dat is in duitsland zoquote:Op zondag 29 december 2013 20:51 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Bron? Dat het in nhet buitenland normaal is
Echt wtf....quote:Op zondag 29 december 2013 20:52 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
dat is in duitsland zo
maar dat is ook een echt huur land
iedereen huurt daar
Ik woon in mijn eerste huis en ga hier nooit meer weg.quote:Op zondag 29 december 2013 20:47 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Een uitgeleefd tochtige jaren 70 woning in een prachtwijk waar meer dan de helft van de inwoners afhankelijk is van huurtoeslag... je moet er maar zin in hebben.
Ik ben wel benieuwd naar de eerste woning van Betyar. Waarschijnlijk een nieuwbouw premie A eengezinswoning uit de jaren 80 die met een simpel modaal salaris gefinancierd kon worden.
Je beantwoord mijn vraag niet.quote:Op zondag 29 december 2013 21:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik woon in mijn eerste huis en ga hier nooit meer weg.
je eigen link bevestigd mijn gelijkquote:Op zondag 29 december 2013 20:59 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Echt wtf....
Je verkondigd echt klinkklare onzin. Ga je eens inlezen svp.
http://epp.eurostat.ec.eu(...)nl#Eigendomssituatie
Jij zegt "iedereen huurt daar" terwijl meer dan de helft van de bevolking een koopwoning heeft. Dat noem ik onzin verkopen.quote:Op zondag 29 december 2013 21:03 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
je eigen link bevestigd mijn gelijk
[ afbeelding ]
alleen in zwitserland heb je nog meer huurders dan in duitsland
quote:Op zondag 29 december 2013 21:02 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Je beantwoord mijn vraag niet.
Dat is nog eens een tuinquote:
2004, toen was ik 24. Op dat huisje hebben wij enkel een verbouwingshypotheek van 145K.quote:Op zondag 29 december 2013 21:08 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Gekocht in de tijd dat je nog op een modaal salaris een normale woning kon kopen.
Dan heb je nogal makkelijk praten vind je niet. Het zou je passen om je toon naar ts wat aan te passenquote:Op zondag 29 december 2013 21:10 schreef betyar het volgende:
[..]
2004, toen was ik 24. Op dat huisje hebben wij enkel een verbouwingshypotheek van 145K.![]()
Totaal zo'n 3000m2. Valt wel mee.quote:
Starters moeten gewoon een krot kopen en die opknappen.quote:Hoe zou jij voelen als je voor 250.000 euro in jou omgeving slechts een eengezinswoning zou kunnen betalen en daar 1.5/2fte voor zou moeten werken
Dan heb je in ieder geval wel kwaliteit, want het ziet eruit alsof het het bombardement van 1945 prima heeft doorstaan.quote:Op zondag 29 december 2013 20:40 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]
slechts 79.000 in Dresden.
Nee, omdat wij bij heel veel pech geluk hebben gehad verandert mijn standpunt naar starters met hoge eisen niet.quote:Op zondag 29 december 2013 21:13 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dan heb je nogal makkelijk praten vind je niet. Het zou je passen om je toon naar ts wat aan te passen
Voor 145k koop je bij ons in de buurt net een appartement van 50m2
Heb je daar wel werk ?quote:Op zondag 29 december 2013 21:15 schreef Cherna het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)-lebouillestraat-81/
Afhankelijk waar je wilt wonen natuurlijk. Maar als dit niet goed genoeg is voor een starter dan weet i ik het ook niet meer. Dit is ook nog in de toekomst te handhaven als je dit met de tijd naar je zin opknapt.
Tja er zijn zat Limburgers aan het werk. Niet geheel Limburg is werkloos. Het zijn harde werkers LoL:)quote:
Zullen wel lekkere stookkosten zitten aan zo oud huis :xquote:Op zondag 29 december 2013 21:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Totaal zo'n 3000m2. Valt wel mee.
[..]
Starters moeten gewoon een krot kopen en die opknappen.
Waarom niet? De tijd is juist nu gunstig. Degene die nu kopen praten achter 30 jaar nergens meer over. De prijzen zijn gedaald en niet zo zuinig ook en zijn zich nu aan het stabiliseren. Vergeet niet dat het juist in crisis tijd ideaal is om te kopen.quote:Op zondag 29 december 2013 21:20 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Zullen wel lekkere stookkosten zitten aan zo oud huis :x
Krotten zijn er dus niet in de randstad (waar wel al het werk zit) als er wel een krot is wil je er meestal niet wonen door de bevolkingssamenstelling.
Ik kan me wel voorstellen dat het voor starters voelt alsof ze klem zitten.
Ik ben blij dat ik niet hoeft te starten in deze tijden.
Nee hoor, ik heb een 12 kilowatt houtkachel, aangezien ik thuis werk met hout zijn onze stookkosten nihil. Stroomverbruik daarentegen..... Maar ja, dat zijn de machines en de kids die een speelkamer.quote:Op zondag 29 december 2013 21:20 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Zullen wel lekkere stookkosten zitten aan zo oud huis :x
Krotten zijn er dus niet in de randstad als er wel een krot is wil je er meestal niet wonen door de bevolkingssamenstelling.
Ik kan me wel voorstellen dat het voor starters voelt alsof ze klem zitten.
Ik ben blij dat ik niet hoeft te starten in deze tijden.
Hier ben je al blij als je niet onder de brug slaapt.quote:Op zondag 29 december 2013 20:30 schreef betyar het volgende:
Ik ga samenwonen met mijn vriendin en wil meteen een nieuwbouwhuis voor een compleet gezin waar we bijna niks meer aan hoeven te doen, uiteraard in een klein dorpje dicht bij de stad maar wel waar we volop de ruimte en rust hebben.
Starters![]()
![]()
![]()
Daar heb je wat aan als je een huis wil kopen dat in 2007 een miljoen koste en nu te koop staat voor 449.000 en je het cash betaaldquote:Op zondag 29 december 2013 21:25 schreef Cherna het volgende:
Prijzen zijn nu gelijk aan 10-12 jaar geleden. Wat wil je nog meer.
Starten onder een brugquote:Op zondag 29 december 2013 21:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Hier ben je al blij als je niet onder de brug slaapt.
Ja, dat soort prijsklasse ja, maar niet 2 ton of lager... zie jij huizen in middel tot grote steden wat 200.000 was en nu 120.000 kost bijv?quote:Op zondag 29 december 2013 21:43 schreef arjan1112 het volgende:
http://www.jaap.nl/te-koo(...)sum/1-jaar+/sort6/p7
hier begonnen met 650 in 2009 nu 475
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |