SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Lekker FOK!ken.quote:Op maandag 23 december 2013 18:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Een topic openen voor het huis![]()
Het gaat tussen ESRR en TSUNAMIquote:Op maandag 23 december 2013 18:22 schreef miieejj het volgende:
[..]
die van douwe bob dan... die is mooi
Ligt eraan wat de zendercoordinatie wil. Als de zendercoordinatie het ok vindt Tsunami, anders ESRRquote:
Wilbertje heeft ESRR aangevraagd op het begin, dus ESRRquote:Op maandag 23 december 2013 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de zendercoordinatie wil. Als de zendercoordinatie het ok vindt Tsunami, anders ESRR
Ik vermoed het ook ja.quote:Op maandag 23 december 2013 18:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wilbertje heeft ESRR aangevraagd op het begin, dus ESRR
#EchteSchoonheidZitVanBinnenquote:
Service he?quote:Op maandag 23 december 2013 18:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan het standaard zolderkamertje.Gooi je even haim.jpg erin?
zou die wilbertje ook niet denken.. goh ze zijn wel saai he.. miss toch wel een verkeerde keuze gemaakt.. ?quote:Op maandag 23 december 2013 18:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan. Zou ik niet denken iig.quote:Op maandag 23 december 2013 18:25 schreef miieejj het volgende:
[..]
zou die wilbertje ook niet denken.. goh ze zijn wel saai he.. miss toch wel een verkeerde keuze gemaakt.. ?
De Grote Kale Leider bepaalt natuurlijk alles. Zou ook gek zijn als het volk of de 3 DJ's wat te zeggen zouden hebben.quote:Op maandag 23 december 2013 18:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is net FOK!quote:Op maandag 23 december 2013 18:26 schreef heloef het volgende:
[..]
De Grote Kale Leider bepaalt natuurlijk alles. Zou ook gek zijn als het volk of de 3 DJ's wat te zeggen zouden hebben.
Sneu mannetje die storm, altijd al gevonden.quote:Op maandag 23 december 2013 18:26 schreef vuvuzela het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)orm_op.html#comments
Godverdomme, ik moest lachen.quote:
Dennis en Valerio samenquote:Op maandag 23 december 2013 18:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Sneu mannetje die storm, altijd al gevonden.
Jezus wat is die Valerio een over het paard getild jongetje zeg. Grootheidswaanzin.quote:
2 treurige figuren samen inderdaad.quote:Op maandag 23 december 2013 18:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Jezus wat is die Valerio een over het paard getild jongetje zeg. Grootheidswaanzin.
Bij een gewoon bedrijf moeten werknemers ook gewoon ja en amen zeggenquote:Op maandag 23 december 2013 18:26 schreef heloef het volgende:
[..]
De Grote Kale Leider bepaalt natuurlijk alles. Zou ook gek zijn als het volk of de 3 DJ's wat te zeggen zouden hebben.
Ohja die was gisteren in het huis. Die 'baard'quote:Op maandag 23 december 2013 18:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Die keer dat hij zo schijt was als gigolo... dat was gênant...quote:Op maandag 23 december 2013 18:29 schreef heloef het volgende:
[..]
3 op reis doet ie wel geinigquote:Op maandag 23 december 2013 18:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Die jongen wil gewoon heel graag hip zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 18:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja die was gisteren in het huis. Die 'baard'
Daar heb je wel gelijk in natuurlijk. Dat is het moraal van het leven: je moet altijd naar een of andere sukkel luisteren.quote:Op maandag 23 december 2013 18:31 schreef D. het volgende:
[..]
Bij een gewoon bedrijf moeten werknemers ook gewoon ja en amen zeggen
Of die try before you die dat hij moest overleven...2 dagen en meneer gebruikte zijn alarmsysteem.quote:
Dan moet je zorgen dat je zelf de sukkel bentquote:Op maandag 23 december 2013 18:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in natuurlijk. Dat is het moraal van het leven: je moet altijd naar een of andere sukkel luisteren.
Dennis Stormlooptopicquote:Op maandag 23 december 2013 18:26 schreef vuvuzela het volgende:
Hahaha, net zo leuk als de grapjes van Coen.quote:
De sukkel.quote:Op maandag 23 december 2013 18:26 schreef vuvuzela het volgende:
Waar zijn die handjes?quote:Op maandag 23 december 2013 18:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Hahaha, net zo leuk als de grapjes van Coen.
Leeuwarden laat je HOOOOOOOREEEEEEEENNNNNNN!!!!!!quote:
Dit. Ik woon op 1600meter van de Oude markt in Enschede en was vorig jaar te lui om te gaanquote:Op maandag 23 december 2013 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een (goede) mafkees, uit Limburg komen en dan naar SR gaan
quote:Op maandag 23 december 2013 18:41 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dit. Ik woon op 1600meter van de Oude markt in Enschede en was vorig jaar te lui om te gaanStream aanklikken was makkelijker
Da's dan weer het andere uiterstequote:Op maandag 23 december 2013 18:41 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dit. Ik woon op 1600meter van de Oude markt in Enschede en was vorig jaar te lui om te gaanStream aanklikken was makkelijker
Ah.quote:
Dan mag je jezelf een echte zolderkamerautist noemen makker.quote:Op maandag 23 december 2013 18:41 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hooiquote:Op maandag 23 december 2013 18:48 schreef Zaktabak het volgende:
Dan mag je jezelf een echte zolderkamerautist noemen makker.
Afwassen...bij gebrek aan een machine...en nu even was ophangenquote:
Vrouw naar mijn hartquote:Op maandag 23 december 2013 18:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Afwassen...bij gebrek aan een machine...en nu even was ophangen
/dagboek
Dennisquote:Op maandag 23 december 2013 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 treurige figuren samen inderdaad.
Ik snap echt niet wat vrouwen in dat hipster scharminkel zien.quote:
Baas.quote:Op maandag 23 december 2013 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat vrouwen in dat hipster scharminkel zien.
Doe ik het over anderhalf uur nog een keertje....nieuwe was staat aan.quote:
watergodquote:Op maandag 23 december 2013 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
Ik dacht even dat het Ronald Waterkneus was![]()
Ik vind dat hij dat Je Zal Het Maar Hebben heel leuk doet.quote:Op maandag 23 december 2013 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat vrouwen in dat hipster scharminkel zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |