SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Oh speelt ze ook in normale films?quote:Op maandag 23 december 2013 23:16 schreef Ethanolic het volgende:
Lol die actrice die Carrie speelt in Homeland heet Claire Danes.
Sap weet ongetwijfeld welke kant ik op ga.
quote:Op maandag 23 december 2013 23:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
"A man without a beard is a woman."
Heb ook zoiets alleen dan korter. Een beetje zoals Spartacus S1, alleen dan net iets langer. Kort haar bij mannen is in de meeste gevallen ook beter imo.quote:Op maandag 23 december 2013 23:22 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat haar is ook wel baas.
quote:Op maandag 23 december 2013 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb ook zoiets alleen dan korter. Een beetje zoals Spartacus S1, alleen dan net iets langer. Kort haar bij mannen is in de meeste gevallen ook beter imo.
Nee man. Zonde om kort haar te nemen als je echt een dikke, volle haargroei hebt. If you have it, flaunt it.quote:Op maandag 23 december 2013 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb ook zoiets alleen dan korter. Een beetje zoals Spartacus S1, alleen dan net iets langer. Kort haar bij mannen is in de meeste gevallen ook beter imo.
Ik wilde sowieso niet lapo geef fok de schuld.quote:
Netjes ik heb ook zo kapsel. Alleen zijkanten wel wat langer.quote:Op maandag 23 december 2013 23:30 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb zijkanten gemilimeterd en bovenop het haar strak naar rechts
"Mannen" met dit soort kapsels neem ik niet serieus.quote:Op maandag 23 december 2013 23:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee man. Zonde om kort haar te nemen als je echt een dikke, volle haargroei hebt. If you have it, flaunt it.
Een chick met 9.5/10 ass draagt toch ook geen baggy broek.
Weet je hoeveel werk dat wel niet is met wassen borstelen drogen enz.quote:Op maandag 23 december 2013 23:35 schreef Sapstengel het volgende:
Maar dat is ook gewoon gay.
Neem zo'n kapsel:
[ afbeelding ]
Ieder z'n ding. Vind lang haar altijd zo'n moeite. Kort is ook mannelijker vind ik zelf.quote:Op maandag 23 december 2013 23:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee man. Zonde om kort haar te nemen als je echt een dikke, volle haargroei hebt. If you have it, flaunt it.
Een chick met 9.5/10 ass draagt toch ook geen baggy broek.
Heb ik ook is gwn mooi kapseltjequote:Op maandag 23 december 2013 23:30 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb zijkanten gemilimeterd en bovenop het haar strak naar rechts
Heeft iemand nog foto's van die Turkse loverboy met dit haar..quote:Op maandag 23 december 2013 23:35 schreef Sapstengel het volgende:
Neem zo'n kapsel:
[ afbeelding ]
Mehmet of zo toch?quote:Op maandag 23 december 2013 23:36 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Heeft iemand nog foto's van die Turkse loverboy met dit haar..
Ansswaquote:Op maandag 23 december 2013 23:36 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Heeft iemand nog foto's van die Turkse loverboy met dit haar..
ben wel jaloers op zijn haarquote:Op maandag 23 december 2013 23:35 schreef Sapstengel het volgende:
Neem zo'n kapsel:
[ afbeelding ]
Ik rijd elke dag met de bus naar Leiden voor uni. De bus stop eerst voor het ROC en vervolgens bij de faculteit.quote:Op maandag 23 december 2013 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Snap die afkeer jegens VMBO en mbo niet echt. Ik heb zelf ook op het VMBO en mbo gezeten en het viel reuze mee met dit soort volk. Volgens mij komt het ook meer in de Randstad voor dat er zulk soort volk op het VMBO en mbo zit.
Ik wist niet dat jij een buschauffeur was.quote:Op maandag 23 december 2013 23:52 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ik rijd elke dag met de bus naar Leiden voor uni. De bus stop eerst voor het ROC en vervolgens bij de faculteit.
Meestal kan je meteen zien wie er als eerste uitstappen.
sick wokking cuntquote:Op maandag 23 december 2013 23:58 schreef THEFXR het volgende:
yolololo, zit kannonevol van het onbeperkt wokken, gains for 3 weeks.
#lekkergenieten
veel te duur om al dat eten te kopen vriendjequote:Op dinsdag 24 december 2013 00:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben geen jaloers type, maar die lengte is zo fucking alpha. Fuck. Zou zo ruilen, srs.
https://www.facebook.com/(...)2859175819271&type=1
Zijn lengte zorgt voor zijn inkomen. Zal geen probleem zijn voor em.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
veel te duur om al dat eten te kopen vriendje
ik voel me vaak dwarfed met1,85quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:23 schreef Sapstengel het volgende:
Nah lijkt me echt kut om zo lang te zijn.
Ideaal is ergens tussen 1.85 en 1.95 imo.
haha dima waarom dit keer weldoe zodra facials?quote:
'kbegrijp nix van deze zinquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
haha dima waarom dit keer weldoe zodra facials?
Ik ook wel, maar hoef zelf niet langer dan 1.95 te zijn imo. En dan is het al lastig in de auto of het vliegtuig en met allerlei andere dinge.quote:
Dat Dima Experience.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:34 schreef Drinky het volgende:
Soms denk ik dat dima een kloon van mezelf is maar dan besef ik weer dat het niet zo is
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:34 schreef Drinky het volgende:
Soms denk ik dat dima een kloon van mezelf is maar dan besef ik weer dat het niet zo is
quote:
Welke meet dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:40 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ben binnenkort op een fokmeet te bezichtigen miss moet ik camera ploeg meenemen
sap kan je filmen?
Ja heb alleen zelf geen camera behale digitale spiegelreflex.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:40 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ben binnenkort op een fokmeet te bezichtigen miss moet ik camera ploeg meenemen
sap kan je filmen?
Welke heb je? Zo'n 650D is echt geil as fuck. Wou er eentje kopen, toch maar gelaten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja heb alleen zelf geen camera behale digitale spiegelreflex.
Had zoiets gelezen inderdaad. Als je Magic Lantern erop zet dan heb je nog een betere kwaliteit. Professionele camera's kunnen er inderdaad niet tegenop.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:12 schreef Sapstengel het volgende:
650D inderdaad. Enige nadeel is dat die minder geschikt is voor filmen vanwege de rolling shutter. Gebruik hem ook meer voor foto's eigenlijk, als ik echt iets goed moet filmen leen ik wel een camera bij de lokale omroep
Haha nice. Die dingen kosten ook gelijk weer 5000+.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:19 schreef Sapstengel het volgende:
Oja dat moet ik idd nog eens proberen
Mjah heb liever gewoon een schoudercamera. Bij m'n afstudeerbedrijf gefilmd met zo'n Panasonic P2HD, da's wel baas. En direct goede workout want dat ding + statief weegt aardig wat
Holy shit. Dat is wel duur ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:32 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt ja, dat model is 11k en dan heb je de body, standaard lens en 1 accu. Maarja, dan heb je nog een 2e en 3e accu nodig, een berg P2 kaarten (64GB voor rond de 600 euro), statief, tas. Eventueel nog een groothoek lens of andere lens.
Mjah en dan zit je al rond de 30k
Ook een van de redenen dat ik niet voor mezelf ga beginnenIn ieder geval niet in filmen.
Naja dat is meer voor professionele producties. Stel dat je YouTube-filmpjes wilt gaan maken dan is een 650D bijvoorbeeld al genoeg van wat ik gelezen heb. Dit komt volgens mij doordat YouTube een max cap heeft of zo. Iets met compressie ook.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:52 schreef Sapstengel het volgende:
Er zijn wel goedkopere om mee te beginnen. Sony heeft best een mooie full HD camera voor rond de 5k inderdaad. Dan heb je gewoon een complete set, incl statief en die werkt met SD kaarten.
Volgens mij was een bepaalde Canon beter dan de Black Magic.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:04 schreef Sapstengel het volgende:
Oh die zien er wel vet uitMjah hangt er vanaf wat je wil filmen, maar een gym video gaat prima met een GoPro, volgens mij is het ook gewoon prima kwaliteit met een Galaxy S4 ofzo
hard cringequote:
quote:shut your fucking mouth adam you ignorant cock. your wifes a slut that sounds like she's addicted to helium, and you're a self obsessed sociopath that can't even look after a dog properly.
Doe mij die ook maar voor kerstquote:
Wat vind je van die nieuwe Lambo? Of ben je niet zo van de auto's?quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Doe mij die ook maar voor kerst
Fanta vertelde me eens in vertrouwen dat ze Dima gebanged heeft. M.a.w jij hebt Fanta gebanged?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:34 schreef Drinky het volgende:
lol wat, fanta doet geen same race en dima is ook Turks.quote:Op dinsdag 24 december 2013 07:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Fanta vertelde me eens in vertrouwen dat ze Dima gebanged heeft. M.a.w jij hebt Fanta gebanged?
Opstaan en trainen dan. Ik ben alweer anderhalf uur aan het werk. Working class zero.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:18 schreef Drinky het volgende:
Vaagste shit ooit trouwens. Om 2:30 gaan slapen, nu alweer wakker na 6 uur en kan niet verder slapen ondanks wat dan ook. Wtf is deze?
Fanta is Latina...quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
lol wat, fanta doet geen same race en dima is ook Turks.
mijn obliques helemaal verneukt met kickboksen na het deadliften gisteren, helemaal kapot nu dus ga ook niet meer liften vandaagquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:33 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Opstaan en trainen dan. Ik ben alweer anderhalf uur aan het werk. Working class zero.
helemaal nietquote:
Mooi relaxdagje dus. Sauna ofzo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
mijn obliques helemaal verneukt met kickboksen na het deadliften gisteren, helemaal kapot nu dus ga ook niet meer liften vandaag![]()
Kan met moeite rennen of me in m'n bed omdraaien, laat staan dat ik zo ga squatten
zat er aan te denken naar die warm water bronnen hier te gaan, vrienden willen naar de stripclub. Can't have bothquote:
You can tho. Neem strippers mee naar de warm water bronnen. Not that hard, bru.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
zat er aan te denken naar die warm water bronnen hier te gaan, vrienden willen naar de stripclub. Can't have both
lol fix yer lyfe drinkie.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:26 schreef Drinky het volgende:
Man zo vroeg wakker zijn is zo'n zonde van je dag, wtf kun je doen voor 12:00
Ja om de rest van de dag in bed te stinken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lol fix yer lyfe drinkie.
Ik ben blij dat ik 'vroeg' wakker ben, ga zo naar de supermarkt voor de kerstmaaltijd, daarna door naar de gym om echt een snoeiharde workout +cardio te zetten, terug, douchen enz en dan is het nog maar 12.30 en heb ik nog de rest van de middag
quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja om de rest van de dag in bed te stinken.![]()
Luiwammes.
als ik in de ochtend/middag naar de gym ga is mijn kracht bagger en ben ik de rest van de dag moequote:Op dinsdag 24 december 2013 10:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik 'vroeg' wakker ben, ga zo naar de supermarkt voor de kerstmaaltijd, daarna door naar de gym om echt een snoeiharde workout +cardio te zetten, terug, douchen enz en dan is het nog maar 12.30 en heb ik nog de rest van de middag
Secret Office Boner.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:51 schreef H1N1 het volgende:
Etha d'r wordt in je eten gesquirt. Smakelijk.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 07:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Whehehe,jah.![]()
Kettlebell doet z'n werk prima trouwens. Ik was gisteren eten bij wat vrienden waar niet genoeg stoelen waren, heel de avond op een krukje gezeten zonder pijn in mijn rug te krijgen. En, van de week een vulkanisch eiland bezocht waar we nogal wat trappen moesten lopen, ik was onvermoeibaar.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:08 schreef H1N1 het volgende:
Er is een Klb meet in Utrecht bij mij om de hoek. En Panzer komt ook, misschien dat ik even kom kijken wat voor een ecto hij inmiddels is geworden.
'Misschien even kijken'quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:08 schreef H1N1 het volgende:
Er is een Klb meet in Utrecht bij mij om de hoek. En Panzer komt ook, misschien dat ik even kom kijken wat voor een ecto hij inmiddels is geworden.
Wel mirrin' idd maar niet erg praktischquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zijn lengte zorgt voor zijn inkomen. Zal geen probleem zijn voor em.
wanneer dan? eind jan ben ik weer terug in utrecht, KLB meets kennende zal het dan toch nog niet hebben plaatsgevondenquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:08 schreef H1N1 het volgende:
Ik ken 90% van KLB niet meer, dus als ik erheen ga zal ik gewoon van een afstandje toekijken en foto's maken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Soms dan denk ik: zal ik naar een meet gaan. Daarna denk ik pas echt na.
Zo'n Turkenmeet is nog wel te doen op zich, een GYM-meet zou ik misschien nog overwegen, maar zo'n KLB-meet; meh.
De link geeft iets anders aan, jammer joh.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:37 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets als dit dus. Pua-topicmeet
lol wat, is dat echt een pua-meetquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:37 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets als dit dus. Pua-topicmeet
Tweede van rechts idd, dacht al wat een bekend gezicht.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
De link geeft iets anders aan, jammer joh.
Ik ga wel altijd stuk om die foto tho. Die chick lijkt op IrCute.
iedereen zegt altijd tegen mij als ze me gezien hebbenquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
lol wat, is dat echt een pua-meet?
Hierom wil ik de meeste mensen die ik op het internet ken ook helemaal niet tegenkomen, heel het beeld wat je van ze hebt wordt verpest
Vind je het gekquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
iedereen zegt altijd tegen mij als ze me gezien hebben
Hè! ik had je helemaal anders verwacht.
Denk dat je er niet veel verder naast kan zittenquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:42 schreef Klokov het volgende:
Wel eens een paar van die PUA-kikkers ontmoet. 90% van die mensen zijn of socially awkward of ze gedragen zich als dikke mongolen om te verbergen dat ze eigenlijk socially awkward zijn
Gebeurde dat met de befaamde ex van jou?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt.
En als ze dan met hun PUA technieken een chick hosselen voor een one night stand hebben ze geluk, maar bij een serieuze relatie merkt ze sowieso dat je eigenlijk een sociaal incapabele autist bent die een simpel toneelstukje opvoerde.
Denk dat het probleem was dat er geen piemeltje op zatquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gebeurde dat met de befaamde ex van jou?
godver, die schoenenquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wel mirrin' idd maar niet erg praktisch
[ afbeelding ]
Lol. Ik verzin altijd maar iets wat ik voor werk doe. In een lawaaiige omgeving proberen uit te leggen wat ik doe is knap lastig. Dan maar duikinstructeur ofzoietsquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
Haha nee zij dacht juist dat ik een domme mongool was omdat ik te dronken was toen ik haar versierdeIk kwam blijkbaar zo dom over alsof ik in een fabriek werkte ofzo.
Later was ze positief verrast.
Met wie, Lamon?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:47 schreef G.R.S. het volgende:
Ik heb vroeger met een fokker gegamed. Was best wel chill eigenlijk. Via xboxlive over fokkers praten enzo
is er nog wat uitgekomen, of was het enkel gamen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:47 schreef G.R.S. het volgende:
Ik heb vroeger met een fokker gegamed. Was best wel chill eigenlijk. Via xboxlive over fokkers praten enzo
Dat werkt ook niet iddquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol. Ik verzin altijd maar iets wat ik voor werk doe. In een lawaaiige omgeving proberen uit te leggen wat ik doe is knap lastig. Dan maar duikinstructeur ofzoiets.
Nee. Volgens mij was zijn nickname iets met Rijst. Weet het niet meer zeker.quote:
Gewoon lol hebben tijdens gamen he, that's it.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
is er nog wat uitgekomen, of was het enkel gamen?
Dat deed ik ook wel eens met Yuriquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:47 schreef G.R.S. het volgende:
Wat doe je dan? (evt dm)quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol. Ik verzin altijd maar iets wat ik voor werk doe. In een lawaaiige omgeving proberen uit te leggen wat ik doe is knap lastig. Dan maar duikinstructeur ofzoiets.
Fotoboek van RijstNatiequote:Op dinsdag 24 december 2013 14:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij was zijn nickname iets met Rijst. Weet het niet meer zeker.
Gary 'Roach' Sanderson.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:02 schreef Klokov het volgende:
Waar staat G.R.S. eigenlijk voor?
• Geen rijst srs
• Gay rights suck
• Great right state
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:24 schreef Klokov het volgende:
Hey JB, al iets voor je hubbie gekocht voor de kerst?Wat de neuk is deze??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij doelt op mijn (overigens prima) lengte van 1,78. Klokovs humor is tegenwoordig meer geforceerd dan die van McNulty ooit is geweest (hoewel Nultz echt verbeteringen toont, chapeau McNutty!)quote:
Is dat goed of slechtquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
iedereen zegt altijd tegen mij als ze me gezien hebben
Hèèèèè! ik had je helemaal anders verwacht.
Goed natuurlijk, Dima zag er wel goed uit (op basis van die ene foto in US) maar gedraagt zich als FL1978 oidquote:
U wot m8, ik ben niet eens blond en heb noch beta ogenquote:
Hey JB, al iets voor je hubbie gekocht voor de kerst?ok ik lolde wel ffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Weet ik veel, voor hetzelfde geld gedraagt hij zich ook als dima in het echte leven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Goed natuurlijk, Dima zag er wel goed uit (op basis van die ene foto in US) maar gedraagt zich als FL1978 oid
Haha, oke, ik volgde het niet, en zie opeens een veredelt loop rek en twee hoeven lolquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij doelt op mijn (overigens prima) lengte van 1,78. Klokovs humor is tegenwoordig meer geforceerd dan die van McNulty ooit is geweest (hoewel Nultz echt verbeteringen toont, chapeau McNutty!)
quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Haha, oke, ik volgde het niet, en zie opeens een veredelt loop rek en twee hoeven lol
I just freaking wish i was 178. Die 5 cm van mn poten en armen af en dan ben je gelijk 20cm breder en zit mn bench gelijk op 170 wedden srs
183 unitequote:Op dinsdag 24 december 2013 15:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Haha, oke, ik volgde het niet, en zie opeens een veredelt loop rek en twee hoeven lol
I just freaking wish i was 178. Die 5 cm van mn poten en armen af en dan ben je gelijk 20cm breder en zit mn bench gelijk op 170 wedden srs
Soap was idd baas. COD: Ghost zonder Soap e.d. is fucked up. Bullshit game met honden en shitquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:20 schreef Ethanolic het volgende:
Roach was een fucking gayboy. Soap was aan.
Ghost nog niet gespeeld. Is ie het waard??quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Soap was idd baas. COD: Ghost zonder Soap e.d. is fucked up. Bullshit game met honden en shit
COD is sowieso bullshit game. BFquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Soap was idd baas. COD: Ghost zonder Soap e.d. is fucked up. Bullshit game met honden en shit
Ik heb het ook niet gespeeld. Heb gekozen voor BF4.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ghost nog niet gespeeld. Is ie het waard??
Modern Warfare, MW2 en MW3 SP was wel vet. Moet MW nog op veteran uitspelen maar kan de game niet vindenquote:
Hey JB, al iets voor je hubbie gekocht voor de kerst?Is Etha een gothic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha lol Rayquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mijn oren bloedenquote:
Lekker man. Heb ook wel trek in een dik stuk rood vlees met pepersaus.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Haha lol Ray
Net nog ff 2 dikke entrecotes en 2 kalfschnitzels met 35% korting gescoord
Restaurants die dicht zijn met kerst verdienen het om failliet te gaanquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:18 schreef Drinky het volgende:
Gvd kk goed restaurant gesloten omdat kerst ofzo en ik heb sinds 8:30 nog niks op echt ik ga mensen doodmaken van de honger.
gwn döner halenquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:18 schreef Drinky het volgende:
Gvd kk goed restaurant gesloten omdat kerst ofzo en ik heb sinds 8:30 nog niks op echt ik ga mensen doodmaken van de honger.
hier heb je alleen gyros(gwn doner) maar is zo kk smerig gewoon niet te vretenquote:
Just ate, but could eat againquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Haha lol Ray
Net nog ff 2 dikke entrecotes en 2 kalfschnitzels met 35% korting gescoord
kan je daar niet onbeperkt pussy eten har harquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
hier heb je alleen gyros(gwn doner) maar is zo kk smerig gewoon niet te vreten.
en straks bij stripclub onbeperkt drinken dus moet niet teveel eten jeweettoch
Goeie bodem leggen is belangrijk vriend, zeker als t onbeperkt zuipen is .quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
hier heb je alleen gyros(gwn doner) maar is zo kk smerig gewoon niet te vreten.
en straks bij stripclub onbeperkt drinken dus moet niet teveel eten jeweettoch
Ckr kant en klaar AH Excellent.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
/savedquote:
Ik ga maar 3 halve liters doen, geen zin om weer helemaal van de kaart te zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Goeie bodem leggen is belangrijk vriend, zeker als t onbeperkt zuipen is .
Hmmm Etha die met lovende woorden over mij spreekt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij doelt op mijn (overigens prima) lengte van 1,78. Klokovs humor is tegenwoordig meer geforceerd dan die van McNulty ooit is geweest (hoewel Nultz echt verbeteringen toont, chapeau McNutty!)
Dan geef je zeker teveel geld uit aan hand en spandiensten in die striptent.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik ga maar 3 halve liters doen, geen zin om weer helemaal van de kaart te zijn.
Congratzquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:05 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kerstkadootje van de overheid.
ben jy ook latina?quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:05 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, krijgen jullie daar een cijfer voor seks? Beter je best doen volgende keer bij de ambtenaren buroquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:05 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Elke cent is er een teveel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan geef je zeker teveel geld uit aan hand en spandiensten in die striptent.
Thanks.quote:
Ik was #1quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
Haha, krijgen jullie daar een cijfer voor seks? Beter je best doen volgende keer bij de ambtenaren buro
true that.quote:
wat is de verenigde naties van amerika tog een mooie landquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:05 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
nicequote:Op dinsdag 24 december 2013 18:05 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:20 schreef kaasplankje het volgende:
zei doet me denken aan amy anderssen
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:46 schreef H1N1 het volgende:
Wat doet iedereen nog hier? Geen kerstavondkerstmaaltijd?
Wannegekzeg..alleen? The bulk is strong in this one.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:48 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze eet ik vanavond, 10 kilo
Nee, met zijn 10enquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:50 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Wannegekzeg..alleen? The bulk is strong in this one.
maar dan zonder juicequote:Op dinsdag 24 december 2013 19:07 schreef Beach het volgende:
[..]
een soort professionele straatsoldaat?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:07 schreef Beach het volgende:
[..]
een soort professionele straatsoldaat?
juultjequote:Op dinsdag 24 december 2013 18:05 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Repped, wood berry.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I am not dissapoint
Volgende keer je achternaam weghalen hèquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:05 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Niks. Heb al sinterklaas gevierd. 2 koksmessen, een keukenweegschaal en pizzabordenquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb wel een fucking mooie reiskoffer gekregen, hoef ik ook niet meer die IKEA-tassen te gebruiken wanneer ik weer naar mijn ouders ga.
Wat hebben jullie gekregen?
Oh, super nice man! Koksmessen zijn ook zeker niet verkeerd. Gaan lang mee en snijden super goed.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Niks. Heb al sinterklaas gevierd. 2 koksmessen, een keukenweegschaal en pizzaborden
Ik had alleen verneukte cheap ass messen van de ikea, kon je niks recht mee snijdenquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh, super nice man! Koksmessen zijn ook zeker niet verkeerd. Gaan lang mee en snijden super goed.
meidquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik had alleen verneukte cheap ass messen van de ikea, kon je niks recht mee snijden
Nu kan k eindelijk weer fatsoenlijk m'n vlees en groenten snijden
Latina ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Morgen worden Awesome en VMS als het goed is weer unbanned.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb wel een fucking mooie reiskoffer gekregen, hoef ik ook niet meer die IKEA-tassen te gebruiken wanneer ik weer naar mijn ouders ga.
Wat hebben jullie gekregen?
Iedere kok weet dat een constante snijwijze zo ongeveer prio 1 is voor een goed gerecht. Anders zul je nooit een gelijkmatige garing hebben. Voor de gemiddelde kliko hier niet zo van belang, maar als je eens een keer goed wil uitpakken onontbeerlijk.quote:
Soweisoquote:
Gamen vind ik zo onkarakteristiek voor meisjes. Echt raar vind dat ik dat. Dat is net zoiets als mannen die contstant aan een dieet zitten. Ey wacht is effe....quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:33 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voor mijn gameverslaving
quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik had alleen verneukte cheap ass messen van de ikea, kon je niks recht mee snijden
Nu kan k eindelijk weer fatsoenlijk m'n vlees en groenten snijden
Ook nog in het roze lol. Ziet er wel bruut uit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:33 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voor mijn gameverslaving
srs duur ding dat, heb er ook een maar dan in het wit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:33 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voor mijn gameverslaving
Hij was inderdaad dichtquote:Op woensdag 25 december 2013 01:25 schreef Drinky het volgende:
Heir is het gesloten, bk ook en KFC ook
Lol. Was vandaag ook bij een tankstation en zag zo'n zak snoep liggen, maar op de één of andere manier vind ik dat echt loze kcals.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij was inderdaad dicht
Maar een zak snoep en gevulde koek gehaald bij het tankstation
Ja, dat is inderdaad wel chill ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ja 95% carbs lolAch ja, het is wel chill zo achter de pc en proteins heb ik al uit andere voeding gehaald vandaag. Was alleen maar even om de laatste 400 kcals aan te vullen.
Zal morgen ook wel dicht zijn denk ik.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:51 schreef Sapstengel het volgende:
Had meer zin in een burger van de McDonalds though
handel is handelquote:Op woensdag 25 december 2013 01:55 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt, vorig jaar ging ik op 1e kerstdag en hij was dicht. Kan niet de hele avond vooruit op zo'n kerstmaaltijd dus had voedsel nodig
![]()
Ook zo irritant, wilde potje gaan poolen, was alles in de stad dicht. Echt geen enkele kroeg open, uiteindelijk naar een coffeeshop geweest want die was niet dicht
Ja fucking poverty shit brah. Vond het wel nice om te lezen dat AH morgen gewoon open is. Ben nog steeds verbaasd dat er geen 24/7/365 economie is.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:55 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt, vorig jaar ging ik op 1e kerstdag en hij was dicht. Kan niet de hele avond vooruit op zo'n kerstmaaltijd dus had voedsel nodig
![]()
Ook zo irritant, wilde potje gaan poolen, was alles in de stad dicht. Echt geen enkele kroeg open, uiteindelijk naar een coffeeshop geweest want die was niet dicht
Inderdaad, ik trek die shit hier in Nederland niet. IrCute wil je mij adopteren zodat ik naar de VS kan?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja fucking poverty shit brah. Vond het wel nice om te lezen dat AH morgen gewoon open is. Ben nog steeds verbaasd dat er geen 24/7/365 economie is.
Haha ja klopt. Had ook na een jaar of zo niet meer gedraaid te hebben echt een perfecte gefikst. Wel grappig.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad, ik trek die shit hier in Nederland niet. IrCute wil je mij adopteren zodat ik naar de VS kan?
Nee niet gesmoked, blow al een jaar of 3 niet meer.
Laatst wel voor de grap een joint gedraaid voor een vriend, ging verrassend goed, die skills verleer je blijkbaar niet
Ja inderdaad. Net zoals sigarettenrook of wanneer iemand net gerookt heeft en een kamer komt binnenlopen.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:08 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind de wiet zelf wel lekker ruiken, ruik soms wel eens aan zo'n zakjeMaar de rook vind ik idd ook niet echt lekker meer.
Oh, dacht dat je daar ook mee gestopt was man.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ja inderdaad. Als je zelf rookt merk je dat niet, maar het stinkt echt.
Moet nog steeds stoppen met rokenGaat niet zo makkelijk als stoppen met blowen..
en je eten smaakt weer zoals het hoort.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je daar ook mee gestopt was man.
Ik ging op een gegeven moment van sigaretten kopen naar sigaretten klikken doordat het zo duur werd. Met roken heb je sowieso al wat meer last van slijm, je stinkt en op een gegeven moment dacht ik: als ik al fucking ga klikken om te roken kan ik net zo goed stoppen. Denk nog best vaak aan het feit dat ik lekker gestopt ben en niet meer rook. Vooral nu als ik studenten in mijn complex buiten in de kou/regen zie staan puur omdat ze moeten roken.
Weet niet of je dat verhaal van Anthony Robbins in BB-topic gelezen had, maar op een gegeven moment associeerde ik dus zoveel 'pijn' met het roken dat ik stopte (was er toen nog niet bewust). Had er gewoon genoeg van. En Snakey zei toen ook heel mooi "Het voelt echt alsof er een last van je schouders afvalt." Wat ook echt zo is. Heel apart.
Stoppen met smoken ging veel makkelijker inderdaad.
Jouw tijd komt ook nog wel.
Naja dat meer geld over valt je achteraf nog wel tegen tenzij je gedisciplineerd een potje creëert.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:22 schreef Sapstengel het volgende:
Dat heb ik gelezen inderdaad, ik moet ook die associatie makenEn inderdaad, die last lijkt me ook. Gestopt, niet meer in de nacht sigaretten halen omdat je niet meer hebt, meer geld over. En betere conditie natuurlijk.
Ik weet ook wel dat ik het kan, gewoon cold turkey, alleen ik moet het vooral doenOoit een week gestopt nadat m'n verstandskiezen waren getrokken, alleen daarna weer begonnen
Voor elke negatieve gedachte verzin je gelijk drie positieve tegenwerpingen. Voor beter effect kun je het opschrijven.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:38 schreef Sapstengel het volgende:
Die discipline heb ik met blowen wel idd.
Enige kut gedachte is als je stopt met roken en denkt: "dit is de laatste peuk in m'n hele leven", maarja zo moet je niet denken natuurlijk, Gewoon one day at a time.
Goedequote:Op woensdag 25 december 2013 02:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Voor elke negatieve gedachte verzin je gelijk drie positieve tegenwerpingen. Voor beter effect kun je het opschrijven.
Je kunt beter terug denken aan die eerste sigaret die je ooit rookte, en hoe smerig die was. Diezelfde smerigheid ben je nu aan gewend. Gekker nog, je verteld jezelf dat het lekker is. Maar je bent alleen maar verslaafd geraakt aan nicotine.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:38 schreef Sapstengel het volgende:
Die discipline heb ik met blowen wel idd.
Enige kut gedachte is als je stopt met roken en denkt: "dit is de laatste peuk in m'n hele leven", maarja zo moet je niet denken natuurlijk, Gewoon one day at a time.
Ja waarom rook je eigenlijk lol. Waarom heb ik ooit gerookt. Zo denk je zo dadelijk.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede
Binnenkort maar stoppen, wordt het ook wel een beetje zat dat constante roken.
Dat is toepasbaar op elke negativiteit die we hebben. Good one tho.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Voor elke negatieve gedachte verzin je gelijk drie positieve tegenwerpingen. Voor beter effect kun je het opschrijven.
Haha ja inderdaad, in het begin is het echt smerig. En duizelig worden ook enzoquote:Op woensdag 25 december 2013 02:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je kunt beter terug denken aan die eerste sigaret die je ooit rookte, en hoe smerig die was. Diezelfde smerigheid ben je nu aan gewend. Gekker nog, je verteld jezelf dat het lekker is. Maar je bent alleen maar verslaafd geraakt aan nicotine.
Nicotine verslaving ben je in een week of twee vanaf, de rest is gewenning wat je moet kicken.
Jup. Door o.a. zulke dingen te doen ben je na een tijdje voor 99,9% van de tijd positief en opportunistisch ingesteld. Superfijn.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is toepasbaar op elke negativiteit die we hebben. Good one tho.
Eet kauwgom. Srs. Ik kan niet meer zonder tegenwoordig. De ene habit vervang je door een andere.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad, in het begin is het echt smerig. En duizelig worden ook enzo
Helpt wel als ik veel afleiding heb, dus ga gewoon stoppen en als ik wil roken, start ik wel ep van een of andere serie op of ga ff gamen ofzo.
Uiteraardquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Ook nog in het roze lol. Ziet er wel bruut uit.
Echt?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:27 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
srs duur ding dat, heb er ook een maar dan in het wit.
probleemkindje wel.
Srs?quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:05 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent te oud, sorryquote:Op woensdag 25 december 2013 01:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad, ik trek die shit hier in Nederland niet. IrCute wil je mij adopteren zodat ik naar de VS kan?
Ja srs, en thxquote:Op woensdag 25 december 2013 06:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Srs?
If so then screen name "IrCute" is totally legit
Coke kon k moeilijk vanaf blijven na een paar.pilsjes, had ook met de omgeving te maken waarin ik verkeerde. Roken doe k.bijna niet doordeweeks. In t weekend daarentegenquote:Op woensdag 25 december 2013 02:52 schreef Snakey het volgende:
Het is een kutverslaving. Van de coke spliff of drank afblijven ging me stukken makkelijker af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |