SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Watertorenplein was ik uit eten vanavondquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Klopt. (waar in Amsterdam?)
Hier in omg. Zuid spookt het vlink idd.
10 min lopen...quote:
nee, helaas nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en is het Zaailand ook op jou geweest?
Ja daarom er is wel vaker creatief gewerkt. In Leiden lag het Glazen Huis toch op een ponton?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
In Enschede zat een groot gedeelte in een kerk en ook nog ergens anders in de stad.
Ik ging googlen, en kwam alleen maar Bold & The Beautiful tegenquote:
ik deed er vd week ook ff over en toen werd ie meteen gekaapt....quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:13 schreef rubbereend het volgende:
sorry, had niet door dat ik hem sloot
Nepmodquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:13 schreef rubbereend het volgende:
sorry, had niet door dat ik hem sloot
dat is het 1e waar ik aan dachtquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ging googlen, en kwam alleen maar Bold & The Beautiful tegen
en ik heb geen seconde bij het huis gestaan. mij te drukquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nice!
Haarlem zal voor mij dichtbij zijn, maar nog steeds te ver eigenlijk
Ja Tnx, drong wat laat tot me doorquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:13 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
André Kuipers de astronaut is slaapgast
Rubbereend is stiekem een huisvrouwquote:
een Vlaamsche!quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Rubbereend is stiekem een huisvrouw
*nachtkrachtquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:13 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
André Kuipers de astronaut is slaapgast
Klopt, gracht dichtgegooid. Ik kwam daar laatst weer en realiseerde mij toen pas hoe klein het daar is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja daarom er is wel vaker creatief gewerkt. In Leiden lag het Glazen Huis toch op een ponton?
Rocket to Uranusquote:
#MARSquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wil ik wel heen.
quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ging googlen, en kwam alleen maar Bold & The Beautiful tegen
quote:DETAILS
Opgericht in 2004, heeft Brouwerij de Molen een missie gehad om het brouwen van ambachtelijke streekbieren en de vergane Nederlandse biercultuur in ere te herstellen. Brouwerij de Molen gebruikt voor de bieren veelal opvallende namen, bestaande uit twee woorden, gebaseerd op Nederlandse spreekwoorden en gezegden.
De Mooi & Meedogenloos is een donker roodbruin bier met een enorme donker bruine kop. De aroma heeft tonen van stro, citroen, geroosterde mout, en hout. De smaak is zoet karamel, hout, gebrande mout, stro en alcohol, wat leidt tot een droge alcoholische afwerking.
ik ben dan ook meer dan een modquote:
quote:
Yeah I'm hung like planet Pluto hard to see with the naked eye,quote:
Ja... dit was nog best boeiendquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:17 schreef marcodej het volgende:
Waarom breekt Paul André zo snel af?
shit, betraptquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Rubbereend is stiekem een huisvrouw
Omdat regie dat roept ivm gast.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:17 schreef marcodej het volgende:
Waarom breekt Paul André zo snel af?
Spul voor 99% FOK!quote:
cadeautje voor Gielquote:
Precies ditquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:19 schreef heloef het volgende:
13 ja? Waarom zien meisjes van 13 er godverdomme niet meer als 13 uit?
Ja kut want als ze 30 zijn schop je je hond er nog vanaf.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:19 schreef heloef het volgende:
Beestje welquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
En? Beetje gezellig met Andre Kuipers?
Ja maar toen was jij er niet en heb ik je nog gedmtquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Paulgod Daughter al gedraaid?
dat viel me al op in 2004-2005. toen liep ik stage op mijn middelbare school waar ik in 2000 eindexamen deed....de meisjes van 13 zagen er uit als 16 en de meisjes van 16 als 21. niks geen berentruien enzo meerquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:19 schreef heloef het volgende:
godverkutquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar toen was jij er niet en heb ik je nog gedmt
Beter dan die kutjes van gisteren.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
En? Beetje gezellig met Andre Kuipers?
Mooi. Heeft ie al gezongen?quote:
Ja Giel had ook een tijd geleden zo'n next Birdy contest. Die wou gewoon minderjarige meisjes in zijn studio.quote:
als ik nu mij klassefoto's uit de jaren '90 bekijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat viel me al op in 2004-2005. toen liep ik stage op mijn middelbare school waar ik in 2000 eindexamen deed....de meisjes van 13 zagen er uit als 16 en de meisjes van 16 als 21. niks geen berentruien enzo meer
Gezien jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja Giel had ook een tijd geleden zo'n next Birdy contest. Die wou gewoon minderjarige meisjes in zijn studio.
minderjarig, minderjarig....alleen mensen die op 29 februari geboren zijn zijn minderjarig, verder zijn we allemaal even vaak per jaar jarig!quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja Giel had ook een tijd geleden zo'n next Birdy contest. Die wou gewoon minderjarige meisjes in zijn studio.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:21 schreef Zaktabak het volgende:
Als ik 13 was, hè? Als ik 13 was! Verplaatst u even! Want ik kan mij realiseren dat het illegaal is en dat mijn plicht is als volwassene dit kind in bescherming te nemen!!! Maar stel ik was dus 13, en zij dus ook! Stel!!! Ik was 13!!
Dan had ik haar op het zachtst gezegd bemint.
NOPEDO!
Ben je alquote:
ik gok dat wij ong even oud zijn....idem hiero....maar ook hoe ik er zelf op mijn 12e-13e uitzegquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ik nu mij klassefoto's uit de jaren '90 bekijken hoe de meisjes van die leeftijd er nu bijlopen....
ik ben oud aan het worden
idd dat gevoel had ik laatst ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ik nu mij klassefoto's uit de jaren '90 bekijken hoe de meisjes van die leeftijd er nu bijlopen....
ik ben oud aan het worden
En ditquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind haar eigenlijk niet zo knap.
Het is echt relax om op een gegeven moment te zeggen dat je niet meer oud wordt maar bent, heerlijke tijden!quote:
34quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik gok dat wij ong even oud zijn....idem hiero....maar ook hoe ik er zelf op mijn 12e-13e uitzeg
tis nu nog niet veel, maar...
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:22 schreef 3rdRock het volgende:
die clip...die wist Team Pandapunt niet tijdens de popquiz
FM loopt voor op webstreamsquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoezo hebben jullie eerder geluid?
dat is wel heel slechtquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:22 schreef 3rdRock het volgende:
ouwe lul.....31, bijna 32quote:
Ik moet daar toch een beetje van huilenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:23 schreef asco het volgende:
[..]
Het is echt relax om op een gegeven moment te zeggen dat je niet meer oud wordt maar bent, heerlijke tijden!
Wat een losers.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:22 schreef 3rdRock het volgende:
Ik dacht hip te zijn middels streamquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
FM loopt voor op webstreamsis altijd zo
nja, clip kwam me bekend voor, en ik dacht er nog aan, maar ik zei het niet. mijn fout dusquote:
Slikken en weer doorgaanquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:23 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoe kan zoiets 13 jaar zijn?
Neuh hoeft niet heurquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:23 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Ik moet daar toch een beetje van huilen
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, clip kwam me bekend voor, en ik dacht er nog aan, maar ik zei het niet. mijn fout dus
ja, vooral die ene uit het noorden met dat brilletjequote:
dat is een basisfout bij een pubquizquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, clip kwam me bekend voor, en ik dacht er nog aan, maar ik zei het niet. mijn fout dus
ehm..dat zeg je niet tegen een meisje van 13.....quote:
Klopt, zo hadden we The Who met Substitute ook fout.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is een basisfout bij een pubquiz
VKmag heeft ook een linkje gedeeldquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:23 schreef HiDiHo het volgende:
Liep toch goed die The Dreamteam, al 7000 hits in 1 dag
ik weet! volgende keer roep ik alles wat in me opkomt en anders is het antwoord Boney M.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is een basisfout bij een pubquiz
Ze vragen er toch omquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm..dat zeg je niet tegen een meisje van 13.....
Agnes Obel. Fantastische zangeresquote:
Oh vandaarquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:25 schreef heloef het volgende:
[..]
VKmag heeft ook een linkje gedeeld
Thanksquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Agnes Obel. Fantastische zangeresDit jaar live gezien.
Ja hehe.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:25 schreef asco het volgende:
Wacht ff die meid met die gitaar is 13??
Ja, Deed mee aan The Voice Kidsquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:25 schreef asco het volgende:
naakt?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:25 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Even verkassen naar het bed met de laptop.
ST?quote:
Dat is ook pas 800x genoemd hierquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:25 schreef asco het volgende:
Serious Talent gok ikquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Agnes Obel. Fantastische zangeresDit jaar live gezien.
Ja en wij zitten hier met onbedoelde pedofiele-gevoelens terwijl wij wel beter weten dan dat...quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:25 schreef asco het volgende:
Geen idee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
HOE OUD IS DIE MEID DIE NIET BINNENKWAM?
ah, dank jequote:
Er zijn er zoveel die niet binnenkwamen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
HOE OUD IS DIE MEID DIE NIET BINNENKWAM?
31quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:26 schreef Mansjester het volgende:
Hoe oud zou dat meisje met die gitaar zijn?
IS ZE DERTIENquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:26 schreef OllieWilliams het volgende:
Zij ziet er echt niet uit als 13
Is dat je criteria?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:26 schreef OllieWilliams het volgende:
Zij ziet er echt niet uit als 13
12u begint de Top 2000 toch?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat begint de eindshow morgen?
25-12 12u jaquote:
Ze is 13 en ik wil spontaan zelf ook weer 13 zijnquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:28 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ze is 13 en ik wil spontaan zelf ook weer 13 zijn
Ja, voor mijn gevoel overmorgen thoquote:
I see what you did therequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Top 2000, dat moet wel betere shit zijn dan deze shit
Hihaho.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Top 2000, dat moet wel betere shit zijn dan deze shit
Ja maar de gedachte is ook zo fout terwijl je het niet eens zo bedoeld.quote:
Mwoah, bij gebrek beter..quote:
spontanusquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:28 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
dr moeder?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:29 schreef asco het volgende:
Ze lijkt godverdomme op een vriendinnetje van me, dat was ergens in 1987.
Ik las het hier, keer of 1000, ze zit er echt?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:29 schreef rubbereend het volgende:
Er schijnt trouwens een meisje van 13 in het huis te zijn, ik weet niet of jullie dat al gehoord hadden
misschien is ze het wel! en heeft ze een tijdmachine! of een facelift ondergaan.....quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:29 schreef asco het volgende:
MILFquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:29 schreef asco het volgende:
Idd.. Paul is lekker bezig. (itt voorgaande dagen/nachten)quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Niets mis met de muziek momenteel.
midner verjaardagen ze hebben gehadquote:
Hoi Jodyquote:
Je snapt toch wel dat zij gewoon over een jaar of twee een vriendje van 20+ heeft?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:28 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Paul was altijd wel ok maar draaide nooit op dit (meest vrije) tijdslot..quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
Idd.. Paul is lekker bezig. (itt voorgaande dagen/nachten)
quote:
is dat een ja of een ja?quote:
Ik vind dit wel het minste jaar, maar leukquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:30 schreef Amarantha het volgende:
Volgend jaar ga ik dit vanaf dag één wel volgen
Ze heette Danae. Ik kustte met haar op Scorpion.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschien is ze het wel! en heeft ze een tijdmachine! of een facelift ondergaan.....
Ja, je bent een beetje overtijd nuquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:30 schreef Amarantha het volgende:
Volgend jaar ga ik dit vanaf dag één wel volgen
Daten?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef alors het volgende:
Bizar ja dat kinderen van 13 er tegenwoordig zo uitzien. Ze ziet er even oud uit als ik.. hoewel ik altijd jonger wordt geschat.
Ik wordT?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef alors het volgende:
Bizar ja dat kinderen van 13 er tegenwoordig zo uitzien. Ze ziet er even oud uit als ik.. hoewel ik altijd jonger wordt geschat.
jij bent 54???quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef alors het volgende:
nou ja, het liefst een negligeetje....quote:
xdquote:
Bijna Pino, Bijnaquote:
Wordt leuk in het verkeerquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef alors het volgende:
We hebben hier geen shampoo nee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:30 schreef Pandaplint het volgende:
Wat hebben Friezen vies haar.
Of is dat de regen
En puntige knieën?quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:33 schreef heloef het volgende:
Ze praat tenminste nog wel als een meisje van 13 als ze praat.
iksdeequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:33 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ben 28 en zie er bijna hetzelfde uit als Bente. Alleen korter haar, minder borsten en ik heb een plasser
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:33 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ben 28 en zie er bijna hetzelfde uit als Bente. Alleen korter haar, minder borsten en ik heb een plasser
Heb je ook zo'n dikke wenkbrauwen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:33 schreef FritsFlits het volgende:
Hier in Groningen ook nietquote:
Niet mijn prive-foto's hier postenquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:33 schreef FritsFlits het volgende:
en daarna ga je haar straffen???quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:33 schreef Zaktabak het volgende:
Mijn vriendin mag vanavond trouwens zonder eten linea recta naar bed!
Als straf, had zij er maar zo uit moeten zijn op haar 13de
Ze kan beter Engels dan ik nuquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:34 schreef Pino112 het volgende:
Godver ze kan beter Engels dan ik op die leeftijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |