Maaike Ouboterquote:Op maandag 23 december 2013 20:35 schreef TLC het volgende:
Wie de neuk is Maaike Ouboter en waarom staat ze op 819![]()
Jammer geen Slayer dit jaarik vond het vorig jaar wel geinig om het zo smorgens te horen
Tsja.quote:Op maandag 23 december 2013 20:36 schreef TLC het volgende:
Slayer vorig jaar 199 en nu helemaal afwezig hahahahaha jeezus
Wat the FUCKquote:Op maandag 23 december 2013 20:39 schreef TLC het volgende:
De op 1 na grootste stijger is......
Claudia de Breij
van 1565 naar plekje 472
Jeuj![]()
![]()
Ja hierzo. Wel mooi nummer. Vooral bekend in de 'kleinkunst-scene'. Dit jaar helaas overledenquote:Op maandag 23 december 2013 20:39 schreef laxus13 het volgende:
Kent hier iemand nr 1521 Maarten Van Roozendaal - Red Mij Niet.\
Heb er nog nooit van gehoord eigenlijk
Jaquote:Op maandag 23 december 2013 20:43 schreef TLC het volgende:
Racoon schijnt ook beter te zijn dan de Beatles, ze komen binnen op 33 terwijl het hoogst genoteerde Beatles nummer 39ste staat
Vooral die drummer.quote:Op maandag 23 december 2013 20:45 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja
Racoon is natuurlijk een wereldband, the Beatles middelmatig
Andy zal wel plaats hebben moeten maken om ruimte voor One Direction te creëren.quote:Op maandag 23 december 2013 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Van mijn lijstje staan er 6 niet in, vooral droevig dat er niks meer in staat van Andy Williams (doodgaan leverde hem vorig jaar weer een notering op) en Jim Reeves (vorig jaar nog 3 nummers)
Waarvan er één gezakt is, hé? En de andere twee stonden vorig jaar ook in de top 10. Dus echt veel winnen ze niet.quote:Op maandag 23 december 2013 20:57 schreef TLC het volgende:
Eigenlijk is de grote winnaar van de Top 2000 Pink Floyd met 3 noteringen in de top 10
Waarvan Songbird inderdaad een verrassende binnenkomer is, maar wél terecht.quote:Op maandag 23 december 2013 20:50 schreef laxus13 het volgende:
Fleetwood Mac is ook erg populair dit jaar, bijna alle platen stijgen en ze krijgen 2 nieuwe entries
De cover ervan van Eva Cassidy staat vooralsnog hoger. Eens zien of dat nog zo blijft als het Radio 2-publiek kennis maakt met het origineel.quote:Op maandag 23 december 2013 21:34 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Waarvan Songbird inderdaad een verrassende binnenkomer is, maar wél terecht.
Het verbaast me eigenlijk dat het daarbij is gebleven qua Van Nieuwland.quote:Op maandag 23 december 2013 18:11 schreef Pino112 het volgende:
Sandra van Nieuwland in de Top 2000!!!
En dan ook nog met die kanjercover van Keep Your Head Up
Ergens zie je zoiets aankomen.quote:Op maandag 23 december 2013 20:36 schreef TLC het volgende:
Slayer vorig jaar 199 en nu helemaal afwezig hahahahaha jeezus
Je bent niet de enige die het niet kent.quote:Op maandag 23 december 2013 20:39 schreef laxus13 het volgende:
Kent hier iemand nr 1521 Maarten Van Roozendaal - Red Mij Niet.\
Heb er nog nooit van gehoord eigenlijk
Die vat ik eigenlijk ook niet echt.quote:Op maandag 23 december 2013 20:39 schreef TLC het volgende:
De op 1 na grootste stijger is......
Claudia de Breij
van 1565 naar plekje 472
Jeuj![]()
![]()
Als er veel pubermeisjes stemmen, komt The Script er inquote:Op maandag 23 december 2013 21:33 schreef Sfeermaker het volgende:
Wat ik het meest treurige vind is dat al die doorsnee meuk van The Script de lijst binnenstormt
Het beste nummer "Coming Your Way" staat er niet eens inquote:Op maandag 23 december 2013 20:50 schreef laxus13 het volgende:
Fleetwood Mac is ook erg populair dit jaar, bijna alle platen stijgen en ze krijgen 2 nieuwe entries
Eerlijk gezegd had ik het niet aan zien komen. Het is één van de weinige liedjes in zijn genre, dus verwachtte ik dat veel fans op het liedje zou stemmen.quote:
Wel Every Teardrop Is A Waterfall, maar geen Peter Allen met I Go To Rio, het origineel eigenlijk.quote:Op maandag 23 december 2013 21:41 schreef Moody het volgende:
Al die Coldplay nummers staan er ook in, terwijl ze 3 a 4 goede nummers hebben. Zelfde verhaal.
The Voice Of Holland, maar ach, veel verschil maakt het ook niet.quote:Op maandag 23 december 2013 21:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik het niet aan zien komen. Het is één van de weinige liedjes in zijn genre, dus verwachtte ik dat veel fans op het liedje zou stemmen.
Overigens ken ik Maarten van Roozendaal wel, mooi lied! Sandra van Nieuwland zegt me daarentegen helemaal niets, zal wel van X-factor oid zijn.
Die beslaan natuurlijk ook een veel grotere periode dan de liedjes uit het Green/Kirwan/Spencer-tijdperk.quote:Op maandag 23 december 2013 21:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Het beste nummer "Coming Your Way" staat er niet eens inWel veel van die Skyradio-hitjes helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |