SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! [i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ben je al op het plein geweest?quote:Op maandag 23 december 2013 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Beetje armoe wel dat ze Ekdom in het huis moeten halen voor een beetje sfeer. Vind het matig dit jaar, helaas.
Ik sluit mij helemaal bij je aan.quote:Op maandag 23 december 2013 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoor mij negatief zijn dan.
Domien.
Waarschijnlijk voordat ze de actie startte alquote:Op maandag 23 december 2013 15:25 schreef JaneDoe het volgende:
maar uhm.. 37.000? hadden ze die 10.000 niet stiekem al een paar dagen geleden binnen?
Neen. En wat ik er van zie, is dat de sfeer er daar best in zit. Dat dan weer wel.quote:
Ik wou zeggenquote:Op maandag 23 december 2013 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Neen. En wat ik er van zie, is dat de sfeer er daar best in zit. Dat dan weer wel.
dat bedoel ikquote:Op maandag 23 december 2013 15:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voordat ze de actie startte al
Vooral Coen valt heel erg door de mand.quote:Op maandag 23 december 2013 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Beetje armoe wel dat ze Ekdom in het huis moeten halen voor een beetje sfeer. Vind het matig dit jaar, helaas.
nu!quote:Op maandag 23 december 2013 15:25 schreef Pino112 het volgende:
Wanneer gaat ie het doen?
Kan momenteel niet luisteren dus dan ga ik het missen. Topsjow.
Dikke kans, Serious Request kent dit jaar heel veel geregisseerde toneelstukjes.quote:Op maandag 23 december 2013 15:25 schreef JaneDoe het volgende:
maar uhm.. 37.000? hadden ze die 10.000 niet stiekem al een paar dagen geleden binnen?
Nu.quote:Op maandag 23 december 2013 15:25 schreef Pino112 het volgende:
Wanneer gaat ie het doen?
Kan momenteel niet luisteren dus dan ga ik het missen. Topsjow.
Hij mist Sander. Coen is erg saai is zijn eentje.quote:Op maandag 23 december 2013 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral Coen valt heel erg door de mand.
Ik ookquote:Op maandag 23 december 2013 15:26 schreef Uccie het volgende:
Ik dacht even dat hij achter die balk ging blijven
quote:Op maandag 23 december 2013 15:26 schreef Uccie het volgende:
Ik dacht even dat hij achter die balk ging blijven
quote:Op maandag 23 december 2013 15:27 schreef miieejj het volgende:
Stiekem is ut leuk... Heul stiekem...
Dan kan je lekker onder het korstje kijken.quote:Op maandag 23 december 2013 15:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Trek die pleister er maar af, doe het snel!
Dat was wel even heel lolligquote:Op maandag 23 december 2013 15:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Hahahaha dat camerastandpunt als Gerard Coen vervangt.
Vast nietquote:Op maandag 23 december 2013 15:27 schreef Sjoerd102 het volgende:
Hopelijk kan ik het ergens terugkijken. Kan op werk niet kijken helaas.
quote:Op maandag 23 december 2013 15:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan kan je lekker onder het korstje kijken.
Moet je straks even naar de 3fm site gaanquote:Op maandag 23 december 2013 15:27 schreef Sjoerd102 het volgende:
Hopelijk kan ik het ergens terugkijken. Kan op werk niet kijken helaas.
RTquote:Op maandag 23 december 2013 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Compilatie clip makenquote:Op maandag 23 december 2013 15:28 schreef JaneDoe het volgende:
ok mensen neem t gewoon nu op dan hoef je er de komende jaren niet meer om te vragen
Vroeg.quote:
Dit trio was in Breda ook al geen groot succes, maar Paul doet het wel prima vind ikquote:Op maandag 23 december 2013 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1e 2 a 3 keer was het wel leuk.quote:
Ja.quote:
Stiekemquote:
Ja hoi. Doei.quote:
Ja.quote:
Ja ditquote:Op maandag 23 december 2013 15:29 schreef Cee het volgende:
Ik vind de act dan niet meer zo grappig maar wel het feit dat Gerard er de vinketering aan heeft maar hij het steeds moet opvoeren. Zo van "ome Harry kan een kunstje" op de 50-jarige bruiloft van je oma en opa.
Paul is ok al is ie geen echte figuur om de kar te trekken.quote:Op maandag 23 december 2013 15:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit trio was in Breda ook al geen groot succes, maar Paul doet het wel prima vind ik
Staat toch wel al op YT?quote:Op maandag 23 december 2013 15:28 schreef JaneDoe het volgende:
ok mensen neem t gewoon nu op dan hoef je er de komende jaren niet meer om te vragen
Ja dat maakt het wel leukquote:Op maandag 23 december 2013 15:29 schreef Cee het volgende:
Ik vind de act dan niet meer zo grappig maar wel het feit dat Gerard er de vinketering aan heeft maar hij het steeds moet opvoeren. Zo van "ome Harry kan een kunstje" op de 50-jarige bruiloft van je oma en opa.
dat jaquote:Op maandag 23 december 2013 15:29 schreef Cee het volgende:
Oh god ik ben voorquote:Op maandag 23 december 2013 15:30 schreef Uccie het volgende:
Nou moet het haar van Paul er eigenlijk ook gewoon af.
Dat sowiesoquote:Op maandag 23 december 2013 15:30 schreef Uccie het volgende:
precies, doe dan gezellig mee met je luie kadaverquote:Op maandag 23 december 2013 15:30 schreef glittertje39 het volgende:
het was leuker geweest als die andere 3 mee hadden gedaan en hij alleen cliff was geweest
Dit!quote:Op maandag 23 december 2013 15:30 schreef Uccie het volgende:
quote:
Inderdaadquote:
Eeeeennnnsccchquote:Op maandag 23 december 2013 15:30 schreef Uccie het volgende:
Mee eenschquote:Op maandag 23 december 2013 15:30 schreef Uccie het volgende:
Of als de echte Cliff kwam zingenquote:Op maandag 23 december 2013 15:30 schreef glittertje39 het volgende:
het was leuker geweest als die andere 3 mee hadden gedaan en hij alleen cliff was geweest
Het kan ook wel zonder zure zeikerdsquote:Op maandag 23 december 2013 15:32 schreef opperkleurder het volgende:
Dit topic mist mensen met smaak.
Kom kom, voor vijf minuutjes per jaar kan dit best, zeurpiet.quote:Op maandag 23 december 2013 15:32 schreef opperkleurder het volgende:
maar gelukkig ben jij erquote:Op maandag 23 december 2013 15:32 schreef opperkleurder het volgende:
TR aangemaaktquote:Op maandag 23 december 2013 15:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het kan ook wel zonder zure zeikerds
Je heft het inderdaad een beetje op. Wieberen maar weer dus.quote:Op maandag 23 december 2013 15:32 schreef opperkleurder het volgende:
Jij HELD!quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je heft het inderdaad een beetje op. Wieberen maar weer dus.
Met Waylonquote:
Jaaaaaquote:Op maandag 23 december 2013 15:33 schreef miieejj het volgende:
Kan gerard niet blijven.. Gewoon als slaapgast ofozo zo?!?
Gerard steekt zo ver boven de rest uit qua niveauquote:Op maandag 23 december 2013 15:33 schreef miieejj het volgende:
Kan gerard niet blijven.. Gewoon als slaapgast ofozo zo?!?
Oh god ja Waylonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 december 2013 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Qua lengte is het wat lastiger inderdaadquote:Op maandag 23 december 2013 15:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gerard steekt zo ver boven de rest uit qua niveau
Ga zelf wieberenquote:Op maandag 23 december 2013 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wel even een TR machen he, zo'n opmerking kan niet.quote:
Uiteraard gedaan.quote:Op maandag 23 december 2013 15:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wel even een TR machen he, zo'n opmerking kan niet.
Wat kan hij dan nog meer?quote:Op maandag 23 december 2013 15:35 schreef heloef het volgende:
Dit evenement staat en valt wel met Gerard. Hij is de enige dj die meer kan dan alleen radio maken.
Zijn carrière zit in de liftquote:Op maandag 23 december 2013 15:35 schreef D. het volgende:
Aansteller die Bart
En vast met de lift weer naar beneden
7 minuten te laatquote:Op maandag 23 december 2013 15:35 schreef 2cv het volgende:
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
LIVING DOLL
Neehoor, ik heb het gezienquote:
Je was even weg?quote:Op maandag 23 december 2013 15:35 schreef 2cv het volgende:
Ik was toch zeker 10 minuten even geen zuurpruim
Ik ga er zo heen. Nog ven met m'n telefoon kutten, m'n zusje heeft iets gestuurd wat ik niet kan openenquote:Op maandag 23 december 2013 15:35 schreef alors het volgende:
Zo, en weer terug, ik kan zelfs zitten, wat een luxe. Heb heel snel een rondje door de stad gemaakt, wat een massa's mensen. Batterijen (ja ik had een reserve mee) van telefoon bijna leeg en ik was toch alleen dus geen zin om nog uren te gaan hangen daar.
Bedankt...ik kan nooit meer normaal naar dit nummer luisterenquote:
Nee, Living Doll gezien.quote:
Gerard heeft een hoger entertainment gehalte dan de meeste entertainers.quote:
Trage verbinding.quote:Op maandag 23 december 2013 15:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon traag van begrip dus
quote:
quote:
Volgens mij IS een dj een entertainerquote:Op maandag 23 december 2013 15:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Gerard heeft een hoger entertainment gehalte dan de meeste entertainers.
Daarom is Giel zo'n slechte djquote:Op maandag 23 december 2013 15:38 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij IS een dj een entertainer
Of zou het moeten zijn iig
Goed ideequote:
Hangt van je beroep af of het een probleem is.quote:Op maandag 23 december 2013 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed idee
Oh wach, ik ben op werk
Effe vlug op de wc joh ...quote:Op maandag 23 december 2013 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed idee
Oh wach, ik ben op werk
Ik ben niet echt pro-Giel, maar het is best een goede djquote:Op maandag 23 december 2013 15:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daarom is Giel zo'n slechte dj
Eensch.quote:Op maandag 23 december 2013 15:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben niet echt pro-Giel, maar het is best een goede dj
Discriminatiequote:Op maandag 23 december 2013 15:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hangt van je beroep af of het een probleem is.
quote:Op maandag 23 december 2013 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed idee
Oh wach, ik ben op werk
Fleur Wallenburg?quote:Op maandag 23 december 2013 15:39 schreef Geo4kant het volgende:
aha we hebben een beller met een winterdepressie
Als het Soundgarden is...weten we wie het isquote:
Godver, Uc.quote:Op maandag 23 december 2013 15:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als het Soundgarden is...weten we wie het is
... omdat ... ?quote:
bedoel je nou een jaar Ekdom of geen jaar Ekdomquote:Op maandag 23 december 2013 15:40 schreef TheVulture het volgende:
Wat mij betreft gewoon 3 jocks in het huis die er nog nooit in hebben gezeten, dat houdt het wel vers... Stiekem vind ik een jaar Ekdom heerlijk en laat Giel ook maar gaan pimpampetten met zijn kleuter
Ik verwacht bij mij welquote:Op maandag 23 december 2013 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
Maybe this year will be better than the last![]()
Dat kan nooit goed gaan. Enige rookie op een slot overdag 6-22 zijn Domien, Bart en Sander H, en dat lijkt me niet voldoende.quote:Op maandag 23 december 2013 15:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zou ook wel eens drie rookies willen zien in 't huis.
Die anderen kunnen entertainen met geluid, maar als er 20 camera's opstaan is het ook wel fijn als er af en toe wat leuks te zien is.quote:Op maandag 23 december 2013 15:38 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij IS een dj een entertainer
Of zou het moeten zijn iig
Moet lukkenquote:Op maandag 23 december 2013 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
Klaas, Ramon en Sofiequote:Op maandag 23 december 2013 15:40 schreef TheVulture het volgende:
Wat mij betreft gewoon 3 jocks in het huis die er nog nooit in hebben gezeten, dat houdt het wel vers... Stiekem vind ik een jaar Ekdom heerlijk en laat Giel ook maar gaan pimpampetten met zijn kleuter
Geen Ekdom en Giel volgend jaarquote:Op maandag 23 december 2013 15:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
bedoel je nou een jaar Ekdom of geen jaar Ekdom
Hopelijk wel jaquote:Op maandag 23 december 2013 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
Dan heb je een g gemistquote:Op maandag 23 december 2013 15:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geen Ekdom en Giel volgend jaar
Volgend jaar is Haarlem, Giels stad. Dus die zit er sowieso wel in.quote:Op maandag 23 december 2013 15:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jaquote:
Doek Serious Request dan maar meteen op.quote:Op maandag 23 december 2013 15:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn vraagquote:
Ook goedquote:Op maandag 23 december 2013 15:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Doek Serious Request dan maar meteen op.
Och, misschien is het wel tijd voor wat nieuwsquote:Op maandag 23 december 2013 15:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Doek Serious Request dan maar meteen op.
Leuk, Roos in het huis.quote:Op maandag 23 december 2013 15:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dat kan niet omdat ... ?quote:
Of Michiel.quote:Op maandag 23 december 2013 15:43 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Volgend jaar heb je weer Giel en Gerard, aangevuld met de newbie van het jaar: Domien
Misschien is het gelul, maar ik denk wel dat hij misschien zijn stad in wil trekken voor acties. Of zoals in 2011 met een soort van Circus.quote:Op maandag 23 december 2013 15:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgend jaar is Haarlem, Giels stad. Dus die zit er sowieso wel in.
Doe Gerard dan ook meteenquote:Op maandag 23 december 2013 15:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Giel en Gordon boycotten
al kan je om Gordon ooit nog lachen
Dat zei m'n laatste vriendin ook na 4 jaarquote:Op maandag 23 december 2013 15:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Och, misschien is het wel tijd voor wat nieuws
quote:
Over drie jaar dan...quote:Op maandag 23 december 2013 15:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op maandag 23 december 2013 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zei m'n laatste vriendin ook na 4 jaar
Oh ?quote:
Ik dacht effe.. WAT WAAROM GERARD HIJ IS DE BESTE DJ.. maar toen dacht ik ook je bedoeld die bilspleetatleet natuurlijkquote:
Lidvermaak Leedvermaakquote:
Jaquote:Op maandag 23 december 2013 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht effe.. WAT WAAROM GERARD HIJ IS DE BESTE DJ.. maar toen dacht ik ook je bedoeld die bilspleetatleet natuurlijk
Samen met Klaas en Ramon. Vers bloed!quote:Op maandag 23 december 2013 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sofie van der Enk in het glazen huis.
Verfrissing is prima maar dan moeten er wel vervangers zijn van hetzelfde niveau en behalve Michiel vind ik nou niet echt iemand dat niveau halen. Maar dat is mijn mening.quote:Op maandag 23 december 2013 15:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik bedoel een nieuw concept ipv het glazen huisquote:Op maandag 23 december 2013 15:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Verfrissing is prima maar dan moeten er wel vervangers zijn van hetzelfde niveau en behalve Michiel vind ik nou niet echt iemand dat niveau halen. Maar dat is mijn mening.
Ja, dat met die sapjes mag wel afgelopen zijnquote:Op maandag 23 december 2013 15:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Aidsnummer was dat kuikentje piep.quote:
Daar komt ook bij dat het moeilijk te verkopen is bij het grote publiek, die hebben geen flauw idee wie die rookies zijn. Nu is dat ook lastig als je ze nooit een kans geeft om bekend te worden, maar om zoiets bij een evenement als dit te doen, is het best een risico.quote:Op maandag 23 december 2013 15:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Verfrissing is prima maar dan moeten er wel vervangers zijn van hetzelfde niveau en behalve Michiel vind ik nou niet echt iemand dat niveau halen. Maar dat is mijn mening.
Oja, die kunnen we ook aanvragenquote:Op maandag 23 december 2013 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aidsnummer was dat kuikentje piep.
Ja daar is het eigenlijk wel tijd voor ja.quote:Op maandag 23 december 2013 15:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik bedoel een nieuw concept ipv het glazen huis
Automagischquote:Op maandag 23 december 2013 15:47 schreef Geo4kant het volgende:
Maar nou weten we nog niet hoe ze door spoelen.. gebeurd dat centraal?
Gewoon 2 A-dj's en dan een rookie of the year award en die rookie mag in het glazen huisquote:Op maandag 23 december 2013 15:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar komt ook bij dat het moeilijk te verkopen is bij het grote publiek, die hebben geen flauw idee wie die rookies zijn. Nu is dat ook lastig als je ze nooit een kans geeft om bekend te worden, maar om zoiets bij een evenement als dit te doen, is het best een risico.
mwa , ik gok dat het grote publiek paul ook niet echt kent en zelfs coen zullen sommige niet kennenquote:Op maandag 23 december 2013 15:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar komt ook bij dat het moeilijk te verkopen is bij het grote publiek, die hebben geen flauw idee wie die rookies zijn. Nu is dat ook lastig als je ze nooit een kans geeft om bekend te worden, maar om zoiets bij een evenement als dit te doen, is het best een risico.
Ja, het hele niet eten is ook een beetje achterhaald. Dat sloot toen heel goed aan bij het eerste doel, de hongersnood in Darfur. Nu is het meer een gimmick.quote:Op maandag 23 december 2013 15:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik bedoel een nieuw concept ipv het glazen huis
Wie vind jij A-dj's?quote:Op maandag 23 december 2013 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon 2 A-dj's en dan een rookie of the year award en die rookie mag in het glazen huis
Ze missen alleen een miljoenenpubliekquote:Op maandag 23 december 2013 15:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
mwa , ik gok dat het grote publiek paul ook niet echt kent en zelfs coen zullen sommige niet kennen
Timur zat er ook in toen bijna niemand hem kendequote:Op maandag 23 december 2013 15:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Pino114quote:
Ik denk ook dat er zat zijn die denken dat Sander Lantinga in het huis zitquote:Op maandag 23 december 2013 15:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
mwa , ik gok dat het grote publiek paul ook niet echt kent en zelfs coen zullen sommige niet kennen
You've got a point.quote:Op maandag 23 december 2013 15:50 schreef D. het volgende:
[..]
Timur zat er ook in toen bijna niemand hem kende
Gewoon geleidelijk brengen, een beetje zoals Michiel vorig jaar en Paul dit jaar, naast twee populaire jocks. Niet dat ik nou heel blij zou worden van Domien of Roos in het huis maar goed.quote:Op maandag 23 december 2013 15:48 schreef Cee het volgende:
[..]
haha preciesquote:Op maandag 23 december 2013 15:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er zat zijn die denken dat Sander Lantinga in het huis zit
Zou wel goed zijn voor Roos.. een week zonder etenquote:Op maandag 23 december 2013 15:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon geleidelijk brengen, een beetje zoals Michiel vorig jaar en Paul dit jaar, naast twee populaire jock. Niet dat ik nou heel blij zou worden van Domien of Roos in het huis maar goed.
Godverdomme, ik moet nog lachen ook.quote:Op maandag 23 december 2013 15:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou wel goed zijn voor Roos.. een week zonder eten
Geen vrouwen aubquote:Op maandag 23 december 2013 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sofie van der Enk in het huis dus
Annemieke was nog onbekender toen ze het huis inging in 2009 (en denk nog steeds dat veel mensen haar niet kennen). Timur was als dj waarschijnlijk minder bekend ja, maar wel al bekender door zijn mama appelsapjes in Doe Maar Normaal, al was hij wel de laatste "gok" in het Glazen Huis.quote:Op maandag 23 december 2013 15:50 schreef D. het volgende:
[..]
Timur zat er ook in toen bijna niemand hem kende
Die moeten ze eerst uitleggen hoe het mengpaneel werkt.quote:Op maandag 23 december 2013 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sofie van der Enk in het huis dus
Annemieke is nog steeds onbekendquote:Op maandag 23 december 2013 15:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Annemieke was nog onbekender toen ze het huis inging in 2009 (en denk nog steeds dat veel mensen haar niet kennen). Timur was als dj waarschijnlijk minder bekend ja, maar wel al bekender door zijn mama appelsapje in Doe Maar Normaal, al was hij wel de laatste "gok" in het Glazen Huis.
Michiel en Paul hadden allebei al wel eerder in het Glazen Huis (waarin bij Veenstra en Ekdom eigenlijk Ekstra Weekend ontstond)quote:Op maandag 23 december 2013 15:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon geleidelijk brengen, een beetje zoals Michiel vorig jaar en Paul dit jaar, naast twee populaire jocks. Niet dat ik nou heel blij zou worden van Domien of Roos in het huis maar goed.
Beetje een combiquote:Op maandag 23 december 2013 15:53 schreef Uccie het volgende:
Ik ben er nou nog niet uit of het dit jaar nu minder indruk maakt omdat het concept gewoon op is of omdat de gasten gewoon niet interessant genoeg zijn om te boeien.
Ja die is natuurlijk ook maar een sidekick maar ach. En dat mag wel ja.quote:Op maandag 23 december 2013 15:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Die moeten ze eerst uitleggen hoe het mengpaneel werkt.
Sofie mag er van mij wel in als pertinente slaapgast.
Miss Mondriool?quote:
Ik ben nu een aantal keer geweest naar SR, maar Leeuwarden is vanaf hier echt te ver. Respect voor deze mensen die dan wel gewoon weer gaan.quote:Op maandag 23 december 2013 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
Uit Zeeland.. damn, dat is een beste reis geweest
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ja dat wel, maar ik bedoel zij waren de onbekenden van de 3, Coen en Giel zijn natuurlijk een stuk populairder dan Paul en in 2007 waren Stenders en Ekdom ook een stuk populairder dan Michiel.quote:Op maandag 23 december 2013 15:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Michiel en Paul hadden allebei al wel eerder in het Glazen Huis (waarin bij Veenstra en Ekdom eigenlijk Ekstra Weekend ontstond)
"Tijd om er even een plaatje in te swipen"quote:
Ja dat snap ik wel.quote:Op maandag 23 december 2013 15:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben nu een aantal keer geweest naar SR, maar Leeuwarden is vanaf hier echt te ver. Respect voor deze mensen die dan wel gewoon weer gaan.
Da's waar inderdaad, sowieso jammer dat Stenders niet meer mag (en waarschijnlijk zelf ook niet meer wilquote:Op maandag 23 december 2013 15:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik bedoel zij waren de onbekenden van de 3, Coen en Giel zijn natuurlijk een stuk populairder dan Paul en in 2007 waren Stenders en Ekdom ook een stuk populairder dan Michiel.
jaquote:
Ik vind dat ze het prima doet in deze rol.quote:Op maandag 23 december 2013 16:00 schreef opperkleurder het volgende:
Bij deze editie had ik wel een grotere rol van Claudia verwacht.
Dat is zelf een drol inderdaad.quote:Op maandag 23 december 2013 16:00 schreef opperkleurder het volgende:
Die weten niet eens wie Leontien is gok ikquote:Op maandag 23 december 2013 16:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
jaiedereen onder de 25 (?) snapt hem ook niet.
Wat is diarree zonder potquote:Op maandag 23 december 2013 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is zelf een drol inderdaad.
Behalve de vrouw van... inderdaad niet.quote:Op maandag 23 december 2013 16:01 schreef ddx het volgende:
[..]
Die weten niet eens wie Leontien is gok ik
Onze enige echte LEONTIENquote:Op maandag 23 december 2013 16:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Behalve de vrouw van... inderdaad niet.
Gooi jezelf weg manquote:Op maandag 23 december 2013 16:00 schreef opperkleurder het volgende:
quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 16:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
jaiedereen onder de 25 (?) snapt hem ook niet.
Tiequote:
Datquote:Op maandag 23 december 2013 16:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het prima doet in deze rol.
Van Coen naar Gerard, klein hoogteverschil.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |