quote:
gquote:
Kan je ook een keer wat winnenquote:Op maandag 23 december 2013 21:47 schreef Rezania het volgende:
Er is een beste gay-user categorie bij de verkiezingen, lol.
zijn er weer verkiezingen?quote:Op maandag 23 december 2013 21:47 schreef Rezania het volgende:
Er is een beste gay-user categorie bij de verkiezingen, lol.
Ik ben het ermee eens dat in een vriendengroep geen twee of meer mensen met dezelfde naam mogen zitten.quote:
stalkerquote:Op maandag 23 december 2013 21:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
ee eens dat in een vriendengroep geen twee of meer mensen met dezelfde naam mogen zit
Ja, dat was dus ook het eerste wat ik dacht.quote:
haquote:
?quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat was dus ook het eerste wat ik dacht.
De dag beginnen met een eitje is inderdaad lekker. Dat gevoel als je eten op is, terwijl je nog steeds honger hebt is klote.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 21:28 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
3,141592655 uit mijn hoofd. Verveling tijdens wiskunde!
quote:
heb op je gestemdquote:Op maandag 23 december 2013 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat was dus ook het eerste wat ik dacht.
deze manquote:Op maandag 23 december 2013 21:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
De dag beginnen met een eitje is inderdaad lekker. Dat gevoel als je eten op is, terwijl je nog steeds honger hebt is klote.
quote:
Gekookt ei met zout!quote:
Voor een vriendengroep moet je wel vrienden hebbenquote:Op maandag 23 december 2013 21:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat in een vriendengroep geen twee of meer mensen met dezelfde naam mogen zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |