niet zo heel ver hoor, 5km maar.quote:
Weinig keus meer met mijn rug dus 3/4x in de week fitness nu, goed te doenquote:Op maandag 30 december 2013 10:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SuccesSportschool is niet aan mij besteed helaas
merk ik ook aan de weegschaal
![]()
Profotonetquote:Op maandag 30 december 2013 19:37 schreef Mercan het volgende:
Met welke bedrijven hebben jullie goede ervaringen mbt trouwalbums.
Thnx voor de tip!quote:Op maandag 30 december 2013 19:55 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Profotonet
Daar nu een paar albums/boeken van in de handen gehad. Echt goede (afdruk) kwaliteit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
Rood staat agressief en onbetrouwbaar imho.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:07 schreef DonJames het volgende:
Oneens. Er gaat niks boven een rode power tie![]()
behalve geen das dan, ik probeer die dingen altijd zo veel mogelijk te vermijden
Nee goud is zeker beterquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:43 schreef Uncle het volgende:
Helemaal mee eens, net als rode randjes op een objectief overigens...
BEK HOUWE JA?quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:26 schreef Susteren het volgende:
[..]
Rood staat agressief en onbetrouwbaar imho.
Nice! Binnenkort weer eens naar Suitsupply, wil al best lang een sport coatquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:53 schreef andreas612 het volgende:
Morgen pak op maat laten maken, zou niet meer dan 80eu moeten kosten
Suitsupplyquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:59 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nice! Binnenkort weer eens naar Suitsupply, wil al best lang een sport coat![]()
[ afbeelding ]
Hij kan zich toch niet tot de 600D met kitlens beperken als er ook een 1DX met Canon EF 400mm f/2.8L IS II USM lens te krijgen isquote:
Suitsupplyquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:44 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Suitsupply, je koopt toch wel een kostuum van Borrelli mag ik hopen
!
Ja maar dan kies je je eigen projecten uit die je gratis doet. Dat klakkeloos uitgaan van het is maar een minuutje werk en je krijgt gratis reclame zijn de twee stomste dingen die je als fotograaf te horen krijgt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sun, waar is dit nou weer voor nodig?
En daarnaast de branche verandert tegenwoordig sneller dan dat veel fotografen bij kunnen houden. Er is meer dan de portemonnee zoals ik al eerder zei maar dat wordt wel eens vergeten.
Slot op verzoek.
Waarom ga je nog verder erover als het topic al dicht is?quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja maar dan kies je je eigen projecten uit die je gratis doet. Dat klakkeloos uitgaan van het is maar een minuutje werk en je krijgt gratis reclame zijn de twee stomste dingen die je als fotograaf te horen krijgt.
Tuurlijk mag JD op zoek naar iemand die t gratis doet maar stellen dat t weinig tijd kost en gratis PR is is gewoon idioot
Ik had ook niet verwacht dat jij het zou begrijpen hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:16 schreef Susteren het volgende:
[..]
Waarom ga je nog verder erover als het topic al dicht is?
Ik denk dat je je nog langer onbetaald hebt zitten opwinden dan dat het beoordelen van de foto's had gekost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |