Gaat niet steam is down door l4d2 paupers!quote:Op woensdag 25 december 2013 22:01 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand, maak ff een dayz steam groep aan.
deel 1 vond ik al bar weinig aan; dat + het gegeven dat wat 2 is 1 had moeten zijn maakt het zo dat ik hem niet zou kopen...quote:Op woensdag 25 december 2013 22:00 schreef TJV het volgende:
Wat voor ongelooflijke pauper ben je als je dat spel nog niet had.
Dus ftb server is abandoned voor de eerst volgende wekenquote:Op woensdag 25 december 2013 20:14 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ik, datdus, piek, thyst zitten er al "in"
neuh. Maar teveel mc in 1x en met deze dagen werkt niet. Mc is leuk leuk met meer tijd.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dus ftb server is abandoned voor de eerst volgende weken?
Pic.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:06 schreef TJV het volgende:
Ha, naast een rendierhoofd nu ook een ijsbeerhoofd voor aan de muur. Rare verzameling.
Zo'n knuppel is niet zo goed voor die hoofdjes denk ik, moet je dat weer uitdeuken enzo.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Opgezette zeehondenpups zou trouwens nog wel eens lucratief kunnen zijn, die dierenfreaks houden toch zo van die beestjes?
Zei je zwager nog of het leuke lingerie was?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:31 schreef TJV het volgende:
In ander nieuws, mijn zus schijnt samen met mijn vriendin lingerie gekocht te hebben. Schijnt, want mijn zwager zag wel lingerie, maar niet de maat van mijn zus. Waarom vertel ik dit? Oja, lig nu te wachten op een showtje maar mevrouw slaapt en ik zit maar een beetje Sam Cooke te luisteren. Over.
Kun je een verdomd mooie 3D-puzzel van maken. Gewoon de stukjes aan elkaar laten lijmen. Flesje bleek bijdoen zodat ze bloedspatjes weg kunnen halen. Warcraft figuren zijn er niks bij.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:32 schreef TJV het volgende:
[..]
Zo'n knuppel is niet zo goed voor die hoofdjes denk ik, moet je dat weer uitdeuken enzo.
Hoe doe je dat dan met die vacht? Dat moet wel mooi overlopen.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kun je een verdomd mooie 3D-puzzel van maken. Gewoon de stukjes aan elkaar laten lijmen. Flesje bleek bijdoen zodat ze bloedspatjes weg kunnen halen. Warcraft figuren zijn er niks bij.
Daar is toch e.e.a. aan af te leiden, ja. Als het duur is is het doorgaans best leuk. Als het écht duur is is het fakking lelijk maar schijnt het lekkerder te zitten. Zo heeft mijn shop ervaring met mijn ex geleerd.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:35 schreef TJV het volgende:
Nee, alleen dat het duur was. Ook wel belangrijk, op zich.
Echt duur is met diamanten en dat is niet goed want dan verpatst mijn pa het.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Daar is toch e.e.a. aan af te leiden, ja. Als het duur is is het doorgaans best leuk. Als het écht duur is is het fakking lelijk maar schijnt het lekkerder te zitten. Zo heeft mijn shop ervaring met mijn ex geleerd.
Gewoon een tweede zeehondenpup op de kop meppen. Wacht, ik paint even wat ik bedoel.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:36 schreef TJV het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met die vacht? Dat moet wel mooi overlopen.
Ahahah Tom is joods.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:37 schreef TJV het volgende:
[..]
Echt duur is met diamanten en dat is niet goed want dan verpatst mijn pa het.
Mm...quote:Op donderdag 26 december 2013 01:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jo Mender, wil je je 06 even DM'en? Dan flikker ik je in de groeps whapp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |