Als hij geknapt was had ik het meer begrepen, maar hij is niet echt geknapt, hij heeft zijn daad tot in de puntjes gepland, heeft het verborgen voor zijn omgeving, daar gingen weken overheen.quote:Op maandag 23 december 2013 13:34 schreef Phlogi2013 het volgende:
[..]
Elke situatie is anders en elk mens ook. Naar ik begrijp ging ie zakelijk ook stuk en werd ie door de ex schoonfamilie ernstig zwart gemaakt.
Niet iedereen gaat hetzelfde met zoiets om. Ik weet dat men hier gelooft in het beeld van de kalme intelligente persoon, maar ook daar schuilt een bloeddorstig monster in. De trigger is wellicht anders en die situatie komt mss wel nooit. Maar voor nagenoeg iedereen is een situatie denkbaar waarbij je knapt.
Zeker als je maar lang genoeg bloot staat aan hevige stress.
Omdat bijna elke vrouw in een scheiding zoiets roept misschien?quote:Op maandag 23 december 2013 13:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
De notie dat die moeder wellicht serieus bang was dat die vader de kinderen wat zou aandoen komt niet in je op?
Kan iemand mij uitleggen waarom mannen het 'altijd' opnemen voor dit soort klapharken?
Zeker niet als jeugdzorg al betrokken is.quote:
Natuurlijk wel. Het is niks anders dan een gezinsvoogd aanstellen, weet je hoeveel dat gedaan wordt in Nederland? Duizenden gevallen per jaar.quote:
Kom op zeg, als ze haar kinderen inderdaad thuis had willen houden was weer een argument geweest om te stellen dat ze een heks van een ex was...quote:Op maandag 23 december 2013 13:38 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dan accepteer je de consequenties maar, als je echt bang bent dat hij de kids wat aandoet.
Met paracetamol lukt het ook wel indien nodig.quote:Op maandag 23 december 2013 13:31 schreef Ticootje het volgende:
Bovendien heb je niet zomaar toegang tot slaapmedicatie… En zeker niet in doseringen die dodelijk zijn.
Aannames.quote:Op maandag 23 december 2013 13:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Arme moeder dat haar eerste reactie na de dood van haar kinderen is dat haar ex gewonnen heeft. Gelukkig had ze het beste met de kinderen voor, was ze totaal niet bezig een strijd uit te vechten met haar ex en heeft ze de kinderen totaal niet gebruikt om hem kapot te maken. Arme moeder.
Oh wacht, ik dacht dat we hier genuanceerd zouden worden.
Dat krijg je met goed fatsoen niet weg hoor, zeker 2 jonge kinderen niet. En het is zeker geen humane manier om te gaan.quote:Op maandag 23 december 2013 13:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Met paracetamol lukt het ook wel indien nodig.
Juist, dus géén "buitengewone situatie"...quote:Op maandag 23 december 2013 13:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Het is niks anders dan een gezinsvoogd aanstellen, weet je hoeveel dat gedaan wordt in Nederland? Duizenden gevallen per jaar.
Wel frappant, Konijn zegt dat hij vast eerder wat heeft geflikt omdat hij zo psycho is, maar er is geen enkel bewijs gevonden dat hij de kids eerder iets heeft aangezien. Sterker nog, het onderzoek wat liep tegen hem was enkel en alleen gebaseerd op beweringen van kamp-moeder, die er persoonlijk belang bij had een dossier op te bouwen tegen haar ex teneinde de kinderen bij hem weg te houden, iets dat onderkend is door medewerkers van BJZ.quote:Op maandag 23 december 2013 13:39 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Omdat bijna elke vrouw in een scheiding zoiets roept misschien?
Omdat er geen enkele aanleiding was om zoiets te vermoeden?
Omdat hij waarschijnlijk de kinderen niets had aangedaan als zij de kinderen niet van hem afpakte?
Met buitengewone situatie doelde ik op het feit dat hij de kinderen vermoordde. Jij praat over iets anders blijkbaar.quote:Op maandag 23 december 2013 13:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Juist, dus géén "buitengewone situatie"...
Niemand kent alleen een ongevaarlijke kant.quote:Op maandag 23 december 2013 13:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Bewijs is een te groot woord, maar het geeft wel te denken.
Dat klopt.quote:Op maandag 23 december 2013 13:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Met buitengewone situatie doelde ik op het feit dat hij de kinderen vermoordde. Jij praat over iets anders blijkbaar.
Met zo'n leger aan hulpverleners erbij was er al lang ingegrepen, denk je niet? Misschien is het handig als je even de verhalen gaat lezen. Er zijn meer dan voldoende aanwijzingen aanwezig dat de moeder de kinderen heeft ingezet als wapen in een vechtscheiding.quote:Op maandag 23 december 2013 13:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
De notie dat die moeder wellicht serieus bang was dat die vader de kinderen wat zou aandoen komt niet in je op?
De moeder die haar kinderen inzet bij een echtscheiding is een veelgehoorde klacht.quote:Op maandag 23 december 2013 13:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen waarom mannen het 'altijd' opnemen voor dit soort klapharken?
Correct. Maar blijkbaar is een OTS tegenwoordig een bewijs voor mishandeling van de vader. Ofzo. Een soort wildcard, mag je voor van alles gebruiken.quote:Op maandag 23 december 2013 13:43 schreef Ticootje het volgende:
De OTS was er ook niet omdat de kinderen in gevaar waren, maar vanwege de situatie tussen de ouders.
Net al de stressoren aangestipt. Dat is wel degelijk een buitengewone situatie qua stress.quote:Op maandag 23 december 2013 13:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Juist, dus géén "buitengewone situatie"...
Die bovenste link sowieso niet.quote:Op maandag 23 december 2013 13:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Zet onderstaande links even in de OP zodat mensen zich kunnen inlezen.
http://www.antibjz.nl/pag(...)t-haar-verhaal-r3653
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-jaar-in-het-geding/
Hij hoort van het AMK, daarbij wordt er in het interview alleen maar gesproken over mails die hij stuurt, behalve als het over de overdrachtsmails gaat, die moeder Iris alleen maar per mail wil doen, dan wil vader Jeroen ineens niet meer mailen.quote:Op maandag 23 december 2013 13:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Dit staat dus allemaal zwart op wit, in documenten en e-mails . Niks 'mevrouw Kelder is de bron', dit komt gewoon linea recta van BJZ en GGD af, daar heb je je bron. Niet zoveel meegaan in dat krijsende gedoe van Leandra, dat siert je niet.
Geprakt en in drinken stoppen wellicht wel?quote:Op maandag 23 december 2013 13:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat krijg je met goed fatsoen niet weg hoor, zeker 2 jonge kinderen niet. En het is zeker geen humane manier om te gaan.
Je insinueert nu dat dit uitsluit dat er iets bij hem geknapt is. Ik begrijp niet waar die gevolgtrekking vandaan komt. Het is wel degelijk mogelijk dat er iets in zijn bovenkamer volledig mis is gelopen als gevolg van alle gebeurtenissen.quote:Op maandag 23 december 2013 13:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Als hij geknapt was had ik het meer begrepen, maar hij is niet echt geknapt, hij heeft zijn daad tot in de puntjes gepland, heeft het verborgen voor zijn omgeving, daar gingen weken overheen.
Waar heb ik dat gedaan? En waar was ik "hysterisch"?quote:Op maandag 23 december 2013 13:44 schreef justanick het volgende:
[..]
Met zo'n leger aan hulpverleners erbij was er al lang ingegrepen, denk je niet? Misschien is het handig als je even de verhalen gaat lezen. Er zijn meer dan voldoende aanwijzingen aanwezig dat de moeder de kinderen heeft ingezet als wapen in een vechtscheiding.
Terwijl jij pretendeerde dat de moeder een slachtoffer is. Waarbij je de kinderen (de enige slachtoffers in dit verhaal) lekker hysterisch buiten beschouwing laat.
Die angst was immers ook volledig ongegrond.quote:Op maandag 23 december 2013 13:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
"Een overdosis paracetamol of Ibuprofen is wel dodelijk, maar je sterft pas na 1 a 2 weken zeer hevige pijnen in je lever, maag en nieren.quote:Op maandag 23 december 2013 13:45 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Geprakt en in drinken stoppen wellicht wel?
Hou eens op met dat jij-bakken als iemand het niet met je eens is!quote:
Probeer jij dan ook een beetje open te staan voor andermans argumenten.quote:Op maandag 23 december 2013 13:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
En kunnen we hier aub normaal discussiëren?
Reageer je nu met een kloon of wat...?quote:Op maandag 23 december 2013 13:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gedaan? En waar was ik "hysterisch"?
En kunnen we hier aub normaal discussiëren?
En wie zegt dat ik dat niet doe? Maar mag ik het er aub mee oneens zijn?quote:Op maandag 23 december 2013 13:47 schreef eight het volgende:
[..]
Probeer jij dan ook een beetje open te staan voor andermans argumenten.
Ik kan mij niet voorstellen dat je niet aan het trollen bent.quote:Op maandag 23 december 2013 13:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hou eens op met dat jij-bakken als iemand het niet met je eens is!
Dank je wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |