Ja weet ik veel wat die aan het doen was. Was ff voedsel enz aan het halen kom terug en zie dat op mijn scherm staan. Dan roep ik als leek natuurlijk moord en brand.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:47 schreef Ame_thyst het volgende:
indexverwijdering? Is dat niet gewoon de cache van windows search![]()
Lijkt me logisch dat die dingen laat zien die op je pc staan.
Een grap zeker?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:44 schreef TJV het volgende:
fucking bitcoinwallet leeg paypal leeg alles
Check die post erboven eens.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Een grap zeker?
Police Academy?quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:27 schreef SosuaCafe het volgende:
Bobber in een notendop.
+1 voor de mensen die het herkennen.
[ afbeelding ]
HOI IK BEN WEER TERUG JATOCH BOBBERNAUT IS BACK NIGGUHS NOG EEN FIJNE KERST TOEGEWENST WIE WILT NITRATEN KOPEN JWZquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:34 schreef TJV het volgende:
Bobber is het broertje met down van wie je eigenlijk af wilt, maar het niet door kan zetten omdat je hem al zo lang kent.
HOU OOK VAN JOU SCHATJEEquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:54 schreef vogelkooi het volgende:
bobber lijkt in weze erg op mij kwa karakter, en twee tegenpolen stoten(hihi) elkaar af. daarom vind ik hem stom.
en ik kan niet tegen zijn constante gescheld en all caps. verder is het wel een lieve puppy die er bij mag zijn maar als de ouderen spreken moet onze poedel zijn hok in. dat dus
OMDAT BEUGEL?quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:27 schreef SosuaCafe het volgende:
Bobber in een notendop.
+1 voor de mensen die het herkennen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:28 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HOI IK BEN WEER TERUG JATOCH BOBBERNAUT IS BACK NIGGUHS NOG EEN FIJNE KERST TOEGEWENST WIE WILT NITRATEN KOPEN JWZ
quote:
hvj bbyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |