Altruïstische infanticide, vanuit de gedachte van de vader kan het nog altijd uit liefde voortkomen. Hij denk dat de kinderen beter af zijn dood dan bij hun moeder.quote:Op maandag 23 december 2013 13:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Eens, maar het ging hier om twee gezonde kinderen.
Nee maar het is wel degelijk bewijs dat de man tot meer in staat was dan dat zijn vriendin kon vermoeden.quote:Op maandag 23 december 2013 13:31 schreef Phlogi2013 het volgende:
[..]
Dat spreek ik ook niet tegen. Wat ik tegenspreek is dat daarmee bewijs is geleverd voor een verborgen ware aard en dat de rest toneelspel zou zijn of wat dan ook.
Een discussie met Leandra is altijd zinloosquote:Op maandag 23 december 2013 13:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laat gaan. Ze heeft zich niet verdiept in deze zaak.
omgquote:Op maandag 23 december 2013 13:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo'n "buitengewone situatie". Komt wel vaker voor, en niet iedereen die het overkomt vermoord dan "dus" maar zijn (of haar) kinderen.
Dat moeder echt bezorgd was om het welzijn van haar kinderen is uitgesloten?quote:Op maandag 23 december 2013 13:24 schreef justanick het volgende:
[..]
Vechtscheidingen zijn ranzig. Je ziet het vaker gebeuren dat moeders de kinderen dan in wil zetten als wapen tegen ex-man danwel de kinderen de ex-man misgunt (en andersom de kinderen hun vader misgunt). Ik ken zelf ook een paar van dit soort voorbeelden. Onbegrijpelijk waarom normaal liefhebbende moeders hun kinderen als wapen inzetten.
Het lijkt er sterk op dat dit hier ook is gebeurt. Wat vader overigens absoluut niet vrijpleit (als je je eigen kinderen om het leven brengt ben je wat mij betreft een misbaksel), maar de tranen van moeders in de media doen mij ook niet zoveel. Ze heeft haar eigen kinderen als wapen ingezet in een scheiding. Dan ben je een weerzinwekkend figuur.
Detail, toch...? Iedereen weet toch dat rechters dat fluitend en zonder enige kennis van zaken opleggen? (quote:
Elke situatie is anders en elk mens ook. Naar ik begrijp ging ie zakelijk ook stuk en werd ie door de ex schoonfamilie ernstig zwart gemaakt.quote:Op maandag 23 december 2013 13:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo'n "buitengewone situatie". Komt wel vaker voor, en niet iedereen die het overkomt vermoord dan "dus" maar zijn (of haar) kinderen.
Het is in ieder geval uitgesloten dat het een ongeplande opwelling was.quote:Op maandag 23 december 2013 13:31 schreef Phlogi2013 het volgende:
[..]
Dat spreek ik ook niet tegen. Wat ik tegenspreek is dat daarmee bewijs is geleverd voor een verborgen ware aard en dat de rest toneelspel zou zijn of wat dan ook.
quote:Op maandag 23 december 2013 13:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kennelijk niet. Wie is de bron dan? En op welk artikel doel je precies?
Dit staat dus allemaal zwart op wit, in documenten en e-mails . Niks 'mevrouw Kelder is de bron', dit komt gewoon linea recta van BJZ en GGD af, daar heb je je bron. Niet zoveel meegaan in dat krijsende gedoe van Leandra, dat siert je niet.quote:Elke keer merkt hij dat de zorgen om de kinderen niet met hem worden gedeeld, ook al doet hij in een mail aan de school, huisarts en alle hulpverleners het dringende verzoek om transparantie. Op cruciale momenten wordt Jeroen in het proces op achterstand gezet. In 2009 hoort hij pas na een halfjaar dat bij het Advies- en Meldpunt Kindermishandeling (AMK) meerdere meldingen tegen hemzijn binnengekomen, van zijn ex en haar hulpverleners.
Datzelfde gebeurt begin 2012 als bij de GGD-arts een anonieme melding binnenkomt van 'iemand uit de familie van Iris'. Esther: ,,Het leek erop dat Iris probeerde via de hulpverlening grip op Jeroen te krijgen. Ze gunde hem de kinderen niet. Alles wat hij deed, was fout. Hoe leuk we het ook hadden, hij moest elke keer bewijzen dat hij een goede vader was.''
De vermoedens van lichamelijke mishandeling en pedagogische verwaarlozing worden niet bevestigd, maar de aanhoudende beschuldigingen bezorgen Jeroen veel stress.
Over de GGD-melding schrijft hij: ,,Iris maakt mij zwart, schrijft onwaarheden en is bezig met stemmingmakerij. Iris schrijft dat ze vreest dat ik de kinderen wat aan zal doen.''
Het is toch altijd de 'schuld' van moeders, toch?quote:Op maandag 23 december 2013 13:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat moeder echt bezorgd was om het welzijn van haar kinderen is uitgesloten?
Zet onderstaande links even in de OP zodat mensen zich kunnen inlezen.quote:
Er zijn fysio therapeuten die ook bevoegd arts zijn en medicatie kunnen uitschrijven.quote:Op maandag 23 december 2013 13:31 schreef Ticootje het volgende:
Bovendien heb je niet zomaar toegang tot slaapmedicatie… En zeker niet in doseringen die dodelijk zijn.
Dit valt me van je tegen, normaliter ben je vrij rationeel.quote:Op maandag 23 december 2013 13:33 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Detail, toch...? Iedereen weet toch dat rechters dat fluitend en zonder enige kennis van zaken opleggen? ()
Wat staan er weer rare posts in dit topic.
Die vader was knettergek, gestoord als een ui. En wie in staat is om zijn kinderen te vermoorden uit 'wraak' zal ook eerder wel eens tekenen hebben vertoond van serieus van het padje af te zijn.
Arme, arme moeder.
Als ze zo bezorgd was, had ze de kinderen wel thuis gehoudenquote:Op maandag 23 december 2013 13:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat moeder echt bezorgd was om het welzijn van haar kinderen is uitgesloten?
Een moeder die haar kinderen inzet als wapen in een vechtscheiding. Kan iemand mij uitleggen waarom vrouwen het altijd voor dat soort heksen opnemen?quote:Op maandag 23 december 2013 13:33 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Detail, toch...? Iedereen weet toch dat rechters dat fluitend en zonder enige kennis van zaken opleggen? ()
Die vader was knettergek, gestoord als een ui. En wie in staat is om zijn kinderen te vermoorden uit 'wraak' zal ook eerder wel eens tekenen hebben vertoond van serieus het padje af te zijn.
Arme, arme moeder.
Nee, dát zeg ik NIET!!! Laat dat even duidelijk zijn ja!quote:Op maandag 23 december 2013 13:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee ok, dat maakt het wel minder erg.
Bewijs is een te groot woord, maar het geeft wel te denken.quote:Op maandag 23 december 2013 13:31 schreef Phlogi2013 het volgende:
[..]
Absoluut, maar ook dat ontken ik niet. Volgens mij lullen we allemaal wat om elkaar heen.quote:Op maandag 23 december 2013 13:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval uitgesloten dat het een ongeplande opwelling was.
Nu draai je het omquote:Op maandag 23 december 2013 13:35 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Het is toch altijd de 'schuld' van moeders, toch?
quote:Op maandag 23 december 2013 13:33 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Die vader was knettergek, gestoord als een ui. En wie in staat is om zijn kinderen te vermoorden uit 'wraak' zal ook eerder wel eens tekenen hebben vertoond van serieus van het padje af te zijn.
Arme, arme moeder.
Is bij jou een OTS een directe schuldbekentenis eigenlijk? Zo van 'hey een OTS, nou dan zal pa/ma vast wel <insert random beschuldiging>'? Want een OTS is vrij standaard in een vechtscheiding.quote:Op maandag 23 december 2013 13:33 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Arme, arme moeder.
Dat kan niet zo maar.quote:Op maandag 23 december 2013 13:35 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als ze zo bezorgd was, had ze de kinderen wel thuis gehouden
De notie dat die moeder wellicht serieus bang was dat die vader de kinderen wat zou aandoen komt niet in je op?quote:Op maandag 23 december 2013 13:35 schreef justanick het volgende:
[..]
Een moeder die haar kinderen inzet als wapen in een vechtscheiding. Kan iemand mij uitleggen waarom vrouwen het altijd voor dat soort heksen opnemen?
Omdat ze zelf ook zo zijn. Ze keuren dit gedrag volledig goed. De man zal vast wel misdadig geweest zijnquote:Op maandag 23 december 2013 13:35 schreef justanick het volgende:
[..]
Een moeder die haar kinderen inzet als wapen in een vechtscheiding. Kan iemand mij uitleggen waarom vrouwen het altijd voor dat soort heksen opnemen?
Nee, absoluut niet.quote:Op maandag 23 december 2013 13:37 schreef Scorpie het volgende:
Want een OTS is vrij standaard in een vechtscheiding.
Arme moeder dat haar eerste reactie na de dood van haar kinderen is dat haar ex gewonnen heeft. Gelukkig had ze het beste met de kinderen voor, was ze totaal niet bezig een strijd uit te vechten met haar ex en heeft ze de kinderen totaal niet gebruikt om hem kapot te maken. Arme moeder.quote:Op maandag 23 december 2013 13:37 schreef ejfaar het volgende:
[..]![]()
Arme, arme moeder. Ze had het zo goed met de kids voor, dat ze hun een leven zonder vader gunde. Arme, arme vrouw. Ze was zo lief, dat ze een man zwart maakt zonder enig bewijs. Is het niet raar dat alle beschuldigingen ALLEEN bij haar vandaan kwamen?
Wat is dit nu weer voor onzin?quote:Op maandag 23 december 2013 13:38 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Omdat ze zelf ook zo zijn. Ze keuren dit gedrag volledig goed. De man zal vast wel misdadig geweest zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |