abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134914513
Hallo,

Ik heb een contest georganiseerd op een website van me en nou ben ik op zoek naar een professionele fotograaf die een winnaar wil kiezen uit de 3 genomineerde visualisaties.

Alvast bedankt.
pi_134914579
Alleen maar amateurs hier... :9
Eskimo Joe
  dinsdag 31 december 2013 @ 10:08:48 #3
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_134914596
Voor 50 euro doe ik 't voor je.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_134914639
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 december 2013 10:08 schreef kanovinnie het volgende:
Voor 50 euro doe ik 't voor je.
Ik bied 49.95!
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_134914737
TS, heb je niet meer iets aan professionele binnenhuisarchitecten o.i.d.? Een fotograaf kan heel goed wat zeggen over compositie, belichting e.d., maar dat lijkt mij bij zo'n 3D-visualisatie juist van ondergeschikt belang, toch?

on-topic: ik niet, ik doe alleen beginnende bikinimodelletjes
pi_134914941
Wat voor visualisaties zijn het?
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 31 december 2013 @ 11:04:00 #7
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_134916423
Laten we nu eens TS zijn vraag serieus bespreken hier.

Wat verwacht je, wat is de deal, genoeg pro's hier dus kom met een goed plan / voorstel en we kunnen misschien helpen.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_134916674
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:04 schreef Dark_Angelus het volgende:

Wat verwacht je, wat is de deal, genoeg pro's hier dus kom met een goed plan / voorstel en we kunnen misschien helpen.
Of we doen gewoon met een paar FOT'ers een poll oid _O_
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_134916741
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:04 schreef Dark_Angelus het volgende:

Gewoon iemand die professioneel fotograaf (of in ieder geval een aantoonbaar goede fotograaf is doormiddel van portfolio) en een 3-tal interieur visualisaties wil beoordelen in ruil voor een link naar je portfolio in de final post. Het gaat om deze 3 variates van een appartement in Den Haag:
http://www.nvusdesigns.co(...)ontest-the-nominees/
pi_134917236
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:12 schreef JDx het volgende:

[..]

Gewoon iemand die professioneel fotograaf (of in ieder geval een aantoonbaar goede fotograaf is doormiddel van portfolio) en een 3-tal interieur visualisaties wil beoordelen in ruil voor een link naar je portfolio in de final post. Het gaat om deze 3 variates van een appartement in Den Haag:
Maar nogmaals, waarom een fotograaf?
pi_134917716
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:25 schreef DonJames het volgende:

[..]

Maar nogmaals, waarom een fotograaf?
Omdat we al een 3D artiest en interieur architect hebben. Fotografisch gezien (belichting, camera standpunt, instellingen van de camera etc) moet het ook mooi zijn, dat is ook een kunst in 3D. Wij werkten ook altijd samen met een fotograaf toen ik nog in de 3D wereld zat.
pi_134917808
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:37 schreef JDx het volgende:

[..]

Omdat we al een 3D artiest en interieur architect hebben. Fotografisch gezien (belichting, camera standpunt, instellingen van de camera etc) moet het ook mooi zijn, dat is ook een kunst in 3D. Wij werkten ook altijd samen met een fotograaf toen ik nog in de 3D wereld zat.
Helder, dank.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 31 december 2013 @ 11:39:53 #13
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_134917848
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:12 schreef JDx het volgende:

[..]

Ben je nog op zoek naar een bepaalde fotograaf in de interieur hoek of is dat irrelevant?
pi_134918224
Had ik er inderdaad bij moeten zetten, iemand met een portfolio architectuur en/of interieur fotografie.
pi_134918944
Wanneer ben je prof volgens jou?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_134919020
Als ik onder de indruk ben van je portfolio ;)
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 31 december 2013 @ 12:05:15 #17
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_134919079
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:01 schreef Mirjam het volgende:
Wanneer ben je prof volgens jou?
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:03 schreef JDx het volgende:
Als ik onder de indruk ben van je portfolio ;)
+ iemand die z'n centen er mee verdiend. Laten we vooral de discussie pro of niet pro hier niet gaan aanzwengelen.
  dinsdag 31 december 2013 @ 12:06:52 #18
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_134919153
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Laten we vooral de discussie pro of niet pro hier niet gaan aanzwengelen.
Inderdaad :')
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
pi_134919329
Ik denk dat je met zulke eisen op z'n minst iets meer moet vertellen over wat je precies terug gaat doen. Het kenmerk van een professional is immers dat 'ie doorgaans niet gratis werkt.. Nou heb ik absoluut geen verstand van 3D-visualisaties, dus ik kan niet beoordelen of het één-of-ander hobbybob-blogje is waar een linkje naar het portfolio komt, of een site waar duizenden potentiële klanten dagelijks naartoe surfen. Just my 2 cents.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 31 december 2013 @ 12:17:52 #20
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_134919644
Nou laten we het dan even vanuit mijn perspectief bekijken.

Ik leef van m'n fotografie, dus dan zou ik simpel gezegd in de doelgroep pro kunnen worden bestempeld. Ok, ik doe weinig binnenhuis fotografie maar mijn visie op fotografie en het gehuil op wel en niet verdienen met dit soort dingen kan ik wel even kwijt.

Veel mooie initiatieven komen voort uit dan wel goede plannen, vrijwilligerswerk of via blogs zoals ik bij deze zou kunnen zien. Ik verdien aan veel klussen m'n centen en juist dan voor dit soort gelegenheden zou ik mijn ERMOETGELDVERDIENDWORDENBROODOPDEPLANKBLABLA even aan de kant zetten om vanuit een professioneel perspectief mijn netwerk te laten groeien want menig fotograaf maar ook in alle andere takken van ZZP'er zijn is netwerken belangrijker dan de daadwerkelijke opdracht. Je kan oordelen, je zit in een jury en laat jouw professionele mening even schijnen op iets. En wat dat dan moet zijn, irrelevant. Je kan er een bosje bloemen voor krijgen of een drankje. Namelijk om te overleven als goede ZZP'er heb je naast kwaliteit ook een enorme gunfactor nodig en die kan je genereren met dit soort kleine klusjes. En daarnaast wat verwacht je van dit soort vragen, alsof je een nieuwe lens / camera kan kopen met dit soort klussen.

Vergeet niet wat belangrijk is, tuurlijk moet er geld verdiend worden maar ook de acceptatie van jou als freelancer, netwerk vergroten en de gunfactor genereren is enorm belangrijk. Kijk verder dan alleen je portemonnee.
  Redactie Frontpage dinsdag 31 december 2013 @ 12:31:51 #21
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_134920248
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:05 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

[..]

+ iemand die z'n centen er mee verdiend. Laten we vooral de discussie pro of niet pro hier niet gaan aanzwengelen.
TS ziet dat anders blijkbaar :D
pi_134920277
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:17 schreef Dark_Angelus het volgende:

Ik leef van m'n fotografie, dus dan zou ik simpel gezegd in de doelgroep pro kunnen worden bestempeld. Ok, ik doe weinig binnenhuis fotografie maar mijn visie op fotografie en het gehuil op wel en niet verdienen met dit soort dingen kan ik wel even kwijt.

Veel mooie initiatieven komen voort uit dan wel goede plannen, vrijwilligerswerk of via blogs zoals ik bij deze zou kunnen zien. Ik verdien aan veel klussen m'n centen en juist dan voor dit soort gelegenheden zou ik mijn ERMOETGELDVERDIENDWORDENBROODOPDEPLANKBLABLA even aan de kant zetten om vanuit een professioneel perspectief mijn netwerk te laten groeien want menig fotograaf maar ook in alle andere takken van ZZP'er zijn is netwerken belangrijker dan de daadwerkelijke opdracht. Je kan oordelen, je zit in een jury en laat jouw professionele mening even schijnen op iets. En wat dat dan moet zijn, irrelevant. Je kan er een bosje bloemen voor krijgen of een drankje. Namelijk om te overleven als goede ZZP'er heb je naast kwaliteit ook een enorme gunfactor nodig en die kan je genereren met dit soort kleine klusjes. En daarnaast wat verwacht je van dit soort vragen, alsof je een nieuwe lens / camera kan kopen met dit soort klussen.

Vergeet niet wat belangrijk is, tuurlijk moet er geld verdiend worden maar ook de acceptatie van jou als freelancer, netwerk vergroten en de gunfactor genereren is enorm belangrijk. Kijk verder dan alleen je portemonnee.
Helemaal eens hoor, ik bedoelde ook zeker niet dat TS geld zou moeten bieden. Maar als ik pro was, en zou weten dat die blog hooguit door een handjevol Chinezen wordt gelezen die mij toch never nooit gaan inhuren, zou ik bedanken voor de eer. Tenzij TS weer een uitgebreid netwerk heeft, natuurlijk. Vandaar mijn (goedbedoelde) tip aan hem om dat wat meer te verduidelijken.
  Redactie Frontpage dinsdag 31 december 2013 @ 12:33:00 #23
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_134920295
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:17 schreef Dark_Angelus het volgende:

Dat was de vraag toch helemaal niet TS zoekt een fotograaf om als jurylid te fungeren. Onbetaald ben ik bang
pi_134920624
Inhuren, wat staat er tegenover, klus, jullie nemen het allemaal veel te serieus, het is 1 minuut werk, zeg welke je het mooiste vind en ik zet je op de site:

Naam
http://jeportfolio.nl

That's it, maar heb waarschijnlijk al iemand gevonden.

Ik dacht iemand wil vast wel wat gratis reclame, dat is het.
  Redactie Frontpage dinsdag 31 december 2013 @ 12:43:15 #25
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_134920698
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:41 schreef JDx het volgende:
Inhuren, wat staat er tegenover, klus, jullie nemen het allemaal veel te serieus, het is 1 minuut werk, zeg welke je het mooiste vind en ik zet je op de site:

Ja het argument dat fotografen vaker horen, je pakt je camera en maakt een foto 1 minuut werk. Waarom moet ik daar 80 euro voor betalen :')
  Redactie Frontpage dinsdag 31 december 2013 @ 12:44:25 #26
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_134920740
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:41 schreef JDx het volgende:

Ik dacht iemand wil vast wel wat gratis reclame, dat is het.
EN dat is het tweede wat fotografen vaak horen. Het is gratis reclame voor jou als je op mijn site/blog/facebookpagina staat :')
  dinsdag 31 december 2013 @ 12:45:49 #27
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_134920804
quote:
18s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:44 schreef SunChaser het volgende:

[..]

EN dat is het tweede wat fotografen vaak horen. Het is gratis reclame voor jou als je op mijn site/blog/facebookpagina staat :')
Wat the fuck boeit het, als je het niet wilt doen negeer je de oproep toch?
pi_134920814
quote:
18s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:44 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dat een foto geld kost weet ik, daar heb ik dagelijks mee te maken, maar gewoon even zeggen welke je de mooiste vindt kost jou echt niets, levert je alleen een extra backlinkje op naar je website.

quote:
99s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:45 schreef Susteren het volgende:

[..]

Wat the fuck boeit het, als je het niet wilt doen negeer je de oproep toch?
En dit.
  Redactie Frontpage dinsdag 31 december 2013 @ 12:47:57 #29
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_134920884
Het geeft iig aan hoe paupers met de branche omgaan qua denkwijze :')
pi_134920975
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:47 schreef SunChaser het volgende:
Het geeft iig aan hoe paupers met de branche omgaan qua denkwijze :')
Shiiit, wist niet dat er nog zulke zeikerds rondliepen op Fok!

Topic mag wat mij betreft dicht.
  Redactie Frontpage dinsdag 31 december 2013 @ 12:51:52 #31
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_134921040
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:50 schreef JDx het volgende:

[..]

Shiiit, wist niet dat er nog zulke zeikerds rondliepen op Fok!

Topic mag wat mij betreft dicht.
Omdat niet iedereen hetzelfde denkt als jij?

Ja goede instelling :D

Leer ook maar eens dat het is maar een minuutje werk en gratis reclame de meest onzinnige argumenten in de fotobranche zijn.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 31 december 2013 @ 12:56:41 #32
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_134921277
Sun, waar is dit nou weer voor nodig?

En daarnaast de branche verandert tegenwoordig sneller dan dat veel fotografen bij kunnen houden. Er is meer dan de portemonnee zoals ik al eerder zei maar dat wordt wel eens vergeten.

Slot op verzoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')