Brian is weer levend!quote:Op maandag 23 december 2013 21:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat de Stem van Peter, Stewie en Brian van Family Guy door de zelfde persoon wordt ingesproken
Like, duh!quote:Op maandag 23 december 2013 21:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat de Stem van Peter, Stewie en Brian van Family Guy door de zelfde persoon wordt ingesproken
Brianquote:Op maandag 23 december 2013 21:22 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Brian is weer levend!
Niet dat ik echt de serie volg. Maar is wel grappig.
quote:Op maandag 23 december 2013 21:22 schreef Amarantha het volgende:
Wie is Vinnie?!quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 21:22 schreef Amarantha het volgende:
Áls ik game, game ik op de PC.quote:Op maandag 23 december 2013 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar je behoort ook niet tot de PC Master Race.
quote:
Wat is daar zo duh aan?quote:
Ah, dan laat maar.quote:Op maandag 23 december 2013 21:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Wat is daar zo duh aan?Tevens keek ik het nooit echt... pas sinds dit seizoen dat ik het goed volg haha
Je kan ook 'gamen' op een iPhone en zo.quote:Op maandag 23 december 2013 21:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Áls ik game, game ik op de PC.Ik heb ook alleen maar een PC, uit principe.
Peasents?quote:Op maandag 23 december 2013 21:24 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
En daarom dus PC en Steam.
Ik game ook via Steam.quote:Op maandag 23 december 2013 21:24 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
PCquote:Op maandag 23 december 2013 21:24 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen iPhone en zo.quote:Op maandag 23 december 2013 21:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan ook 'gamen' op een iPhone en zo.
quote:Op maandag 23 december 2013 21:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Wat is daar zo duh aan?Tevens keek ik het nooit echt... pas sinds dit seizoen dat ik het goed volg haha
quote:
Slecht DD, slecht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |