abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 23 december 2013 @ 14:19:47 #218
236264 crew  capricia
pi_134605793
quote:
Geldt dat ook voor de moeder?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_134605805
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 14:16 schreef erodome het volgende:

[..]

Er is huiselijk geweld geweest, moeder heeft meerdere keren blauwe plekken gehad, kinderen zijn naar alle waarschijnlijkheid oog 1 keer getuige geweest van dat huiselijke geweld. De man wordt beschreven als een "temperamentvolle man"
Bron?

quote:
TAS zegt: sprake van acute bedreiging van de veiligheid van 1 of meerdere gezinsleden.
Politie neemt het serieus en wil de vader ondervragen(als verdachte), in april geven ze dit aan aan de raad van kinderbescherming, dat het rapport naar justitie gestuurd zal worden. Dit speelt allemaal aan het eind van dit verhaal.
Klopt, de politie doet een standaard opvolging zonder spoed. Zou je dat doen bij acute bedreiging denk je ?

quote:
Hoezo geen enkel bewijs, allemaal weggewuift? Het was allemaal nog in volle gang, sterker nog, het werd juist echt serieus.
Het waren voornamelijk meldingen die op opvolging wachtten ja. Dat is dus geen bewijs, of is elke melding een feit ?
pi_134605819
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2013 14:19 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Ja, dit moet het zijn geweest. Sowieso.
Wil je beweren van niet?
Wil je beweren dat 99% van de keren dat een vrouw de ex beschuldigt dit ook waar is?
pi_134605844
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2013 14:18 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Je snapt m'n punt. En kom kom, ik hoop dat je hier aan 't trollen bent. Ik mocht je voorheen altijd wel, maar nu ben je erg sneu aan 't doen. Het feit dat je deze man als een slachtoffer neerzet, de moeder als dader en met allerlei aannames komt aanzetten, vind ik al raar. Had ik niet van je verwacht.
Waar zet ik de man neer als slachtoffer precies ? Je leest wederom iets wat je wil lezen blijkbaar.
pi_134605855
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 14:19 schreef capricia het volgende:

[..]

Geldt dat ook voor de moeder?
De moeder is nergens voor aangepakt. Zij kreeg de kinderen nog. Volgens mij gold het dus dubbel en dwars voor de moeder
pi_134605867
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 14:12 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Die risicovolle situatie die ze aanhaalt was ook bij BEIDE ouders, niet alleen bij de vader. Dat noemt ze er alleen ff niet bij
Dat zijn 2 verschillende zaken, 2 verschillende adviezen. We hebben het over het ontbrekende gevoel van veiligheid bij beide ouders en een rapport waar gesproken wordt over gevaar voor veiligheid van 1 of meerdere gezinsleden. Waarbij ik keurig zeg dat ik niet weet wat dat precies inhoud.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_134605893
[quote]10s.gif Op maandag 23 december 2013 14:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waar zet ik de man neer als slachtoffer precies ? Je leest wederom iets wat je wil lezen blijkbaar.
Haha, dat blijkt uit al je reacties. Nee, jij leest echt wat je wil lezen. Evenals de meeste mannen hier. Best apart trouwens.
  Moderator maandag 23 december 2013 @ 14:22:28 #225
236264 crew  capricia
pi_134605905
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 14:21 schreef ejfaar het volgende:

[..]

De moeder is nergens voor aangepakt. Zij kreeg de kinderen nog. Volgens mij gold het dus dubbel en dwars voor de moeder
Volgens mij moet het idee dat de moeder mede-schuldig is aan de dood van haar kinderen, eerst nog bewezen worden. En is ze onschuldig tot dit bewijs geleverd is... :s)
Dat zegt jouw wiki-link toch ook?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_134605911
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 14:21 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat zijn 2 verschillende zaken, 2 verschillende adviezen. We hebben het over het ontbrekende gevoel van veiligheid bij beide ouders en een rapport waar gesproken wordt over gevaar voor veiligheid van 1 of meerdere gezinsleden. Waarbij ik keurig zeg dat ik niet weet wat dat precies inhoud.
Hoezo zijn het twee verschillende zaken? Waaruit blijkt dat?
Als de kinderen zich niet veilig voelen, is dat geen dreiging?
pi_134605922
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 14:15 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Wel vreemd dat niemand het dossier in mag zien he?
Ze doet ook aangifte van iets waar geen bewijs van is gevonden. Ook best raar.
Haar FB-reactie spreekt ook echt in haar voordeel :')
Dat zij dat dossier niet mag zien is alles behalve vreemd aangezien ze geen officiele band heeft met die kinderen. Snap heel goed dat dat anders voelt voor haar en dus heel oneerlijk overkomt, maar dat maakt het niet anders.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_134605923
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 14:20 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Wil je beweren van niet?
Wil je beweren dat 99% van de keren dat een vrouw de ex beschuldigt dit ook waar is?
Wat hebben 99% van de situaties met deze situatie te maken? Jij bent allerlei aannames aan het maken. Moet je gewoon niet doen.
  maandag 23 december 2013 @ 14:23:13 #229
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_134605940
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 14:18 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat huiselijk geweld? Of roept ze dit zomaar?
Dit gaat over dat doucheverhaal waar hij 2 uur voor ondervraagd is
dat zegt niets als ik morgen een dame op bezoek heb gehad en die mij gaat aangeven dat ze door mij aangerand is bij mij thuis moet je eens kijken hoe lang ik dan op het bureau zit .. en terwijl het van haar kant gewoon verzonnen is ..
maar het kost mij denk ik wel even een dagje of wat van mijn leven
dus die verhoringen zeggen niets ...

het is een aannamen van 1 kant die heel erg aan gedikt word
Want ik ook in het verhaal heel erg op valt is dat de moeder alles in detail van min tot min bijna weet te vertellen en dat de vader hier vaak in gebreken blijft

Dit kan niets anders dan dat je bewust bezig bent om iemand zwart te maken omdat je bijna alles wat die persoon doet in de gaten gaat houden en dit dan nog even extra gaat aandikken
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_134605942
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 14:22 schreef Laura.b het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 23 december 2013 14:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Haha, dat blijkt uit al je reacties. Nee, jij leest echt wat je wil lezen. Evenals de meeste mannen hier. Best apart trouwens.
Aha, je beschuldigt me van iets en bij de bewijsstukken haak je af. Das wel een beetje jou ding blijkbaar.
pi_134605954
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 13:05 schreef Brummetje_ het volgende:

[..]

Laat ik zeggen dat ik heel goed begrijp waarom Jeroen dit gedaan heeft. Hij heeft Iris op geniale wijze teruggepakt. Met iets wat nooit meer terug te draaien is.
Nounou, wat een geniale wijze.

Hij kan zelf niet eens meer genieten van het verdriet van zijn vrouw. Nee, die man was labiel en tot het uiterste gedreven .
pi_134605964
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 14:22 schreef capricia het volgende:

[..]

Volgens mij moet het idee dat de moeder mede-schuldig is aan de dood van haar kinderen, eerst nog bewezen worden. En is ze onschuldig tot dit bewijs geleverd is... :s)
Is ze al een onderzoek geweest? Zonder onderzoek gaat bewijzen ook zo lastig.
In zijn geval is er wel een onderzoek geweest
pi_134605980
quote:

[..]

Wat hebben 99% van de situaties met deze situatie te maken? Jij bent allerlei aannames aan het maken. Moet je gewoon niet doen.
Zoals de aanname dat iets dat niet bewezen is vast wel gebeurt kan zijn. Of niet. Of wel.
pi_134605983
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 14:22 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat zij dat dossier niet mag zien is alles behalve vreemd aangezien ze geen officiele band heeft met die kinderen. Snap heel goed dat dat anders voelt voor haar en dus heel oneerlijk overkomt, maar dat maakt het niet anders.
De ouders van hem mochten het dossier niet zien.
pi_134605996
quote:

[..]

jij niet zeker _O-
pi_134605997
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 14:22 schreef erodome het volgende:

[..]

Geen enkel familielid mocht het inzien.
pi_134606005
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 14:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Aha, je beschuldigt me van iets en bij de bewijsstukken haak je af. Das wel een beetje jou ding blijkbaar.
Blijkt uit al je posts. En neuh, ik ga niet allerlei quotes zoeken. Je weet het zelf ook wel, maar vermoedelijk ben je simpelweg aan het trollen. Hoop ik tenminste.
  Moderator maandag 23 december 2013 @ 14:24:46 #238
236264 crew  capricia
pi_134606014
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 14:23 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Is ze al een onderzoek geweest? Zonder onderzoek gaat bewijzen ook zo lastig.
In zijn geval is er wel een onderzoek geweest
Maar je geeft wel toe dat er niets bewezen is?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_134606016
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 14:18 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat huiselijk geweld? Of roept ze dit zomaar?
Dit gaat over dat doucheverhaal waar hij 2 uur voor ondervraagd is
Dat heb ik nu al meerdere keren gezegd, blader even terug, dan zie je in een spoiler een krantenbericht waar dat in staat.
pi_134606017
En nu ben ik ervandoor.
pi_134606029
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 14:23 schreef RAVW het volgende:

[..]

dat zegt niets als ik morgen een dame op bezoek heb gehad en die mij gaat aangeven dat ze door mij aangerand is bij mij thuis moet je eens kijken hoe lang ik dan op het bureau zit .. en terwijl het van haar kant gewoon verzonnen is ..
maar het kost mij denk ik wel even een dagje of wat van mijn leven
dus die verhoringen zeggen niets ...

het is een aannamen van 1 kant die heel erg aan gedikt word
Want ik ook in het verhaal heel erg op valt is dat de moeder alles in detail van min tot min bijna weet te vertellen en dat de vader hier vaak in gebreken blijft

Dit kan niets anders dan dat je bewust bezig bent om iemand zwart te maken omdat je bijna alles wat die persoon doet in de gaten gaat houden en dit dan nog even extra gaat aandikken
Dit bedoelde ik dus
pi_134606047
quote:
12s.gif Op maandag 23 december 2013 14:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zoals de aanname dat iets dat niet bewezen is vast wel gebeurt kan zijn. Of niet. Of wel.
Dit betrek je op jezelf, neem ik aan?
pi_134606064
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 14:24 schreef ejfaar het volgende:

[..]

jij niet zeker _O-
Nee, ik niet, inderdaad.
pi_134606079
quote:
Tuurlijk, het is volledig de schuld van de moeder.....

Kom op zeg, dat er een nare vechtscheiding was is waar, maar er is er maar 1 schuldig aan de moord op die kinderen en dat is hij. Hij die bij nader onderzoek helemaal niet zo'n schattig ventje was met huiselijk geweld e.d. in het verleden.
  maandag 23 december 2013 @ 14:27:25 #245
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_134606123
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 14:22 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Hoezo zijn het twee verschillende zaken? Waaruit blijkt dat?
Als de kinderen zich niet veilig voelen, is dat geen dreiging?
Niet veilig voelen of onprettig is niet het zelfde als bedreigt voelen dan zou er eerder gestaan hebben dat ze angst hadden

maar kinderen kunnen zeker op die leeftijd dingen heel anders ervaren als een volwassenen zich er mee gaat bemoeien ...

en kon zijn kinderen misschien niet zo goed opschieten met die van zijn nieuwe vriendin
dat is ook een vorm van niet lekker of veilig voelen
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_134606135
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 14:24 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat heb ik nu al meerdere keren gezegd, blader even terug, dan zie je in een spoiler een krantenbericht waar dat in staat.
Er staat alleen dat moeder zegt dat de kinderen thuis gezegd hebben te zijn mishandeld. Juist ja
pi_134606136
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 14:24 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Blijkt uit al je posts. En neuh, ik ga niet allerlei quotes zoeken. Je weet het zelf ook wel, maar vermoedelijk ben je simpelweg aan het trollen. Hoop ik tenminste.
Dit valt me dan van jou weer tegen.
pi_134606152
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 14:24 schreef erodome het volgende:

[..]

Heb de artikelen gescand maar staat er niet in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')