SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan betaal je niet alleen voor de looks en het merkje maar voor een perfect zittende Italiaanse fietsschoen met stijl en een elegant voorkomen. Mja dat is aan een Groningse boer natuurlijk niet besteed die heeft liever een paar Japanse klompen.quote:Op maandag 23 december 2013 13:51 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zegt iemand die met Sidi Logo fietst. Die dingen zijn zo overpriced. 150 euro voor een schoen met kunststof zool en 3 klittenband strips...
Dan betaal je echt alleen maar voor de looks en het merkje.
Japanquote:Op maandag 23 december 2013 18:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan betaal je niet alleen voor de looks en het merkje maar voor een perfect zittende Italiaanse fietsschoen met stijl en een elegant voorkomen. Mja dat is aan een Groningse boer natuurlijk niet besteed die heeft liever een paar Japanse klompen.
Weet ik en je hebt een Japanse tuinquote:Op maandag 23 december 2013 18:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat overigens wel een heel tof land is, fromage was there.
Je hebt mijn Japan foto´s gezien hé?quote:Op maandag 23 december 2013 18:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet ik en je hebt een Japanse tuin
Ik heb nog ergens vrijwel identieke foto als jij, met die boom die over het pad groeit. In Kyoto.quote:Op maandag 23 december 2013 18:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat overigens wel een heel tof land is, fromage was there.
Jep.quote:Op maandag 23 december 2013 18:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je hebt mijn Japan foto´s gezien hé?
En binnenzooltjes van karton, veel te smal en geen bucklesluiting bovenop.quote:Op maandag 23 december 2013 18:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan betaal je niet alleen voor de looks en het merkje maar voor een perfect zittende Italiaanse fietsschoen met stijl en een elegant voorkomen. Mja dat is aan een Groningse boer natuurlijk niet besteed die heeft liever een paar Japanse klompen.
Dat heb je ook best snel met zoon enorme lengte.quote:Op maandag 23 december 2013 18:16 schreef Oksel het volgende:
Volgens mij is Kaas op z'n kale pik getrapt.
Misschien kunnen we af en toe afspreken als ik in Roffa woon om gezellig over Japan te keuvelen en ondertussen ook stiekem de loftrompet over Shimano steken.quote:Op maandag 23 december 2013 18:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je hebt mijn Japan foto´s gezien hé?
Veel te lang die ventielen, heb je compensatiedrang ofzo?quote:Op maandag 23 december 2013 18:20 schreef Patroon het volgende:
Tissue's bij de hand?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi! Al zo'n fietshaak in de slaapkamer gemonteerd?quote:Op maandag 23 december 2013 18:20 schreef Patroon het volgende:
Tissue's bij de hand?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
50mm. Idd, kan ook mooi zijn. Stickers kunnen er zo af, misschien eens voor later.quote:Op maandag 23 december 2013 19:28 schreef Yankee het volgende:
Mooi, zonder stickers nog mooier denk ik. Hoe hoog is die velg?
Ik wel, lekker rukken..quote:Op maandag 23 december 2013 19:29 schreef Oksel het volgende:
Leuk geheel. Maar wordt er niet heel geil van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |