De vorige eigenaar denk ik, hoewel ik al eerder een paal had moeten vervangen, die was al een beetje rot, maar ik wilde wachten tot de lente.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:08 schreef spiritusbus het volgende:
Je hebt zeker weer voor een dubbeltje op de eerste rang gezeten?
hij oogt met de touwtjes redelijk rechtquote:
o, jammerquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
hij oogt met de touwtjes redelijk recht
Een goede vloek is reeds geuit natuurlijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:11 schreef TUFKAL het volgende:
Je moet schuttingtaal gebruiken, dat werkt.
Dat laatste vrees ik hier een beetje omquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hier is het met die storm rond Sinterklaas al behoorlijk naar de klote gegaan (is een stokoud hek overigens) en het plan was om er deze kerstvakantie eens wat aan te doen maar dat zal hoogstwaarschijnlijk pas tegen de zomer daadwerkelijk gebeuren of pas als het ding om pleurt, dat is waarschijnlijker eigenlijk.
Beter dan een boom op je huis!quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:22 schreef hugecooll het volgende:
ik kreeg in oktober of zo een boom op m'n huis
Zou 'm dr afhalen als ik jou was.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:22 schreef hugecooll het volgende:
ik kreeg in oktober of zo een boom op m'n huis
neger watquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beter dan een boom op je huis!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
brandweer gedaan tochquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Zou 'm dr afhalen als ik jou was.
20 schroeven erbij nu. Hopelijk genoeg.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:40 schreef RemcoDelft het volgende:
Spijkers die er uit waaien los je toch niet op met een touwtje? Draai er 200 schroeven in, kwartiertje werk en klaar.
standaard 10% van wat er geadviseerd wordt tochquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
20 schroeven erbij nu. Hopelijk genoeg.
200 had meer kwaad dan goed gedaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
standaard 10% van wat er geadviseerd wordt toch
jij lijkt me geen expert op het gebied van stormbestendige schuttingenquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
200 had meer kwaad dan goed gedaan.
De volgende wordt van beton. Geen halve maatregelen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
jij lijkt me geen expert op het gebied van stormbestendige schuttingen
met kantelen en dergelijkequote:Op dinsdag 24 december 2013 10:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
De volgende wordt van beton. Geen halve maatregelen.
RIPquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:32 schreef Fripsel het volgende:
Die van ons is vannacht gewoon omgesodemieterd.
Huh?quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beter dan een boom op je huis!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ken je het grapje wel als het om een sok en een gat gaat?quote:
Ja, maar lees je reactie nog eens terug.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ken je het grapje wel als het om een sok en een gat gaat?
Duct tape is de oplossing voor alles.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:35 schreef Pharkus het volgende:
De deur is weer uit het slot gewaaid, toch nog maar wat nood reparaties
de paal waar de deur invalt is rot aan de onderkant, daar profiteert de wind nu van.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Was je schutting aan het wegrotten ?
Ik heb al 40 schroeven in m'n hekje gedraaid. Gewoon 2 boven en 2 onder in elke plank.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
200 had meer kwaad dan goed gedaan.
Heeft gister een tak tegen z'n hoofd gewaaid gehad ..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |