quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Uhhhhhhhhh ff steam openen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
Welke online games heb je nog meer op steam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhhhh ff steam openen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Die je nog wel 'ns speelt bedoel ik
Speel je nog wel 'ns SS3?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:15 schreef Lt.Surge het volgende:
Portal, Serious Sam 3, CS:GO, L4D2 dus, ehhh, rest heb ik niet installed staan.
Geen idee of dat online kan o.óquote:
Goed punt, ik haal CS:GO welquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen idee of dat online kan o.ó
SP wel juh
Die was gister 3,50quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Goed punt, ik haal CS:GO wel
Er heeft hier iemand een glasbak opgeblazenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:19 schreef Lt.Surge het volgende:
Kut vuurwerk, schrok me de teringtyfus.
Straks maar eens bekijkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
Kan wel, maar de online gameplay ziet er slecht uit
o.oquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er heeft hier iemand een glasbak opgeblazenHij vloog de lucht in en landde 5 meter verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |