De vorige eigenaar denk ik, hoewel ik al eerder een paal had moeten vervangen, die was al een beetje rot, maar ik wilde wachten tot de lente.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:08 schreef spiritusbus het volgende:
Je hebt zeker weer voor een dubbeltje op de eerste rang gezeten?
hij oogt met de touwtjes redelijk rechtquote:
o, jammerquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
hij oogt met de touwtjes redelijk recht
Een goede vloek is reeds geuit natuurlijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:11 schreef TUFKAL het volgende:
Je moet schuttingtaal gebruiken, dat werkt.
Dat laatste vrees ik hier een beetje omquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hier is het met die storm rond Sinterklaas al behoorlijk naar de klote gegaan (is een stokoud hek overigens) en het plan was om er deze kerstvakantie eens wat aan te doen maar dat zal hoogstwaarschijnlijk pas tegen de zomer daadwerkelijk gebeuren of pas als het ding om pleurt, dat is waarschijnlijker eigenlijk.
Beter dan een boom op je huis!quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:22 schreef hugecooll het volgende:
ik kreeg in oktober of zo een boom op m'n huis
Zou 'm dr afhalen als ik jou was.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:22 schreef hugecooll het volgende:
ik kreeg in oktober of zo een boom op m'n huis
neger watquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beter dan een boom op je huis!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
brandweer gedaan tochquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Zou 'm dr afhalen als ik jou was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |