Dat huiselijk geweld is niet bewezen.quote:Op maandag 23 december 2013 14:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is volledig de schuld van de moeder.....
Kom op zeg, dat er een nare vechtscheiding was is waar, maar er is er maar 1 schuldig aan de moord op die kinderen en dat is hij. Hij die bij nader onderzoek helemaal niet zo'n schattig ventje was met huiselijk geweld e.d. in het verleden.
Het was nog in volle gang, daar gaat het om, dat is heel wat anders als er was geen enkel bewijs en er was dus niets aan de hand, wat jij hier zo'n beetje loopt te roepen.quote:Op maandag 23 december 2013 14:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Klopt, de politie doet een standaard opvolging zonder spoed. Zou je dat doen bij acute bedreiging denk je ?
[..]
Het waren voornamelijk meldingen die op opvolging wachtten ja. Dat is dus geen bewijs, of is elke melding een feit ?
Blijkbaar haalde de moeder hem eerder al het bloed onder de nagels vandaan… Soms kunnen vrouwen het echt goed uitlokken dat ze het bijna verdienen.quote:Op maandag 23 december 2013 14:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat er een nare vechtscheiding was is waar, maar er is er maar 1 schuldig aan de moord op die kinderen en dat is hij. Hij die bij nader onderzoek helemaal niet zo'n schattig ventje was met huiselijk geweld e.d. in het verleden.
Rapporten van verschillende instantie's. Lees nu maar dat krantenartikel, gewoon even terugbladeren.quote:Op maandag 23 december 2013 14:22 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hoezo zijn het twee verschillende zaken? Waaruit blijkt dat?
Als de kinderen zich niet veilig voelen, is dat geen dreiging?
Is kut voor je, maar in dit hele topic ben je dom aan het lullen.quote:Op maandag 23 december 2013 14:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit valt me dan van jou weer tegen.
De moeder was fantastisch. Werkelijk een super moeder. Zo goed, dat ze gewoon een geweldig thuis was voor de kinderen. Die vader was echt een lul. Terecht dat ze zonder reden zijn kinderen van hem afpakten. Zie je wel, die moeder voorspelde dit drama al en het is nog uitgekomen ook. Net als alle niet bewezen mishandelingen wel echt zijn gebeurd hoor!quote:Op maandag 23 december 2013 14:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Het was nog in volle gang, daar gaat het om, dat is heel wat anders als er was geen enkel bewijs en er was dus niets aan de hand, wat jij hier zo'n beetje loopt te roepen.
Al met al klopt het aardig, meldingen van dreigementen met een familiedrama en een familiedrama wat gebeurd, maar nee, volgens scorpie gaat dit om de ex-heks die dat allemaal verzonnen heeft om die man zwart te maken, die arme man die zo in een hoekje is gedrukt dat hij niet anders kon dan deze daad plegen, waar dan die ex-heks schuldig aan is.
In de intro van dat artikel staat letterlijk dat men zich geen zorgen maakte over de veiligheid van de kinderen bij hun vader.quote:Op maandag 23 december 2013 14:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Rapporten van verschillende instantie's. Lees nu maar dat krantenartikel, gewoon even terugbladeren.
Hoe weet jij dat dat hier aan de orde was dan? Sommige moeders verdienen het bijna dat kinderen worden vermoord? Redelijk apart.quote:Op maandag 23 december 2013 14:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Blijkbaar haalde de moeder hem eerder al het bloed onder de nagels vandaan… Soms kunnen vrouwen het echt goed uitlokken dat ze het bijna verdienen.
Nee, in die rapporten staat dat de moeder meldt dat de kinderen haar dat gezegd hebben.quote:Op maandag 23 december 2013 14:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Rapporten van verschillende instantie's. Lees nu maar dat krantenartikel, gewoon even terugbladeren.
Ik had het over huiselijk geweld.. Wel ff opletten.quote:Op maandag 23 december 2013 14:31 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dat hier aan de orde was dan? Sommige moeders verdienen het bijna dat kinderen worden vermoord? Redelijk apart.
Actie reactie , mensen zijn geen robots.quote:Op maandag 23 december 2013 14:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Wacht even hoor, jij komt het topic binnen, begint te roeptoeteren dat iets dat niet bewezen is vast wel eens gebeurt kan zijn, en dan ben ik dom aan het lullen? Wie is hier nou de nobody met nul feitelijke kennis die zonder blikken of blozen haar IQ-loze domme opmerkingen het internet op pleurt zonder gene, jij toch zeker of niet.quote:Op maandag 23 december 2013 14:30 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Is kut voor je, maar in dit hele topic ben je dom aan het lullen.
Dat is dom geweest, want nu zijn de kinderen dood.quote:Op maandag 23 december 2013 14:31 schreef justanick het volgende:
[..]
In de intro van dat artikel staat letterlijk dat men zich geen zorgen maakte over de veiligheid van de kinderen bij hun vader.
Dan heb je niet alles gelezen. Lees dat stukje van de huisarts nog even...quote:Op maandag 23 december 2013 14:27 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Er staat alleen dat moeder zegt dat de kinderen thuis gezegd hebben te zijn mishandeld. Juist ja
Quote dan evenquote:Op maandag 23 december 2013 14:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan heb je niet alles gelezen. Lees dat stukje van de huisarts nog even...
Staat er niet in zover ik het kan zien. Ben je in dewar met een ander artikel misschien?quote:Op maandag 23 december 2013 14:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Mwah, zeker dat vrouwen het bloed onder je nagels kunnen halen maar dan nog. Ik geloof ook wel dat hij nogal "temperamentvol" was. Stabiele rustige mensen zullen misschien minder snel in zo'n situatie terechtkomen.quote:Op maandag 23 december 2013 14:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Blijkbaar haalde de moeder hem eerder al het bloed onder de nagels vandaan… Soms kunnen vrouwen het echt goed uitlokken dat ze het bijna verdienen.
quote:Op maandag 23 december 2013 14:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Staat er niet in zover ik het kan zien. Ben je in de war misschien?
Mij is ook wel eens het bloed onder mijn nagels vandaan gehaald, toch heb ik nog niemand vermoord.quote:Op maandag 23 december 2013 14:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wtf, ook huiselijk geweld verdient geen enkele man of vrouw. Ik vind het best ongezond dat je zoiets hier neerzet, eigenlijk.quote:Op maandag 23 december 2013 14:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik had het over huiselijk geweld.. Wel ff opletten.
Ik denk dat je je in dat laatste vergist, rustige mensen kunnen juist veel woede opkroppen en tot hele gekke dingen in staat zijnquote:Op maandag 23 december 2013 14:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Mwah, zeker dat vrouwen het bloed onder je nagels kunnen halen maar dan nog. Ik geloof ook wel dat hij nogal "temperamentvol" was. Stabiele rustige mensen zullen misschien minder snel in zo'n situatie terechtkomen.
Nee dom was het om de omgang met de kinderen zonder enig echt bewijs te beperken en in het vooruitzicht te stellen om de moeder de volledige voogdij te geven.quote:Op maandag 23 december 2013 14:32 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Dat is dom geweest, want nu zijn de kinderen dood.
Insgelijks man.quote:Op maandag 23 december 2013 14:33 schreef Scorpie het volgende:
Zo kerstinkopen doen, iedereen Zalig Kerst enzolove you all
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-jaar-in-het-geding/quote:Het AMK doet navraag bij onder meer school en huisarts en concludeert dat „het vermoeden van lichamelijke mishandeling niet kan worden bevestigd”; “wel zijn de kinderen, mogelijk eenmalig, getuige geweest van huiselijk geweld”. De huisarts noemt de vader in de rapportage een “bezorgde en liefdevolle vader” en een “temperamentvolle man”. Zij heeft bij de kinderen nooit sporen van mishandeling gezien. De moeder is daarvoor wel enkele keren bij haar geweest. Ook zijn er een keer door de politie foto’s gemaakt van blauwe plekken op haar armen.
Maar het is niet bewezen, en dus is ze onschuldig. Toch?quote:Op maandag 23 december 2013 14:28 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dat huiselijk geweld is niet bewezen.
Hij heeft idd de moorden gepleegd. Dat zegt niet dat zij totaal geen schuld heeft.
'Nooit sporen van mishandeling geweest'quote:Op maandag 23 december 2013 14:34 schreef jcdragon het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-jaar-in-het-geding/
Zo beredeneert hij inderdaad, behalve bij de moeder van de kinderen. Beetje tegenstrijdig, maar goed.quote:Op maandag 23 december 2013 14:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar het is niet bewezen, en dus is ze onschuldig. Toch?
De zorgen gaan niet over de veiligheid van de jongens bij hun vader, maar over hun “sociaal-emotionele ontwikkeling en gedrag”. Hoewel uit tests blijkt dat ze bovengemiddeld intelligent zijn, presteren ze op school onder hun niveau, lijken ze veel aan hun hoofd te hebben en lijden ze onder een loyaliteitsconflict “als gevolg van de spanningen tussen ouders”. Die zijn sinds 2009 uit elkaar en delen de zorg 50/50 in een co-ouderschap, maar hebben nog altijd voortdurend ruzie. Boedelscheiding, alimentatie en zorgafspraken hebben al tot rechtszaken geleid.quote:Op maandag 23 december 2013 14:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |