quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:37 schreef Deisyy het volgende:
Heeft Ruudje nog een vuil wasje om buiten te hangen?
En jij post in SHOquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Dus jij kijkt shownieuws @ikweethetookniet
Bronquote:Danny 23: ik neukte Hoes
De 23-jarige Danny heeft naar eigen zeggen ook de lakens gedeeld met burgemeester Onno Hoes, zegt hij zelf en zegt zijn moeder.
Politiek weekblad Privé bericht over de toyboy en zijn praatzieke moeder.
Het verhaal kwam naar buiten toen de moeder van Danny, genaamd José, plotseling een sms'je kreeg van Onno Hoes, waarin hij vroeg naar zijn 23-jarige schandknaap.
Gevoelige jongen neukt man
"Mijn Danny is een gevoelige jongen die makkelijk in te palmen is", aldus Josée. "Dan denk ik: 'burgemeester, doe dit niet, neem iemand van je eigen leeftijd.'"
Danny vertelt dat hij Hoes in 2011 leerde kennen via het internet, nog zonder in de eerste instantie te weten dat het om de burgemeester van Maastricht ging. "Al bij de eerste keer dat ik bij hem op bezoek was, belandden we na verloop van tijd bij elkaar in de slaapkamer, waar we seks met elkaar hadden. Ja, in het bed van Onno en Albert."
Doordeweeks Danny, in het weekend Albert
Op doordeweekse dagen was Danny naar eigen zeggen vaker bij Hoes dan in zijn eigen huis. In het weekend moest hij weg, want dan kwam Albert thuis. "In dat jaar hebben we echt ontelbare keren het bed gedeeld. We zijn echt losgegaan in dat jaar!"
Hoes en Danny schelen zo'n dertig jaar.
Oh. Ik volg die Onno Hoes pas sinds kort.quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oud nieuws! Dat heb ik vaker gehoord van die Danny.
Geeft niks stond vorig jaar ook iets over die Danny en die moeder toen Onno met die Ruud bespot werd in Maastricht in een hotel of Lobby.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:41 schreef Jellereppe het volgende:
Oh. Ik volg die Onno Hoes pas sinds kort.
Ik zie daar die vreselijke dweil van een Edwin de Roy van Zuydewijn?quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Nu op NPO3 Je zal het maar zijn over Onno😊
Klopt en die Brace komt ook ! Sophie praat met drie gasten.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:28 schreef Leandra het volgende:
Oh wacht, nu ook die andere dweil; Ruud Schepers.
Ik zie Albert veel liever als hem.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:28 schreef Leandra het volgende:
Oh wacht, nu ook die andere dweil; Ruud Schepers.
Ik ken hem ook niet...quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:33 schreef Leandra het volgende:
Ik heb geen flauw idee wie Brace is, maar gezien zijn "wapenfeiten" heb ik niet het idee dat ik er wat aan mis.
Proberen te cashen..quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:14 schreef Pisces29 het volgende:
Wtf is dat voor een aandachtshoer met zijn boekIk schakelde halverwege het programma in op BNN, en ik vind zowel Onno als Albert om te kotsen, maar wat moet dit knulletje dan met zijn boek
Nog een andachtshoerquote:Op woensdag 3 december 2014 18:02 schreef maily het volgende:
Er zijn toch weer nieuwe ontwikkelingen ....
Nu met ene Robbie Hasselt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |