Dat maak ik zelf nog wel uit jaquote:
ja, dat zal het zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:42 schreef stbabylon het volgende:
Haten op kerst, dan ben je dus gewoon een niet sociale autist. Niet kunnen genieten van gezelligheid en liefde.
Moet ik dat na al die jaren nog uitleggen in deze reeks?quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe kun je nou in hemelsnaam een hekel hebben aan dagen die gaan om prettig samenzijn.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet ik dat na al die jaren nog uitleggen in deze reeks?.
Ach, je afzetten tegen kerst, en buiten kerst daar wel aan doen, is ook een soort van kerst vierenquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik geniet daar wel van buiten kerst omheb ik geen kerst voor nodig, gelukkig moet ik de 26e gewoon werken
Ik kan me eerlijk gezegd niet herinneren wat je smoesjes zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet ik dat na al die jaren nog uitleggen in deze reeks?.
Oh ja, de sterfdag van je moeder, is voor de meeste mensen wel een reden tot feest iddquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd niet herinneren wat je smoesjes zijn.
Ach, het is best gezellig. Ik hoef niet te werken, dat is al heel wat. En lekker gourmetten, ook altijd fijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:46 schreef Barbusse het volgende:
En hele volksstammen die kerst verschrikkelijk vinden trouwens.
Er gaat voor mij gekookt worden door een professionele chefkokquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, het is best gezellig. Ik hoef niet te werken, dat is al heel wat. En lekker gourmetten, ook altijd fijn.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, de sterfdag van je moeder, is voor de meeste mensen wel een reden tot feest idd.
zoeen kreeg ik er ook. Via een groep ofzo. Zo'n cheesy stockfoto met de tekst "Henk en Ingrid wensen alle facebook vrienden een gelukkige kerst" ofzo. Ik ging bijna over mijn nekquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
kerst op facebookFoto's van kinderen met 'merry christmas' erop
![]()
Of te wel.. je gaat gewoon uit eten?quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er gaat voor mij gekookt worden door een professionele chefkok
Gourmetten is beter.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er gaat voor mij gekookt worden door een professionele chefkok
quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, de sterfdag van je moeder, is voor de meeste mensen wel een reden tot feest idd.
Vroeger bleven dat soort mensen nog gewoon op Hyves.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
zoeen kreeg ik er ook. Via een groep ofzo. Zo'n cheesy stockfoto met de tekst "Henk en Ingrid wensen alle facebook vrienden een gelukkige kerst" ofzo. Ik ging bijna over mijn nek
Nein. Mijn vriendin is kok.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of te wel.. je gaat gewoon uit eten?
Nee, in dit geval nietquote:
ik vind het maar niets. Ben je eindelijk een keer vrij door de weeks, zijn de winkels dicht.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Hekel is n groot woord. Ik heb er gewoon geen reet mee, zijn voor mij dagen als ieder andere dag
dat is inderdaad wel jammer en n Nadeel aan kerstquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ik vind het maar niets. Ben je eindelijk een keer vrij door de weeks, zijn de winkels dicht.
Dat was het ja. Ok.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien komt het dat kerst verworden is tot een vreetfeest zonder enige achterliggende gedachte. Alleen maar verplichtingen die mensen je willen opleggen. En het voer moet op, anders vreet je dat de rest van de week ook.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:54 schreef missbehavin het volgende:
Vriendje is ook al zo'n grinchIk heb 'm al wel zo ver dat hij een kerstboompje heeft neergezet bij hem thuis
Het valt bij ons wel mee, daar gaat het nog om het samen zijn met het hele gezin. Misschien is dat toch die christelijke cultuur.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien komt het dat kerst verworden is tot een vreetfeest zonder enige achterliggende gedachte. Alleen maar verplichtingen die mensen je willen opleggen. En het voer moet op, anders vreet je dat de rest van de week ook.
Ik zie het niet als verplichting, misschien helpt dat enorm.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien komt het dat kerst verworden is tot een vreetfeest zonder enige achterliggende gedachte. Alleen maar verplichtingen die mensen je willen opleggen. En het voer moet op, anders vreet je dat de rest van de week ook.
Is ook maar 1 dag zegquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ik vind het maar niets. Ben je eindelijk een keer vrij door de weeks, zijn de winkels dicht.
Ach, het scheelt dat het qua verplichtingen erg meevalt hier, mijn ouders geven er niets om enzo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vind het altijd wel gezelligquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie het niet als verplichting, misschien helpt dat enorm.
Daar hoeft het geen kerst voor te zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vind het altijd wel gezellig
Das waar natuurlijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar hoeft het geen kerst voor te zijn
En dan iedereen met "er is weer een jaar voorbij"quote:
Al gestopt met je baan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan iedereen met "er is weer een jaar voorbij"
Neehee.. een jaar is voorbij als je jarig bent![]()
Ach, dat is tenminste gewoon met vrienden in een kroeg, met live muziek etc.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan iedereen met "er is weer een jaar voorbij"
Neehee.. een jaar is voorbij als je jarig bent![]()
Kan met kerst ook.. nouja live muziek meestal niet danquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dat is tenminste gewoon met vrienden in een kroeg, met live muziek etc.
Ja, doe ik meestal ook gewoon wel hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan met kerst ook.. nouja live muziek meestal niet dan
Dat is lekker johquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:27 schreef Cue_ het volgende:
Al heb ik ook wel meer zin in oud/nieuw.
Vandaag kerstmiddag, of tewel in mijn kroeg.. snert.. das niet lekker
Of omgeving inderdaad.quote:
Voldoende budget? Vrije sector zal het worden? Of kopen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of omgeving inderdaad.
Wss even 2e kerstdag met m'n vader daar rondrijden om eens wat buurten te bekijken enzo. Beetje meer feeling krijgen dan ik nu heb
Ik ontkom niet aan de vrije sector/particulier. Dus tis allemaal 750+quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:35 schreef Godtje het volgende:
Voldoende budget? Vrije sector zal het worden? Of kopen?
Beterschapquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben ziek
Wat een timing
ik had de afgelopen dagen niet genoeg gedronken en toen ben ik heel actief gaan doen en nu ben ik uitgedroogd
hoe debiel is dat
Ja precies. Daar zit je al snel aan in de grote steden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ontkom niet aan de vrije sector/particulier. Dus tis allemaal 750+
Kopen doe ik niet, zeker als ik de stad niet echt ken.
Het weten is anders dan het je ook echt realiseren hoe dat gaat voelen in je portemonneequote:Op dinsdag 24 december 2013 10:38 schreef Godtje het volgende:
Ja precies. Daar zit je al snel aan in de grote steden.
Mwah, ik vind het wel een leuke (binnen)stad eigenlijk. En ik blijf fan van de Stairway, wat iedereen er ook van vindtquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Blij als ik er weer weg kan na vandaag
Heb ik wel gedaan en dat ging prima. Alhoewel het inderdaad soms wel een gok is. Ik ben nog steeds niet vermoord in deze buurt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ontkom niet aan de vrije sector/particulier. Dus tis allemaal 750+
Kopen doe ik niet, zeker als ik de stad niet echt ken.
Veel hoger vergeleken met nu?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het weten is anders dan het je ook echt realiseren hoe dat gaat voelen in je portemonnee
Stairway, daar ben ik lang niet meer geweest. De laatste keer was de gemiddelde leeftijd zo'n 15.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het wel een leuke (binnen)stad eigenlijk. En ik blijf fan van de Stairway, wat iedereen er ook van vindt.
Een klein stukje binnenstad. En de rest vind ik niks. Verschrikkelijke wijken en verschrikkelijke infrastructuur.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het wel een leuke (binnen)stad eigenlijk. En ik blijf fan van de Stairway, wat iedereen er ook van vindt.
Maar jij bent dan ook kaal, stoer, groot enzoquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:40 schreef Q. het volgende:
Heb ik wel gedaan en dat ging prima. Alhoewel het inderdaad soms wel een gok is. Ik ben nog steeds niet vermoord in deze buurt.
tnxquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Stairway, daar ben ik lang niet meer geweest. De laatste keer was de gemiddelde leeftijd zo'n 15.
Snap ook niet dat je daar echt ziek van wordt.. hoogstens een paar uur niet zo lekker ofzo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tnx
ik voel me wel echt heel debiel om op deze manier ziek te zijn met kerst
Ik!quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook kaal, stoer, groot enzo
quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook kaal, stoer, groot enzo
Ik vind het na 8 jaar nog steeds tof.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een klein stukje binnenstad. En de rest vind ik niks. Verschrikkelijke wijken en verschrikkelijke infrastructuur.
Zat nog liever in Den Haag. Gelukkig in 2014 5 min van mijn werk
ik heb het al eens eerder gehadquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap ook niet dat je daar echt ziek van wordt.. hoogstens een paar uur niet zo lekker ofzo.
Kotsen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb het al eens eerder gehad
je krijgt dan ook echt koorts en zo
en euhm dat je eten er uit komt en zo
hoe zeg je dat netjes?
Ik ook niet hoor, laatste keer was met een meet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Stairway, daar ben ik lang niet meer geweest. De laatste keer was de gemiddelde leeftijd zo'n 15.
je bent dan toch al in Udorp?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet ik daarvoor helemaal naar utrecht?
Af en toe laten ze me even vrij en mag ik even aan een echte stad ruiken maar dat is te groot en eng dus ga ik weer terug.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent niet verder gekomen nadat je uit Epe bent ontsnapt en je weet dus niet beter.
onder anderequote:
De laatste keer dat ik daar was was met een fokmeetquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze daar voortaan ook een toffe popquizquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, laatste keer was met een meet.
Maar ik vind het gewoon een leuke tent, zeker wat later op de avond als de muziek wat ruiger wordt.
Nou ja, het maakt het wel makkelijkerquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar doelde meer op of ik voor bootycalls naar Utrecht moet verhuizen
2029 dus nu?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, het maakt het wel makkelijker.
Ik weet niet wanneer je overgaatquote:
Jullie lopen nu wel erg hard van stapel hoor!quote:
Och man.. al die spanning die er opgebouwd wordt.. eenmaal daar zijn we in 5 minuten klaarquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:48 schreef Barbusse het volgende:
Jullie lopen nu wel erg hard van stapel hoor!
Ik weet niet of wachten tot de overgang nu zo verstandig is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je overgaat.
Zo oud ben ik nog nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik weet niet of wachten tot de overgang nu zo verstandig is.
Amersfoort, dat lijkt me echt zo'n saaie slaapstad. Je hoort nooit iemand iets positiefs of negatiefs over Amersfoort zeggen, het is er gewoon, puntquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook nog niet![]()
Hoop januari/februari ofzo (al zit ik nu vooral in a'foort te kijken)
Maar Utrecht is toch veels te eng voor deze tukkerquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Amersfoort, dat lijkt me echt zo'n saaie slaapstad. Je hoort nooit iemand iets positiefs of negatiefs over Amersfoort zeggen, het is er gewoon, punt.
Tuurlijk niet, Q kan het toch ook aan, dan kan jij het zekerquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar Utrecht is toch veels te eng voor deze tukker
DOE HET NIET! Ik heb er een half jaar gewoond, ik wist niet hoe snel ik er weer weg moest rennen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook nog niet![]()
Hoop januari/februari ofzo (al zit ik nu vooral in a'foort te kijken)
Ik kom natuurlijk nooit buiten, dat scheelt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Q kan het toch ook aan, dan kan jij het zeker.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:52 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk niet, Q kan het toch ook aan, dan kan jij het zeker.
Amersfoort is een kutstad. De ene helft is soesterkwartiertokkies, de andere helft ligt inderdaad te slapen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Amersfoort, dat lijkt me echt zo'n saaie slaapstad. Je hoort nooit iemand iets positiefs of negatiefs over Amersfoort zeggen, het is er gewoon, punt.
Gelul, je bent pas nog buiten geweest zei je!quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom natuurlijk nooit buiten, dat scheelt.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom natuurlijk nooit buiten, dat scheelt.
Waarom dan wegrennen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:52 schreef Q. het volgende:
[..]
DOE HET NIET! Ik heb er een half jaar gewoond, ik wist niet hoe snel ik er weer weg moest rennen.
Nicequote:Op dinsdag 24 december 2013 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Hoppa oude macbook verkocht, 440 eurotjes in de pocket, dat gaat een leuke Oud en Nieuw worden.
Jij en je centjes knus op de bank.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Hoppa oude macbook verkocht, 440 eurotjes in de pocket, dat gaat een leuke Oud en Nieuw worden.
Zeikkid bedoel je?quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
Die Seikcid is écht 't zonnetje in huis hier, niet?
Ik ben zo straatquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:01 schreef Cue_ het volgende:
Maar jullie zijn allemaal gangsters uit de grote stad! Natuurlijk vallen jullie dan in a'foort in slaap.
Nou goed. Hoe groot je stad ook is. Ik denk dat jij wel eens wilt stappenb/kroegje/ etcquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:01 schreef Cue_ het volgende:
Maar jullie zijn allemaal gangsters uit de grote stad! Natuurlijk vallen jullie dan in a'foort in slaap.
Dat.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:00 schreef Barbusse het volgende:
AmersfoortBlij dat ik er weg ben
Utrecht vond ik altijd best een gezellige stad
Binnen een kwartiertje in Utrecht, dus dat is wel goed te doen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben zo straat.
Nee, ik ken amersfoort totaal niet, maar het is echt zo'n nietszeggende stad waardoor ik er geen mening over kan hebben behalve dat. Dat kan nooit een goed teken zijn.
Als ik Amsterdam uit moet dan Haarlem.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:03 schreef HeatWave het volgende:
Als ik Amsterdam uit zou moeten zou ik naar Utrecht verhuizen denk ik.
Zolang er 1 leuke kroeg is vermaak ik me welquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:02 schreef Godtje het volgende:
Nou goed. Hoe groot je stad ook is. Ik denk dat jij wel eens wilt stappenb/kroegje/ etc
Dat is er in een forensen stad als Afoort natuurlijk minder aanwezig.
Het uitgaansleven in Amersfoort wordt ook bevolkt door 16-jarigen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou goed. Hoe groot je stad ook is. Ik denk dat jij wel eens wilt stappenb/kroegje/ etc
Dat is er in een forensen stad als Afoort natuurlijk minder aanwezig.
Boothill.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang er 1 leuke kroeg is vermaak ik me wel
Toen was het nog een nacht trekschuitquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:04 schreef Q. het volgende:
Er is sinds vorige week wel een nachttrein van Utrecht naar Amersfoort, dat was er in mijn tijd niet.
Oh ja, Haarlem, ook nog wel goed te doen. Beetje verdrongen na traumatische ervaringenquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik Amsterdam uit moet dan Haarlem.
Als ik Haarlem uit moet nog eerder Den Haag en ik denk zelfs Leiden.
En moest je zelf trekken. Nu kan ik dat wel goed maar midden in de nacht wil je toch liever naar huis.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Toen was het nog een nacht trekschuit
En terecht.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:03 schreef HeatWave het volgende:
Als ik Amsterdam uit zou moeten zou ik naar Utrecht verhuizen denk ik.
1180 meter volgens afstandmeten.nl.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoeveel meter zit jij van je werk af?
Jij hoeft niet te kiezen allochtoonquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
Utrecht vind ik ook wel veel leuker dan A'dam, als ik toch moe kiezen
Even automatisch plannen uitzetten, anders gaat ie de route over de weg berekenen.quote:
Gangstersquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:01 schreef Cue_ het volgende:
Tja, CL woont er niet meer he?quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zou ook best in Utrecht willen wonen. Alleen heb ik er niets te zoeken. De enige Utrechter die ik ken komt toch nooit buiten.
Haarlem is ook wel tof. Scheelt dat ik wel een boel vriendjes daar in de buurt heb wonen ook.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik Amsterdam uit moet dan Haarlem.
Als ik Haarlem uit moet nog eerder Den Haag en ik denk zelfs Leiden.
Komt Q nooit buiten? Vet bluescreen heeft 'ie dan voor al z'n FB reisfoto's!quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zou ook best in Utrecht willen wonen. Alleen heb ik er niets te zoeken. De enige Utrechter die ik ken komt toch nooit buiten.
Lobbes biercafé. Bestaat dat nog steeds?quote:
Photoshop en Google Images.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Komt Q nooit buiten? Vet bluescreen heeft 'ie dan voor al z'n FB reisfoto's!
Dat heb ik sowieso nergens.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:13 schreef Q. het volgende:
[..]
dat ik wel een boel vriendjes [..] heb .
Baas!quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Photoshop en Google Images. [ afbeelding ]
Dat wil ik juist!quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Even automatisch plannen uitzetten, anders gaat ie de route over de weg berekenen.
Yep, pas nog geweest.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lobbes biercafé. Bestaat dat nog steeds?![]()
Jij wint!quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat wil ik juist!
Afstand: 1.02km over de weg.
Overrated.quote:
51060 meter over de weg, 45990 meter hemelsbreed.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Even automatisch plannen uitzetten, anders gaat ie de route over de weg berekenen.
Haarlem is zeker tof. In sommige gevallen toffer vergeleken met Amsterdam.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Haarlem is ook wel tof. Scheelt dat ik wel een boel vriendjes daar in de buurt heb wonen ook.
Hoe vaak heb je me al buiten de SC zien posten hier?quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, wacht, dit was R&P..
Wil je er over krassen praten?
Spannend! Over de weg is het trouwens 1,3 hier.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog niet. Volgende week voorwaarde gesprek.
Dichter bij de zee en de duinen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Haarlem is zeker tof. In sommige gevallen toffer vergeleken met Amsterdam.
Maar voor nu wint Amsterdam.
Nog in het oude jaar of het nieuwe?quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:15 schreef Godtje het volgende:
Nog niet. Volgende week voorwaarde gesprek.
Dat vond ik altijd wel een toffe kroeg. Biermenu's uitproberen en zo.quote:
Gek op het strand. Maar als ik in Amsterdam woon is het vaker park. Anders ook weer.quote:
Zeequote:
ja, dat heb je snel op zo'n klein eilandjequote:Op dinsdag 24 december 2013 11:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ZeeOngeveer 50 meter van mijn huisje vandaan
Oh, dat had ik ook toen ik op Scheveningen woondequote:Op dinsdag 24 december 2013 11:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ZeeOngeveer 50 meter van mijn huisje vandaan
Dat klopt wel zo'n beetje jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat heb je snel op zo'n klein eilandje.
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb niet zoveel met strand, doe mij dan maar gewoon met een BBQ en muziek in het park.
Want wat ga je dan precies doen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja. Verwacht wel dat we er uit komen. Spannend! Nieuwe uitdaging.
Nee dat was Total Recallquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
Er zijn toch hele rusische bedrijfjes die nep vakanties maken? Met foto's en bonnetjes en zo?
Of was dat in Japan?
Ik geloof dat alleen Polen dat recht heeft.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
Er zijn toch hele rusische bedrijfjes die nep vakanties maken? Met foto's en bonnetjes en zo?
Of was dat in Japan?
Q-travel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
Of was dat in Japan?
Dat kan ook op het strandquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb niet zoveel met strand, doe mij dan maar gewoon met een BBQ en muziek in het park.
Ik woon er. Dat is positiefquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Park is tof. Ik ben wel jaloers op het Vondelpark, zo'n mooi groot park hebben wij niet. Het Wilhelminapark komt qua sfeer aardig in de buurt maar is wel veel kleiner.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Juist het park waar ik zelden kom. Te groot. Te massaal. Zijn veel leukere parken wat mij betreft. Zoals het Westerparkquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Park is tof. Ik ben wel jaloers op het Vondelpark, zo'n mooi groot park hebben wij niet. Het Wilhelminapark komt qua sfeer aardig in de buurt maar is wel veel kleiner.
Wij moeten het doen met het Griftpark. Of het Julianapark, maar dan ben je al halverwege Amsterdam bijna.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Juist het park waar ik zelden kom. Te groot. Te massaal. Zijn veel leukere parken wat mij betreft. Zoals het Westerpark
Amsterdamquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij moeten het doen met het Griftpark. Of het Julianapark, maar dan ben je al halverwege Amsterdam bijna.
Te ver wegquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:31 schreef Q. het volgende:
Het Sarphatipark vind ik bv ook erg gaaf, ook al van een kwaliteit zoals je dat in Utrecht niet hebt.
Beatrixpark is ook leuk trouwens.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:31 schreef Q. het volgende:
Het Sarphatipark vind ik bv ook erg gaaf, ook al van een kwaliteit zoals je dat in Utrecht niet hebt.
Ja het schijnt dat vrouwen dat niet relaxed vinden heh?quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
helaas ga ik echt er in en er uit vandaag
Rotterdam doet ook heel veel hoor, maar ik vind het daar gewoon minder gezellig. Natuurlijk ben ik bevooroordeeld, maar het oogt al zo beton als je aankomt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
Er gebeurd ook gewoon veel in Amsterdam. In de zomer aan festivals wat er allemaal niet is dat is bijna ongezond.
Rotterdam trekt me totaal niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:45 schreef HeatWave het volgende:
Rotterdam doet ook heel veel hoor, maar ik vind het daar gewoon minder gezellig. Natuurlijk ben ik bevooroordeeld, maar het oogt al zo beton als je aankomt.
Nee, mij dus ook niet. Den Haag in mindere mate hetzelfde. Het mist gewoon sfeer.quote:
Oh, ze hebben ook nog een leuke ierse pubquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:57 schreef Barbusse het volgende:
Het enige wat ok is aan Rotterdam is het filmfestival.
Fixed.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:57 schreef Barbusse het volgende:
Het enige wat ok is aan Rotterdam is dat het bewezen heeft platgegooid te kunnen worden.
Mjah, die heb je ook in Amsterdam en Utrechtquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ze hebben ook nog een leuke ierse pub.
quote:
North Sea Jazz. Maar dat hebben ze gepiktquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:57 schreef Barbusse het volgende:
Het enige wat ok is aan Rotterdam is het filmfestival.
Arm Den Haagquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
North Sea Jazz. Maar dat hebben ze gepikt
Haterquote:
het zou limburg kunnen zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hater
Overigens, sneeuw in Nederland ben ik met je eens, maar zoals je misschien kunt zien, is dit niet Nederland.
Er zit 770 meter verschil tussen dat dorp (830) en die bergtop (1600). Dat hebben ze zelfs in Limburg niet.quote:
Ach, als er een kroeg is vind ik het bestquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zit 770 meter verschil tussen dat dorp (830) en die bergtop (1600). Dat hebben ze zelfs in Limburg niet.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zit 770 meter verschil tussen dat dorp (830) en die bergtop (1600). Dat hebben ze zelfs in Limburg niet.
Meerderequote:Op dinsdag 24 december 2013 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, als er een kroeg is vind ik het best.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Deed me hieraan denken, bungyjumpsite waar ik ooit was in Australie.
geeneens een liftquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Been there, done that.
Kutuserquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:39 schreef Seikcid het volgende:
Teveel pics, te weinig tieten.
Kuttopic.
Nope, klimmen zal jequote:
Dat moet ik niet doen met mijn hoogtevreesquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Been there, done that.
Schijnt dat je dat dan wel moet doen, of het je lukt is een tweedequote:Op dinsdag 24 december 2013 12:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat moet ik niet doen met mijn hoogtevreesOf juist wel
Je bent niet binnen 5 minuten bovenquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:40 schreef HeatWave het volgende:
Nope, klimmen zal je.
Ben 3 keer geweest, je kon me opvegen.
Nee, en dan eerst 10 min bijkomenquote:
ja, de eerste keer is het eng, de keren erna gewoon een kick. Ik mocht nog vaker maar kon de klim niet meer opbrengenquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan in het diepe springen en bedenken dat je het nog een keer wil
Hehe. dat is wel jammerquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:46 schreef HeatWave het volgende:
ja, de eerste keer is het eng, de keren erna gewoon een kick. Ik mocht nog vaker maar kon de klim niet meer opbrengen.
Ik ben hier eens van de kliffen wezen abseilen, dat was wel weer voldoende moed voor de komende 5 jaarquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schijnt dat je dat dan wel moet doen, of het je lukt is een tweede.
Ik heb geen hoogtevrees dus dan is het lang zo stoer niet.
Ja, mijn vriendin wou zelf niet, dus ik vond het na 3 keer wel mooi.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe. dat is wel jammer
Ik heb het nog nooit gedaan. Ben er denk ik te schijterig voor
Dat is natuurlijk ook leuk om eens te zienquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:48 schreef HeatWave het volgende:
Ja, mijn vriendin wou zelf niet, dus ik vond het na 3 keer wel mooi.
En er waren komododraken aan het vechten in de buurt, ook leuk om naar te kijken.
Scary shit die beestenquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook leuk om eens te zien
Schoonmakerquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
Binnenkort maar 's een schoonmaakster zoeken.huis schoonmaken
Staat op de lijst.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:51 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren Don Jon gekeken. Echt een enorme aanrader!
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
Binnenkort maar 's een schoonmaakster zoeken.huis schoonmaken
Oh alweer twee verder en een verhuizing. En alles via via.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je er ondertussen 1 kunnen vinden dan?
Nog via die site gedaan?
Moet het wel goede pizza zijn geweest.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:54 schreef Barbusse het volgende:
5 miljoen euro aan Bitcoins voor 2 pizza's Wat?
Slecht bericht.. boeiend dat het na 2 jaar omgerekend 5,1 miljoen is. Laten we dat met alles doenquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:54 schreef Barbusse het volgende:
5 miljoen euro aan Bitcoins voor 2 pizza's Wat?
SIM-only verlengd bij Hi, iPhone los gekocht bij Apple. Nu 4G abo met 1,5 Gig data.quote:
Ah ok. Hebben die goeie abo's?quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:02 schreef Q. het volgende:
[..]
SIM-only verlengd bij Hi, iPhone los gekocht bij Apple.
Qua prijs valt het tegen maar ze hebben gewoon een heel goed netwerk. En de service is ook prima.quote:
Ik heb nu KPN maar denk dat ik in Jan weg ga. Zal wel tmobile worden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Qua prijs valt het tegen maar ze hebben gewoon een heel goed netwerk. En de service is ook prima.
Duur, net als kpnquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:05 schreef Cue_ het volgende:
VodafoneNooit echt klachten mee gehad. Tmobile zou ik niet aandurven, hoor je teveel ellende over
Het bereik daarvan is echt heel erg ellendig, ben er huilend weggegaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb nu KPN maar denk dat ik in Jan weg ga. Zal wel tmobile worden.
In Haarlem was die ook niet best dus weg gegaan. In Amsterdam goed dus waarschijnlijk weer terug.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Het bereik daarvan is echt heel erg ellendig, ben er huilend weggegaan.
Neem dan Simyo. Een van de goedkoopste sim-only providers. Heb het zelf ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Qua prijs valt het tegen maar ze hebben gewoon een heel goed netwerk. En de service is ook prima.
Een maand of 9 geleden ben ik er zelf ook huilend weggegaan dus meh.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:13 schreef Q. het volgende:
Van mij is het ook alweer even geleden dus het kan beter zijn geworden maar het KPN-netwerk bevalt te goed.
Dat klinkt al beter.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:25 schreef Barbusse het volgende:
Bijna bier en tieten-tijdOf beter; Single Malt en borsten-tijd
Ik kreeg net wijn, van tieten. Ook goedquote:
Snel weer posten op Fok!quote:
Zo hoort het. Ik kreeg een fles Laphroaig Quarter Cask. Geen idee waar ze die vandaan heeft gehaaldquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kreeg net wijn, van tieten. Ook goed.
Oh ik kreeg gewoon de helft van dr kerstpakket dat ze gewonnen had in de verlotingquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo hoort het. Ik kreeg een fles Laphroaig Quarter Cask. Geen idee waar ze die vandaan heeft gehaald
Mag ik dan de tieten?quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kreeg net wijn, van tieten. Ook goed.
Hell noquote:
Ze doen hier niet aan kerstpakkettenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ik kreeg gewoon de helft van dr kerstpakket dat ze gewonnen had in de verloting.
Het is kerst. Spread the joy and merry.quote:
Hij spreidt liever haar benen denk ikquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is kerst. Spread the joy and merry.
Dit zijn niet "de" kerstpakketten, dit zijn door leveranciers gestuurde relatiegeschenken. Die worden onder het personeel verloot. En zij had er 1 van een bobo,dus vol dure meukquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze doen hier niet aan kerstpakkettenVandaar al die pokersets
He!quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hell no.
Dit is met afstand het cuteste meisje op de planeet, mine.
Ach sooooquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit zijn niet "de" kerstpakketten, dit zijn door leveranciers gestuurde relatiegeschenken. Die worden onder het personeel verloot. En zij had er 1 van een bobo,dus vol dure meuk.
En ik kreeg de helft.
Dat mag, ben de laatste die hem tegen zou houden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij spreidt liever haar benen denk ik
Vaak wel, maar zij heeft ook een 39' flatscreen gekregenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
én een 39" flatscreen.
De wereld is oneerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |