Wat?quote:Deze webwinkel accepteert geen niet-directe bankbetalingen. Om door te gaan met deze aankoop, moet u een creditcard aan uw PayPal-rekening koppelen.
quote:
Niet behoren tot de PC Master Race.quote:
Ga maar weg dan.quote:Op maandag 23 december 2013 20:59 schreef LETMEIN het volgende:
Wel fijn dat ik hier gelijk verwelkomd wordt. Echt sociaal
quote:Op maandag 23 december 2013 20:27 schreef Toto69 het volgende:
er is tc
http://tinychat.com/spatieboos
Sorry, daar doe ik enkel aan als ik dronken ben.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 20:59 schreef LETMEIN het volgende:
Wel fijn dat ik hier gelijk verwelkomd wordt. Echt sociaal
Hij had ruzie daar, dus nu is hij hier. Maar meestal volgt de rest dan ook.quote:Op maandag 23 december 2013 21:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me stug dat je ineens overspringt van de ene naar de andere sc. Je bent hierheen geroepen of je komt trollen (nofi).
Ja we zitten op tc.quote:Op maandag 23 december 2013 21:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me stug dat je ineens overspringt van de ene naar de andere sc. Je bent hierheen geroepen of je komt trollen (nofi).
stuur ze terug rez plsquote:Op maandag 23 december 2013 21:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij had ruzie daar, dus nu is hij hier. Maar meestal volgt de rest dan ook.
Er moet gewoon een hek omheen, net zoals om BNW.quote:
quote:
Zwak hoor..quote:Op maandag 23 december 2013 21:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet ik veel ik kreeg deze uitnodiging en daar zaten al FOK!kers
Dan ga je naar een ander ^^quote:Op maandag 23 december 2013 21:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik net terug fietsen naar de shop.. hebben ze nog steeds niet meer wiet. Pauper shop, vandaag was bijna alles uitverkocht
Oké, als ik dan een tinychat.com/onzsc aan maak, komen jullie dan ook allemaal daarop?quote:
Nee, dan krijg ik geen postcount.quote:Op maandag 23 december 2013 21:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oké, als ik dan een tinychat.com/onzsc aan maak, komen jullie dan ook allemaal daarop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |