![SKNik.png]()
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de kwajongensstreken van voorgenoemde, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, een kalende zuurpruim genaamd Mschol, Flodders kerken-en-treinen fetish , waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben! En waar tot slot godverdomme -Datdus- en AdoraBelle werden buitengesloten van dit stukje tekst.
Nog steeds twijfels?
Ok, ik zal je even helpen. Bobbernaut is een nikker, die valt al af. Vogelkooi is onze oude opa, ook niet alles. Looniar is archeoloog en in een uitkering zul je wel geen trek hebben. Ame_thyst is een stoere boy, Mineraalwater komt uit Duitsland/België/Luxemburg, Flodder450 fapt op treinen & kerken, shaderon heeft net zoveel hersencellen als de linkervleugel van een strontvlieg en Sosua heeft al genoeg vrouwen. Tom komt uit Amsterdam en is dus een Yup. Enige optie? Trouw AlDIE.
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: MinecraftHet boek over Bestemmingsplan.SPOILER
vogelkooi
De Patricius
quote:
Stick to beer, lullo.
Fear is the grease of society.
alcoholisten
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
vogelkooi
De Patricius
quote:
Ja ook, maar niet alles door elkaar. Er was ook tequila bij zag ik op plaatjes.
Fear is the grease of society.
zo hier ook maar ff
Curlbrah
dun dun dun
quote:
Thanks huib.
*kijkt naar posthistory*
boii wat post je veel in het 3fm topic
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Mocht je ooit nog eens anime series een kans willen geven, dan is dit de serie die je moet hebben. Gewoon lekker westerse setting, geen onzin met kleine meisjes met grote ogen en gewoon lekker geweldadig.
Fijne feestdagen negers en chinezen
Ik koop het wel als het 10 euro is ofzo.
quote:
Ben je op je rendierpikkie getrapt?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Zeker 1k-2k uren aan besteed, alles bij elkaar opgeteld.
quote:
Dayz gaat waarschijnlijk duurder worden als het af is, niet goedkoper. (ja daarna zal het ook wel weer goedkoper worden maar dat kan nog wel een jaar of 2 duren)
quote:
Want een engine is geen iteratief product dat niet steeds verbeterd wordt
Zou zeggen kijk naar BF4 die precies dezelfde directx bugs heeft die al in BF3 zaten.
En dat spel kost iets van 110 euro met premium
Dayz is nog midden in alpha met weinige features uit de mod. Staat duidelijk op steam dat je het niet moet kopen als je een bugloze ervaring verwacht.
Daarbij het idee dat een mod geen geld waar is vind ik meer dan triest . Als iemand werk in zijn vrije tijd doet is het product niets waard, maakt die hetzelfde product voor zijn baas is het wel wat waard? Kom op.
quote:
Op woensdag 25 december 2013 15:47 schreef kensei het volgende:[..]
Ik ga geen spel kopen in de hoop dat het beter wordt, wat je op dit moment voor 30e krijgt is gewoon erg matig vind ik. Het is geen haat tegen mods of engines die nog in ontwikkeling zijn.
Daarom zeg ik ook, staat duidelijk bij dat je geen af product koopt. Het inderdaad niet kopen als je een af product verwacht maar daarvoor hoef je er niet lullig over te doen

Als je kijkt hoeveel franchises en developers begonnen zijn in de mod industrie zou ze dat erg tekort doen.
Maar moet zeggen dat het spel voor mij nu al voor verdomd spannende / hilarische momenten heeft gezorgd. Maar nee af is het nog laaaaaaaang niet. Het risico is er altijd dat de developer zegt 'bedankt voor je geld maar ik ga nu wat anders doen'
Iedereen gefeliciteerd met Justin!
quote:
geen idee, piek speelt het ook
Curlbrah
dun dun dun
quote:
verzamel maar wat loot en meet me in balota straks ik moet ff douchen.

~20 minuten
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Steam store/community down.
Denk al, stond bij al men games dat ik ze opnieuw moest kopen
Wat voor ongelooflijke pauper ben je als je dat spel nog niet had.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ha, naast een rendierhoofd nu ook een ijsbeerhoofd voor aan de muur. Rare verzameling.