Ja klopt. Alleen mijn pink is zo gaar dat ik hem bijna niet fatsoenlijk kan pakken. Niet echt soepel iig. Dus dat is nog wel vervelend. Enige wat ik kan doen is harder drukken met mijn pink of blijven oefenen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:40 schreef Muchachooo het volgende:
Ja dat is hetzelfde akkoord als wat ik bedoelde
Anyway, jij speelt hem neem ik aan zo?
[ afbeelding ]
Dat is namelijk ook hoe ik het doe, en voor zover ik kan opmaken uit je post ook het makkelijkst als je het af wilt wisselen met een Am en Asus2.
Hebben ze ook wel bij de wat grotere muziekwinkels. Ik heb ook van dat industrieel spul gehaald bij de gamma, ¤15 voor 1 meter maar dan zit het ook muur en muurvastquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:44 schreef Belabor het volgende:
Heeft iemand hier tips voor losse haakband (klittenband)? Ik zat er aan te denken om even bij de Gamma of Karwei langs te gaan voor wat industrieel spul.
Ik heb een koffertje gekocht waar al een laagje zacht tapijt in ligt, dus ik heb alleen nog wat hechtend klittenband nodig onder mijn pedaaltjes om ze vast te houden.
Tesa spul toevallig? Heb ik net ook gehaald. Ik ben al gewaarschuwd voor rubber onder mijn Digitech dat los kan laten als je het pedaal los probeert te trekken, maar dat risico neem ik dan maar even!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:38 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Hebben ze ook wel bij de wat grotere muziekwinkels. Ik heb ook van dat industrieel spul gehaald bij de gamma, ¤15 voor 1 meter maar dan zit het ook muur en muurvast
Hobby/handwerkwinkels. Mijn zus verkoopt het ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:44 schreef Belabor het volgende:
Heeft iemand hier tips voor losse haakband (klittenband)? Ik zat er aan te denken om even bij de Gamma of Karwei langs te gaan voor wat industrieel spul.
Ik heb een koffertje gekocht waar al een laagje zacht tapijt in ligt, dus ik heb alleen nog wat hechtend klittenband nodig onder mijn pedaaltjes om ze vast te houden.
Ik speel hem alleen met de pink als het door de context moet, zoals bijvoorbeeld in Street spirit.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat dus. Gewoon je middelvinger en je ringvinger laten staan. En dan afwisselen tussen wijsvinger/pink/niks erbij
Yup van Tesaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:21 schreef Belabor het volgende:
[..]
Tesa spul toevallig? Heb ik net ook gehaald. Ik ben al gewaarschuwd voor rubber onder mijn Digitech dat los kan laten als je het pedaal los probeert te trekken, maar dat risico neem ik dan maar even!
Koop de amPlug of amPhone van Vox.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:14 schreef Oidipous het volgende:
Hallo, ik wil gitaar spelen zonder dat ik mijn buren wakker maak aangezien ik in een appartementencomplex woon. Ideaal zou zijn als met hoofdtelefoon kan spelen (heb een Sennheiser HD 25-1 II) maar mijn versterker (Fender Super Champ XD) heeft geen uitgang voor hoofdtelefoon.
Kan ik een tussenstuk kopen voor mijn versterker of moet ik een pod kopen? Wat is de ideale oplossing?
Precies, maar ook wel handig om in het begin je pink erbij te trainen om die te gebruiken. Heb dat in het begin overgeslagen en dan kost het best wat moeite om dat bij te lerenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:47 schreef starla het volgende:
[..]
Ik speel hem alleen met de pink als het door de context moet, zoals bijvoorbeeld in Street spirit.
Anders ben ik te lui en speel ik de Asus4 als A5 met de wijsvinger, maar dan met middelvinger die D indrukken (speel dan ook niet de hoge e snaar).
Super handig inderdaadquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Koop de amPlug of amPhone van Vox.
De amPlug is het goedkoopst, 3 tientjes bij Baxshop. Ik heb hem ook en het is ideaal!
http://www.voxamps.com/uk/amplug/
An sich is er (volgens mij) niet veel verschil. Akoestisch is zwaarder spelen, fysiek, en volgens mij is het van akoestisch naar elektrisch makkelijker dan andersom. Simpelweg omdat elektrisch wat soepeler gaat...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:37 schreef lamber het volgende:
even een mening peilen:
spelen er hier mensen zowel electrisch als akoestisch?
hoe bevalt dit? ik heb het gevoel dat je of het één of het ander kan en niet zo snel allebei.
ik speel zelf electrisch maar vind spaanse gitaar ook super.
kan je het allebei leren of zit het elkaar dan in de weg?
ik heb ook ergens online gelezen dat er akoestische gitaren zijn die dezelfde maten hebben als electrisch. misschien is dit wat?
en is er misschien iemand die een amplug wil ruilen? ik zou wel eens een ander willen proberen.
ik heb zelf een amplug metal en woon in schipluiden.
ja okey maar ik vraag me dus af of het makkelijks om allebei in je vingers te krijgen en dan af en toe het een te spelen en af en toe het ander. Ik denk namelijk dat je dan in de war raakt omdat de snaren verder van elkaar staan bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:05 schreef m0ridin het volgende:
[..]
An sich is er (volgens mij) niet veel verschil. Akoestisch is zwaarder spelen, fysiek, en volgens mij is het van akoestisch naar elektrisch makkelijker dan andersom. Simpelweg omdat elektrisch wat soepeler gaat...
Kan me voorstellen dat akoestisch meer fingerstyle zou zijn, waar je met elektrisch misschien vaker met een pick speelt, maar op beide is beide mogelijk natuurlijk.
Kruisquote:Op zondag 12 januari 2014 01:04 schreef lamber het volgende:
nog even een vraagje:
hoe noemen nederlandse musici nou eigenlijk de noten?
in het engels is het gewoon altijd een sharp erachter of een flat.
maar in het nederlands, hoe spreek je dat bij alle noten uit?
iets met een es erachter toch?
maar hoe gaat dat dan bij c en bij alle andere noten?
Maakt weinig uit, muziek op electrische gitaren kan je gewoon op een akoestische spelen, dezelfde noten zit er ook op.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:37 schreef lamber het volgende:
even een mening peilen:
spelen er hier mensen zowel electrisch als akoestisch?
hoe bevalt dit? ik heb het gevoel dat je of het één of het ander kan en niet zo snel allebei.
ik speel zelf electrisch maar vind spaanse gitaar ook super.
kan je het allebei leren of zit het elkaar dan in de weg?
ik heb ook ergens online gelezen dat er akoestische gitaren zijn die dezelfde maten hebben als electrisch. misschien is dit wat?
en is er misschien iemand die een amplug wil ruilen? ik zou wel eens een ander willen proberen.
ik heb zelf een amplug metal en woon in schipluiden.
Ja hoor, dat is best te doen. En veel westerns komen in speelbaarheid wel in de buurt van electische. Spaanse hebben vaak wel wat een bredere nek.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:03 schreef lamber het volgende:
[..]
ja okey maar ik vraag me dus af of het makkelijks om allebei in je vingers te krijgen en dan af en toe het een te spelen en af en toe het ander. Ik denk namelijk dat je dan in de war raakt omdat de snaren verder van elkaar staan bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:14 schreef hoiallesgoed het volgende:
hard aan het bikkelen op ben howard - everything
Ja, zeker! Veel interessante techniekjes ook. Sowieso zijn zijn nummers echt genieten op gitaarquote:Op zondag 12 januari 2014 21:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]Flink blijven bikkelen. Is een heel mooi nummer
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:14 schreef hoiallesgoed het volgende:
hard aan het bikkelen op ben howard - everything
Dat vind ik ook best irritantquote:Op zondag 12 januari 2014 21:25 schreef Breekfast het volgende:
[..]![]()
Wel irritant dat bijna al zijn nummers geen standaard tuning hebben
Ik kan ze nog lang niet spelen (denk ik), maar ik geniet er ook van als ik zijn cd en ep's op zet.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:24 schreef hoiallesgoed het volgende:
[..]
Ja, zeker! Veel interessante techniekjes ook. Sowieso zijn zijn nummers echt genieten op gitaar
Gewoon eens proberen, ik doe het hem ook niet zomaar na. Old Pine bevalt mij heel goed, niet al te moeilijk.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik kan ze nog lang niet spelen (denk ik), maar ik geniet er ook van als ik zijn cd en ep's op zet.
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:30 schreef hoiallesgoed het volgende:
[..]
Gewoon eens proberen, ik doe het hem ook niet zomaar na. Old Pine bevalt mij heel goed, niet al te moeilijk.
Haha ja dat geloof ik. Met welke liedjes ben je nu bezig?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Ga me er nog wel in verdiepen, maar ik ben pas een paar maanden serieus bezig. Moet wel zeggen dat gitaarles een stuk soepeler verloopt dan online lessen volgen.
Dust in the wind van kansas. Althans de intro daar van. Gaat wel redelijk ondanks een pink die niet echt meewerktquote:Op zondag 12 januari 2014 21:40 schreef hoiallesgoed het volgende:
[..]
Haha ja dat geloof ik. Met welke liedjes ben je nu bezig?
Mooi!quote:Op zondag 12 januari 2014 22:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dust in the wind van kansas. Althans de intro daar van. Gaat wel redelijk ondanks een pink die niet echt meewerkt
Akoestisch momenteel, maar een elektrische komt er binnenkort zeker bijquote:Op zondag 12 januari 2014 22:44 schreef hoiallesgoed het volgende:
[..]
Mooi!Speel je akoestisch of elektrisch? Ik zie een elektrische op je foto namelijk
Maar hoe zie je je dat dan voor je bij iemand die pas net gitaar leert spelen? Alle technieken gaan niet vanzelfquote:Op zondag 12 januari 2014 23:02 schreef lamber het volgende:
ik raad aan zelf nummer te maken en zelf gewoon te gaan componeren. Muziektheorie is ook weer niet heel lastig en het is echt veel leuker en uitdagender dan gewoon uitgekauwde liedjes gaan leren die al heel veel keer gedaan zijn en typische gitaarleer liedjes zijn geworden.
Je moet gewoon doen wat je leuk vindt. Zo simpel is het. Dan blijf je gemotiveerd en ga je ermee door. Je kan wel lastige theorie gaan leren en moeilijke akkoorden, maar als dat toch niet voorkomt in dingen die je wel wil doen....en je hebt geen zin om daar nog aan te beginnen...waarom er dan zoveel moeite in steken.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:34 schreef hoiallesgoed het volgende:
[..]
Maar hoe zie je je dat dan voor je bij iemand die pas net gitaar leert spelen? Alle technieken gaan niet vanzelf
Zo bedoelde ik het niet, maar ik snap je welquote:Op zondag 12 januari 2014 23:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je moet gewoon doen wat je leuk vindt. Zo simpel is het. Dan blijf je gemotiveerd en ga je ermee door. Je kan wel lastige theorie gaan leren en moeilijke akkoorden, maar als dat toch niet voorkomt in dingen die je wel wil doen....en je hebt geen zin om daar nog aan te beginnen...waarom er dan zoveel moeite in steken.
Nee snap ikquote:Op zondag 12 januari 2014 23:38 schreef hoiallesgoed het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, maar ik snap je wel
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee snap ikMaar dat is waar het wel om draait uiteindelijk
Je hebt mijn gitaar in je user plaatjequote:Op zondag 12 januari 2014 23:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Akoestisch momenteel, maar een elektrische komt er binnenkort zeker bij.
Hebben!quote:Op zondag 12 januari 2014 23:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hebt mijn gitaar in je user plaatje
Heel erg gaaf ding!quote:Op zondag 12 januari 2014 23:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hebben!
Wat je zei klopt inderdaad. Wat ik nu doe vind ik al leuk en ik wil er nu naar toe werken dat ik nummers kan spelen die ik zelf mooi vind. Componeren e.d. is niet echt mijn ambitie.
Wat voor ampsims zitten daar op?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Daarnaast ook nog een Line 6 / Bogner Spider Valve 2x12
Inclusief flightcase
[ afbeelding ]
Nieuwprijs ¤950,-
Mag weg voor ¤325,-
Het is voornamelijk de combinatie tussen de sims en en buizenversterker die erin zit wat het geluid zo vet maakt. Ik zou uit m'n hoofd niet durven zeggen welke modellen het precies zijn. (Heb deze amp nooit zelf gebruikt).quote:
Die focus op snelheid heb ik ook nooit begrepen. Clapton stylequote:Op zondag 12 januari 2014 23:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heel erg gaaf ding!
Ja dat is net wat je zelf wil
Ik heb altijd geoefend met het idee dat ik een band wilde om mee op te treden. Een jaar nadat ik m'n eerste gitaar had gekocht, eerste optreden gehad. En dat is altijd mijn drive geweest. Hoef geen zieke moeilijke snelle solo's enz te kunnen spelen. Dat boeit me verder niet
Had toen een poppunk bandje met vrienden. Dus 90% powerchords en octavenquote:Op maandag 13 januari 2014 01:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Die focus op snelheid heb ik ook nooit begrepen. Clapton style![]()
Na een jaar optreden... wat heb je gespeeld, Nirvana?
Tof om te zien ditquote:Op maandag 13 januari 2014 03:22 schreef Dribbel_ het volgende:
En dat is over de jaren langzaam gegroeid van dit:
[ afbeelding ]
Via eindeloos veel optredens voor een handje vol mensen.
Naar dit:
[ afbeelding ]
Dat valt nog hard mee, als je gewoon je akkoorden kent moet je het meeste er zo uit kunnen pakken. En voor de rest is het de kunst natuurlijk om specifieke snaren even niet te fretten of ergens anders te fretten.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:05 schreef Godshand het volgende:
@TT
Als ik dat zie ben ik wel jaloers, maar krijg meteen pijn aan mijn handen bij het zien van al die vingerzettingen die hij doet. Die gast lijkt op de Paul McCartney van 1968 met baard trouwens
Kostdat?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:32 schreef Belabor het volgende:
Pigtronix Disnortion weten te scoren voor een mooie prijs! Stuk veelzijdiger dan mijn huidige fuzz en bovendien was ik nog op zoek naar een quasi-octaver, dus ik sla twee vliegen in één klap.
Dus bij deze, iemand belang bij een Bass Big Muff?
Gebruik jij je pink daarbij dan? Ik gebruik daarvoor duim, wijs, middel en ringvinger, maar m'n pink gebruik ik in het hele lied niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dust in the wind van kansas. Althans de intro daar van. Gaat wel redelijk ondanks een pink die niet echt meewerkt
Damn boy! Dat klinkt goed. Echt helemaal NIETS op aan te merken, je picking hand daar ben ik jaloers op, die houd je mooi stil, je bridged je pink ook niet. Linker hand zijn alle vingerzettingen goed, geen enkele misstap en alle bends zijn zuiver. Gewoon klasse ditquote:
Ja tijdens het overpakken van een Asus2 naar een Asus4. Nu heb ik ook gezien dat het zonder pink kan, maar dit lijkt me iets sneller omdat je dan niet 3 vingers hoeft te veranderen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:43 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Gebruik jij je pink daarbij dan? Ik gebruik daarvoor duim, wijs, middel en ringvinger, maar m'n pink gebruik ik in het hele lied niet.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Nieuwe Hetfield signature is erg gaaf
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:37 schreef starla het volgende:
[..]
Damn boy! Dat klinkt goed. Echt helemaal NIETS op aan te merken, je picking hand daar ben ik jaloers op, die houd je mooi stil, je bridged je pink ook niet. Linker hand zijn alle vingerzettingen goed, geen enkele misstap en alle bends zijn zuiver. Gewoon klasse dit
Net bezig een nieuw project op te starten, en daar mee bezig wat dingetjes op te nemen, maar die laat ik nog niet horen, totdat het af is en de mede leden het er mee eens zijn...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:11 schreef ItsTheSebbe het volgende:
waar zijn jullie nu mee bezig? Hebben jullie ook ooit iets opgenomen, ik zou het graag horen! Groetekes
Ook 3 maanden op de bezorging moeten wachten? Of had je meer geluk dan ikquote:Op donderdag 9 januari 2014 06:42 schreef iAvani het volgende:
New Guitar Day (gisteren dan)
[ afbeelding ]
Nee, had hem van Marktplaatsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:22 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ook 3 maanden op de bezorging moeten wachten? Of had je meer geluk dan ik
Vind het echt een chille gitaar. Enige nadeel blijft imo de actieve pickups, als in het feit dat je batterijen moet vervangen. Verder speelt 'ie echt superfijn.
Dit dus. Je hoeft toch nooit alle snaren te gebruiken voor akkoorden?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:57 schreef Dizorn het volgende:
Net als je een akkoord kan spelen zonder de lage E, kan je ook akkoorden spelen zonder de lage B. Kwestie van wennen, net als de halsdikte. Zeker gezien ik ook van vrij kleine Ibanez naar giga Schechter ging. Maar alles went en op den duur wordt het veel fijner
beetje oefenen in solo's improviseren (blues)quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:11 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Hallo iedereen, ik kom me even hier voorstellen, had ik nog niet gedaan :p Ik ben ItsTheSebbe en ik speel vooral elektrisch gitaar (rock&metal), ik kan wel een paar acoutische liedjes, maar ik vind elektrisch simpelweg leuker om te doen op mijn Schecter C-1 Plus (prachtding). Ik ben nu de solo van the best of times van dream theater aan het leren, gaat nog wel een tijdje duren, hij is pittig snelEen klein voorbeeldje van wat ik een tijdje geleden heb gemaakt: waar zijn jullie nu mee bezig? Hebben jullie ook ooit iets opgenomen, ik zou het graag horen! Groetekes
Altijd leuk even verstand op nul zetten en meejammen met een backingtrackquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:26 schreef op_quoter het volgende:
[..]
beetje oefenen in solo's improviseren (blues)
Nieuw is hij 65, dus moet wel goede staat zijn dan...quote:
PM me anders maar met je prijs.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nieuw is hij 65, dus moet wel goede staat zijn dan...
Dat het liefstequote:
De 335 heb ik altijd al willen hebben en ik kan er ongeveer hetzelfde geluid mee krijgen als de Les Paul, echter vindt ik de Les Paul iets fijner spelen.. moeilijk moeilijk. (Moet zeggen dat de 335 een stuk beter speelt nadat ik hem opnieuw heb afgesteld)quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:40 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Inderdaad, maar je moet sowieso de 335 houden.
Zijn te gekke dingen die Classic Vibe telecasters. Zeker voor dat geldquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:37 schreef Spelvout het volgende:
Ik kon hem niet laten liggen
[ afbeelding ]
Nu even kijken welke er weg gaat.
[ afbeelding ]
Wat een dingquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zijn te gekke dingen die Classic Vibe telecasters. Zeker voor dat geld
Zit te denken om deze elementen in de mijne te gooien.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:52 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Wat een dingHet is mijn eerste Fender (ok Squier) en ik vraag me af waarom. Speelt ver uit het fijnste van wat ik nu heb en de afwerking is ook dik in orde, en dat voor die prijs idd
Er zat een klein roestplekje op de brug waardoor ik nog eens ¤30 korting kreeg, wat WD40 er op en hij is weer als nieuw.
In dat rek kunnen er nog 2 bij tochquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:37 schreef Spelvout het volgende:
Ik kon hem niet laten liggen
[ afbeelding ]
Nu even kijken welke er weg gaat.
[ afbeelding ]
Over z'n geheel niet slecht, zitten zeker een aantal mooi licks tussen. Maar af en toe sla je de plank wel flink mis. Al met al niet slecht.quote:
Ook al naar pick-ups van the creamery gekeken?quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zit te denken om deze elementen in de mijne te gooien.
Ken ik verder niet, maar zal er eens naar kijkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ook al naar pick-ups van the creamery gekeken?
Zitten in dezelfde prijsklasse.
Heb laatst een setje humbuckers voor iemand in een tele gegooid en die klinken erg goed.
http://www.creamery-pickups.co.uk
Zoek nog een investeerder eigenlijkquote:
6 snarige bas gebruiken en vooral loopjes over alle snaren spelen. Daarbij kan je goed gitaar partijen spelen met distortion en alles een octaaf hoger pakkenquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:06 schreef Belabor het volgende:
Ik heb vandaag iets interessant ontdekt! Ik kende de Britse band Royal Blood al van hun single Figure It Out, maar ik ontdekte vandaag dat ze op Eurosonic stonden en dat ze maar een tweekoppige band zijn: een drummer plus een bassist die met Ampeg bas- en gitaarversterkers en een Gretsch bas tegelijkertijd bas en gitaar speelt.
Zou je een soort pitch shifter of octaver voor de gitaarversterker nodig hebben om zoiets voor elkaar te krijgen? Ik wordt nu heel nieuwsgierig, omdat ik dit op bas ook zeker uit zou willen proberen!
Het betreffende artikel van 3Voor12 mét video natuurlijk: http://3voor12.vpro.nl/ni(...)S14-Royal-Blood.html
Nicequote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:11 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Hallo iedereen, ik kom me even hier voorstellen, had ik nog niet gedaan :p Ik ben ItsTheSebbe en ik speel vooral elektrisch gitaar (rock&metal), ik kan wel een paar acoutische liedjes, maar ik vind elektrisch simpelweg leuker om te doen op mijn Schecter C-1 Plus (prachtding). Ik ben nu de solo van the best of times van dream theater aan het leren, gaat nog wel een tijdje duren, hij is pittig snelEen klein voorbeeldje van wat ik een tijdje geleden heb gemaakt: waar zijn jullie nu mee bezig? Hebben jullie ook ooit iets opgenomen, ik zou het graag horen! Groetekes
Nice, succes! Zeker hier opsturen als die klaar isquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:10 schreef genakt het volgende:
[..]
Nice
Momenteel zelf bezig met opnemen en filmen van deze
Ik heb gegoogled en kwam hierop uit: http://www.spruceguitars.nl/reparatie-en-onderhoudquote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:29 schreef Captainp00face het volgende:
Nieuwe Fender strat heeft toch wel wat fret buzz, weet iemand hoe dit verholpen kan worden? Weet iemand een goede gitaarboer in Utrecht of omgeving?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |