ga naar jootoep, uren aan koreaase tvquote:Op maandag 23 december 2013 18:34 schreef JennaSometimes het volgende:
Als ik het goed begrijp is er een bepaalde tijd waarop je geen tv meer kunt kijken.
Ze trekt zo'n hoofd tijdens het praten alsof ze haar lag niet kan inhouden.quote:
Als ze dat doet krijgt ze ter plekke een nekschot...quote:Op maandag 23 december 2013 20:47 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Ze trekt zo'n hoofd tijdens het praten alsof ze haar lag niet kan inhouden.
De stem van die vrouw met die muziek op de achtergrond.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:31 schreef Jehuty het volgende:
Ah, nu heb ik hem ook. Nieuwsbericht lekker basic. Hoezo prompter?
Ik heb hem al weer gauw uitgezet want ik kreeg hoofdpijn van die vrouwenstem!quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:40 schreef Facepalm het volgende:
[..]
De stem van die vrouw met die muziek op de achtergrond.
Volgens mij laten ze nu zien hoe geforceerd verdrietig iedereen was (inclusief de commentator) toen de grote leider Kim Jong-Il dood ging.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:57 schreef Hyperdude het volgende:
Komt er zo om 11 uur nieuws of Sesamstraat?
Ik denk niet dat de Noord-Koreaanse Sesamstraat erg kindvriendelijk isquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:57 schreef Hyperdude het volgende:
Komt er zo om 11 uur nieuws of Sesamstraat?
Mwoah.... Bert, Ernie, Tommie, Ieniemienie en Mijnheer Aart die op de knieën gaan voor Kim Jong Il in elke aflevering.quote:Op zondag 29 december 2013 14:55 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Noord-Koreaanse Sesamstraat erg kindvriendelijk is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |