klopt, ik verwarde je heel even met iemand andersquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:42 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Valt mee. Vandaag is dag 27, morgen wordt dag 1. Laatste twee maanden was ook 27 dagen. 29 in de OP was meer de 'als ik dan nog niet ongesteld ben is het de moeite waard om te testen dag'.
Edit: Net stond er 'dat is vroeg'![]()
Balen vind ik het wel ja..
Ik kon na een week mijn favo jeans niet meer dicht krijgen... Echt opgezet door mn darmen, en das nog steeds zo... Ik leef thuis nu echt in een trainingsbroek of een legging! Voor buiten heb ik gelukkig nog wel een jeans die ruim zitquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:27 schreef Risu het volgende:
Is het gek dat ik nou al een zwangerschapsbroek wil? Het huispak waar ik 3 broeken van heb zitten vrij strak om de buik. Normaal geen probleem, maar nu zit dat dus heel vervelend.
Misschien eerst maar even zoeken naar een normale broek, die wat losser zit. Toch nog tijd zat om die te dragen dan.
Vervelend, al die onregelmatige cyclussen. Dan weet je ook niet waar je aan toe bent.
Darmen zetten sowieso op, en door de pds voor mijn gevoel nog een beetje extra!quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:26 schreef Risu het volgende:
Voor buiten zal het nog wel een tijdje goed komen. Draag altijd een riem omdat ie anders afzakt, dus die zet ik dan wat losser. Het zit nu gewoon ook precies op mijn blaas enzo. Moet ook vaker plassen. Gelukkig komt er altijd redelijk wat, anders zou ik aan blaasontsteking denken. En de krampen zijn ook nog niet weg, dus daarom ook vervelend. Ik ga van de week wel even kijken in de stad. Heb nu een pyjama broek aan, zit ook heerlijk.![]()
Komen de opgezette darmen door de pds ook? Want dan zou ik daar ook nog last van kunnen krijgen. Mja ik zie wel.
tien? Word je dan niet doodongelukkig? Dan is je wereld alleen nog maar je baby / kind.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:11 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik werk nu 30 uur, als er een kindje is wordt dat óf teruggebracht naar 10 tot 16 uur, of helemaal niet voor de eerste tijd.
Ik ben niet zo'n opvang/carrière vrouw
Zo las ik het ook ja.quote:Op zondag 29 december 2013 00:19 schreef Stormqueen het volgende:
Leuk verslag Risu![]()
Maar hadden ze nu al babyslofjes gekocht maanden voordat jullie überhaupt gingen proberen?
Geen idee, mocht ik er niet tegen kunnen, ben ik altijd welkom terug op mijn werk.quote:Op zondag 29 december 2013 00:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tien? Word je dan niet doodongelukkig? Dan is je wereld alleen nog maar je baby / kind.
Ik zou het zelf iig niet kunnen, ken een paar mensen die het zo doen en die er alleen maar ellendig van zijn gewordenen ook niet leuker voor de omgeving
Maar goed, als dat je ideaal is, dan moet je dat doen. Ik kan het sowieso niet betalen, los van dat ik het niet wil.
Mijn man werkt nu 4x9 en ik 5x8, als we een kind hebben ga ik naar 4x8 (4x9 mag niet bij mijn bedrijf)
Helemaal mee eens, Ow gaat ook een dag en ben daar blij mee. Het is dat het zo duur is, anders had ik hem liever twee dagen gestuurdquote:Op zondag 29 december 2013 08:42 schreef laziness het volgende:
Die opvang is zoveel meer dan opvang. Er wordt zoveel geleerd, er ontstaan echte vriendschappen en na 1,5 week thuis vraagt mijn peuter wanneer hij weer mag.
Toen ik tijdelijk geen werk had vond ik het kdv opzeggen het moeilijkste er aan. Ik doe hem echt een plezier met er naar toe gaan.
Een baby van een paar maanden is een ander verhaal maar zeker vanaf de dreumesleeftijd biedt een kdv meer voor je kindje dan je denkt.
Ieder zijn keuzes natuurlijk maar ter illustratie dat het kdv ook veel positieve invloed op je kindje heeft en niet alleen opvang is omdat jij moet werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |