Np manquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:07 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Sorry, ik zag je invite. Maar mijn zoontje bleef bij oma slapen, althans dat was de bedoeling. Kreeg een telefoontje dat meneer bij papa wilde zijn dus was ik pleite om hem op te halen.
Sorry!
Volgens mij op invite basis, maar dat staat los van overwatch.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:42 schreef Altron het volgende:
[..]
Np man
Hoe zit dat met overwatch eigenlijk ?
Kan ik gelijk jou game joinen als je online ben of moet je echt elkaar inviten ?
Hmm ok.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:48 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Volgens mij op invite basis, maar dat staat los van overwatch.
Overwatch is web-based only.
Heb je toegevoegd in de OP.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:48 schreef VulpX het volgende:
Goede TT![]()
Ben sinds een paar daagjes ook weer met NFS begonnen, nu ik ACIV uit heb, en het is weer erg tof!
Voor de mensen die nog een extra race maatje zoeken: VulpX op PSN. Deze mag trouwens ook in de OP, alstublieft.
Awesome!quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:51 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb je toegevoegd in de OP.
Zal je effe toevoegen als ik thuis ben , volgens mij wel tof om met meerdere nfs te spelen.
Dat zijn gewoon speedcameras e.d Overwatch is een app die je kan gebuiken om online spelers dwars te zitten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:51 schreef Altron het volgende:
[..]
Hmm ok.
Want was gisteren aan het racen , en toen zag ik jou naam ineens rechts in het scherm komen , en kon ik een tijd van jou verbeteren ofzo.
Had effe niet helemaal door hoe of wat
[..]
Heb je toegevoegd in de OP.
Zal je effe toevoegen als ik thuis ben , volgens mij wel tof om met meerdere nfs te spelen.
Aah okquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:58 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon speedcameras e.d Overwatch is een app die je kan gebuiken om online spelers dwars te zitten.
haha nicequote:Op dinsdag 24 december 2013 09:59 schreef HostiHawaii het volgende:
Gisteren stiekem mijn cadeau onder de boom een stukje open gemaakt.
Ik krijg CoD Ghosts van mijn bitch.
Als je level 50 overwatch bent, heb je 17 overwatch challenges. Als je die allemaal gedaan hebt, ben je 3 cop cars, een Maserati MC en een hoop liveries rijker.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:59 schreef Altron het volgende:
[..]
Aah ok
Maar eens effe proberen dan
Zag dat jij al overwatch level 50 bent hahaquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:00 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Als je level 50 overwatch bent, heb je 17 overwatch challenges. Als je die allemaal gedaan hebt, ben je 3 cop cars, een Maserati MC en een hoop liveries rijker.
Ow ik nog LANG niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:01 schreef Altron het volgende:
[..]
Zag dat jij al overwatch level 50 bent haha
Ben alleen met m'n race campaign bezig geweest , ben level 18 dacht ik.
Klopt. Jammer spammen en je bent zo klaar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:07 schreef VulpX het volgende:
Ik ben Overwatch nu in de browser aan het doen. In 2 uurtjes ben je 50, zeker zodra je de jammer unlocked.
Zal als ik thuis ben eens effe kijken... helaas nog op m'n werkquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:07 schreef VulpX het volgende:
Ik ben Overwatch nu in de browser aan het doen. In 2 uurtjes ben je 50, zeker zodra je de jammer unlocked.
Tip voor de jammer: Target steeds een ander. Je vorige target wordt dan ook geraakt. Als er 4 spelers zijn, kan je dus 4x 60 punten met 1 jammer krijgen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:07 schreef VulpX het volgende:
Ik ook. Uw punt?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:10 schreef Altron het volgende:
[..]
Zal als ik thuis ben eens effe kijken... helaas nog op m'n werk![]()
Browser is uber traag hier , dus kan het hier niet doenquote:
Yep, net de BF4 campaign uitgespeeld.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:10 schreef HostiHawaii het volgende:
Iedereen hard aan het PS4-en ofzo?
Studie. Vanaf morgen maar eens keer goed gamen. Heb sinds de launch denk ik nog maar 5 uurtjes fifa gespeeld en dat was het. Wil graag een andere game er bij maar weet nog niet wat.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:10 schreef HostiHawaii het volgende:
Werk, en ik heb nog geen PS4quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:10 schreef HostiHawaii het volgende:
Erg he?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Werk, en ik heb nog geen PS4
Wel een toffe actie om vast even je pakjes een stukje open te maken
en nu nog proberen enthousiast en verrast te reageren als je het openmaakt tijdens kerstquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:59 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Erg he?Heel voorzichtig het plakband los peuteren, effe koekeloeren en weer dicht.
En dat voor iemand van 34 jaar oud...... Shame on me.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:23 schreef HansvanOchten het volgende:
Vandaag besteld bij bol. Nu maar wachten
Nee. Consolegames bedien je met de controller. Anders kan je net zogoed de console de deur uit doen en een PC kopen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:43 schreef bakacakes het volgende:
Het schiet al op, hopelijk snel een filmpje dat hij voor de PlayStation 4 ook werkt.
Nee? Jouw mening is geen feit. Voor veel mensen is dit een uitkomst, die FPS games niet met een controller kunnen spelen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:03 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Nee. Consolegames bedien je met de controller. Anders kan je net zogoed de console de deur uit doen en een PC kopen.
Sorry, maar ik vind dit soort dingen volkomen nutteloos. Daarbij is het nog vals spelen ook bij online FPS games tov je tegenstanders.
Als je nooit FPS op een pc gespeeld hebt haal je er dus ook niet perse voordeel uit wanneer je tobo+muis op een console kan doen, je weet dan niet beter.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:19 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Nee? Jouw mening is geen feit. Voor veel mensen is dit een uitkomst, die FPS games niet met een controller kunnen spelen.
Ondanks dat ik al game sinds de eerste NES, heeft een keyboard + muis duizendmaal voorkeur boven een controller. Waarom zou ik mijn consoles weg doen, en dan geen games als Killzone, InFAMOUS en Destiny meer kunnen spelen? Het is allesbehalve nutteloos, aangezien je gewoon veel meer precisie hebt met een muis + kb dan met 2 thumbsticks.
Valsspelen kan ik nog inkomen, maar er spelen ook genoeg mensen met gemodificeerde joysticks. Bovendien zijn er consolegamers die nooit op een PC gegamed hebben, die dan ook absoluut niet ermee overweg kunnen en dan valt dat voordeel echt wel mee.
Ja, dus dat. Daar ben ik het niet mee eens, er zijn genoeg console games die nooit op de PC verschijnen. Bovendien kan niet iedereen het betalen om een killer game-PC te kopen, terwijl een PlayStation 4 voor 400,- erg goedkoop is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je nooit FPS op een pc gespeeld hebt haal je er dus ook niet perse voordeel uit wanneer je tobo+muis op een console kan doen, je weet dan niet beter.
Wanneer je wel ervaring op de PC hebt kan je het inderdaad net zo goed op de PC doen.
Tevens lijkt het me wel dat je er merkbare inputlag van krijgt. Dat lijkt me lastiger spelen dan met pookjes.
Console exclusives genoeg. Maar dit is toch enkel maar interessant voor FPS games? En daar is die exclusiviteit een stuk minder.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:53 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Ja, dus dat. Daar ben ik het niet mee eens, er zijn genoeg console games die nooit op de PC verschijnen. Bovendien kan niet iedereen het betalen om een killer game-PC te kopen, terwijl een PlayStation 4 voor 400,- erg goedkoop is.
Qua inputlag valt het heel erg mee, je hebt meer problemen met de deadzones vergeleken met de pc
Ik neem aan dat RTS games en dergelijke ook perfect ermee werken (red alert, diablo etc), veel meer mogelijkheden dan met een controller.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Console exclusives genoeg. Maar dit is toch enkel maar interessant voor FPS games? En daar is die exclusiviteit een stuk minder.
Maar waarom niet gewoon gebruik maken van de PS4's support van ToBo + Muis?
Console spellen zijn geschreven voor controllers. Dus het is maar de vraag of je meer mogelijkheden krijgt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:12 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Ik neem aan dat RTS games en dergelijke ook perfect ermee werken (red alert, diablo etc), veel meer mogelijkheden dan met een controller.
En omdat dat maar met enkele games werkt, wat ik wel een hele goede vooruitgang vind. Ik heb het nog niet geprobeerd met War Thunder, zal ik na de kerst wel even doen.
mooi! Zijn we van dat gezeik afquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:56 schreef Fokker101 het volgende:
YES, ik heb ook mijn PS4 weten te bemachtigen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! rond 4 uur heb ik hem in me handen!!!!!! ok beetje enthousiast maar oke. Wie wil fifa 14 vanmiddag..
had ik ook laatst volgens mij, moet je gewoon even opnieuw proberen of je verbinding checkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:06 schreef Fokker101 het volgende:
Kan niet met server verbinden binnen tijdlimiet? NW-3100-6
Goede nicknamequote:Op dinsdag 24 december 2013 18:20 schreef SugeLucky het volgende:
mag ik ook in de openingspost aub.
psn: Drop_Dead_Danny
ik heb fifa en battlefield
gewoon langs de winkel gaan denk ik, dit jaar alleen nog 37 euroquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:42 schreef DonHenkie het volgende:
Vandaag mijn nieuwe PlayStation 4 mogen ophalen bij mediamarkt. Leuk kerstcadeautje voor mezelf. Waar zijn de PlayStation plus abonnementen het voordeligst en krijg je ze gelijk in je mail ? Voeg me trouwens maar toe aan de OP : DonHenkie
Bij bol 40-,quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:05 schreef RRuben het volgende:
[..]
gewoon langs de winkel gaan denk ik, dit jaar alleen nog 37 euro
Gewoon annuleren, als je nu reserveert bij de Mediamarkt heb je het zeker in januari. Volgens mij begint hierna de vrije verkoop. Bijna alle preorders zijn voorzien, bij winkels zoals de Saturn en de Mediamarkt.quote:
share knopje indrukken en dam kan je wat aanvinken enzoquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:42 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand hoe je op Twitch je hele scherm krijgt? Want nu krijg ik maar een klein schermpje en daar naast hoeveel kijkers etc.
27 november besteld, ik verwachtte hem nog voor kerstquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Gewoon annuleren, als je nu reserveert bij de Mediamarkt heb je het zeker in januari. Volgens mij begint hierna de vrije verkoop. Bijna alle preorders zijn voorzien, bij winkels zoals de Saturn en de Mediamarkt.
Om online te kunnen spelen moet je inderdaad een PS+ abbonement nemen. Deze bullshit hadden ze niet bij PS3, maar misschien levert dit betere servers op.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:21 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
Sinds vandaag m'n ps4 in huis! Weten jullie of psn offline is? Kan nl met geen mogelijkheid online spelen. En moet ik nog een PS plus abbo afsluiten om online te kunnen?
geinigquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:16 schreef kurk_droog het volgende:
Frankie heeft er ook een hoor, even reclame maken namens Sony!
[ afbeelding ]
Vrijdag stuur ik mijn PS4 controller naar Sony, linker stick ging stroef / bleef hangen.
Welgeteld 0 PS4 aanbiedingen ?quote:Op woensdag 25 december 2013 06:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.psx-sense.nl/1(...)store-start-vandaag/
Flinke lijst
Die komen nogquote:Op woensdag 25 december 2013 09:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Welgeteld 0 PS4 aanbiedingen ?
Ja dit heb ik ook wel eens en dan zie ik gewoon me friends wel online etc.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:23 schreef Janeiros het volgende:
Mensen die hier ook het probleem hebben dat als ze de PS4 starten en een game starten de PS4 constant zegt dat je niet verbonden bent met het internet?
Heb hem aan een kabel zitten en FIFA zegt bijna bij elke start dat ik niet verbonden ben. Hele PS4 weer opnieuw opstarten
Net ook gehad. Even wachten op een firmware update want ik las het ook op een US forum. Je hoeft trouwens niet je ps4 te restarten, kan ook via netwerk settings.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:23 schreef Janeiros het volgende:
Mensen die hier ook het probleem hebben dat als ze de PS4 starten en een game starten de PS4 constant zegt dat je niet verbonden bent met het internet?
Heb hem aan een kabel zitten en FIFA zegt bijna bij elke start dat ik niet verbonden ben. Hele PS4 weer opnieuw opstarten
scroll eens 13 posts omhoog...quote:Op woensdag 25 december 2013 13:56 schreef Fokker101 het volgende:
Ik had een vraagje als je wil streamen wil ik graag mijn hele scherm hoe doe je dit? Nu heb ik dit:[ afbeelding ] alvast thanks.
Echt he.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:46 schreef over_hedge het volgende:
Sowieso waarom streamen. Toch niemand die kijkt :p
ga Warframe spelen! Is leuk. Olaf speelt het ookquote:
Best leuk idd, die Berserker leek me wel wat, maar die prijzen....quote:Op woensdag 25 december 2013 16:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ga Warframe spelen! Is leuk. Olaf speelt het ook
ik koop niks. Gewoon voor sparenquote:Op woensdag 25 december 2013 18:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Best leuk idd, die Berserker leek me wel wat, maar die prijzen....![]()
www.budgetgaming.nlquote:Op donderdag 26 december 2013 18:23 schreef Janeiros het volgende:
Waar online zijn de games het goedkoopste?
je kan het beste nog eentje kopen voor het einde van het jaar want dan gaan de prijzen weer omhoog. Kan gewoon in een gamewinkel of webshop, meeste hebben dezelfde prijs. Er is geen verschil tussen ps3 en ps4 het is gewoon plus voor je psn, ongeacht wel systeem. En je kan 14 dagen gratis krijgen maar dan moet je wel cc info invullenquote:Op donderdag 26 december 2013 21:06 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik krijg in januari mijn ps4.Waar kan ik het beste zo een playstation plus abbo halen? Op bol staat ene van 40 euro voor 365 dagen.Of is dat alleen voor ps3?Zit er bij de ps4 die je koopt 2 maanden gratis?
psplus is gebonden aan je account, niet aan je console, je kan ze dus voor beide gebruikenquote:Op donderdag 26 december 2013 21:06 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik krijg in januari mijn ps4.Waar kan ik het beste zo een playstation plus abbo halen? Op bol staat ene van 40 euro voor 365 dagen.Of is dat alleen voor ps3?Zit er bij de ps4 die je koopt 2 maanden gratis?
29 november besteld bij MM 12 december in huisquote:Op donderdag 26 december 2013 21:18 schreef BredeBroeder het volgende:
6 december besteld bij MM, nog steeds geen telefoontje
quote:wij zullen ons even voorstellen
ik ben osman en mijn vrouw heet osvrouw ik ben zelf automonteur ik ben druk besig met het investeren voor een nieuwe kebapzaak hier in limburg
mijn zoon heeft vandaag hem zijn playstation 4 gekregen uit Francios hij is regio vrij heeft hij mij gezegt ik wil hem verkopen voor een aardige prijs hij is niet geopend hij is ook bijna niet te kopen in de winkel en vandaar dat hij heel zeltzaam is hij is pas te krijgen in 4576 na christus dat is heel lang.
met groeten
Wtfquote:Op donderdag 26 december 2013 21:37 schreef Vault-Boy het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:37 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wil em wel ruilen tegen killzonequote:Op donderdag 26 december 2013 21:52 schreef eight het volgende:
Ik vind NFS grafisch nogal tegenvallen op de ps4.
Kun je ook niet vinden via speciaal tabblad. Da's echt irritantquote:Op donderdag 26 december 2013 21:50 schreef Fokker101 het volgende:
Ik heb mijn PS4 nu een aantal dagen. Alleen als ik in de PS store kijk kan ik nergens vinden waar demo's staan. Weet iemand dit? (zou wel blind zijn).
wtf is dit nou voor vaagheid??quote:Op donderdag 26 december 2013 21:37 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Erger is nog dat ik dat wist, maar dacht dat het de 28ste was...quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:47 schreef Pheno het volgende:
Nee, vanaf de 28ste tot en met de 31ste, vier dagen.
Multiplayer Killzone tijdelijk gratis
Gaat hij dan vanavond om 00.00 online ofzo?quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:47 schreef Pheno het volgende:
Geen idee. Je ziet de reclame eronder, er staat geen tijd. Ik mag aannemen dat het niet om 23:59 op zaterdag isquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:56 schreef Bolters het volgende:
[..]
Gaat hij dan vanavond om 00.00 online ofzo?
Was het maar zo'n feest, weekend!quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:54 schreef Ipho het volgende:
[..]
Erger is nog dat ik dat wist, maar dacht dat het de 28ste was...
Dan zie ik het morgen vanzelf welquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Je ziet de reclame eronder, er staat geen tijd. Ik mag aannemen dat het niet om 23:59 op zaterdag is
Ga het wel even proberen vannacht!quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:15 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dan zie ik het morgen vanzelf wel
Waar dan wel?quote:Op vrijdag 27 december 2013 07:53 schreef Bolters het volgende:
[..]
Kun je ook niet vinden via speciaal tabblad. Da's echt irritant
Oh, oke. Als je thuus bent. Zeg het maar haha.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:15 schreef Pheno het volgende:
Het kan zo maar zijn dat die er niet is. Ik ben op mijn werk, ik kan nu niet kijken.
Dat duurt nog wel even.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:29 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oh, oke. Als je thuus bent. Zeg het maar haha.
Het is wel slecht geregeld hoor, met die demo'squote:Op vrijdag 27 december 2013 13:32 schreef Pheno het volgende:
Dat dan ook weer niet
Maar ik bedacht me dat er ook een website van de PSN Store was: https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/demo%27s/cid=STORE-MSF75508-DEMOS|platform~ps4|
Die heeft wel een mapje 'demo'
Op de PS3 keek ik iedere week even welke demo's er waren toegevoegd. Vaak toch leuk om even wat uit te testenquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:44 schreef Pheno het volgende:
Mja, ik heb er eigenlijk nooit zo'n behoefte aan.
Ik heb al heel vaak een beta of preview gehad van gamesquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:46 schreef Bolters het volgende:
[..]
Op de PS3 keek ik iedere week even welke demo's er waren toegevoegd. Vaak toch leuk om even wat uit te testen
Ik nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al heel vaak een beta of preview gehad van games
Nee, daarom snap ik ook dat je een demo wil.quote:
Voor de multiplayer inderdaad. geen idee of de singleplayer het dan ook doet. Volgens mij download je wel het hele pakket, maar het kan zijn dat ze dat toch dicht hebben gegooid.quote:
Wanneer gaat die eigenlijk open 28 dec toch?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor de multiplayer inderdaad. geen idee of de singleplayer het dan ook doet. Volgens mij download je wel het hele pakket, maar het kan zijn dat ze dat toch dicht hebben gegooid.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:47 schreef Pheno het volgende:
Voor mij precies het zelfdequote:Op vrijdag 27 december 2013 15:57 schreef Bolters het volgende:
Ja de 28'e. Voor mij gaat dit weekend wel bepalen of ik Killzone volgende week aanschaf. Anders wordt het NfS
quote:Finally, our holiday card is adorable. Go check it out. 2014 will also bring our full reveal of UNCHARTED for PS4. So get ready – and visit the PlayStation.Blog and Naughty Dog blog often – 2014 is going to be awesome.
zal zo even kijken voor jequote:Op vrijdag 27 december 2013 17:21 schreef Bolters het volgende:
Zit er eigenlijk free-for-all in Killzone?
Ik helaas ook niet. Het probleem van mij is dat ze bij de MediaMarkt in Eindhoven niet vertellen hoeveelste ik op de lijst sta. Dan ga ik ze maar stalken tot ze me vertellen op welke plek ik sta.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:59 schreef speknek het volgende:
Grrr ook al niet bij de derde lichting.
Let me know!quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:54 schreef RRuben het volgende:
[..]
zal zo even kijken voor jenog nooit MP aangeraakt
heb even rond gekeken en er zijn volgens mij alleen maar team dingen, zoals team deathmatch, sniper vs machine, capture en al die dingenquote:
http://www.amazon.de/Micr(...)-1&keywords=xbox+onequote:Op vrijdag 27 december 2013 17:59 schreef speknek het volgende:
Grrr ook al niet bij de derde lichting.
Is dat een add on voor de 360?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.amazon.de/Micr(...)-1&keywords=xbox+one
quote:De aanloop naar de release van de PlayStation 4 was voor Sony een zo goed als probleemloze. Als er al dingen zijn te noemen die tegenzaten dan was dat het uitstellen van een aantal games die eigenlijk op release zouden verschijnen.
Twee nieuwe IP’s waar velen naar uitkeken waren het slachtoffer. Zowel van Watch_Dogs, een nieuwe franchise van Ubisoft, en Driveclub, een nieuwe racegame van Evolution Studios, kregen we in oktober te horen dat ze uitgesteld werden en dus niet op release beschikbaar zouden zijn.
Er lijkt nu duidelijkheid te zijn over de releasedata. De online retailer Shopto heeft namelijk de pagina’s van beide games aangepast en ze van een releasedatum voorzien. Driveclub lijkt op 28 februari uit te komen en Watch_Dogs een klein maandje later, op 21 maart, zoals je kunt zien op onderstaande 2 screenshots:
Oke, thnx voor het kijken iig!quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:01 schreef RRuben het volgende:
[..]
heb even rond gekeken en er zijn volgens mij alleen maar team dingen, zoals team deathmatch, sniper vs machine, capture en al die dingen
Een aantal .. maar de gameplay ligt me niet zo. Hou ook niet echt van futurische shooters (deus ex uitgezonderd).quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Hoeveel chapters KZ heb je gespeeld?
Later, net als de resume functie.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:43 schreef bakacakes het volgende:
Het zou toch mogelijk zijn om een vriend om hulp te vragen wanneer jij niet verder komt in een game, dat hij dan jou game overneemt om een bepaald stukje te doen, zelfs wanneer hij deze game niet heeft?
Wordt dit later geïmplementeerd of zie ik deze optie verschrikkelijk over het hoofd?
55 pond voor een game (!)quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:16 schreef Vault-Boy het volgende:
http://www.psx-sense.nl/1(...)en-driveclub-bekend/
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Hong Kong stond de launch geplanned voor half December volgens mij, maar geen idee of ie daar inmiddels uit is.quote:Op zaterdag 28 december 2013 05:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Tering,nieuwe voorraaden PS4 pas half/eind Januari komend jaar in NL.En het is nog niet eens uit in Aziatische landen,waaronder thuisland Japan.Kan nog eens leuk worden.![]()
Oplichters zijn ook actief.
Ja, taal bij options in Killzone menu naar Engels veranderen (downloaden). Dan moet hij werken. Is een bug door de nieuwe patchquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:52 schreef Bolters het volgende:
Krijgen anderen ook die foutmelding bij het opstarten van die Killzone games nu hij gratis te spelen is? Ik kom nergens in
Oke, ff proberen!quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:56 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja, taal bij options in Killzone menu naar Engels veranderen (downloaden). Dan moet hij werken. Is een bug door de nieuwe patch
Same herequote:Op zaterdag 28 december 2013 15:18 schreef RRuben het volgende:
Killzone online deathmatch is best moeilijk, of ben ik nou slecht?eerste 4 potjes allemaal 13 deaths ofzo en max 5 kills
Het is ook geen CoD achtige game. Ik zag veel mensen spelen als Rambo die aan het streamen waren (weet uiteraard niet hoe jij deze game speelde natuurlijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:18 schreef RRuben het volgende:
Killzone online deathmatch is best moeilijk, of ben ik nou slecht?eerste 4 potjes allemaal 13 deaths ofzo en max 5 kills
Oké top, kijk erg uit naar deze functies. Heb zelf in het verleden games wel eens weggelegd uiteindelijk en nooit meer gespeeld omdat ik gewoon niet verder kwam (bijv. Ninja Gaiden), dan kan dit een perfecte oplossing zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:45 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Later, net als de resume functie.
Nieuwe voorraad komt of nog eind dit jaar of meteen aan het begin van volgend jaar. MM ArenA zei dit jaar nog en Bol meldt begin volgend jaar maar Bol zuigt met informatie.quote:Op zaterdag 28 december 2013 05:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Tering,nieuwe voorraaden PS4 pas half/eind Januari komend jaar in NL.En het is nog niet eens uit in Aziatische landen,waaronder thuisland Japan.Kan nog eens leuk worden.![]()
Oplichters zijn ook actief.
Had SCEI niet goed van te voren geschat.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
55 pond voor een game (!)
[..]
In Hong Kong stond de launch geplanned voor half December volgens mij, maar geen idee of ie daar inmiddels uit is.
Aan de ene kant prima dat die dingen overal uitverkocht zijn, want ongelooflijk veel vraag, en dus ook straks veel software-support en hopelijk een lange levensduur.
Aan de andere kant rete-irritant als je nog zit te wachten.
Mjah, er zitten natuurlijk grenzen aan hoeveel van die machines je uit die fabrieken kunt pompen in een bepaalde periode, en ze hebben dat zo goed mogelijk gedaan, in de belangrijke gebieden ook voor of gelijktijdig met de XBO, en ik vind het ook wel logisch dat men iets meer de voorrang geeft nu aan landen als Engeland enzo, waar de PS4 directe concurrentie heeft van de XBO, itt Nederland, waar dat kreng pas ergens in het voorjaar uitkomt...quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Had SCEI niet goed van te voren geschat.
goede PS4 games moeten nog uitkomenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, er zitten natuurlijk grenzen aan hoeveel van die machines je uit die fabrieken kunt pompen in een bepaalde periode, en ze hebben dat zo goed mogelijk gedaan, in de belangrijke gebieden ook voor of gelijktijdig met de XBO, en ik vind het ook wel logisch dat men iets meer de voorrang geeft nu aan landen als Engeland enzo, waar de PS4 directe concurrentie heeft van de XBO, itt Nederland, waar dat kreng pas ergens in het voorjaar uitkomt...
Ach, de enige reden waarom ik hem nu al wil hebben, is omdat ik FIFA14 heb liggen, maar afgezien daarvan is er nog geen absolute noodzaak voor mij om hem te halen, dus dat ie nog niet te vinden is, is vervelend, maar ook geen ramp. Hij komt wanneer ie komt.
Ik hoop dat ze even met nog een nieuwe toffe bundel komen de komende maanden, waar dan 2 controllers en een game in zitten, want Killzone krijgt wat lauwe reacties.
Geloelquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
goede PS4 games moeten nog uitkomen
I know. Daarom geen ECHTE haast.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
goede PS4 games moeten nog uitkomen
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
I know. Daarom geen ECHTE haast.
of je kijkt wat beter en ziet er naast staan dat je ook als gast kan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:08 schreef Janeiros het volgende:
Mensen,
Heb een 2e controller aangeschaft. Maar als ik online wil met een vriend op mijn PS4 moet hij inloggen op zijn PSN? Wat zijn dit voor fratsen? Kan je niet gewoon de controller aandoen en dan mee spelen online?
Ja maar dan vraagt die in te loggen bij PSN als ik online wil..quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
of je kijkt wat beter en ziet er naast staan dat je ook als gast kan.
Volgens mij niet helaasquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:25 schreef Fokker101 het volgende:
Je kan toch ook singleplayer met dat killzone open weekend?
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:26 schreef Janeiros het volgende:
Is het niet gewoon mogelijk om als guest online mee te spelen zonder in te loggen op PSN?
Naja, niet natuurlijk niet. Op de Playstation 3 kon dit voorheen wel gewoon en dan kreeg die gast dezelfde naam als jij met een (1) erachter (of was het een 2..?). Anyways, dit kan dus niet meer en als je online wilt met splitscreen moet je gewoon een 2e PSN aanmaken hiervoor.quote:
Klopte je reservering nog? Als je er van af wilt maak je mij er erg blij mee!quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:30 schreef Lastpost het volgende:
Haha log ik net eventjes in bij de Mycom website en staat er dat ik 'm al sinds 12-12 op kan komen halen. Eerder nog een mailtje gehad dat ie dit jaar sowieso niet meer kwam.
Morgen eens eventjes een belletje plegen, mocht het zo zijn: Kan ik er iemand blij mee maken? KZ bundel met 2 controllers op te halen in het Spijkenisse filiaal, hoef er logischerwijs niets extra's voor.
Tja, man ik leef met je mee haha. Heb erg veel geluk gehad trouwens. In de losse verkoop bij de MM in assen binnen 3 kwartier allemaal weg, ik belde net op het goeie momentquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:16 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Een paar dagen geleden zag ik iemand die hier vroeg over voorraden in Duitsland. Nou kan ik het berichtje niet terugvinden en ben ik van plan om vandeweek naar Oberhausen te rijden. Iemand enig idee of het daar ook zo ram uitverkocht is als dat het hier is?
Weet je ook welke?quote:Op zondag 29 december 2013 01:42 schreef reatrix het volgende:
Maandag is er waarschijnlijk weer een lading binnen bij verschillende retailers!
Oh ok.quote:Op zondag 29 december 2013 01:42 schreef reatrix het volgende:
Maandag is er waarschijnlijk weer een lading binnen bij verschillende retailers!
In Amerika!quote:Op zondag 29 december 2013 01:42 schreef reatrix het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2013 09:48 schreef Ipho het volgende:
Nog steeds geen killzone kunnen spelen werkt maar niet
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:56 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja, taal bij options in Killzone menu naar Engels veranderen (downloaden). Dan moet hij werken. Is een bug door de nieuwe patch
Thanks ik had het kunnen opzoeken ook natuurlijk.. top!quote:
Jawohl.quote:Op zondag 29 december 2013 10:22 schreef Ipho het volgende:
[..]
Thanks ik had het kunnen opzoeken ook natuurlijk.. top!
Meer mensen die hier naar driveclub uitkijken?
Precies hetzelfde hier. Ik vond de SP leuk maar de MP vind ik niks aan. Ben nu AC aan het spelen (veeeel te verzamelen) en daarna begin ik aan BF4 (kerstkado)quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:24 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind die multiplayer van killzone echt geen klap aan... Het doet me een beetje denken aan Halo en daar ben ik zelf ook nooit echt fan van geweest
Na 30 potjes kan ik eindelijk fatsoenlijk een potje winnen op All-star.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:48 schreef RedemptioN het volgende:
nba2k14 met de kerst gekregen...had nba2k7 al bij de ps3 launch..wat is er toch veel veranderd =]
moet zeggen dat ik nog wel veel te leren heb...bak er weinig van in zowel verdedigen als aanval ^^
ziet er overigens wel bril-jant goed uit
Dat ligt aan jouquote:Op zondag 29 december 2013 16:54 schreef richolio het volgende:
Ligt het aan mij, of zijn de graphics.. Meh.. Iedereen liep me helemaal gek te maken, maar ik zie geen reusachtig verschil tussen de 3 en de 4
Next Gen is ook niet alleen graphics meer. Je bent gewoon gek gemaakt door iedereen. De stap is echt niet zo groot als toen met de PS2/PS3 en Xbox/Xbox 360.quote:Op zondag 29 december 2013 16:54 schreef richolio het volgende:
Ligt het aan mij, of zijn de graphics.. Meh.. Iedereen liep me helemaal gek te maken, maar ik zie geen reusachtig verschil tussen de 3 en de 4
Nou ja, die stap is eigenlijk groter, specs-wise, maar destijds ging men ook vaak over van analoog naar digitaal FullHD, dus dat zie je dan ook meteen verdomd duidelijk.quote:Op zondag 29 december 2013 17:15 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Next Gen is ook niet alleen graphics meer. Je bent gewoon gek gemaakt door iedereen. De stap is echt niet zo groot als toen met de PS2/PS3 en Xbox/Xbox 360.
Gebaseerd op welke games?quote:Op zondag 29 december 2013 16:54 schreef richolio het volgende:
Ik verwacht een typische Ubisoft game, dus het eerste deel veel potentie maar nog niet optimaal, en weer een shitload aan DLC.quote:Op zondag 29 december 2013 23:53 schreef Fokker101 het volgende:
Ach, als je ziet hoe FIFA verbeterd is zie ik toch echt dat het wel next-gen is. De leuke games moeten ook nog echt komen. Ik heb wel zin in Watchdogs eigenlijk en jullie?
Meeste games zijn voor 50 euro te vinden, dus dat is niet anders dan bij andere generaties.quote:Op maandag 30 december 2013 00:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik verwacht een typische Ubisoft game, dus het eerste deel veel potentie maar nog niet optimaal, en weer een shitload aan DLC.
Het ziet er wel aardig uit allemaal, maar ik denk niet dat ik hem dag 1 zal halen. Vooral niet met die idiote prijzen die ze nu voor next-gen games vragen
Je kan niet vergelijken met Youtube filmpjes, compressie is te groot. PS4 versie ziet er in het echt veel beter uit dan op dat filmpjequote:
Die bezorger van jou komt ook nog laat aan de deurquote:Op maandag 30 december 2013 01:01 schreef BredeBroeder het volgende:
Eindelijk m;n ps4 binnenAlleen nog geen plus
![]()
DAT graphics verschil met PS3
Ik ben ook niet helemaal weg van Watch Dogs tot nu toe. Hoewel ik geniet van AC4 hou ik helemaal niet zo van open werelden. Helaas worden er tegenwoordig weinig games gemaakt die het niet hebben. Tomb Raider was mn favoriete game van 2013, die was redelijk linear. Ook de Dead Space serie (muv deel 3) vind ik geweldig. Ik hoop dat we ook meer van dat soort games zien (van punt a naar b met een geweldige sfeer en verhaal. Uncharted sowieso!quote:Op maandag 30 december 2013 00:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik verwacht een typische Ubisoft game, dus het eerste deel veel potentie maar nog niet optimaal, en weer een shitload aan DLC.
Het ziet er wel aardig uit allemaal, maar ik denk niet dat ik hem dag 1 zal halen. Vooral niet met die idiote prijzen die ze nu voor next-gen games vragen
IT, maar alle projecten voor dit jaar zijn klaar, alles wat nog gedaan moet worden zijn de medewerkers die aanwezig moeten zijn vrij en verder worden nieuwe dingen pas weer in jan opgepakt. Ik zit dus nu echt alleen op het werk voor mochten er dingen crashen/uitvallen etcetcquote:Op maandag 30 december 2013 12:51 schreef RRuben het volgende:
Wat voor werk hebben jullie dan wel niet?
Klinkt goed. Als er een populaire game op het punt van verschijnen staat, dan kunnen misschien via fok! mensen bij elkaar gebracht worden. Scheelt je ruim 20 Euro de manquote:Op maandag 30 december 2013 14:21 schreef BraboMeneer het volgende:
Bij de MediaMarkt is het nu 3 games halen 2 betalen. Je betaald natuurlijk de twee duurste games. Ook op de website van de MediaMarkt kun je van deze actie gebruik maken. Gebruik dan de code: 3is2. Let wel, deze actie is helaas niet geldig op pre-orders.
Ik heb al 3 games besteld. Maar mocht je er maar één willen of twee, misschien zijn er dan nog wel mensen die de kosten willen delen.
Als iemand een derde game zoekt voor deze aktie, ik heb nog een 365 dagen pass voor PSplus te ruil eventueel. Dus dan kan je voor mij een derde game bestellen en dan ruil we die gewoon voor een jaarabbo van PS plusquote:Op maandag 30 december 2013 14:21 schreef BraboMeneer het volgende:
Bij de MediaMarkt is het nu 3 games halen 2 betalen. Je betaald natuurlijk de twee duurste games. Ook op de website van de MediaMarkt kun je van deze actie gebruik maken. Gebruik dan de code: 3is2. Let wel, deze actie is helaas niet geldig op pre-orders.
Ik heb al 3 games besteld. Maar mocht je er maar één willen of twee, misschien zijn er dan nog wel mensen die de kosten willen delen.
Eigen baasquote:Op maandag 30 december 2013 12:51 schreef RRuben het volgende:
Wat voor werk hebben jullie dan wel niet?
Er is niets aangekondigd.quote:Op zondag 29 december 2013 16:43 schreef RRuben het volgende:
[..]
is dat een ja het komt er of een ja het komt er niet?
van minst tot meest interessantquote:Op maandag 30 december 2013 22:49 schreef Fokker101 het volgende:
Op welke games verheugen jullie je eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
quote:Op maandag 30 december 2013 22:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Watchdogs, The Division, Infamous: Second Son en wie weet komt GTA V wel snel.Ohja infamous vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
samsung 45 inch full hd tv, meer weet ik niet ;pquote:Op maandag 30 december 2013 23:46 schreef Fokker101 het volgende:
Wat voor TV gebruiken jullie voor de PS4 was ik eventjes benieuwd naar man.
50" full hd LGquote:Op maandag 30 december 2013 23:46 schreef Fokker101 het volgende:
Wat voor TV gebruiken jullie voor de PS4 was ik eventjes benieuwd naar man.
Koop een Philips 3138. Die kost geen drolquote:Op maandag 30 december 2013 23:54 schreef Fokker101 het volgende:
Kunnen jullie ook nog een tv aanraden maximaal 32 inch.
HD Ready is toch max 720p?quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Koop een Philips 3138. Die kost geen drol
http://tweakers.net/price(...)2pfl3138h-zwart.html
Max 720p is voldoende voor 32".quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:05 schreef Cid het volgende:
[..]
HD Ready is toch max 720p?
Zit zelf op een 47" Philips trouwens, zojuist eindelijk een verstopte optie gevonden die automatisch m'n contrast aan ging zitten passen. Daar werd ik helemaal lijp van...
Voor dat geld haal je makkelijk een 1080p variant en ja verschil zie je.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Max 720p is voldoende voor 32".
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Max 720p is voldoende voor 32".
Dat heeft puur te maken met het feit dat de doorsnee koper overduidelijk geen enkele research doet op het gebied van beeldkwaliteit, en plasma's bij voorbaat al afschrijven op basis van idiote vooroordelen, zoals duur in verbruik, en gevaar op inbranden, en het dus niet goed genoeg verkoopt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toch vreemd dat zelfs Panasonic ophoudt met het maken van Plasma-tv's dan.
#TeamLED
Zag hem staan. Heb nog een HD CRT maar een plasma (budgetmodel van Panasonic) is wel interessant.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:02 schreef Yi-Long het volgende:
Mediamarkt heeft deze week trouwens een Pana plasma in de aanbieding voor 300 euro.
Koopje. Voor gamen en films is een plasma gewoon veel beter dan LED, vooral in vergelijkbare prijsklasses. Voor een fatsoenlijke LED betaal je gewoon heel erg veel terwijl Plasma al vrij snel verdomd goed is.
Ik zou hem zelf ook meteen halen voor 300 euro, maar heb net een paar weken geleden de ST60 al gekocht, dus dat is dan een beetje overkill.
Wirecutter geeft in die prijsklasse de voorkeur aan de Samsung Plasma, en die is FullHD en groter, dus ook het overwegen waard.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:12 schreef Aether het volgende:
[..]
Zag hem staan. Heb nog een HD CRT maar een plasma (budgetmodel van Panasonic) is wel interessant.
Benieuwd naar het schalen want de resolutie is 1024 × 768.
Die kans is echt nihiel. Dan moet je wel hele rare dingen doen, zoals uren 1 vast beeld op zetten met heel duidelijk contrast, en zelfs dan is het twijfelachtig.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:10 schreef Aether het volgende:
Nadeel van plasma vind ik de kans op inbranden de eerste 200 uur. Wel veel beter geschikt voor TV dan LED.
Ik zal 'ns kijken naar de Samsung.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wirecutter geeft in die prijsklasse de voorkeur aan de Samsung Plasma, en die is FullHD en groter, dus ook het overwegen waard.
http://thewirecutter.com/reviews/the-best-500-tv/
[..]
Die kans is echt nihiel. Dan moet je wel hele rare dingen doen, zoals uren 1 vast beeld op zetten met heel duidelijk contrast, en zelfs dan is het twijfelachtig.
Vrij logisch: 4K komt eraan en het schijnt vrij lastig en dus kostbaar te zijn een goede plasma te maken met die resolutie. Kortom, dat gaat geen hont kopen omdat de consumentenprijs te hoog wordt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
#TeamLED
Beeldbuizen zijn amper te verkrijgenquote:Op dinsdag 31 december 2013 06:41 schreef Mattytrix het volgende:
Beeldbuizen! Geen last van inbranden en dode pixels. Zou het niet mogelijk zijn om op de 1 of andere manier een full hd beeldbuis tv te maken met een dikke vette hdmi aansluiting ipv scart![]()
Zelf game ik overigens op een Sony bravia led 42inch en bevalt super ook kwa kleuren.
Ik zie niet in waarom vrij essentiele randapparatuur niet besproken mag worden, zij het kortquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:22 schreef HostiHawaii het volgende:
Ow sorry..... Ik dacht dat dit het PS4 topic was, silly me.....
I know, I know. Het is tenslotte komkommertijd kwa games momenteel.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom vrij essentiele randapparatuur niet besproken mag worden, zij het kort
Die gaan over op OLED, net als praktisch iedereen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
#TeamLED
Dat moet ook wel, met dank aan de strengere regelgeving (en de technische beperkingen).quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die gaan over op OLED, net als praktisch iedereen.
Zelf heb ik een 42 inch ST50 van Panny trouwens.
De laatste die Philips maakte (2006) was de http://download.p4c.phili(...)551_12_pss_nldnl.pdfquote:Op dinsdag 31 december 2013 07:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beeldbuizen zijn amper te verkrijgenKosten meer energie, om maar niet over de ruimte die je nodig hebt te beginnen
Ik heb de breedbeeld-beeldbuis overgeslagen, maar ja, toen mijn beeldbuis doorfikte moest ik wel iets nieuws, dus dan maar LCD. LED was nog net iets te duur om maar niet te spreken over plasma
als je dat verschil wil zien moet je er met je neus opzittenquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:29 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
I know, I know. Het is tenslotte komkommertijd kwa games momenteel.
Ik heb zelf 3 maanden geleden een Samsung UE32F5700 gekocht. Ik kwam van een 32" hd ready.
Het verschil tussen 720P en 1080P is zelfs op een 32" HEEL goed zichtbaar.
GTA 5 leek ook ineens veel vloeiender te lopen, maar dat zal wel aan mij liggen.
Prima TV, bedien hem met de AB, of Galaxy Tab, Je kan zelfs via de remote app op je android device dezelfde zender meekijken.![]()
Maar ik heb Ziggo TV en dat is wat makkelijker. Maar wel gaaf dat dat soort dingen kunnen tegenwoordig.
Zo, nu effe Ghosts knallen.
Hogere wiskundequote:Op dinsdag 31 december 2013 19:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als je dat verschil wil zien moet je er met je neus opzitten
ja geen idee.. Iemand ook enig idee welke games bij instant game collection komen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:38 schreef rakotto het volgende:
Zijn er nog acties binnenkort voor de PlayStation 4?
Ik had het over de PS4 Console zelf.quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:43 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja geen idee.. Iemand ook enig idee welke games bij instant game collection komen?
ja zie het nu ookquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:59 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik had het over de PS4 Console zelf.Bericht aangepast
Hahaha, de meeste mensen wachten al een ruim een maand om sowieso een console te kunnen krijgen. Als jij er nog geen besteld hebt dan is de kans klein dat je er 1 voor maart kunt krijgen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:59 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik had het over de PS4 Console zelf.Bericht aangepast
Ga er dan maar vanuit dat je minimaal 2 jaar moet wachten. Sony gaat echt niet dat ding goedkoper maken dan de huidige prijs waarvoor je het kunt kopen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:38 schreef rakotto het volgende:
Zijn er nog acties binnenkort voor de PlayStation 4 hardware?Ik moet nog de console kopen, maar ik vind het te duur voor wat het nu aanbiedt.
Offtopic maar met die truc 'brick' je je Xbone.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:40 schreef RRuben het volgende:
Het schijnt dat er voor de xbone een trucje is waardoor je backwards compatibility kan krijgen. Beter vinden ze ook wat uit voor de PS4
Dat weet ik ook wel. Ik heb het meer over bijvoorbeeld 21% korting vanuit Mediamarkt ofzo, wat zij 2 dagen per jaar doen oid. Zulke dingen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ga er dan maar vanuit dat je minimaal 2 jaar moet wachten. Sony gaat echt niet dat ding goedkoper maken dan de huidige prijs waarvoor je het kunt kopen.
Maakt niet uit je krijgt hem toch niet. Bol.com levertijd is nu drie maandenquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:38 schreef rakotto het volgende:
Zijn er nog acties binnenkort voor de PlayStation 4 hardware?Ik moet nog de console kopen, maar ik vind het te duur voor wat het nu aanbiedt.
Voor een console dat tegen die tijd maar 1 goede game heeft.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Maakt niet uit je krijgt hem toch niet. Bol.com levertijd is nu drie maanden.
Waarom zou een bedrijf dat doen wanneer een product goed verkoopt. Verwacht maar niet zo'n aanbieding en al helemaal niet tegen een dergelijke kortingspercentage.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:21 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Ik heb het meer over bijvoorbeeld 21% korting vanuit Mediamarkt ofzo, wat zij 2 dagen per jaar doen oid. Zulke dingen.
MM heeft een paar keer per jaar de zogenaamde geen btw betalen acties waarin alle/meeste producten in de winkel voor 1 dag 21% afgeprijsd zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Waarom zou een bedrijf dat doen wanneer een product goed verkoopt. Verwacht maar niet zo'n aanbieding en al helemaal niet tegen een dergelijke kortingspercentage.
En ook daar gelden uitsluitingen voor. Het wilt dus nog niet zeggen dat alles in de Mediamarkt voor het desbetreffende kortingspercentage verkocht wordt. Meestal sluiten ze producten dat al goed verkoopt uit voor de actie.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:04 schreef rakotto het volgende:
[..]
MM heeft een paar keer per jaar de zogenaamde geen btw betalen acties waarin alle/meeste producten in de winkel voor 1 dag 21% afgeprijsd zijn.
wat is er zo kut aan dan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:07 schreef RRuben het volgende:
Jezus killzone is echt te kut. Mooi weg flikkeren dat spel!
quote:
Nou het spel vind ik te donker en de mp is best moeilijk. Maar vooral omdat het te donker is. soms zie je dingen best slecht. En ook is het soms wel vaag, ben nu bij zo'n missie dat je heel ver naar beneden moet springen en dan moet je op een kussen landen ofzo, maar dat kussen kan je echt niet makkelijk zien. Heb het echt heel vaak gedaan en dus maar een walkthrough bekeken. Het is Halo maar dan 10x zo slechtquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:28 schreef Retarded het volgende:
Killzone vind in juist een heerlijke mp hebben! Doet me denken aan de hoogtijden van Call of Duty. Goede balans, niet teveel wapens en opties ... gewoon skills. Ook erg fraaie maps, en het klasse systeem zit goed in elkaar. Ik hou em er lekker bij naast bf4, als ik een keer wat meer arcade wil
Dat kussen moet je zelf uit gooien.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:20 schreef RRuben het volgende:
[..]
[..]
Nou het spel vind ik te donker en de mp is best moeilijk. Maar vooral omdat het te donker is. soms zie je dingen best slecht. En ook is het soms wel vaag, ben nu bij zo'n missie dat je heel ver naar beneden moet springen en dan moet je op een kussen landen ofzo, maar dat kussen kan je echt niet makkelijk zien. Heb het echt heel vaak gedaan en dus maar een walkthrough bekeken. Het is Halo maar dan 10x zo slecht
ohquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat kussen moet je zelf uit gooien.
Dit soort "gamers" veroorzaakt dus al die eenheidsworst games tegenwoordig, ff nadenken of opletten tijdens een spel is al teveel moeite.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:42 schreef RRuben het volgende:
[..]
oh, maarja dat bedoel ik dus met vaag. Ik heb dus geen idee hoe je dat moet uitgooien ofzo
En dan gaan roepen dat een game kut is en alles.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dit soort "gamers" veroorzaakt dus al die eenheidsworst games tegenwoordig, ff nadenken of opletten tijdens een spel is al teveel moeite.
+1, dit soort "gamers" moet gewoon COD kopenquote:Op donderdag 2 januari 2014 09:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dit soort "gamers" veroorzaakt dus al die eenheidsworst games tegenwoordig, ff nadenken of opletten tijdens een spel is al teveel moeite.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we lekker linQ gaan doen!
Thanks voor de tip, meteen maar even The Witcher 3 besteld. Prima prijsje.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:50 schreef bakacakes het volgende:
Pre-order Watchdogs is nu maar 47,99 bij Bol.com
Heb hem zelf net besteld voor 35,49 doordat ik van de Saturn 2 entertainment cards heb ontvangen en 2,50 korting code nog had. Driveclub en The Witcher 3 trouwens ook in de aanbieding.
Is er al een definitieve datum bekend?
Deze is nog niet geupdate, maar hier staat de meest actuele info.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:46 schreef jackson het volgende:
Wat is met deze? 12 weken levertijd bij bol.com op de PS4. Vraag me af of het wijsheid is om zo'n ding maar gewoon te bestellen. De geruchten gingen dat het in februari weer volop leverbaar zou zijn maar dat lijkt dus niet geheel te kloppen.
Tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |