altijd tochquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
sta jij ook voor me klaar fokkie?
Op jou ga ik in je, snap je?quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat? Je kan hem niet eens overeind houden bij mij? Complimenteus hoor.
Niet denken dat ik er iets mee bedoel hequote:
Was een leuke actie van je Fokkiequote:
Nee, kan je een demonstratie geven? Het liefste bij Heppie.quote:
Graag gedaanquote:
Ga gezellig gourmetten met je kerstboom.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:15 schreef Etsu het volgende:
Vanavond kerstavond en Etsu is alleen thuis.
Lekker kunnen posten zonder die bloed irritante meldingquote:
nee tuurlijk nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet denken dat ik er iets mee bedoel he
zit erover na te denken om ook een te nemen zodat ik sneller kwaliteits posts kan plaatsenquote:
Heb ik niet eens.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga gezellig gourmetten met je kerstboom.
Ik heb mijn 'target' bijna gehaaldquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zit erover na te denken om ook een te nemen zodat ik sneller kwaliteits posts kan plaatsen
wotquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, kan je een demonstratie geven? Het liefste bij Heppie.
Ja, weet ik veel waar hij het over heeft, maar ik vertrouw hem niet, daarom.quote:
Ik wil binnenkort op kamers ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik woon alleen, iets wat jij dus niet kan/doet/wil.
mn bips is altijd open voor jouquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel waar hij het over heeft, maar ik vertrouw hem niet, daarom.
Oh, ik zie deze post nu pas.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, kan je een demonstratie geven? Het liefste bij Heppie.
neuuhhhquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet denken dat ik er iets mee bedoel he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |