quote:Op zondag 29 december 2013 17:15 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Dit, mensen die haten op de swag van susteren
Enne what happened?quote:Op zondag 29 december 2013 17:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zodat jullie 't ook weten, Puala en ik zijn uit elkaar Voor degene die niet wisten dat we wat hadden, we hadden wat
We pasten minder goed bij elkaar en dachten over bepaalde dingen anders waardoor we beter uit elkaar kunnen gaan dan samen blijven.quote:
Hmm jammer.quote:Op zondag 29 december 2013 17:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
We pasten minder goed bij elkaar en dachten over bepaalde dingen anders waardoor we beter uit elkaar kunnen gaan dan samen blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
quote:Op zondag 29 december 2013 17:54 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hmm jammer.Dan eerder zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ze vond het niet tof dat je haar ondergoed aan had? An moest ook wennen aan mijn naaldhakken hoorquote:Op zondag 29 december 2013 17:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
We pasten minder goed bij elkaar en dachten over bepaalde dingen anders waardoor we beter uit elkaar kunnen gaan dan samen blijven.
Thanksquote:
Ja, zoietsquote:Op zondag 29 december 2013 18:23 schreef freud het volgende:
[..]
Ze vond het niet tof dat je haar ondergoed aan had? An moest ook wennen aan mijn naaldhakken hoor.
Voor veel mannen bestaat er niet zoiets als een "te kort rokje".... Maar dat dat ook telt als ie het zelf aan heeft... Tja...quote:Op zondag 29 december 2013 19:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier ben ik ook altijd mijn rokjes en jurkjes kwijt.. steeds die vent van me er mee aan de haal. Kan hem 100x zeggen dat dat veel te kort voor hem is.. hij 1.94 ik 1.57.
Mijn punt is meer dat je je als fotograaf niet moet verlagen tot dat niveau. Ik heb ook collegas op werk die bijbeunen als bruiloft fotograaf. Maar als ik die foto's zie dan zou ik daar niet betaald voor worden. Een bewogen of onscherpe foto blijft een slechte foto. Zelfs voor maar 150 euro. Voor mij kan het geen argument zijn dat als de klant tevreden is dat je dan je geld waard bent. Ik vind dat je ook je eigen niveau moet waarborgen. Als iemand mij wil betalen voor slecht werk dan bedank ik gewoon.quote:Op zondag 29 december 2013 14:31 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, ben ik niet met je eens. Je hebt een breed scala aan bruiloften, van marktplaats 150 euro tot veel nullen in 't Gooi. Ik ken iemand die budget bruiloften schiet met een instapmodel dslr en kitlens en ik heb ook fotografen met de beste gear zien klootzakken als een idioot. Ik heb een t**fushekel aan flitsen, maar soms kan het echt niet anders.
Ik sluit me hierbij aan, je foto's zijn immers je visitekaartje.quote:Op zondag 29 december 2013 20:25 schreef Uncle het volgende:
[..]
Mijn punt is meer dat je je als fotograaf niet moet verlagen tot dat niveau. Ik heb ook collegas op werk die bijbeunen als bruiloft fotograaf. Maar als ik die foto's zie dan zou ik daar niet betaald voor worden. Een bewogen of onscherpe foto blijft een slechte foto. Zelfs voor maar 150 euro. Voor mij kan het geen argument zijn dat als de klant tevreden is dat je dan je geld waard bent. Ik vind dat je ook je eigen niveau moet waarborgen. Als iemand mij wil betalen voor slecht werk dan bedank ik gewoon.
En ja, dat is inderdaad makkelijk praten als je al een fulltime baan hebt met een prima inkomen en alles wat ik aan fotografie verdien extra is
Dat heb ik ook hoor, heb ook een goeie baan. Ik snap wat je zegt, en ik kijk er ook zo tegenaan. Besef me ook zeker dat er genoeg mensen zijn die andere waarden en standaarden hebben, en dat mag. Zonder die mensen konden een hoop mensen geen fotograaf betalen. Het is hetzelfde als dat ik het niet snap als mensen geen afspraken kunnen maken of zich er aan houden, maar dat gebeurt ook regelmatig.quote:Op zondag 29 december 2013 20:25 schreef Uncle het volgende:
[..]
Mijn punt is meer dat je je als fotograaf niet moet verlagen tot dat niveau. Ik heb ook collegas op werk die bijbeunen als bruiloft fotograaf. Maar als ik die foto's zie dan zou ik daar niet betaald voor worden. Een bewogen of onscherpe foto blijft een slechte foto. Zelfs voor maar 150 euro. Voor mij kan het geen argument zijn dat als de klant tevreden is dat je dan je geld waard bent. Ik vind dat je ook je eigen niveau moet waarborgen. Als iemand mij wil betalen voor slecht werk dan bedank ik gewoon.
En ja, dat is inderdaad makkelijk praten als je al een fulltime baan hebt met een prima inkomen en alles wat ik aan fotografie verdien extra is
Over die 7D: Ik schoot dit non-plaatje dit weekend op iso 12.800. Valt best mee voor een crop camera.quote:Op zondag 29 december 2013 00:24 schreef freud het volgende:
[..]
Je kan ook een Canon kopen. Op hoge iso garandeer ik mooie korrel op mijn 7D.
Het valt mee (en 12.800 is heel hoog natuurlijk), maar toch zou dit voor mij onbruikbaar zijn. Te veel ruis.quote:Op zondag 29 december 2013 21:36 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Over die 7D: Ik schoot dit non-plaatje dit weekend op iso 12.800. Valt best mee voor een crop camera.
[ afbeelding ]
Dat is heel prettige ruisquote:
Jij hier?quote:Op zondag 29 december 2013 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is heel prettige ruis
Hoewel ik die 7D ook niet onaardig vind eigenlijk
Ik kijk zo af en toe meequote:
Veel mensen overdrijven het ruis probleem ook omdat ze op een PC/laptop scherm foto's te ver ingezoomd gaan bekijken. Bekijk je op een pc een foto 1:1 dan zou je dezelfde foto na afdrukken vanaf een veel grotere afstand bekijken.quote:Op zondag 29 december 2013 21:58 schreef Mercan het volgende:
Het "onderwerp" maakt het in dit geval nog redelijk acceptabel vind ik.
Ik kijk zo af en toe meequote:Op zondag 29 december 2013 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kijk zo af en toe meeIk kan aan jou hetzelfde vragen trouwens he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |