Oe tofquote:Op maandag 23 december 2013 18:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Van alles, het liefst avontuur-achtig
Heb ook een eigen boek.
Speel niet in een elftal, heb wel keeperstraining gegeven aan de D'tjes maar wegens lichamelijk ongemak helaas niet meer.
Theater houd ik dan weer niet echt van, ik vind acteren voor tv veel leukerin februari kom ik op RTL 4 Pro Deo.
En treinlui... die zijn áltijd irritant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nu vooral de derde helft en t volgen
Pro Deo.... klinkt als iets over advocaten enzo
Nee... ik heb ook toffe mensen in de trein ontmoet![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 18:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe tof... heb je lang over het schrijven gedaan?
Een paar weekjes geloof ik. Verhaal zelf was makkelijk, maar dan nog helemaal perfectioneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nu vooral de derde helft en t volgen
Pro Deo.... klinkt als iets over advocaten enzo
Nee... ik heb ook toffe mensen in de trein ontmoet
Ik kan de titel wel DM'en.
Inderdaad, nu vooral derde helft...
Pro Deo is inderdaad iets met advocaten, voor mensen die in een moeilijk geschil zitten en er niet zelf uitkomen (financieel gezien vaak)
Vertel eens wat over u![]()
Ik zou niet durven Stokjequote:Op maandag 23 december 2013 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toto, zit je nu al weer te lapohunten?
Is goed schattebout.quote:Op maandag 23 december 2013 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou je in de gaten, boefje van me.
Ik ben -Engel- , v, regio A'foort, 35-, en ik vind een hoop leuk om te doenquote:Op maandag 23 december 2013 18:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een paar weekjes geloof ik. Verhaal zelf was makkelijk, maar dan nog helemaal perfectioneren.
Ik kan de titel wel DM'en.
Inderdaad, nu vooral derde helft...
Pro Deo is inderdaad iets met advocaten, voor mensen die in een moeilijk geschil zitten en er niet zelf uitkomen (financieel gezien vaak)
Vertel eens wat over u
Vrijgezelquote:Op maandag 23 december 2013 18:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben -Engel- , v, regio A'foort, 35-, en ik vind een hoop leuk om te doen
Vragen staat vrij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee geen vragenquote:Op maandag 23 december 2013 18:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben -Engel- , v, regio A'foort, 35-, en ik vind een hoop leuk om te doen
Vragen staat vrij
quote:Op maandag 23 december 2013 18:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
VrijgezelJa heel gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kloptquote:Op maandag 23 december 2013 19:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar tijntje... jij hebt me al IRL mogen aanschouwen
Conductrice erna "ging een melding maken", mensen helemaal boos en vol walging, boven was een fles wijn gebroken geloof ik en de deuren waren ondergekotst.quote:Op maandag 23 december 2013 18:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat schrijf je?
In welk elftal speel je?
Naar welk stuk raad je aan om te gaan?
Ik vond SR gezelligAlleen die lui in de trein waren irri
en dat is?quote:Op maandag 23 december 2013 19:03 schreef S95Sedan het volgende:
Ja sushi, nu maar naar mn 2e keuze :p
Waaaat.... ik heb nergens naar gekeken en welke deuren waren ondergekotst... niet waar wij doorheen gingen volgens mijquote:Op maandag 23 december 2013 19:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Conductrice erna "ging een melding maken", mensen helemaal boos en vol walging, boven was een fles wijn gebroken geloof ik en de deuren waren ondergekotst.
Er werd nog gesuggereerd dat de schoonmakers de dag ervoor hun werk niet hadden gedaan.
Nee sushi weet ikquote:Op maandag 23 december 2013 19:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat sushi, vis met rijst eromheen.
Hier om de hoek minato mirai.
RT?quote:
Ik wilde baars typen.quote:
Ook lekkerquote:Op maandag 23 december 2013 18:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb pasta vlees kruidenboter kaas ketchup enuh paddenstoelen
Het is 'how'!quote:Op maandag 23 december 2013 18:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe you doin'
----
Zomaar... Sushi bar gewoon dicht
De deuren naar buiten, maar dan de andere kant dan waar jullie uitstapten. Maar het was goed te ruiken. Overigens ging die trein helemaal niet naar Amsterdam Centraal, dus ik zat weg te dommelen op Schiphol.quote:Op maandag 23 december 2013 19:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waaaat.... ik heb nergens naar gekeken en welke deuren waren ondergekotst... niet waar wij doorheen gingen volgens mij
Ik zit niet op Twitter.quote:
Ok gelukkigquote:Op maandag 23 december 2013 19:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee sushi weet ik
ik bedoel de 2de keuze?
Toen wij eruit gingen viel er van kots nog niks te zien, maar WT moest dan ook nog een stuk langer in diezelfde trein zittenquote:Op maandag 23 december 2013 19:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waaaat.... ik heb nergens naar gekeken en welke deuren waren ondergekotst... niet waar wij doorheen gingen volgens mij
bah bah bah... maar dan snap ik ook waarom wij het niet zagen en roken... nogmaals bahquote:Op maandag 23 december 2013 19:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De deuren naar buiten, maar dan de andere kant dan waar jullie uitstapten. Maar het was goed te ruiken. Overigens ging die trein helemaal niet naar Amsterdam Centraal, dus ik zat weg te dommelen op Schiphol.
Ik zal het onthouden.quote:
quote:
Klinkt als een Japanner.quote:Op maandag 23 december 2013 19:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja wat is dat >>> minato mirai???
Gelukkig maar...quote:Op maandag 23 december 2013 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen wij eruit gingen viel er van kots nog niks te zien, maar WT moest dan ook nog een stuk langer in diezelfde trein zitten
Ik haat Twitter genoeg.quote:Op maandag 23 december 2013 19:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje jammer dit
Ik alleen om te haten
quote:Op maandag 23 december 2013 19:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje jammer dit
Ik alleen om te haten
Ik probeer uit te vinden in welke league ik zit, opdat ik beter kan hosselen.quote:
Pics.quote:Op maandag 23 december 2013 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeer uit te vinden in welke league ik zit, opdat ik beter kan hosselen.
Weet jij hoe ik dit goed kan leren inschatten?
Toen maar uitgestapt en terug naar amsterdam gegaan. Uiteraard was die trein vertraagd. Nog gecontroleerd, maar gelukkig keurde hij mijn kaartje goed. En koud dat het was op die perrons trouwens!quote:Op maandag 23 december 2013 19:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bah bah bah... maar dan snap ik ook waarom wij het niet zagen en roken... nogmaals bah
Schiphol jaen toen?
Restaurantquote:Op maandag 23 december 2013 19:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja wat is dat >>> minato mirai???
quote:Op maandag 23 december 2013 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het Feertje, niet jou.
Ik weet niet eens in welke league ik zit.quote:Op maandag 23 december 2013 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag het aan firefly, die weet het wel.quote:Op maandag 23 december 2013 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
occupied league of taken leaguequote:Op maandag 23 december 2013 19:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet eens in welke league ik zit.
Jammer voor je.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 19:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vraag het aan firefly, die weet het wel.
Hmm, aangezien jij wat meer hosselervaring hebt, had ik gehoopt dat je me kon helpen. Maar helaas.quote:Op maandag 23 december 2013 19:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Firefly weet niet eens hoe hij zijn reet af moet vegen.quote:Op maandag 23 december 2013 19:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vraag het aan firefly, die weet het wel.
league of legendsquote:Op maandag 23 december 2013 19:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, ik denk dat daar een essentieel verschil in zit. Je hebt mij al gehad, dus zulke knappe meisjes kun je al krijgen.quote:Op maandag 23 december 2013 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, aangezien jij wat meer hosselervaring hebt, had ik gehoopt dat je me kon helpen. Maar helaas.
[..]
Firefly weet niet eens hoe hij zijn reet af moet vegen.
Ik speel dat niet. Iemand heeft me vaag uitgelegd wat het is. Speel jij het wel?quote:
Ik heb geen idee wat het is joh.quote:Op maandag 23 december 2013 19:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik speel dat niet. Iemand heeft me vaag uitgelegd wat het is. Speel jij het wel?
Met alle respect, maar je hebt mijn ex gezien.quote:Op maandag 23 december 2013 19:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, ik denk dat daar een essentieel verschil in zit. Je hebt mij al gehad, dus zulke knappe meisjes kun je al krijgen.
ajaquote:Op maandag 23 december 2013 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks. Heb al gekookt![]()
Rijst met kip siam
Ocharme heb je nog niet gegeten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol. Ik hoorde het van een vriend die speelt. Het is een fantasy RPG geloof ik.quote:
Zie je, je kan best hoog aimen dus.quote:Op maandag 23 december 2013 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met alle respect, maar je hebt mijn ex gezien.
Zal best, ik game nietquote:Op maandag 23 december 2013 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Lol. Ik hoorde het van een vriend die speelt. Het is een fantasy RPG geloof ik.
Dat zou lullig zijnquote:Op maandag 23 december 2013 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk zien mensen dit op tijd
quote:Op maandag 23 december 2013 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel gaat er in een fles zo'n fles?quote:Op maandag 23 december 2013 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Ik speel alleen Pokémon.quote:
700mlquote:Op maandag 23 december 2013 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel gaat er in een fles zo'n fles?
Je moet het restant opdrinkenquote:Op maandag 23 december 2013 19:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik heb net de hele fles leeggedronken ... dat moest dus niet
een fles in een fles... die is goedquote:Op maandag 23 december 2013 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel gaat er in een fles zo'n fles?
Maar ik denk niet dat ik een eenmalige verovering kan benoemen tot mijn league.quote:
Hoaxquote:Op maandag 23 december 2013 19:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat speelde ik ook toen ik zeven was.
Dertig jaar geleden dus
Lijkt me best hip.quote:Op maandag 23 december 2013 19:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
een fles in een fles... die is goedik zeg DOEN
Oe gij bent 35+ dusquote:Op maandag 23 december 2013 19:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dertig jaar geleden dus
In hoeveel tijd?quote:
Ik denk dat ik het over dertig jaar nog steeds leuk vind.quote:Op maandag 23 december 2013 19:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dertig jaar geleden dus
Dan hou je het bij lelijkerds zoals ik.quote:Op maandag 23 december 2013 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat ik een eenmalige verovering kan benoemen tot mijn league.
quote:Op maandag 23 december 2013 19:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het over dertig jaar nog steeds leuk vind.
[..]
Dan hou je het bij lelijkerds zoals ik.
Best scherp op een maandagavond in de kerstvakantiequote:
Whehehe.quote:Op maandag 23 december 2013 19:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan hou je het bij lelijkerds zoals ik.
quote:Op maandag 23 december 2013 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Best scherp op een maandagavond in de kerstvakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |