ga naar jootoep, uren aan koreaase tvquote:Op maandag 23 december 2013 18:34 schreef JennaSometimes het volgende:
Als ik het goed begrijp is er een bepaalde tijd waarop je geen tv meer kunt kijken.
Ze trekt zo'n hoofd tijdens het praten alsof ze haar lag niet kan inhouden.quote:
Als ze dat doet krijgt ze ter plekke een nekschot...quote:Op maandag 23 december 2013 20:47 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Ze trekt zo'n hoofd tijdens het praten alsof ze haar lag niet kan inhouden.
De stem van die vrouw met die muziek op de achtergrond.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:31 schreef Jehuty het volgende:
Ah, nu heb ik hem ook. Nieuwsbericht lekker basic. Hoezo prompter?
Ik heb hem al weer gauw uitgezet want ik kreeg hoofdpijn van die vrouwenstem!quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:40 schreef Facepalm het volgende:
[..]
De stem van die vrouw met die muziek op de achtergrond.
Volgens mij laten ze nu zien hoe geforceerd verdrietig iedereen was (inclusief de commentator) toen de grote leider Kim Jong-Il dood ging.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:57 schreef Hyperdude het volgende:
Komt er zo om 11 uur nieuws of Sesamstraat?
Ik denk niet dat de Noord-Koreaanse Sesamstraat erg kindvriendelijk isquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:57 schreef Hyperdude het volgende:
Komt er zo om 11 uur nieuws of Sesamstraat?
Mwoah.... Bert, Ernie, Tommie, Ieniemienie en Mijnheer Aart die op de knieën gaan voor Kim Jong Il in elke aflevering.quote:Op zondag 29 december 2013 14:55 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Noord-Koreaanse Sesamstraat erg kindvriendelijk is
En wij dan? Ik had graag mee willen doen met een Noord-Koreaans belspel.quote:Op maandag 30 december 2013 15:56 schreef Hyperdude het volgende:
Die Noord-Koreanen moeten goed lang slapen.
Eten goed verteren enzo.
Bel nu!quote:Op maandag 30 december 2013 15:59 schreef Hyperdude het volgende:
Dat is wel jammer idd.
[ afbeelding ]
Is eigenlijk precies hetzelfde als een soap hier: je hebt helemaal geen geluid nodig om het te kunnen volgen. Zelfs geen beeld!quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De Noord Koreaanse GTST is begonnen
Gelukkig zijn series in de westerse wereld wel altijd geloofwaardigquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:02 schreef Brammie1 het volgende:
ook erg realistisch: een Noord Koreaanse familie met een tafel vol eten
Soort kerstverhaal inderdaadquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:33 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik weet niet waar ik naar kijk maar ik kom wel in de kerststemming
Wat is een sneewachter ?quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:12 schreef Bami-Powner het volgende:
[ afbeelding ]
zij hebben ook een sneewachtergrond
Ach, als je weet of je in provincie 1, 2 of 3 woont dan begrijp je het wel. Wij Westerlingen zijn dan weer een beetje simpel en hebben een kaart nodig waarop we dan kunnen zien waar we wonen. We hebben nog net geen "U woont hier" erop staanquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:20 schreef RoW_0 het volgende:
Weerberichten. Geen plaatje van de wereld en Noord-Korea. Maar gewoon cijfertjes en getallen met een space achtergrond.
Grammarnazi, you are it.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat is een sneewachter ?
Een soort kuisheidsgordel ?
Oh, goed gezien.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:51 schreef DutchAdventurer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weerkaarten kennen ze wel. Ze zijn niet bang om te laten zien dat Noord-Korea maar een klein landje is. Om het toch nog een beetje groot te laten lijken voegen ze de grote vijand ook maar toe
Ja dus.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:51 schreef DutchAdventurer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weerkaarten kennen ze wel. Ze zijn niet bang om te laten zien dat Noord-Korea maar een klein landje is. Om het toch nog een beetje groot te laten lijken voegen ze de grote vijand ook maar toe
Euh... een paar posts boven je staan plaatjes daarvan hoorquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:53 schreef Treinhomo het volgende:
Even iets anders; ik heb een paar weken geleden het staartje van het weerbericht meegekregen.
Klopt het dat ze daar heel Korea laten zien, en dus niet enkel Noord-Korea ?
Jajajajaja; ik had het ondertussen al gezien.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:54 schreef classpc het volgende:
Euh... een paar posts boven je staan plaatjes daarvan hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |