abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134617639

Voetbal International is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op RTL7 wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:00. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Voetbal International staat erom bekend altijd met respect over spelers, sinaasappels, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard Doublepain werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van.

Deze OP wordt mede mogelijk gemaakt door Gillette, Toto en Amstel Bier.

Hoofdrolspelers

Figuranten

Onderdelen

Toto
De toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Donraja Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee.

Gillette speler / elftal van de week
Iedere week wordt er een Gillette elftal van de week gekozen, met daarin de Gillette speler van de week. Bij twijfel wie de beste speler van de week is: Pellé. De speler die het meeste punten in het Gillette klassement bijeen weet te sprokkelen, krijgt op het einde van het seizoen een bijzonder lelijke bokaal.

De kantineheld
De kantineheld staat symbool voor alle vrijwilligers in het amateurvoetbal die er met z'n allen voor gezorgd hebben dat Cruijff, van Hanegem, Gullit, perziksap van Basten, Bergkamp, Sneijder, van Persie, en al die anderen zicht van F'je tot A-international konden ontwikkelen.
Nieuws van Johan
Elke maandag neemt Johan het laatste voetbalnieuws door met Wilfred, Rene en de gast.

Danny Vera
Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo slecht mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Verder zorgt hij ook voor de achtergrondmuziek bij de..

Versnelde ronde
(mooi bruggetje, hè?)
De versnelde ronde komt enkele keren per maand langs, hoe er wordt bepaald wanneer deze langskomt is een geheim vooralsnog. De heren geven hun mening netjes in wijzerzin op korte nieuwsitems.

Rullevante links
Het VI-woordenboek
Bingokaarten van Johan, Wilfred, René en Boskamp
Oliver's kanaaltje met legendarische fragmenten
Sigaarblogcom met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha.
Voetbal International GIFs (waarschuwing: modemkiller)
De oude OP, voor de nostalgici onder ons.

In memoriam
Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Voetbal International, maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Aad de Mos, Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Joost Van Gangelen, Marc van Hintum, Raoul Heertje, Iwan Van Duren & Tom Knipping, Mattijs Manders, Manolev, Mortaxx, Royston Drenthe, Demen Bulbul, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter en Diego Maradona.

En mijn heldin Wieke.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  Moderator maandag 23 december 2013 @ 19:23:02 #2
9859 crew  Karina
Woman
pi_134617726
Fipo.

Altijd al eens willen doen ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_134617731
Toch wel.
AJ
pi_134617758
quote:
99s.gif Op maandag 23 december 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
Fipo.

Ik ben trots op je ^O^
  Moderator maandag 23 december 2013 @ 19:23:56 #5
9859 crew  Karina
Woman
pi_134617781
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:23 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik ben trots op je ^O^
Dankje *;
niet zo tof doen
pi_134617784
quote:
99s.gif Op maandag 23 december 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
Fipo.

Je bent zelf een fipo.

Heb deze grap altijd al eens willen maken.
  Moderator maandag 23 december 2013 @ 19:24:21 #7
9859 crew  Karina
Woman
pi_134617800
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Je bent zelf een fipo.

En verdomd als het niet waar is, ik moest lachen :')
niet zo tof doen
pi_134617827
Slechte TT
pi_134617836
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Je bent zelf een fipo.

Karina is een Friend of the Israel Philharmonic Orchestra
pi_134617874
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:24 schreef Gramulanion het volgende:
Slechte TT
Je bent zelf een slechte TT

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134618121

Bossie _O_
pi_134618706
quote:
Johan Derksen denkt dat zijn VI-collega Wilfred Genee door de jaren heen een stuk beter verteerbaar is geworden. Dat vertelt de voetbalanalist in weekblad Story. Derksen is er blij mee. “Hij is in de loop der jaren veranderd. Wilfred kwam destijds als groentje bij ons binnen. Hij was eerst een onuitstaanbaar ventje. Hij dacht alles beter te weten en kon echt het bloed onder je nagels vandaan halen! Maar Lili heeft hem gelukkig veranderd. Wilfred is nu milder en verstandiger.“

Genee heeft nu ‘menselijke trekjes’, aldus Derksen. “Dat was even wennen. Voor het eerst in zijn leven leerde hij ook te luisteren. Ik denk zelfs dat hij thuis niets anders doet. Want volgens mij heeft hij thuis geen ene reet te vertellen.”

Zelf zit Derksen in dezelfde situatie, stelt hij. “Voetbal Internatioanl gebruiken wij om lekker uit te razen. Dan mogen we even helemaal los gaan, waarna wij thuis weer een paar dagen onze mond moeten houden.”

“Mijn vrouw kijkt er al niet meer naar. Ze vindt het ordinair, platvloers en totaal ongeschikt voor uitzending. Ze kijkt alleen elke maand of RTL mijn salaris heeft overgemaakt.“
http://www.mediacourant.nl/?p=164530
pi_134618828
quote:
Allemaal oude uitspraken
pi_134618908

AFC Kerstboodschap 2013 door AFC Amsterdam

met de groeten van Sjek zijn AFC
  maandag 23 december 2013 @ 20:05:57 #15
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_134620343
'Grensoverschrijdend gedrag' prominent clublid leidt tot onrust bij Ajax :D

Binnen voetbalclub Ajax heerst groeiende onrust over een prominent clublid dat zich zou opdringen aan jonge spelers. De man, die er al tientallen jaren werkt, heeft na een officieel onderzoek van Ajax een kleedkamerverbod gekregen. Bij hem is 'grensoverschrijdend gedrag' vastgesteld. Hij mag geen enkel direct contact meer hebben met spelers of jeugdspelers. .

quote:
Wij trekken nu aan de noodrem en besluiten dat, per direct, de heer (...) niet meer welkom is op De Toekomst
Dennis Bergkamp en Wim Jonk
Ook mag hij geen sms-, mail- of telefoonverkeer meer hebben met voetballers. De man wordt door een gerenommeerd onderzoeksbureau een 'risicobron' genoemd.

Volgens bronnen binnen Ajax die anoniem willen blijven, houdt hij zich echter niet aan de gedragsregels, die al vanaf het voorjaar voor hem gelden. Ze maken zich grote zorgen om de veiligheid van de jeugdspelers en vinden dat hij niet meer op jeugdcomplex De Toekomst zou moeten komen. Toch is hij tot nu toe niet verwijderd. Hij zou nog altijd direct contact hebben met voetballers.

Uit documenten in bezit van de Volkskrant blijkt dat Dennis Bergkamp en Wim Jonk, leden van het technisch hart, al in september in een brandbrief aan de clubleiding het vertrek van de man hebben geëist. Hij is volgens hen 'bijna iedere dag aanwezig en tevens op plekken waar hij in overtreding is (kleedkamergebied)'.

'Wij trekken nu aan de noodrem en besluiten dat, per direct, de heer (...) niet meer welkom is op De Toekomst', alsdus Bergkamp en Jonk in de brief. 'In welke hoedanigheid dan ook.'

'Seksueel misbruik door onderzoek niet aangetoond'
De zaak kwam aan het licht toen een oud-speler van Ajax ruim een jaar geleden onder ede een belastende verklaring over de man aflegde bij een advocaat en een notaris. In de verklaring beschuldigt hij de man van seksuele handelingen. Volgens de directie van Ajax 'is seksueel misbruik van minderjarigen door het onderzoek niet aangetoond'. Wel bleek dat er sprake was van 'ongepast gedrag'.

Advocaat Diederik Oolbekkink van het clublid in kwestie laat in een reactie weten dat de beschuldiging van seksueel misbruik 'niet is komen vast te staan en bovenal dat mijn cliënt zich op het standpunt stelt zich nimmer in welke vorm dan ook schuldig te hebben gemaakt aan (seksueel) ontoelaatbaar gedrag'.

http://www.volkskrant.nl/(...)minent-clublid.dhtml

Benieuwd of dit vanavond nog besproken wordt :P
Iemand een idee wie dat lid is cq kan zijn :?
pi_134620375
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:41 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Allemaal oude uitspraken
Grappig dat Derksen het heeft over 'bloed onder je nagels vandaan halen' en 'milder geworden' Net of Derksen zelf mild is en of hij nooit het bloed onder de nagels van anderen haalt.
pi_134620438
quote:
6s.gif Op maandag 23 december 2013 20:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
'Grensoverschrijdend gedrag' prominent clublid leidt tot onrust bij Ajax :D

Iemand een idee wie dat lid is cq kan zijn :?
Sjakie Wolff denk ik
pi_134620584
Laatste van het jaar. ;( Ik ga ze missen.
pi_134620716
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 20:10 schreef Cavaliers het volgende:
Er is toch een special VI op oudejaarsavond?
pi_134620728
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 20:10 schreef Cavaliers het volgende:
Nee, we gaan met VI het jaar uit. 3.5 uur VI. Ben alleen zelf in het buitenland
pi_134620765
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 20:12 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Er is toch een special VI op oudejaarsavond?
Dat zullen wel highlights zijn neem ik aan?
  maandag 23 december 2013 @ 20:13:46 #22
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_134620768
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 20:12 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Nee, we gaan met VI het jaar uit. 3.5 uur VI. Ben alleen zelf in het buitenland
Gaat een epic MP4 worden
Feyenoord!!! * Barça
pi_134621013
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 20:13 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Dat zullen wel highlights zijn neem ik aan?
Nee, dat is normaal wel zo, maar dit keer is het echt een speciale Oud&Nieuw uitzending :)
  Redactie Sport maandag 23 december 2013 @ 20:19:24 #24
274204 crew  Mexicanobakker
pi_134621049
Bijna Bossietime.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_134621175
Topshow *O*