.
Ja wat een sukkel he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |