SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roisclexe -->
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
quote:Op maandag 23 december 2013 21:24 schreef iteejer het volgende:
Stel dat je de poen zou hebben om een KnC miner aan te schaffen, zo'n ding van 10K die je zoals men zegt binnen enkele weken terugverdiend hebt.
Is dat slim? Krijg je die poen er inderdaad ooit weer uit, hoe schatten jullie dat in?
En moet je dat ding dan inzetten op bitcoins, of moet je fors aan de gang met bv litecoins? Ik heb naar het antwoord op die vraag gezocht, maar iedereen spreekt elkaar tegen. En ik ben benieuwd naar jullie meningen.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Stel dat het apparaat in het 2e kwartaal wordt uitgeleverd, reken voor het gemak met 1 april als alles meezit.
Momenteel is de difficulty van Bitcoin 908.350.862
[ afbeelding ]
Ruwweg iedere 2 weken gaat dit met 15% omhoog en dan ben ik voorzichtig qua schatting.
Van nu tot 1 april is nog zo'n 17 weken, dus we maken nog 8 a 9x zo'n jump van 15% mee.
Difficulty is op 1 april dan zo'n 3.195.465.962
De KNC Neptune zal een hashrate krijgen van zo'n 3.000 Ghash/s, ofwel 3.000.000 Mhash/s.
Je zal dan zo'n 0,47 BTC per dag kunnen minen in de eerste 2 weken van april.
Maar de difficulty zal in dat tempo omhoog blijven gaan omdat je niet de enige bent die in die maand een ASIC krijgt.
Als je je miner in april krijgt dan zit je na een half jaar op 0,10 Bitcoin opbrengst per dag.
Je zal dan in die 6 maanden 41 Bitcoins gemined hebben.
Daar moeten dan nog wat stroomkosten af maar dat is te verwaarlozen.
Verdien je het terug? In dit scenario wel.
Maar de prijs kan zakken, de diff kan sneller omhoog gaan, het apparaat kan stuk gaan waardoor je een maand zonder zit, etc.
En als het apparaat pas eind juni komt (wat ook mogelijk is, is nog Q2) dan verdien je net de aanschafprijs terug als het wat tegenzit.
Ik zou die 12.995 Dollar eerder omzetten in Bitcoins en deze houden.
Dat biedt zekerheid dat je gelijk 15 Bitcoins schoon in het handje hebt.
"Ja maar, de prijs kan toch omhooggaan?" ... dan is BTC kopen ook een goed idee...
"Ja maar, de prijs kan toch ook crashen?" ...dan ben je zowel met een miner als met BTC het bokje...
quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 21:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, jij bent jij
quote:Op maandag 23 december 2013 21:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Gelukkig wel, stel dat ik Maxbet was
quote:Op maandag 23 december 2013 21:44 schreef iteejer het volgende:
zie je wel? ik krijg hier een perfect antwoord
Bedankt om je vorige reactie te quotenquote:
Wow dude waarom zo'n lange zinquote:Op maandag 23 december 2013 22:02 schreef edcetera het volgende:
[..]
Bedankt om je vorige reactie te quoten![]()
Minen is toch ondertussen een splitsing tussen mining-rig pros (die 90% van de crypto-mining beheren) ,voor wie het big business is en de hobbyist thuis, die het principe van minen wilt begrijpen en creatievelingen/utopisten, die diggen naar altcoins om daar nog een beetje profit uit te halen en/of lekker dromen over palmstranden en daar uiteindelijk willen liggen met een laptop met 15 tabs crypto-gerelateerde sites open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
GROEEN GROEEEN, net zombiesquote:
wowquote:Op maandag 23 december 2013 23:16 schreef tralalala het volgende:
BTCChina blijft echt compleet stil staan nu
Nee, waarschijnlijk niet. Of hooguit door koerswinst, maar dan kun je beter gewoon nu meteen bitcoins kopen.quote:Op maandag 23 december 2013 21:24 schreef iteejer het volgende:
Stel dat je de poen zou hebben om een KnC miner aan te schaffen, zo'n ding van 10K die je zoals men zegt binnen enkele weken terugverdiend hebt.
Is dat slim? Krijg je die poen er inderdaad ooit weer uit, hoe schatten jullie dat in?
quote:Op maandag 23 december 2013 21:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Gelukkig wel, stel dat ik Maxbet was
Gaan jullie weer lekker ja?quote:
Oh wauw, ik had de grafiek nog op 6 maanden staanquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:22 schreef wfoes1989 het volgende:
En we hebben weer wat leven in de koers
Wat is eigenlijk een beetje een duidelijke grafiek om te volgen die tevens snel up to date is?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh wauw, ik had de grafiek nog op 6 maanden staan
Maar inderdaad, lekkere stijging
http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btcusdquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:26 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk een beetje een duidelijke grafiek om te volgen die tevens snel up to date is?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:26 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk een beetje een duidelijke grafiek om te volgen die tevens snel up to date is?
http://bitcoinity.org/markets/bitstamp/USD is soms ook wel prettigquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:28 schreef kthxbye het volgende:
[..]
http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btcusd
Dit is er precies een waar ik geen ruk van snap, al die balkjes etcquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:28 schreef kthxbye het volgende:
[..]
http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btcusd
de 3 maanden grafiek laat een mooie neerwaartse trend te zien, voorlopig nix kopen voor mijquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh wauw, ik had de grafiek nog op 6 maanden staan
Maar inderdaad, lekkere stijging
Ik ook eerst neit, maar verdiep je er eens in, dat loont echt de moeite, en het staat ook wel interessantquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:29 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Dit is er precies een waar ik geen ruk van snap, al die balkjes etc
3 maands grafiekquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:30 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
de 3 maanden grafiek laat een mooie neerwaartse trend te zien, voorlopig nix kopen voor mij
hij staat op 4 uur. iets van 2-3 maanden laat ie zien. 2 dusquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:32 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
3 maands grafiek
Waar de fuck vind je een 3 maands grafiek?
Waar niet?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:32 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
3 maands grafiek
Waar de fuck vind je een 3 maands grafiek?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sommige denken nu dat Max Keiser Satoshi is.___!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
uhm ze zijn momenteel nog steeds meer dan het dubbele waard en ik heb door met een klein plukje te traden van 143000 --> 148647.99980000 gemaakt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat heb je nou verdient aan die doge, trol?
Dus wat is je uiteindelijk winst op dit momentquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:59 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
uhm ze zijn momenteel nog steeds meer dan het dubbele waard en ik heb door met een klein plukje te traden van 143000 --> 148647.99980000 gemaakt.
Staan nu met een sell order op cryptsy en daar hou ik dan 0.29 btc aan over. Met een investering van 2 litecoins waar ik 2x 7 a 8 usd voor heb betaald.
Geen zin om nu uit te rekenen, er is iets van 16 usd in gegaan en er komt iets van 0.29 btc uitquote:Op dinsdag 24 december 2013 03:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus wat is je uiteindelijk winst op dit moment?
Moet de man weer al het werk doen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Geen zin om nu uit te rekenen, er is iets van 16 usd in gegaan en er komt iets van 0.29 btc uit
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:16 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben topposter806 stuks.
Tevens ben ik zwanger van ikwiltrolletje.
Waar zit jij nu in?quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moet de man weer al het werk doen.¤ 141,- op dit moment. Als ik jou was zou ik wachten tot de BTC weer op normaal niveau staat.
BTC, WDC en QRK. Allemaal niet zo bijzonder op 't moment. BTC stijgt sinds vandaag weer iets. Hopelijk wordt het na oud & nieuw beter.quote:
Ik hoop het ook voor je, en wdc zou ik nog even vasthouden tot feb. Ik heb er ook nog een paar van en in feb. gaat er wat gebeuren met hun systeem ofzo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
BTC, WDC en QRK. Allemaal niet zo bijzonder op 't moment. BTC stijgt sinds vandaag weer iets. Hopelijk wordt het na oud & nieuw beter.
Geheel ten onrechte, want iedereen weet dat katten > honden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:16 schreef kthxbye het volgende:
Ik denk dat die stijging in DOGE vannacht te maken heeft gehad met de lancering (die ietwat faalde) van Catcoin?
Dat heeft er vast iets mee te maken, maar het is voornamelijk een 1 man show. Iemand met diepe zakken zit de prijs gewoon te manipuleren. Dikke biedblokken enerzijds en grote laatblokken anderzijds met mooie ronde getallen. Goh, het lijkt de echte beurs welquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:16 schreef kthxbye het volgende:
Ik denk dat die stijging in DOGE vannacht te maken heeft gehad met de lancering (die ietwat faalde) van Catcoin?
kattenquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:19 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Geheel ten onrechte, want iedereen weet dat katten > honden.
Ik heb mijn sell order gecanceld. Ik wacht nog even op de USD markt die er op cryptsy aan komt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:27 schreef Bowny het volgende:
[..]
Dat heeft er vast iets mee te maken, maar het is voornamelijk een 1 man show. Iemand met diepe zakken zit de prijs gewoon te manipuleren. Dikke biedblokken enerzijds en grote laatblokken anderzijds met mooie ronde getallen. Goh, het lijkt de echte beurs wel
Toch blijf ik ook op m'n stash honden zitten, wordt het wat, mooi meegenomen. Wordt het niets, beetje stroom verspild, geen man overboord.
Al is het slechts ter promotie. Heb het maar even gedaan, doe nooit mee met dit soort acties, maar wie weet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:20 schreef Jace_TBL het volgende:
Kijk aan, zorgverzekeraar Anderzorg doet nu ook aan Bitcoin! http://coinkoorts.nl/
Zo, ik heb 11 codes. Laat die gratis bitcoin maar komen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:47 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Al is het slechts ter promotie. Heb het maar even gedaan, doe nooit mee met dit soort acties, maar wie weet.
Is je verkoop order nog vervult vannacht?quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Geen zin om nu uit te rekenen, er is iets van 16 usd in gegaan en er komt iets van 0.29 btc uit
Heb ik weer uitgezet. Ik wacht tot Cryptsy de usdmarket invoert.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:19 schreef Maxbet het volgende:
Mogguh samen.
Catcoin = faalcoin, stijging voor Doge en BTC. Niks gemist verder toch?
[..]
Is je verkoop order nog vervult vannacht?
Goeiemorgen! Daar hebben we 100en tot 1000en euros mee verdiend hier afgelopen 2 wekenquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:37 schreef Spatieloos het volgende:
Wacht, dat Doge coin is echt wat waard?
Trolletje, stuur toch maar wat dan.
Ja ik dacht dat het gewoon een trollcoin was die niks waard wasquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:38 schreef Kale het volgende:
[..]
Goeiemorgen! Daar hebben we 100en tot 1000en euros mee verdiend hier afgelopen 2 weken
quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat het gewoon een trollcoin was die niks waard was
Ja jammer, je hebt het aanbod al afgewezen. Ik beroep mij op artikel 6:221 lid 2 BW.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:37 schreef Spatieloos het volgende:
Wacht, dat Doge coin is echt wat waard?
Trolletje, stuur toch maar wat dan.
quote:Artikel 221 Burgerlijk Wetboek Boek 6
1. Een mondeling aanbod vervalt, wanneer het niet onmiddellijk wordt aanvaard, een schriftelijk aanbod, wanneer het niet binnen een redelijke tijd wordt aanvaard.
2. Een aanbod vervalt, doordat het wordt verworpen.
Ja hey wat is dit nouquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:47 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Ja jammer, je hebt het aanbod al afgewezen. Ik beroep mij op artikel 6:221 lid 2 BW.
[..]
Well that escalated quicklyquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:47 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Ja jammer, je hebt het aanbod al afgewezen. Ik beroep mij op artikel 6:221 lid 2 BW.
[..]
ja geen grapjes met mij ehquote:
Neuh hoor, ik nooitquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
ja geen grapjes met mij eh
Staat bij mij standaard open naast wisdom, kan ik gewoon de actuele prijs zien. Grote jumps vallen dan mooi opquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
hmmm toch http://doge.yottabyte.nu/ maar weer even open zetten
Nou als het ff doorzet naar 200 satoshi gaan m'n handen toch wel jeuken. Ik vind 16 dollar investeren om er dan 0.29 bitcoin uit te slepen namelijk niet verkeerd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Staat bij mij standaard open naast wisdom, kan ik gewoon de actuele prijs zien. Grote jumps vallen dan mooi op
Stel je voor als je nou 200 euro er in had gedaan, maar nee dat durfde je weer niet, mietje!quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nou als het ff doorzet naar 200 satoshi gaan m'n handen toch wel jeuken. Ik vind 16 dollar investeren om er dan 0.29 bitcoin uit te slepen namelijk niet verkeerd.
Jij ook nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Stel je voor als je nou 200 euro er in had gedaan, maar nee dat durfde je weer niet, mietje!
Niet, een paar van hier hebben vannacht gemined maar de launch was een grote faalquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Waar wordt die catcoin aangeboden dan?
Hoezo was het een faal?quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niet, een paar van hier hebben vannacht gemined maar de launch was een grote faal![]()
Ik heb ook gemined, maar heb nog geen wallet
Ik snap het niet. Hoe/waar is het dan gelaunched?quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niet, een paar van hier hebben vannacht gemined maar de launch was een grote faal![]()
Ik heb ook gemined, maar heb nog geen wallet
https://bitcointalk.org/index.php?topic=380130quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Hoe/waar is het dan gelaunched?
Schijnbaar waren er in het begin al meerdere forks, en waren er pools die urenlang op een verkeerde blockchain hebben gezeten.quote:
Dankjequote:Op dinsdag 24 december 2013 11:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=380130
Daar zit ik nu, maar waar je ze kan kopen weet ik nog niet echt, ik ga eerst maar eens minen.
quote:
Met in dit geval de toevoeging dat de forks per ongeluk waren en dat er in feite 2 of meer Blockchains naast elkaar bestonden voor dezelfde coins.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:30 schreef µ het volgende:
[..]
Eigen versie maken, afgeleide van een origineel.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Met in dit geval de toevoeging dat de forks per ongeluk waren en dat er in feite 2 of meer Blockchains naast elkaar bestonden voor dezelfde coins.
Bekijk het zo, door die fouten zijn veel mensen gestopt met minen, als je nu gewoon lekker met een goede pool gaat minen gaat het nog best snel, en ik denk dat de coin wel een toekomstje heeft.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:58 schreef Nattekat het volgende:
Heb ik weer... geen coin gemined vannacht. Dag catcoin![]()
Satoshi?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
doge blijft rond de 100 hangen. Up nou
Yep, al een tijdjequote:Op dinsdag 24 december 2013 12:03 schreef Maxbet het volgende:
http://doge.yottabyte.nu/ Ook down voor jullie?
Yup.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:03 schreef Maxbet het volgende:
http://doge.yottabyte.nu/ Ook down voor jullie?
0.003 BTCquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Satoshi?
Ik heb 3000 Doge, hoeveel is dat waard, 3/10000 bitcoin?
100 satoshi iddquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Satoshi?
Ik heb 3000 Doge, hoeveel is dat waard, 3/10000 bitcoin?
quote:
Stouterdestout jijquote:Op maandag 23 december 2013 21:56 schreef ikwiltrolletje het volgende:
hihhi wie heeft de op zo gedaan
Hey wat ben je vroeg vandaagquote:
Zit ongelukkig op de bank met een kater van gisterquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hey wat ben je vroeg vandaag
Oja je ging met de fietsenwagen, helemaal vergetenquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zit ongelukkig op de bank met een kater van gister
Altijd gezellig in stadquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:17 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oja je ging met de fietsenwagen, helemaal vergeten. Maar leuk gehad dus? Wat ga je vandaag traden?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:29 schreef Scorpie het volgende:
Zucht, ik ben Lady Gaga fan geworden blijkbaar
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
en m'n vriendin negeren die veel te veel praat waar ik geen zin in heb op het moment
Wat een rotlied, pokerface is veel leukerquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vind ik een heerlijk nummer en staat nu al 5x achter elkaar aan
Nee, gewoon neequote:Op dinsdag 24 december 2013 12:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vind ik een heerlijk nummer en staat nu al 5x achter elkaar aan
Nee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:37 schreef KoningSjon het volgende:
Hoelang blijven sell/buy orders staan bij btc-e? Zit daar een max limiet aan? (wanneer ze niet worden 'gehit' uiteraard).
quote:
Haha, zonde. Het heeft mij zo'n 0,35 BTC opgeleverd. Maxbet of Magnet (weet niet meer wie van de twee) zelfs 5 BTC.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat het gewoon een trollcoin was die niks waard was
Dat is MaGNeTquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:56 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Haha, zonde. Het heeft mij zo'n 0,35 BTC opgeleverd. Maxbet of Magnet (weet niet meer wie van de twee) zelfs 5 BTC.
GRAIN, LOTTO, EARTH, BILLIONquote:
En Magnet verkocht nog vroeg ook.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:56 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Haha, zonde. Het heeft mij zo'n 0,35 BTC opgeleverd. Maxbet of Magnet (weet niet meer wie van de twee) zelfs 5 BTC.
OP LTC is $10 wel een crash.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
In mijn ogen is minimaal 50% pas een crash
ik vind 20% wel crashwaardig, daarop hopen dan maarquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
In mijn ogen is minimaal 50% pas een crash
Je krijgt geld toe als je ze wilt kopen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
OP LTC is $10 wel een crash.
En op PPC al helemaal.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je krijgt geld toe als je ze wilt kopen?
Fred Durstquote:
Die is letterlijk net afgelopen hierquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Fred Durst![]()
Maar ik ga dan meer voor dit:
Mooie tijden
Zo dat is netjes, dat heb ik ook allemaal gemist, daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:56 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Chocolate Starfish and the Hot Dog Flavored Water is sowieso epischquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Die is letterlijk net afgelopen hier
En tevens: Wes Borland![]()
![]()
Staat standaard op de telefoonquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Chocolate Starfish and the Hot Dog Flavored Water is sowieso episch
Ik moet hier nog opruimen, lijkt me een mooi muziekje om er bij af te spelenquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Staat standaard op de telefoon
Als ik ga sporten enzo begin ik gewoon vooraan met die bazige intro en krijg ik er al helemaal zin in om mezelf kapot te maken
De stijgingen vind ik altijd het leukst.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:59 schreef Leafeon672 het volgende:
Zelf vind ik een crash met de bijbehorende chaos en paniek het leuksteAls er zoals nu niets gebeurd is het maar een saaie gedoe...
-Edit: Al moet ik zeggen dat dit topic ook wel fascinerend is bij correctiesquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De stijgingen vind ik altijd het leukst.
Ik heb nog steeds een man crush op Wesquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:58 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Omg ik was vergeten dat ik verliefd ben op Fred
Daar is het inderdaad ook lekker voor, en dan snoeihard. Gelukkig zijn mijn buren vrij hardhorendquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:59 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik moet hier nog opruimen, lijkt me een mooi muziekje om er bij af te spelen
Voor hoeveel heb je ze weg gedaan?quote:
tussen de 60 en 100. ik d8 die gaan nooit meer omhoog. heb nu een buy staan op 50quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je ze weg gedaan?
Ik ben er nog niet weg, waarom zou je daar blijven danquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Cryptsy staat anders ook al op 121. Ik had ze daar gelaten denk ik.
Nieuwe aanmaken, scheelt je heel veel gedoe om nietsquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:13 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben mijn wallet wachtwoord vergeten (van een lege wallet, don't worry)
Maar ehh ja ik wil nu die wallet gaan gebruiken, dus hoe kom ik aan dit wachtwoord/maak ik een nieuw wachtwoord?
PPC btw
wallet.dat verwijderenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:13 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben mijn wallet wachtwoord vergeten (van een lege wallet, don't worry)
Maar ehh ja ik wil nu die wallet gaan gebruiken, dus hoe kom ik aan dit wachtwoord/maak ik een nieuw wachtwoord?
PPC btw
Omdat slechte ervaringen met Cryptsy en snelheid, en de prijs lijkt daar ook die kant op te gaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet weg, waarom zou je daar blijven dan
Maar hoe maak ik een nieuwe aan? Moet ik dan eerst alles verwijderen en dan opnieuw installeren, ik heb wel eens van iemand gehoord dat dat niet werkte, maar ik ga het even proberen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nieuwe aanmaken, scheelt je heel veel gedoe om niets
Ik heb ook een paar tientjes verloren, maak heb er wel wat van kunnen leren. Ik was van plan om nog veel meer geld erin te steken, maar omdat je zo makkelijk geld kunt verliezen door impulsief te reageren op prijsstijgingen en -dalingen heb ik dat toch maar niet gedaan, zeker omdat de markt zo volatiel is momenteel. Toch heb ik de hoop nog niet opgegeven en hoop ik mijn verlies nog een beetje goed te kunnen makenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:09 schreef Bowny het volgende:
Mooi om te zien hoe alle knakenspelers van de afgelopen weken uit het topic verdwenen zijn.Dachten snel geld te verdienen, verliezen het en je hoort ze nooit meer.....ik hoor ze denken "die kutcrypto's"
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:17 schreef ikwiltrolletje het volgende:
oh jee jee wat ga ik doen wat ga ik doen
als iedereen koopt moet jij verkopen en andersom.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:17 schreef ikwiltrolletje het volgende:
oh jee jee wat ga ik doen wat ga ik doen
Ik bedoel dat ik niet weet of ik van cryptsy naar bter gaquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:18 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
als iedereen koopt moet jij verkopen en andersom.
Be fearful when people are greedy. Be greedy when people are fearfulquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:18 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
als iedereen koopt moet jij verkopen en andersom.
Ik herken je echt niet met die uiquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Be fearful when people are greedy. Be greedy when people are fearful
Ik dacht ook al, waarom negeert iedereen me?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:20 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik herken je echt niet met die ui
Dit dus. Oude UI ploxquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:20 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Veel beterquote:
Wat had hij eerst voor UI dan, deze had hij vroeger ook altijd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:20 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ze kennen mij niet anders dan met deze UI.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat had hij eerst voor UI dan, deze had hij vroeger ook altijd.
Thanks.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
c://jouwnaam//appdata/roaming/litecoin/wallet.dat
kookzequote:Op dinsdag 24 december 2013 14:30 schreef Maxbet het volgende:
Ik ga even koken enzo voor morgen, lees wel nog een beetje mee via mobiel.
Tot straks
quote:Op maandag 23 december 2013 23:05 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wow dude waarom zo'n lange zinVoor cryptocurrency moet je nu eenmaal een lange adem hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The best firms advertise the least...
aantal coins dat je hebtquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:45 schreef Spatieloos het volgende:
Weet iemand wat dat
[ afbeelding ]
db.001 tot 006 is ?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
aantal coins dat je hebt
pas maar aan in 100-102
dan heb je 100 litecoins
Haha ja waren mooie tijden, puberale teenage angst, en maar boos zijn op de wereld. Ik vond Significant Other toch wel hun beste album!quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Staat standaard op de telefoon
Als ik ga sporten enzo begin ik gewoon vooraan met die bazige intro en krijg ik er al helemaal zin in om mezelf kapot te maken
Je hebt toch gelijk gekregen knul! Had ik ze maar gehold dan had ik ze nu voor het dubbele kunnen verkopen. Naja, achteraf gelul, ik heb een mooie winst gepakt!quote:
knul...?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:50 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Je hebt toch gelijk gekregen knul! Had ik ze maar gehold dan had ik ze nu voor het dubbele kunnen verkopen. Naja, achteraf gelul, ik heb een mooie winst gepakt!
Same same!quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:12 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
tussen de 60 en 100. ik d8 die gaan nooit meer omhoog. heb nu een buy staan op 50
Haha dit gaat een faal worden. Had ik dus ook die nacht dat zezwaar gehyped werden. Ik elke 2 uur de wekker zetten, wachten op die deposit confirmations bij Cryptsy die maar niet kwamen. Waren ze er eindelijk (na 3 x wakker te zijn geworden er voor), om 06:00, was er MAINTENANCE.quote:
buy hoger dan sellquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:57 schreef Wave103 het volgende:
Waarom kan doge niet getrade worden op coinedup?
http://www.shibepool.comquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:48 schreef edcetera het volgende:
Welke pool voor Doge doet het momenteel nog en is een beetje betrouwbaar? Geen testserverino.de btw: Die flikkers zijn er al met mijn coins vandoor gegaan
Knul?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:50 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Je hebt toch gelijk gekregen knul! Had ik ze maar gehold dan had ik ze nu voor het dubbele kunnen verkopen. Naja, achteraf gelul, ik heb een mooie winst gepakt!
Qua scamkans nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:35 schreef kthxbye het volgende:
500 CAT voor 0.5 BTC verkopen aan iemand op Bitcointalk, goeie deal?
HIj dingt iets af, maar 0.45 BTC lijkt mij een hele goede prijs. Dat is eigenlijk belachelijk veel geld voor zo'n nieuwe coin, in zo'n 6 uurtjes minen vannachtquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:42 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Escrow? Of hij stort eerst de BTC naar mij, dan kan er niet zoveel fout gaan toch?
Not sure if...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:22 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]bijlezen? Dit topic gaat nog slomer dan vul zelf maar in
Fair enough, traden met een neerwaardse trend en/of weinig fluctuatie op de meeste btc-e coins wordt je niet vrolijk van en short-traden heb ik geen tijd voor gedurende mijn werkdag.quote:
Niet hierquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:22 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]bijlezen? Dit topic gaat nog slomer dan vul zelf maar in
Ohquote:
Misschien een tip om dit topic regelmatig met links naar Reddit en Bitcointalk te voorzien, zodat dit geen extreem slowchat-topic wordt, zoals interne FOK!-affaires etc, maar een topic waar cryptocurrencies en bv. up-to-date info als discussie een centraal punt blijven.quote:
Hij heeft een eigen topic met goeie ervaringen met hem:quote:
Doe ik ook. Als ik iets tegenkom wat ik denk dat interessant is voor jullie plaats ik dat vaak hier.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Misschien een tip om dit topic regelmatig met links naar Reddit en Bitcointalk te voorzien, zodat dit geen extreem slowchat-topic wordt, zoals interne FOK!-affaires etc, maar een topic waar cryptocurrencies en bv. up-to-date info als discussie een centraal punt blijven.
Doe maar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Doe ik ook. Als ik iets tegenkom wat ik denk dat interessant is voor jullie plaats ik dat vaak hier.
Maar als ik alles wat ik lees zou plaatsen maak ik in mijn eentje 3 topics vol per dag
Denk om je bloeddruk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:48 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Als er serieuze discussies worden gehouden wordt er geklaagd en naar het BTC topic verwezen. Als het even over 1 coin gaat wordt er ook gehuild. Als er geen fuck gebeurt en er gewoon SC is is het ook niet goed.
Die is in ordequote:
WUTquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:52 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Maar zakt je bloeddruk als je bezig bent met je maandelijkse lekkage?
Dit bijvoorbeeld: http://www.reddit.com/r/B(...)ies_should_consider/quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dit bijvoorbeeld: http://www.reddit.com/r/B(...)ies_should_consider/
Zouden coffeeshops in Nederland er goed aan doen om Bitcoin betalingen aan te moedigen?
Niet bang voor de negatieve aandacht richting Bitcoin als "grote drugsorganisaties" betalingen in Bitcoin vragen?quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:52 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Maar zakt je bloeddruk als je bezig bent met je maandelijkse lekkage?
Nah, dat zal wel loslopenquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niet bang voor de negatieve aandacht richting Bitcoin als "grote drugsorganisaties" betalingen in Bitcoin vragen?
Grote drugsorganisaties doen ook veel grote betalingen in fiatquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niet bang voor de negatieve aandacht richting Bitcoin als "grote drugsorganisaties" betalingen in Bitcoin vragen?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Grote drugsorganisaties doen ook veel grote betalingen in fiatDat weten we hier, maar zet de media het ook zo neer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:58 schreef Maxbet het volgende:
[ afbeelding ]Is nu wallpaper op de TV
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:58 schreef Maxbet het volgende:
[ afbeelding ]Is nu wallpaper op de TV
Hm, dit is toch het topic over cryptocoins? en ja, een beetje SC is geen probleem, maar niet zoals 1-2 dagen terug, waar het enkel slowchat was.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:48 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Als er serieuze discussies worden gehouden wordt er geklaagd en naar het BTC topic verwezen. Als het even over 1 coin gaat wordt er ook gehuild. Als er geen fuck gebeurt en er gewoon SC is is het ook niet goed.
Nope, dat brengt Bitcoin weer in relatie met drugs, Silkroad etc en dat ligt in veel landen in het buitenland (en politici in NL) gevoelig.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dit bijvoorbeeld: http://www.reddit.com/r/B(...)ies_should_consider/
Zouden coffeeshops in Nederland er goed aan doen om Bitcoin betalingen aan te moedigen?
Niet om heel lullig te doen hoor, maar dit topic BIT / [COIN] Het grote Bitcointopic #76 | Uprising! (maar dan bijna) is eigenlijk bedoeld voor de wat serieuzere praat.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:01 schreef edcetera het volgende:
[..]
Hm, dit is toch het topic over cryptocoins? en ja, een beetje SC is geen probleem, maar niet zoals 1-2 dagen terug, waar het enkel slowchat was.
Ik geef dit enkel aan als irritatie van mijn kant (moet ik weer een heel/meerdere topic# doorscrollen om info/updates te vinden) en als de SC zo gewenst is: Open dan een apart Cryptocurrency slowchat topic en ee, wat gericht is op nieuws etc over cryptocurrencies
Enige voordeel nu is, dat het hoog in de topic-lijst blijft
Moet je ook gewoon kunnen zeggen hoor begrijp me niet verkeerdquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:01 schreef edcetera het volgende:
[..]
Hm, dit is toch het topic over cryptocoins? en ja, een beetje SC is geen probleem, maar niet zoals 1-2 dagen terug, waar het enkel slowchat was.
Ik geef dit enkel aan als irritatie van mijn kant (moet ik weer een heel/meerdere topic# doorscrollen om info/updates te vinden) en als de SC zo gewenst is: Open dan een apart Cryptocurrency slowchat topic en ee, wat gericht is op nieuws etc over cryptocurrencies
Enige voordeel nu is, dat het hoog in de topic-lijst blijft
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niet om heel lullig te doen hoor, maar dit topic BIT / [COIN] Het grote Bitcointopic #76 | Uprising! (maar dan bijna) is eigenlijk bedoeld voor de wat serieuzere praat.
Als het hier over crypto gaat is het meestal ongefundeerd geschreeuw over manen enzo
Even hier aan toe voegen dat we natuurlijk altijd open staan voor kritiek en veranderingen. Zelf zie ik niet zo'n probleem in slowchat in een SC, maar als je dingen anders wilt zien kunnen we daar altijd naar kijkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:04 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Moet je ook gewoon kunnen zeggen hoor begrijp me niet verkeerdmaar het lijkt wel nooit goed te zijn. Een tijdje terug werd er veel geklaagd omdat het te inhoudelijk was. Daarna werd er geklaagd omdat we toevallig allemaal een bepaalde coin hadden gekocht ( Doge) en het daar even over ging. Helemaal tot in het FB topic aan toe is daar over geklaagd. Nu gebeurt er gewoon niet zoveel met de coins, is even weinig aan te doen wij vinden dat ook saai.
Ik denk dat je trouwens verkeerd zit? Je stelt in een SC topic voor dat er een SC moet worden geopend als SC gewenst is?
Okay, zover ik het begrepen had, is er recentelijk bediscussieerd, dat er teveel over altcoins werd gesproken en dat daarom via deze "cryptocurrencies" een onderscheid zou worden gemaakt tussen Bitcoin en andere coins.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niet om heel lullig te doen hoor, maar dit topic BIT / [COIN] Het grote Bitcointopic #76 | Uprising! (maar dan bijna) is eigenlijk bedoeld voor de wat serieuzere praat.
Als het hier over crypto gaat is het meestal ongefundeerd geschreeuw over manen enzo
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:08 schreef Toto69 het volgende:
Ik wil wel even kritiek uiten op die Maxbetnare vent!
Heb liever trolletje als mod
Omdat je vloeistof verliest uit je leidingen, vond het een vrij logische vraag eigenlijk. Bij een auto is het hetzelfde.quote:
Ja jij wil dus graag ook een serieus topic voor cryptocurrencies zonder scquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:07 schreef edcetera het volgende:
[..]
Okay, zover ik het begrepen had, is er recentelijk bediscussieerd, dat er teveel over altcoins werd gesproken en dat daarom via deze "cryptocurrencies" een onderscheid zou worden gemaakt tussen Bitcoin en andere coins.
Sorry, als ik het mis heb of dit weer achterhaald is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |