Heb je een voorbeeld?quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:26 schreef Susteren het volgende:
What's up met die Elite fotografen? Merk dat de helft enorm veel headroom gebruikt bij studiofoto's en de benen/voeten afsnijd, is dat een nieuwe trend ofzo? Vind het zelf echt niet uitzien.
quote:
Hmm normaal snijd je dan toch gewoon het hoofd uit en doe je die voor de titel?quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:34 schreef Xilantof het volgende:
Coverfoto's....
Bovenin de titel van het blad.
Is die van de editie met "Help! Ik heb het lichaam van een 12-jarige met het hoofd van een 40-jarige"?quote:
Die jongen moet serieus meer eten, maarja da's een heel ander verhaalquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:36 schreef DonJames het volgende:
[..]
Is die van de editie met "Help! Ik heb het lichaam van een 12-jarige met het hoofd van een 40-jarige"?
Ik vind de hele indeling van de foto gewoon raar en storend, ik zou minstends 1/4 deel rechts en boven eraf halen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:41 schreef SunChaser het volgende:
Vind t een prima foto, wie zit er te wachten op benen
Je woont in Bangkok?quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:53 schreef andreas612 het volgende:
Morgen pak op maat laten maken, zou niet meer dan 80eu moeten kosten
Ik moest wel lachen, laatste dag van 't jaar ook nogquote:Godmiljaar, en den sjtuise zonger bezien....
Damn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 06:58 schreef andreas612 het volgende:
Shanghai, ze hebben hier een fabric market, voor 150 eu heb je d'r ook een trenchcoat bij
quote:Cameraland.nl
De grootste stunt van het jaar 2014, wij dachten laten we het nieuwe jaar eens fantastisch beginnen.
De sigma 200-500mm f2.8 van ¤18.999 voor het symbolische bedrag van 2014 euro, ja het is echt waar je leest echt tweeduizend en veertien euro!
Reageer snel want dit zal maar 1 keer voor komen.
Bestel de lens via de volgende link:
www.cameraland.nl/objectieven/200-500-2-8-ex-dg-apo-hsm-canon-af/
De spelregels:
Niet voor handelaren of wederverkopers.
De lens word niet verzonden, hij dient afgehaald te worden.
Er is maar 1 exemplaar beschikbaar.
Het betreft de Sigma 200-500mm f2.8 + 2x Converter (400-1000mm f5.6) op Canon EF Vatting & Pelicase voor transport.
Dat ding ligt al een behoorlijke tijd in de etalage, geen gekke deal welquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Damn.
Ik moet/wil dit jaar misschien ook voor het eerst aan een pak maar dan ben je ook een vermogen kwijt als je wat mooiers/beters wil dan uit het rek bij je lokale V&D. Het hele pakket (pak, overhemd, schoenen, das enz.) tikt makkelijk ¤600+ aan. Beetje gek veel voor iets wat ik haast nooit aan zal hebben...
En dan zie je die prijzen daar in Azië waar je voor een derde van dat bedrag een op maat gemaakt pak, paar op maat gemaakte overhemden en das hebt.
Het loont haast om daarheen te vliegen en daar de hele rataplan te kopen
EDIT: oh enne:
[..]
[url=Facebook]https://www.facebook.com/photo.php?fbid=792342864114634&set=a.294641523884773.91607.175921119090148&type=1[/url]
[ afbeelding ]
Wejo, je zal maar net naar een grotere lens aan het kijken zijnquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Damn.
Ik moet/wil dit jaar misschien ook voor het eerst aan een pak maar dan ben je ook een vermogen kwijt als je wat mooiers/beters wil dan uit het rek bij je lokale V&D. Het hele pakket (pak, overhemd, schoenen, das enz.) tikt makkelijk ¤600+ aan. Beetje gek veel voor iets wat ik haast nooit aan zal hebben...
En dan zie je die prijzen daar in Azië waar je voor een derde van dat bedrag een op maat gemaakt pak, paar op maat gemaakte overhemden en das hebt.
Het loont haast om daarheen te vliegen en daar de hele rataplan te kopen
EDIT: oh enne:
[..]
[ afbeelding ]
Is het een mantelpakje?quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:08 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Wejo, je zal maar net naar een grotere lens aan het kijken zijnbeste deal van de eeuw.
Maat van me heeft een tijd terug wel een redelijk goed pak kunnen scoren bij de WE, was iets van 150 euro. Is dan niet taylored uiteraard maar als ie je goed past dan is het ook goed waar voor je geld.
Vandaag dus opgemeten en besteld, 103 eu totaal, zit dan nog wel een blouse bij. Alleen nog stropdas en schoenen en gaan
Daar heb je amper een 70-200 2.8 ii voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |