quote:Op zondag 29 december 2013 22:41 schreef Yvesss het volgende:
Topictitel: Waar Pde Hoog en Timmos eens lekker samen fotograferen gaan. Just for old times sake. Vergeet de iso niet.
Dat moet inderdaad al een jaar of 4/5 geleden zijn gok ik.. Of was het 2010 P?quote:Op zondag 29 december 2013 22:41 schreef Yvesss het volgende:
Topictitel: Waar Pde Hoog en Timmos eens lekker samen fotograferen gaan. Just for old times sake. Vergeet de iso niet.
Ik kreeg pasgeleden van Puala nog een foto toegestuurd. Volgens mij was dat Doel en dat was april 2010. Zo lang geleden dusquote:Op zondag 29 december 2013 23:11 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dat moet inderdaad al een jaar of 4/5 geleden zijn gok ik.. Of was het 2010 P?
Ook verhalen van de personen die ze gemaakt hebben.quote:The story of 2013 told through the high-impact news images of the year, exploring how photojournalism has changed in the age of smartphones and social media.
Jij was er nog bij in Nijmegen toch?quote:Op zondag 29 december 2013 23:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kreeg pasgeleden van Puala nog een foto toegestuurd. Volgens mij was dat Doel en dat was april 2010. Zo lang geleden dus
Nijmegen? Was dat niet Amersfoortquote:Op maandag 30 december 2013 06:56 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Jij was er nog bij in Nijmegen toch?
Afgelopen jaar?quote:Op maandag 30 december 2013 06:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nijmegen? Was dat niet Amersfoort
Ah nee. Heb al een aantal jaar bijna niets in FOT gedaan. Gebrek aan fotografische motivatiequote:
Geen vakantie hier hoorquote:Op maandag 30 december 2013 09:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Geen koffie voor mij in de vakantie
werksequote:Op maandag 30 december 2013 09:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen vakantie hier hoorDus gewoon
(dubbele bak zelfs
)
Dankquote:
4 jaar alweer bijna dan tochquote:Op zondag 29 december 2013 23:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kreeg pasgeleden van Puala nog een foto toegestuurd. Volgens mij was dat Doel en dat was april 2010. Zo lang geleden dus
Succesquote:Op maandag 30 december 2013 09:40 schreef Timmos het volgende:
[..]
4 jaar alweer bijna dan toch..
Werkze, zal ik weer lekker kapot gaan in de sportschool..
Geniet ervan!quote:Op maandag 30 december 2013 09:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Was om half 7 wakker maar met een goede reden. Op vakantieeeeeee
Veel plezier!quote:Op maandag 30 december 2013 10:46 schreef Flipmoehoe het volgende:
Goedemorgen! Zo maar is een rondje hardlopen aangezien de mountainbike bij de makert is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |