Was niet eens zijn eerste hit.quote:Op maandag 23 december 2013 23:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Goed, ik heb kennelijk weer een hype gemist met die Stromae, vind er ook helemaal niks aan
Dit inderdaad.quote:Op maandag 23 december 2013 23:01 schreef D. het volgende:
Ze moesten sowieso de regel invoeren dat 'nieuwe' liedjes niet zouden mogen, dat zou een hoop rommel schelen
Nou ja, niet helemaal. Youssou N'Dour staat er wel in.quote:Op maandag 23 december 2013 23:09 schreef riazop het volgende:
[..]
Een top 2000 zonder Afrikanen. Tsja.
Tot 5 minuten geleden kende je het nog niet eens en nu weet je er alles van?quote:Op maandag 23 december 2013 23:16 schreef Doedezemaar het volgende:
België had 'm mogen houden hoor. Ok, het is beter te pruimen dan de Volendambrigade enzo, maar kom op zeg, dit is gewoon een hype en heeft niks in de Top2000 te zoeken.
Geldt overigens ook voor Gangnam Style, maar die zakte nog niet hard genoeg, zie ik.quote:Op maandag 23 december 2013 23:16 schreef Doedezemaar het volgende:
België had 'm mogen houden hoor. Ok, het is beter te pruimen dan de Volendambrigade enzo, maar kom op zeg, dit is gewoon een hype en heeft niks in de Top2000 te zoeken.
quote:Op maandag 23 december 2013 23:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat vind ik wel wonderlijk ja, zou zeggen dat mensen die plaat toch wel beu zijn nu, zag de humor er wel van in toen hij uitkwam, maar kan me niet voorstellen dat je zo'n nummer tot de topplaten rekent. Stromae ook niet overigens, hoewel dat wel kwaliteit heeft, maar dat vind ik sowieso met nieuwe nummers; pas na een paar jaar kun je nummers echt op waarde schatten imo.quote:Op maandag 23 december 2013 23:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Geldt overigens ook voor Gangnam Style, maar die zakte nog niet hard genoeg, zie ik.
Hoho, je vergeet Pata Pataquote:Op maandag 23 december 2013 23:17 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou ja, niet helemaal. Youssou N'Dour staat er wel in.
Verder houdt het ook wel op, denk ik, qua Afrikanen.
Ja deze editie ga ik overslaanquote:
Doei.quote:Op maandag 23 december 2013 23:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja deze editie ga ik overslaan
Tot SR'14 dan maar?quote:Op maandag 23 december 2013 23:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja deze editie ga ik overslaan
Dat is ongeveer het vijftigvoudige aan de tijd die je nodig hebt om vast te stellen dat de Beatles uit drie uiterst talentvolle musici bestond, schat ik.quote:Op maandag 23 december 2013 23:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tot 5 minuten geleden kende je het nog niet eens en nu weet je er alles van?
quote:Op maandag 23 december 2013 23:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat is ongeveer het vijftigvoudige aan de tijd die je nodig hebt om vast te stellen dat de Beatles uit drie uiterst talentvolle musici bestond, schat ik.
1764: Billy Joel - Uptown Girlquote:Op maandag 23 december 2013 23:30 schreef Pino112 het volgende:
Lijst met nieuwen en wegvallers is terug te lezen op http://pino112.nl/top2000/in en http://pino112.nl/top2000/out.
Westlife, daar zat Robbie Williams toch in?quote:Op maandag 23 december 2013 23:31 schreef Moody het volgende:
[..]
1764: Billy Joel - Uptown Girl
Doe dan het origineel van Westlife er in
Had op zich wel een Newe binnnenkomer verwacht, ja.quote:Op maandag 23 december 2013 23:32 schreef Moody het volgende:
Geen binnenkomers van het nieuwe album van McCartney? Ook zoiets.
Robbie Williams, dat is toch die knakker uit Good Will Hunting?quote:Op maandag 23 december 2013 23:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Westlife, daar zat Robbie Williams toch in?
Oh, die heeft het nét niet gehaald, geloof ik. Die zal wel tijdens de Afkickdag voorbij komen.quote:Op maandag 23 december 2013 23:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Wel met Rinse The Raindrops hoop ik toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |