Oe tofquote:Op maandag 23 december 2013 18:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Van alles, het liefst avontuur-achtig
Heb ook een eigen boek.
Speel niet in een elftal, heb wel keeperstraining gegeven aan de D'tjes maar wegens lichamelijk ongemak helaas niet meer.
Theater houd ik dan weer niet echt van, ik vind acteren voor tv veel leukerin februari kom ik op RTL 4 Pro Deo.
En treinlui... die zijn áltijd irritant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nu vooral de derde helft en t volgen
Pro Deo.... klinkt als iets over advocaten enzo
Nee... ik heb ook toffe mensen in de trein ontmoet![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 18:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe tof... heb je lang over het schrijven gedaan?
Een paar weekjes geloof ik. Verhaal zelf was makkelijk, maar dan nog helemaal perfectioneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nu vooral de derde helft en t volgen
Pro Deo.... klinkt als iets over advocaten enzo
Nee... ik heb ook toffe mensen in de trein ontmoet
Ik kan de titel wel DM'en.
Inderdaad, nu vooral derde helft...
Pro Deo is inderdaad iets met advocaten, voor mensen die in een moeilijk geschil zitten en er niet zelf uitkomen (financieel gezien vaak)
Vertel eens wat over u![]()
Ik zou niet durven Stokjequote:Op maandag 23 december 2013 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toto, zit je nu al weer te lapohunten?
Is goed schattebout.quote:Op maandag 23 december 2013 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou je in de gaten, boefje van me.
Ik ben -Engel- , v, regio A'foort, 35-, en ik vind een hoop leuk om te doenquote:Op maandag 23 december 2013 18:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een paar weekjes geloof ik. Verhaal zelf was makkelijk, maar dan nog helemaal perfectioneren.
Ik kan de titel wel DM'en.
Inderdaad, nu vooral derde helft...
Pro Deo is inderdaad iets met advocaten, voor mensen die in een moeilijk geschil zitten en er niet zelf uitkomen (financieel gezien vaak)
Vertel eens wat over u
Vrijgezelquote:Op maandag 23 december 2013 18:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben -Engel- , v, regio A'foort, 35-, en ik vind een hoop leuk om te doen
Vragen staat vrij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee geen vragenquote:Op maandag 23 december 2013 18:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben -Engel- , v, regio A'foort, 35-, en ik vind een hoop leuk om te doen
Vragen staat vrij
quote:Op maandag 23 december 2013 18:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
VrijgezelJa heel gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kloptquote:Op maandag 23 december 2013 19:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar tijntje... jij hebt me al IRL mogen aanschouwen
Conductrice erna "ging een melding maken", mensen helemaal boos en vol walging, boven was een fles wijn gebroken geloof ik en de deuren waren ondergekotst.quote:Op maandag 23 december 2013 18:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat schrijf je?
In welk elftal speel je?
Naar welk stuk raad je aan om te gaan?
Ik vond SR gezelligAlleen die lui in de trein waren irri
en dat is?quote:Op maandag 23 december 2013 19:03 schreef S95Sedan het volgende:
Ja sushi, nu maar naar mn 2e keuze :p
Waaaat.... ik heb nergens naar gekeken en welke deuren waren ondergekotst... niet waar wij doorheen gingen volgens mijquote:Op maandag 23 december 2013 19:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Conductrice erna "ging een melding maken", mensen helemaal boos en vol walging, boven was een fles wijn gebroken geloof ik en de deuren waren ondergekotst.
Er werd nog gesuggereerd dat de schoonmakers de dag ervoor hun werk niet hadden gedaan.
Nee sushi weet ikquote:Op maandag 23 december 2013 19:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat sushi, vis met rijst eromheen.
Hier om de hoek minato mirai.
RT?quote:
Ik wilde baars typen.quote:
Ook lekkerquote:Op maandag 23 december 2013 18:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb pasta vlees kruidenboter kaas ketchup enuh paddenstoelen
Het is 'how'!quote:Op maandag 23 december 2013 18:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe you doin'
----
Zomaar... Sushi bar gewoon dicht
De deuren naar buiten, maar dan de andere kant dan waar jullie uitstapten. Maar het was goed te ruiken. Overigens ging die trein helemaal niet naar Amsterdam Centraal, dus ik zat weg te dommelen op Schiphol.quote:Op maandag 23 december 2013 19:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waaaat.... ik heb nergens naar gekeken en welke deuren waren ondergekotst... niet waar wij doorheen gingen volgens mij
Ik zit niet op Twitter.quote:
Ok gelukkigquote:Op maandag 23 december 2013 19:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee sushi weet ik
ik bedoel de 2de keuze?
Toen wij eruit gingen viel er van kots nog niks te zien, maar WT moest dan ook nog een stuk langer in diezelfde trein zittenquote:Op maandag 23 december 2013 19:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waaaat.... ik heb nergens naar gekeken en welke deuren waren ondergekotst... niet waar wij doorheen gingen volgens mij
bah bah bah... maar dan snap ik ook waarom wij het niet zagen en roken... nogmaals bahquote:Op maandag 23 december 2013 19:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De deuren naar buiten, maar dan de andere kant dan waar jullie uitstapten. Maar het was goed te ruiken. Overigens ging die trein helemaal niet naar Amsterdam Centraal, dus ik zat weg te dommelen op Schiphol.
Ik zal het onthouden.quote:
quote:
Klinkt als een Japanner.quote:Op maandag 23 december 2013 19:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja wat is dat >>> minato mirai???
Gelukkig maar...quote:Op maandag 23 december 2013 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen wij eruit gingen viel er van kots nog niks te zien, maar WT moest dan ook nog een stuk langer in diezelfde trein zitten
Ik haat Twitter genoeg.quote:Op maandag 23 december 2013 19:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje jammer dit
Ik alleen om te haten
quote:Op maandag 23 december 2013 19:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje jammer dit
Ik alleen om te haten
Ik probeer uit te vinden in welke league ik zit, opdat ik beter kan hosselen.quote:
Pics.quote:Op maandag 23 december 2013 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeer uit te vinden in welke league ik zit, opdat ik beter kan hosselen.
Weet jij hoe ik dit goed kan leren inschatten?
Toen maar uitgestapt en terug naar amsterdam gegaan. Uiteraard was die trein vertraagd. Nog gecontroleerd, maar gelukkig keurde hij mijn kaartje goed. En koud dat het was op die perrons trouwens!quote:Op maandag 23 december 2013 19:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bah bah bah... maar dan snap ik ook waarom wij het niet zagen en roken... nogmaals bah
Schiphol jaen toen?
Restaurantquote:Op maandag 23 december 2013 19:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja wat is dat >>> minato mirai???
quote:Op maandag 23 december 2013 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het Feertje, niet jou.
Ik weet niet eens in welke league ik zit.quote:Op maandag 23 december 2013 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag het aan firefly, die weet het wel.quote:Op maandag 23 december 2013 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
occupied league of taken leaguequote:Op maandag 23 december 2013 19:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet eens in welke league ik zit.
Jammer voor je.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 19:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vraag het aan firefly, die weet het wel.
Hmm, aangezien jij wat meer hosselervaring hebt, had ik gehoopt dat je me kon helpen. Maar helaas.quote:Op maandag 23 december 2013 19:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Firefly weet niet eens hoe hij zijn reet af moet vegen.quote:Op maandag 23 december 2013 19:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vraag het aan firefly, die weet het wel.
league of legendsquote:Op maandag 23 december 2013 19:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, ik denk dat daar een essentieel verschil in zit. Je hebt mij al gehad, dus zulke knappe meisjes kun je al krijgen.quote:Op maandag 23 december 2013 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, aangezien jij wat meer hosselervaring hebt, had ik gehoopt dat je me kon helpen. Maar helaas.
[..]
Firefly weet niet eens hoe hij zijn reet af moet vegen.
Ik speel dat niet. Iemand heeft me vaag uitgelegd wat het is. Speel jij het wel?quote:
Ik heb geen idee wat het is joh.quote:Op maandag 23 december 2013 19:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik speel dat niet. Iemand heeft me vaag uitgelegd wat het is. Speel jij het wel?
Met alle respect, maar je hebt mijn ex gezien.quote:Op maandag 23 december 2013 19:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, ik denk dat daar een essentieel verschil in zit. Je hebt mij al gehad, dus zulke knappe meisjes kun je al krijgen.
ajaquote:Op maandag 23 december 2013 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks. Heb al gekookt![]()
Rijst met kip siam
Ocharme heb je nog niet gegeten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol. Ik hoorde het van een vriend die speelt. Het is een fantasy RPG geloof ik.quote:
Zie je, je kan best hoog aimen dus.quote:Op maandag 23 december 2013 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met alle respect, maar je hebt mijn ex gezien.
Zal best, ik game nietquote:Op maandag 23 december 2013 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Lol. Ik hoorde het van een vriend die speelt. Het is een fantasy RPG geloof ik.
Dat zou lullig zijnquote:Op maandag 23 december 2013 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk zien mensen dit op tijd
quote:Op maandag 23 december 2013 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel gaat er in een fles zo'n fles?quote:Op maandag 23 december 2013 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Ik speel alleen Pokémon.quote:
700mlquote:Op maandag 23 december 2013 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel gaat er in een fles zo'n fles?
Je moet het restant opdrinkenquote:Op maandag 23 december 2013 19:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik heb net de hele fles leeggedronken ... dat moest dus niet
een fles in een fles... die is goedquote:Op maandag 23 december 2013 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel gaat er in een fles zo'n fles?
Maar ik denk niet dat ik een eenmalige verovering kan benoemen tot mijn league.quote:
Hoaxquote:Op maandag 23 december 2013 19:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat speelde ik ook toen ik zeven was.
Dertig jaar geleden dus
Lijkt me best hip.quote:Op maandag 23 december 2013 19:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
een fles in een fles... die is goedik zeg DOEN
Oe gij bent 35+ dusquote:Op maandag 23 december 2013 19:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dertig jaar geleden dus
In hoeveel tijd?quote:
Ik denk dat ik het over dertig jaar nog steeds leuk vind.quote:Op maandag 23 december 2013 19:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dertig jaar geleden dus
Dan hou je het bij lelijkerds zoals ik.quote:Op maandag 23 december 2013 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat ik een eenmalige verovering kan benoemen tot mijn league.
quote:Op maandag 23 december 2013 19:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het over dertig jaar nog steeds leuk vind.
[..]
Dan hou je het bij lelijkerds zoals ik.
Best scherp op een maandagavond in de kerstvakantiequote:
Whehehe.quote:Op maandag 23 december 2013 19:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan hou je het bij lelijkerds zoals ik.
quote:Op maandag 23 december 2013 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Best scherp op een maandagavond in de kerstvakantie
Heb de film nog niet gezien dus moet je het antwoord schuldig blijven.quote:Op maandag 23 december 2013 19:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daarom
Ben je ook iemand die van films als 47 Ronin houdt?
Lach maar. Vanbinnen breek je m'n tere hartje.quote:
Geef dan maar aan mijquote:Op maandag 23 december 2013 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
TB .... ik belief dat geheel niet
Ik ook nog nietquote:Op maandag 23 december 2013 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb de film nog niet gezien dus moet je het antwoord schuldig blijven.
Ik kan niet anders dan lachen.quote:Op maandag 23 december 2013 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Lach maar. Vanbinnen breek je m'n tere hartje.
Wie hebben het over?quote:Op maandag 23 december 2013 19:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ook nog niet.... de importduitser wil dat ik wacht met kijken
Okequote:
Psychopaat.quote:Op maandag 23 december 2013 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan lachen.
Zelfs al lach ik niet, dan lach ik toch.
[..]
Wie hebben het over?
Want diep van binnen ben je een klein, onzeker jongetje?quote:Op maandag 23 december 2013 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik prefereer de term zelfbescherming.
Wie niet?quote:Op maandag 23 december 2013 19:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Want diep van binnen ben je een klein, onzeker jongetje?
Tienermoederquote:Op maandag 23 december 2013 19:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nog steeds jong
En ik kan nog steeds je ma zijn![]()
Zo zou je het kunnen omschrijven.quote:Op maandag 23 december 2013 19:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Want diep van binnen ben je een klein, onzeker jongetje?
Hij klinkt stom.quote:Op maandag 23 december 2013 19:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ken je niet.
Maar Vin en Jk weten over wie ik het heb
quote:Op maandag 23 december 2013 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ocharme heb je nog niet gegeten?Mock me all you wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nu wel eten plus sushiTower defence jonguh!quote:Op maandag 23 december 2013 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Lol. Ik hoorde het van een vriend die speelt. Het is een fantasy RPG geloof ik.
Gister ja, 5,6 km hardgelopen. Eerste stuk tegenwind, later gelukkig mee. Nu pas donderdag weer.quote:Op maandag 23 december 2013 19:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi Friendje
Heb je lekker gesport?
quote:Op maandag 23 december 2013 19:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mock me all you want
Ik heb nu wel eten plus sushi
[..]
Tower defence jonguh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eet smakelijk
Dat kanquote:Op maandag 23 december 2013 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen omschrijven.
[..]
Hij klinkt stom.
Een beetje miepen over films.quote:
Ik ook van buitenquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eet smakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks![]()
quote:
Ik ben niet knuffelbaarquote:Op maandag 23 december 2013 19:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja Ga ik je Fok!ma spelen
kom je ma eens ff lekker knuffelen
Tegenwind is heel akelig jaquote:Op maandag 23 december 2013 19:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gister ja, 5,6 km hardgelopen. Eerste stuk tegenwind, later gelukkig mee. Nu pas donderdag weer.
Buiten sowieso prut nu. Na 1e Kerstdag lekker op de 2e ff kracht en vrijdag squash. Scheelt weer een goed voornemen.
Miepen kan ik goedquote:Op maandag 23 december 2013 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een beetje miepen over films.
Maar waarom wil je die film zien?
Ik.quote:
1. Ja ik bijtquote:Op maandag 23 december 2013 19:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je bijt?
Heb je stekels?
Enge ziekte?
Nee, ik ben geen jongetje.quote:Op maandag 23 december 2013 19:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een uitzondering.
Wat ben je dan?quote:
Genoeg. Ik kan zelfs een aantal getuigen oproepen.quote:
Dat andere.quote:
Een aantal zelfsquote:Op maandag 23 december 2013 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Genoeg. Ik kan zelfs een aantal getuigen oproepen.
Maar ik wil het met eigen ogen aanschouwenquote:Op maandag 23 december 2013 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Genoeg. Ik kan zelfs een aantal getuigen oproepen.
Ja, zoals mijn ouders.quote:
We willen allemaal wel eens wat.quote:Op maandag 23 december 2013 19:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar ik wil het met eigen ogen aanschouwen
De vraag is of je slimmer bentquote:Op maandag 23 december 2013 19:39 schreef Toto69 het volgende:
1. Ja ik bijt
2. Nee
3. Ik hoop het niet
p.s. als je slim bent kan je m'n feestboek zo vinden hoor
Comics?quote:Op maandag 23 december 2013 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, ik heb nog wat moneys op amazon.de. Wat zal ik eens kopen?
Zoekzequote:Op maandag 23 december 2013 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De vraag is of je slimmer bent
Feeestboek.... ik zal eens inloggen
Meh, ben juist een en ander weg aan het doen daarvan omdat het niet meer in mijn kast past.quote:
Wat, het is kerst.quote:
DVD?quote:Op maandag 23 december 2013 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh, ben juist een en ander weg aan het doen daarvan omdat het niet meer in mijn kast past.
Kopen mensen nog DVD's?quote:
Heb je mij al gevonden dan?quote:Op maandag 23 december 2013 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nogal wiedes... je hebt wss geen idee waar je mij kan vinden
Nieuwe kast dusquote:Op maandag 23 december 2013 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh, ben juist een en ander weg aan het doen daarvan omdat het niet meer in mijn kast past.
[..]
Wat, het is kerst.
quote:Op maandag 23 december 2013 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nogal wiedes... je hebt wss geen idee waar je mij kan vinden
Ja raar betalen voor iets wat door een ander gemaakt isquote:Op maandag 23 december 2013 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kopen mensen nog DVD's?
Ik heb nog 38 euro en 86 cent.
Geen geld of ruimte voor een kast man.quote:
Ik kijk zelden films. Zou ook zelden een film vaker dan 1 keer zien.quote:Op maandag 23 december 2013 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja raar betalen voor iets wat door een ander gemaakt is
Wat doe je dan wel?quote:Op maandag 23 december 2013 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen geld of ruimte voor een kast man.
En dit is mijn kerst UI. Niet zeuren.
[..]
Ik kijk zelden films. Zou ook zelden een film vaker dan 1 keer zien.
Ik koop regelmatig blu-rays. Voor een toffe film heb ik het er wel voor over. En bijvoorbeeld The Longest Day en Cleopatra voor 15 euro samen is dat nog niet duur vind ik. Uiteraard heb je ook geen pauzes en zo met downloaden. Maar dit werkt sowieso en ziet er dan sowieso goed uit.quote:Op maandag 23 december 2013 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kopen mensen nog DVD's?
Ik heb nog 38 euro en 86 cent.
Uhuquote:Op maandag 23 december 2013 19:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik koop regelmatig blu-rays. Voor een toffe film heb ik het er wel voor over. En bijvoorbeeld The Longest Day en Cleopatra voor 15 euro samen is dat nog niet duur vind ik. Uiteraard heb je ook geen pauzes en zo met downloaden. Maar dit werkt sowieso en ziet er dan sowieso goed uit.
Hater gonna hatequote:Op maandag 23 december 2013 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen geld of ruimte voor een kast man.
En dit is mijn kerst UI. Niet zeuren.
quote:Op maandag 23 december 2013 19:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker Friendje van mij![]()
FOK!ken.quote:
Ik download niet, mijn beste.quote:Op maandag 23 december 2013 19:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik koop regelmatig blu-rays. Voor een toffe film heb ik het er wel voor over. En bijvoorbeeld The Longest Day en Cleopatra voor 15 euro samen is dat nog niet duur vind ik. Uiteraard heb je ook geen pauzes en zo met downloaden. Maar dit werkt sowieso en ziet er dan sowieso goed uit.
Kaneel is love.quote:
Dat ben ik wel met je eens ja. An sich duurt het ook vaak weer niet lang voordat die film begint, dan nog is het principe wel heel vervelend, dat je koopt en die rotzooi te zien krijgt.quote:
Niet?quote:Op maandag 23 december 2013 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, misschien een Nintendo shirtje. Ik heb nog niet genoeg kleding.
Koop een Orgasm Donor shirtjequote:Op maandag 23 december 2013 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, misschien een Nintendo shirtje. Ik heb nog niet genoeg kleding.
Nadeel van zelfde nick gebruikenquote:
Nee, hatequote:Op maandag 23 december 2013 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kaneel is love.
Kaneel is life.
Nooit films gekocht, voor die ene keer dat ik hem kijk is het gewoon zonde, cds wel.quote:Op maandag 23 december 2013 19:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens ja. An sich duurt het ook vaak weer niet lang voordat die film begint, dan nog is het principe wel heel vervelend, dat je koopt en die rotzooi te zien krijgt.
Scheelt wel behoorlijk per film. Sommige films kan het 5 min duren, anders zit je ook met 1 minuut in de film.
quote:Op maandag 23 december 2013 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
FOK!ken.
[..]
Ik download niet, mijn beste.
Als ik een film leuk vind, wil ik hem best kopen voor een redelijke prijs.
Zoals the Big Lebowski.
[..]
Kaneel is fire.
Kaneel is death.
Hellow.quote:
Zal wel kutkwaliteit zijn dan.quote:Op maandag 23 december 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, 9-delige sextoy set voor 21 euro. Niet veel geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op maandag 23 december 2013 20:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal wel kutkwaliteit zijn dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 20:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal wel kutkwaliteit zijn dan.Allicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zul je net zien dat het bezorgd wordt bij de buren omdat ik niet thuis ben
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ouchquote:Op maandag 23 december 2013 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allicht.
Hebben ze ook eens plezier.quote:Op maandag 23 december 2013 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allicht.
Zulke dingen worden toch discreet verpakt?quote:Op maandag 23 december 2013 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allicht.
Ervaring?quote:Op maandag 23 december 2013 20:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Zulke dingen worden toch discreet verpakt?
Ja. Maar het staat er ook altijd bij.quote:
uh?quote:Op maandag 23 december 2013 20:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nice
[..]
Ik had het niet over hem
Ik krijg hele gekke gedachten.quote:Op maandag 23 december 2013 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Maar het staat er ook altijd bij.
Nouja, het is niet alsof ik er wat aan heb, dus ga het ook niet bestellen.quote:Op maandag 23 december 2013 20:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Zulke dingen worden toch discreet verpakt?
Prettige feestdagen! Dat was ik nog vergeten.quote:Op maandag 23 december 2013 20:06 schreef rolklem het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allen bedankt voor deze geweldige ontvangst.
Jij ook hè. En de rest.quote:Op maandag 23 december 2013 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Prettige feestdagen! Dat was ik nog vergeten.
Share with the world.quote:
Meestal zit het dan in een neutrale verpakking en staat er aan de buitenkant niet op waar het vandaan komt. Dus geen bedrijfslogo.quote:Op maandag 23 december 2013 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, het is niet alsof ik er wat aan heb, dus ga het ook niet bestellen.
Ja? Misschien wel. Zweep was wel verpakt zonder dat er op stond wat het was.
Zweepjes, dat is toch veel te ruig voor je kaneel.quote:Op maandag 23 december 2013 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, het is niet alsof ik er wat aan heb, dus ga het ook niet bestellen.
Ja? Misschien wel. Zweep was wel verpakt zonder dat er op stond wat het was.
Durv ik nietquote:Op maandag 23 december 2013 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Share with the world.
[..]
Meestal zit het dan in een neutrale verpakking en staat er aan de buitenkant niet op waar het vandaan komt. Dus geen bedrijfslogo.
Juist door die neutrale verpakking weet iedereen dat het sex spullen zijn hoorquote:Op maandag 23 december 2013 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Share with the world.
[..]
Meestal zit het dan in een neutrale verpakking en staat er aan de buitenkant niet op waar het vandaan komt. Dus geen bedrijfslogo.
Sowieso is seks een brug te ver.quote:Op maandag 23 december 2013 20:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zweepjes, dat is toch veel te ruig voor je kaneel.
Daarom, dus stuur die maar hierheenquote:Op maandag 23 december 2013 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso is seks een brug te ver.
Zo geïnteresseerd ben ik niet in andermans pakjes. Ik kom wel meer neutrale verpakkingen tegen, zit soms ook een tablet in.quote:Op maandag 23 december 2013 20:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Juist door die neutrale verpakking weet iedereen dat het sex spullen zijn hoor
Die zou ik wel houdenquote:Op maandag 23 december 2013 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo geïnteresseerd ben ik niet in andermans pakjes. Ik kom wel meer neutrale verpakkingen tegen, zit soms ook een tablet in.
Nouja, het is meer dat ik er maar 1 wil en dat dit niet wederzijds is. En dan heb ik ook geen interesse in iemand anders.quote:Op maandag 23 december 2013 20:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarom, dus stuur die maar hierheen
Dus daar is mijn tablet geblevenquote:Op maandag 23 december 2013 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo geïnteresseerd ben ik niet in andermans pakjes. Ik kom wel meer neutrale verpakkingen tegen, zit soms ook een tablet in.
Zitten er geen handboeien in dat setje?quote:Op maandag 23 december 2013 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, het is meer dat ik er maar 1 wil en dat dit niet wederzijds is. En dan heb ik ook geen interesse in iemand anders.
quote:Op maandag 23 december 2013 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Toto..... eeen dikke vette berenknuffel voor jou... dat is heel niet tof dat
Was bij de Karwei in de aanbieding. Wilde aanvankelijk voor een lichte kleur gaan, maar gezien dat nogal gevoelig is voor vieze schoenen toch maar voor bruin gegaanquote:
Maar knieetjeszacht dusquote:Op maandag 23 december 2013 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was bij de Karwei in de aanbieding. Wilde aanvankelijk voor een lichte kleur gaan, maar gezien dat nogal gevoelig is voor vieze schoenen toch maar voor bruin gegaan
je moet gewoon je schoenen vegen bij binnenkomst, of je schoenen uit doenquote:Op maandag 23 december 2013 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was bij de Karwei in de aanbieding. Wilde aanvankelijk voor een lichte kleur gaan, maar gezien dat nogal gevoelig is voor vieze schoenen toch maar voor bruin gegaan
Ik vond dat altijd zo afschuwelijk vroeger bij vriendinnetjes, als je verplicht altijd je schoenen in de gang uit moest doen. Bij een Marokkaans vriendinnetje kreeg je dan slofjes te leen.quote:Op maandag 23 december 2013 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je moet gewoon je schoenen vegen bij binnenkomst, of je schoenen uit doen
hoe zacht is jouw pooltafel?quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is dat bij jullie niet ook verplicht dan?quote:Op maandag 23 december 2013 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd zo afschuwelijk vroeger bij vriendinnetjes, als je verplicht altijd je schoenen in de gang uit moest doen. Bij een Marokkaans vriendinnetje kreeg je dan slofjes te leen.
Heerlijk toch? Ik loop altijd op blote voeten of met sokken thuis. En als het koud is sloffies aan....quote:
Zo hoort het ookquote:Op maandag 23 december 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Ik loop altijd op blote voeten of met sokken thuis. En als het koud is sloffies aan....
Ik ookquote:Op maandag 23 december 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Ik loop altijd op blote voeten of met sokken thuis. En als het koud is sloffies aan....
ja wil ik ook weten en zienquote:Op maandag 23 december 2013 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vereiste nr1
Vinniiee wat kostte dat kleed?
Pics??
ik heb alleen vloerbedekking in de hal boven en beneden,quote:
Was bij ons standaard, schoenen uit doen. Visite hoefde het dan vaak niet, maar kinderen met vieze modderschoentjes wel.quote:Op maandag 23 december 2013 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd zo afschuwelijk vroeger bij vriendinnetjes, als je verplicht altijd je schoenen in de gang uit moest doen. Bij een Marokkaans vriendinnetje kreeg je dan slofjes te leen.
Ja, want ik ben bang dat al die kattenharen door het hele huis smerig worden.quote:Op maandag 23 december 2013 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat bij jullie niet ook verplicht dan?
Moet je geen 3 katten nemenquote:Op maandag 23 december 2013 21:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, want ik ben bang dat al die kattenharen door het hele huis smerig worden.
Dat proberen laat ik aan de vrouwen overquote:
Dat is nog geen garantie tot geen vieze schoenen. Of dat inderdaad, maar ja. Er zijn nog wel 100'en redenen waarom een licht gekleurd kleed nou niet ideaal isquote:Op maandag 23 december 2013 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm, 100 euries met 20% sticker (deze week nog). Afmetingen 160x240cm. Piccie komt eraan.quote:Op maandag 23 december 2013 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vereiste nr1
Vinniiee wat kostte dat kleed?
Pics??
Niet echt zacht dusquote:
Afschuwelijk.quote:Op maandag 23 december 2013 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Myra, wat vind je van deze klok?
[ afbeelding ]
Heeft wel iets tofs, maar ik denk dat het gewoon niet mooi staat. Nergens.quote:Op maandag 23 december 2013 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Myra, wat vind je van deze klok?
[ afbeelding ]
Oke.quote:Op maandag 23 december 2013 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afschuwelijk.Te vaak op van die koopjes websites gezien.
Dat jaquote:Op maandag 23 december 2013 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afschuwelijk.Te vaak op van die koopjes websites gezien.
Daar zat ik ook aan te denken.quote:Op maandag 23 december 2013 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Heeft wel iets tofs, maar ik denk dat het gewoon niet mooi staat. Nergens.
quote:
Mensen die tacky posters van halfnaakte vrouwen aan de muur hebben mogen hun mening niet geven of iets staat of niet.quote:
Wel als je een kamer surrealistisch Dali-style gaat inrichten.quote:Op maandag 23 december 2013 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Heeft wel iets tofs, maar ik denk dat het gewoon niet mooi staat. Nergens.
Heb je die schilderijen van Dali niet meer?quote:Op maandag 23 december 2013 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken.![]()
Maar mijn surrealisme
Ik weet niet precies hoe hij vastgemaakt wordt of opgehangen wordt. Maar ik denk dat je het beoogde effect gewoon niet krijgt.quote:Op maandag 23 december 2013 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel als je een kamer surrealistisch Dali-style gaat inrichten.
Ligt dat ding niet gewoon op de vensterbank/schouw ofzo?quote:Op maandag 23 december 2013 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe hij vastgemaakt wordt of opgehangen wordt. Maar ik denk dat je het beoogde effect gewoon niet krijgt.
Jawel, maar heb ze niet opgehangen.quote:Op maandag 23 december 2013 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb je die schilderijen van Dali niet meer?
Aan een laag kastje ofzo.quote:Op maandag 23 december 2013 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe hij vastgemaakt wordt of opgehangen wordt. Maar ik denk dat je het beoogde effect gewoon niet krijgt.
Geen idee. Maar een klok ergens gewoon op leggen zou ik zelf niet zo gauw doen.quote:Op maandag 23 december 2013 21:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt dat ding niet gewoon op de vensterbank/schouw ofzo?
Die heb ik niet meerquote:Op maandag 23 december 2013 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Mensen die tacky posters van halfnaakte vrouwen aan de muur hebben mogen hun mening niet geven of iets staat of niet.
Persoonlijk heb ik een klok liever hoog. Tenzij hij puur voor de sier is.quote:
Aahhhhh niet?quote:Op maandag 23 december 2013 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Mensen die tacky posters van halfnaakte vrouwen aan de muur hebben mogen hun mening niet geven of iets staat of niet.
Ja... dus...quote:Op maandag 23 december 2013 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb zachte vloerbedekking over het gehele huis bijna
quote:Op maandag 23 december 2013 21:17 schreef twi het volgende:
[ afbeelding ]
Voor boven de bank van Knoflooksteeltje
Piccie:quote:
Hij is mooi twi.quote:Op maandag 23 december 2013 21:17 schreef twi het volgende:
[ afbeelding ]
Voor boven de bank van Knoflooksteeltje
quote:Op maandag 23 december 2013 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Piccie:MOOOOOISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou geweldiggggggggggggggquote:Op maandag 23 december 2013 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Knietjes, buikjes, en billetjes zacht
[..]
Piccie:Mooie vloer heb je liggen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dat vind ik in ieder geval wel...quote:Op maandag 23 december 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks![]()
Nu het er ligt denk ik toch dat dit bruine mooier is dan dat lichte
[..]
Piccie:Nice, en uhm morgen toch ikea?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks!quote:
Ik ookquote:Op maandag 23 december 2013 21:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat vind ik in ieder geval wel...
Wat mij betreft welquote:Op maandag 23 december 2013 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nice, en uhm morgen toch ikea?
oke ik app je zo wel ff hoe wat enzoquote:Op maandag 23 december 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Ik ook
[..]
Wat mij betreft wel
Oh ik stuur je net een DM, maar da's ook goedquote:Op maandag 23 december 2013 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke ik app je zo wel ff hoe wat enzo
quote:Op maandag 23 december 2013 21:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga mijn dames verkopen, als een echte pimp [ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 december 2013 21:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga mijn dames verkopen, als een echte pimp [ afbeelding ]
Uhm... ik heb geen ideequote:Op maandag 23 december 2013 21:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer poolen? En het liefst hier in de buurt?
Dan kan je toch nog wel oefenen.... ik heb afgelopen zaterdag weer mooi kansloos gespeeld... maar wel gewonnen (naja ik speelde het netjes uit, was geen wedstrijd ofzo)quote:Op maandag 23 december 2013 21:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhm... ik heb geen ideeIk speel zo goed als geen toernooien meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |