quote:
Leuk bandje, maar niet goed genoeg voor de Top. Ghosts is wel een mooi liedje.quote:
Ik hoop dat je een grap maakt. Kensington is best aardig, en Blof, tsja.quote:
Ja, goeie zanger is dat, had nooit gitaar moeten gaan spelenquote:Op maandag 23 december 2013 23:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
The Smits, da's toch die band waarvan Johnny Marr de zanger is?
hoe zat dat ook alweer?quote:Op maandag 23 december 2013 23:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Oja, die. Beetje zoals Snow Patrol en Kings of Leon. Op de grote hoop dan maarquote:
The Smits is Volendamse bandquote:Op maandag 23 december 2013 23:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
dat voorrecht heeft alleen glitterquote:
Vergeet Piet Veerman niet. Die is eindbaas op de triangel.quote:Op maandag 23 december 2013 23:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Carola, Jan en Monique, wereldband!
Waarom zit ik nu weer te zoeken op Gary Glitter, van Do You Wanna Touch Me (Yeah).quote:Op maandag 23 december 2013 23:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
dat voorrecht heeft alleen glitter
1685 is toch niet zo massaalquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:00 schreef Homdeck het volgende:
en die Stroopwafels met Ik ga naar Frankrijk snap ik ook niet dat daar zo massaal op gestemd wordt.
Toch massaler dan minstens 315 andere nummers.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
1685 is toch niet zo massaal
Nou ja, dat het er uberhaupt in staat....quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
1685 is toch niet zo massaal
Nu weer twee nummers meer dan vorig jaar. Achttien in totaal. Van de nummers die er al instonden staan er drie op hun tot nog toe hoogste positie ooit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:03 schreef TAV74 het volgende:
Er staat ook nog steeds veel te veel Coldplay in de lijst trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |