Met speciaal bleekpoeder voor de was. Ik ben het tnt nog nergens anders tegengekomen dan bij de biowinkel. Het is van Ecover, denk ik.quote:Op maandag 23 december 2013 10:37 schreef miss_sly het volgende:
Doe je wit met bleek? Hoeveel dan? Ik ben altijd bang met bleek dat de gaten er in vallen
Eens naar kijken dan, want mijn witte was kan wel een opkikker gebruikenquote:Op maandag 23 december 2013 10:40 schreef -Spring het volgende:
[..]
Met speciaal bleekpoeder voor de was. Ik ben het tnt nog nergens anders tegengekomen dan bij de biowinkel. Het is van Ecover, denk ik.
mijne ook..quote:Op maandag 23 december 2013 10:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Eens naar kijken dan, want mijn witte was kan wel een opkikker gebruiken
ik kan me voorstellen dat je hart op zo'n moment een slagje mistquote:Op maandag 23 december 2013 12:12 schreef _Bar_ het volgende:
Vanmorgen,een moeder met haar zoon een jaar of 10 blond haar met slag erin.blauwe ogen.
Thijs kom je jongen,anders komen we nog telaat...
dat was best "eng" keek de andere kant maar op.
ik vond de filmpjes geweldig!quote:Op maandag 23 december 2013 12:13 schreef lady-wrb het volgende:
we zijn er weer!
ik mis de eekhoorntjes nu al
Och Bar, dat lijkt me heel logisch!quote:Op maandag 23 december 2013 12:12 schreef _Bar_ het volgende:
Vanmorgen,een moeder met haar zoon een jaar of 10 blond haar met slag erin.blauwe ogen.
Thijs kom je jongen,anders komen we nog telaat...
dat was best "eng" keek de andere kant maar op.
ja we zijn in de fluweelengrot geweest in valkenburg. op zich best wel leuk om eens te doen, maar ergens halverwege kreeg ik het zo benauwd dat ik er het liefst zo snel mogelijk uitwilde. ik had echt het gevoel dat er iemand op mijn borst zat.quote:Op maandag 23 december 2013 12:16 schreef _Bar_ het volgende:
Wb lady,en en is het gelukt de kerstmarkt;)
ligt echt aan deze mnd hoor,het samen zijn enzo. Dan komt het net wat heftiger aan. Ik ga zo knuffelen met mijn andere knul
Het is inderdaad een wat typisch stadje maar Maastricht ligt 14 km verder en ze hebben supermarkten dus leven lijkt me niet zo moeilijk.quote:Op maandag 23 december 2013 12:24 schreef lady-wrb het volgende:
en wat een typische stad is valkenburg. ze hebben er niet eens fatsoenlijke winkels. je kan overal op terrasjes zitten eten en drinken, je breekt je nek over allerhande souvenirwinkeltjes, maar als je iets simpels als een action/zeeman of wibra zoekt, hebben ze die niet eens.
na lang zoeken vonden we een hema. hoe leven die inlanders daar in vredesnaam
ik was op zoek naar ijzergaren en naalden. bij de hema dus gevonden.quote:Op maandag 23 december 2013 12:55 schreef lily het volgende:
Wij zijn afgelopen vrijdag naar de kerstmarkt in de grotten geweest. Ik was er nog nooit geweest en de kinderen wilde graag. Wij zijn in de gemeentegrot geweest (niet de fluweelgrot).
[..]
Het is inderdaad een wat typisch stadje maar Maastricht ligt 14 km verder en ze hebben supermarkten dus leven lijkt me niet zo moeilijk.
ik hoef persoonlijk in ieder geval geen HEMA of Zeeman dicht in mijn buurt te hebben om te leven
Zeeman was er vroeger welquote:Op maandag 23 december 2013 12:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja we zijn in de fluweelengrot geweest in valkenburg. op zich best wel leuk om eens te doen, maar ergens halverwege kreeg ik het zo benauwd dat ik er het liefst zo snel mogelijk uitwilde. ik had echt het gevoel dat er iemand op mijn borst zat.
schijnt te komen door de luchtvochtigheid
ik kon ook echt voelen toen we dichter bij uitgang kwamen dat ik meer lucht kreeg.
potverdorie, ik had nog wel in de zomer terug willen gaan om die grotten eens goed te bekijken omdat er nu teveel zooi voor stond
iemand een idee hoe dat zou moeten lukken zonder zuurstofmasker?
en wat een typische stad is valkenburg. ze hebben er niet eens fatsoenlijke winkels. je kan overal op terrasjes zitten eten en drinken, je breekt je nek over allerhande souvenirwinkeltjes, maar als je iets simpels als een action/zeeman of wibra zoekt, hebben ze die niet eens.
nee, dat lijkt me niet...quote:Op maandag 23 december 2013 13:01 schreef lady-wrb het volgende:
ik zag aankondigingsborden van kerstfeest van de scouting staan. was dat het feest waar jij heen bent geweest?
ik vond de grotten ook best leuk, maar er stond zoveel van die commerciële kerstmeuk in. dat viel erg tegen. ik weet niet wat ik had verwacht, maar dat in elk geval niet. de spullen die in die grot stonden, kon je buiten de grot ook kopen.quote:Op maandag 23 december 2013 13:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hou van valkenburgen van de grotten daar enzo
haha, ja klopt, Maar niet in Valkenburg en er zijn tientallen scoutingverenigingen in Limburg.quote:Op maandag 23 december 2013 13:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou ja, omdat jij het er over had
nee, dat was een andere grot (wilhelminagrot als ik het goed heb, en dan heb je ook nog de gemeentegrot dacht ik, ik wist eigenlijk niet zo goed welke grot ik het leukst zou vinden, maar aangezien ik zo benauwd werd in die ene grot, heb ik het maar gelaten om nog een grot te gaan bezoekenquote:Op maandag 23 december 2013 13:06 schreef Ynske het volgende:
@Lady, heb je ook de zandsculpturen gezien in de grotten?
Ja dat is mogelijk,quote:Op maandag 23 december 2013 13:38 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand hier toevallig of het mogelijk is om van een boel korte filmpjes een lange film te maken?
Windows moviemaker werkt redelijk gemakkelijk.quote:Op maandag 23 december 2013 13:38 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand hier toevallig of het mogelijk is om van een boel korte filmpjes een lange film te maken?
ik zit hier met tig eekhoornfilmpjes
Ik ben vorige week in Valkenburg geweest in de grotten, iets buiten het dorp, om te grotbiken (gaaf trouwens!!) en de gids vertelde dat het mergel ook nog eens veel vocht onttrekt en dat je binnen 20 uur in coma bent wegens uitdroging in die grotten. Dat vond ik toch een minder opbeurende gedachte toen ik daar als hekkensluiter door het aardedonker door dat doolhof aan gangetjes fietstequote:Op maandag 23 december 2013 12:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja we zijn in de fluweelengrot geweest in valkenburg. op zich best wel leuk om eens te doen, maar ergens halverwege kreeg ik het zo benauwd dat ik er het liefst zo snel mogelijk uitwilde. ik had echt het gevoel dat er iemand op mijn borst zat.
schijnt te komen door de luchtvochtigheid
ik kon ook echt voelen toen we dichter bij uitgang kwamen dat ik meer lucht kreeg.
potverdorie, ik had nog wel in de zomer terug willen gaan om die grotten eens goed te bekijken omdat er nu teveel zooi voor stond
iemand een idee hoe dat zou moeten lukken zonder zuurstofmasker?
De fluweelengrot is prachtig maar heel erg benauwend met smalle paadjes. De gemeentegrot is net ff wat ruimer opgezet.quote:Op maandag 23 december 2013 13:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vond de grotten ook best leuk, maar er stond zoveel van die commerciële kerstmeuk in. dat viel erg tegen. ik weet niet wat ik had verwacht, maar dat in elk geval niet. de spullen die in die grot stonden, kon je buiten de grot ook kopen.
misschien dat ik toch iets meer kerstsfeer bedoelde als in mooie dingen om naar te kijken, geen handel met wat kerstpuin er omheen
ik had zeker de verkeerde grot te pakken?
Ja, dat kan. Ik ga in het nieuwe jaar toch maar eens de stoute schoenen aan zien te trekken... brrr.quote:Op zondag 22 december 2013 23:01 schreef trui het volgende:
Nijna, kan 't niet zijn dat ze zich gewoon niet goed raad weet met het feit dat jij opgenomen bent geweest? Misschien schrikt dat haar toch wat af. Maar 't lijkt me wel vervelend ja, als je buurvrouw zich ineens zo afstandelijk opstelt. En best lastig, om dat ter sprake te brengen. Succes!
Kerstquote:Op maandag 23 december 2013 14:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ga lekker ff buitenspelen zuurpruim
de wereld?quote:Op maandag 23 december 2013 14:05 schreef Luigi het volgende:
[..]
Kerst.
Oud en nieuw
SR2013
The voice of Holland
Alles
Anders schijten ze in de kamer, dus eerste levensbehoefte, ik zorg echt dat ik dat op voorraad heb, zodat ik niet naar 6 miljoen winkels moet, hoe minder winkels die ik zie, hoe beterquote:Op maandag 23 december 2013 14:35 schreef Luigi het volgende:
Het zal aan mij liggen maar kattenbakkorrels vallen bij mij niet onder 1e levensbehoeften ofzo. Plus dat ik nog nooit mee heb gemaakt dat de dierenwinkel zonder zit (wij hebben altijd die hele dure die toch niemand koopt).
Daarover gesproken, zaterdagochtend 5 voor 10 stonden ze bij de Appie al het verkeer te regelen... toen ik d'r uit kwam was het chaos en paniek op de parkeerplaats. Brrrrrrr.quote:Op maandag 23 december 2013 14:37 schreef moussy het volgende:
[..]
Anders schijten ze in de kamer, dus eerste levensbehoefte, ik zorg echt dat ik dat op voorraad heb, zodat ik niet naar 6 miljoen winkels moet, hoe minder winkels die ik zie, hoe beter
Mja, zaterdagochtend is helaas de enige mogelijkheid om serieus boodschappen te doen hier. Andere dagen ontbreekt de auto (we hebben er maar 1) of zijn we andere dingen aan het doen. Normaal is dat best te doen maar met die kerstdrukte speelt m'n pleinvrees en mensenhaat wel een beetje op hoor.quote:Op maandag 23 december 2013 14:42 schreef moussy het volgende:
Hier, dorp, was het vrijdagavond en zaterdagmiddag uitgestorven!Terwijl het dorp weer ramvol met duitse toeristen zit ook nog eens, die hebben vast alles van thuis meegenomen
Ik ga nu zo veel mogelijk rond etenstijd, dan is de nieuwe vracht er weer en de mensen zitten voornamelijk thuis te kanenquote:Op maandag 23 december 2013 14:47 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mja, zaterdagochtend is helaas de enige mogelijkheid om serieus boodschappen te doen hier. Andere dagen ontbreekt de auto (we hebben er maar 1) of zijn we andere dingen aan het doen. Normaal is dat best te doen maar met die kerstdrukte speelt m'n pleinvrees en mensenhaat wel een beetje op hoor.
Pauze in de film? Lang niet meer meegemaaktquote:Op maandag 23 december 2013 14:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik zit op dit moment in de bioscoop met m'n kinderen, mijn zus en haar kinderen. Frozen. Echt een leuke film! (Het is nu pauze.)
Nog 17 dagen en dan is mn zoon jarig.quote:Op maandag 23 december 2013 15:02 schreef Luigi het volgende:
Nog 9 dagen, dan is het 2 januari en kunnen we allemaal weer normaal en chagrijnig doen.
En overmorgen is jezus jarig.quote:Op maandag 23 december 2013 15:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nog 17 dagen en dan is mn zoon jarig.
Hoe oud wordt die gast eigenlijk?quote:
Kweenie er schijnt wat verwarring te zijn over dood of niet dood ofzo.quote:Op maandag 23 december 2013 15:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoe oud wordt die gast eigenlijk?
Want je weet, jezus is een hamster!!!quote:Op maandag 23 december 2013 15:04 schreef Luigi het volgende:
[..]
Kweenie er schijnt wat verwarring te zijn over dood of niet dood ofzo.
winterslaap?quote:Op maandag 23 december 2013 15:04 schreef Luigi het volgende:
[..]
Kweenie er schijnt wat verwarring te zijn over dood of niet dood ofzo.
Spijkers van van leeuwen.quote:Op maandag 23 december 2013 15:05 schreef Luigi het volgende:
Toch hebben ze bij die jezus gast wel aardig hun best gedaan met die spijkers en dat kruis en alles enzo. En toch niet dood he!
en ik morgenquote:
sterkte.quote:
dank!quote:
telefoonfilmpjesquote:Op maandag 23 december 2013 13:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ja dat is mogelijk,
Wat voor filmpjes heb je?
dan kun je dat idd verwerken met en videobewerkingsprogrammaquote:
Dankjewelquote:Op maandag 23 december 2013 13:32 schreef miss_sly het volgende:
lily, gefeliciteerd nog met je meisje! 4 jaar, wow!
Net gedaan. Poeh..toestand.quote:Op maandag 23 december 2013 15:29 schreef livelink het volgende:
En alle kerstboodschappen moeten nog. Morgen is vroeg genoeg, hoop ik.
vast wel, of je moet echt "gekkigheid" gaan etenquote:Op maandag 23 december 2013 15:29 schreef livelink het volgende:
En alle kerstboodschappen moeten nog. Morgen is vroeg genoeg, hoop ik.
Nee hoor, geen gekkigheid van plan. En als er iets niet is wat we wel zouden willen, dan passen we ter plekke ons menu aan. Ik denk dat het allemaal hapjes worden, een soort lopend buffet voor de kinderen.quote:Op maandag 23 december 2013 17:52 schreef moussy het volgende:
[..]
vast wel, of je moet echt "gekkigheid" gaan eten
vicky!quote:Op maandag 23 december 2013 18:38 schreef mikoxx het volgende:
heeft iemand nog een lekker recept voor koude pastasalade?
ik was nog niet klaar... Mijn telefoon was leeg. Moest over op de ipadquote:Op maandag 23 december 2013 19:01 schreef mikoxx het volgende:
tnx! uhhh... taatjes? Dat ken ik niet? En kook je de pasta volgens de bereidingswijze, of korter mss?
graag gedaan.quote:
zo zijn wij ook, ik hou dr van! Op verzoek van Cas gaat de partywok op tafel (gourmetten in mini-wokjes) en op verzoek van mij mag iedereen 2de kerstdag ook zn eigen prak klaar makenquote:Op maandag 23 december 2013 17:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor, geen gekkigheid van plan. En als er iets niet is wat we wel zouden willen, dan passen we ter plekke ons menu aan. Ik denk dat het allemaal hapjes worden, een soort lopend buffet voor de kinderen.
prut... voel me momenteel heel alleen. Het begint te landen en waar ik eerst door mijn woede energie kreeg is die nu op op op.... het valt gewoon zwaar.Alleen met 2 liefjes, maar die ook niet lekker in hun vel zitten door dit alles.... pfff wie drukt op de fastforwardknop?quote:Op maandag 23 december 2013 20:27 schreef _Bar_ het volgende:
Top Saffier!!!
Spring hoe gaat het met jou?
xxxkarinxxx en met jou?
Is er geen ruimte meer om ooit samen eruit te komen?quote:Op maandag 23 december 2013 20:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
prut... voel me momenteel heel alleen. Het begint te landen en waar ik eerst door mijn woede energie kreeg is die nu op op op.... het valt gewoon zwaar.Alleen met 2 liefjes, maar die ook niet lekker in hun vel zitten door dit alles.... pfff wie drukt op de fastforwardknop?
nee niet. Ik ben het mijn kindertjes verplicht te knokken voor wat t waard is. Zodat zij maar ook ik mezelf niks kan verwijten... maar het gaat wel heel moeilijk worden. Ik zie het niet voor me eigenlijk. Hoe moet ik hem ooit weer vertrouwen? Ben zo vernederd.... 2 jan gesprek met hem en maatschappelijk werk.quote:Op maandag 23 december 2013 21:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar het is dus definitief over en uit Karin? Sorry voor de brutale vraag.. Want anders is bovenstaande wellicht wat voorbarig.
Maar sterkte. Het lijkt me enorm kut. Hoe dan ook.
Heel veel succes en sterkte.quote:Op maandag 23 december 2013 21:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
nee niet. Ik ben het mijn kindertjes verplicht te knokken voor wat t waard is. Zodat zij maar ook ik mezelf niks kan verwijten... maar het gaat wel heel moeilijk worden. Ik zie het niet voor me eigenlijk. Hoe moet ik hem ooit weer vertrouwen? Ben zo vernederd.... 2 jan gesprek met hem en maatschappelijk werk.
dat lijkt mij nog het ergste, het vertrouwen wat weg is en de vernedering.. kom je de "derde" ook nog wel eens tegen in de wandelgangen oid?quote:Op maandag 23 december 2013 21:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
nee niet. Ik ben het mijn kindertjes verplicht te knokken voor wat t waard is. Zodat zij maar ook ik mezelf niks kan verwijten... maar het gaat wel heel moeilijk worden. Ik zie het niet voor me eigenlijk. Hoe moet ik hem ooit weer vertrouwen? Ben zo vernederd.... 2 jan gesprek met hem en maatschappelijk werk.
nee nog niet gebeurd, en hoop voor haar dat t ook niet gebeurd. Ik schop haar kop erafquote:Op maandag 23 december 2013 21:19 schreef moussy het volgende:
[..]
dat lijkt mij nog het ergste, het vertrouwen wat weg is en de vernedering.. kom je de "derde" ook nog wel eens tegen in de wandelgangen oid?
dat vind ik wel heel knap van je. En lief. Ik hoop dat het lukt. Het lijkt me echt moeilijk idd, met vertrouwen en de vernedering.quote:Op maandag 23 december 2013 21:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Laat je het dan wel ff filmen?quote:Op maandag 23 december 2013 21:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
nee nog niet gebeurd, en hoop voor haar dat t ook niet gebeurd. Ik schop haar kop eraf
sure! Kan ik nog eens nagenietenquote:
en daarna zijn kop?quote:Op maandag 23 december 2013 21:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
sure! Kan ik nog eens nagenieten
Wist ze wel van jou?quote:Op maandag 23 december 2013 21:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
nee nog niet gebeurd, en hoop voor haar dat t ook niet gebeurd. Ik schop haar kop eraf
ik geloof niet in het terugvinden van vertrouwen na zoiets.quote:Op maandag 23 december 2013 21:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2013 21:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ja hoor. En van de kinderen ook... het lef
Aan de andere kant heeft zij daar niets mee te maken. Het is je man die ervoor kiest om je te bedriegen.quote:Op maandag 23 december 2013 21:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
niet persoonlijk. Wel eens gezien bij hem op t werk. (Tis een collega...of eigenlijk was....ze werkt er na dit akkefietje niet meer)quote:Op maandag 23 december 2013 21:31 schreef moussy het volgende:
[..]kende je dr ook voor dit hele gebeuren?
tja, dat schijnt er tegenwoordig weinig toe te doen.quote:Op maandag 23 december 2013 21:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2013 21:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
tja, dat schijnt er tegenwoordig weinig toe te doen.
maar je man![]()
![]()
heb je wel een soa-test laten doen?
ik kwam er op deze manier achter namelijk
Oh das echtquote:Op maandag 23 december 2013 21:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar je man![]()
![]()
klopt hoor. Ik ben ook megamegaboos op hem. Maar tis denk ik ook vrouw eigen om de vijand ook te haten. Maar daarbij, zij maakt ook moedwillig een gezin kapot.....quote:Op maandag 23 december 2013 21:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Aan de andere kant heeft zij daar niets mee te maken. Het is je man die ervoor kiest om je te bedriegen.
oh yuk!!! Gatver wat een asshole.quote:Op maandag 23 december 2013 21:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar je man![]()
![]()
Je bent terecht boos. Maar zij is uit beeld en jij zit met de brokken.quote:Op maandag 23 december 2013 21:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
klopt hoor. Ik ben ook megamegaboos op hem. Maar tis denk ik ook vrouw eigen om de vijand ook te haten. Maar daarbij, zij maakt ook moedwillig een gezin kapot.....
je weet toch niet wat hij tegen haar gezegd heeft?quote:Op maandag 23 december 2013 21:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
klopt hoor. Ik ben ook megamegaboos op hem. Maar tis denk ik ook vrouw eigen om de vijand ook te haten. Maar daarbij, zij maakt ook moedwillig een gezin kapot.....
jawel, maar vraag me niet hem blind te vertrouwen. mijn standaardantwoord is: het zal wel.quote:Op maandag 23 december 2013 21:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Maar lady, je bent nog wel bij hem?
maar hij wil bij je terug?quote:Op maandag 23 december 2013 21:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Volgens mij hebben ze niet zoveel tegen elkaar gezegdhadden ze t te druk voor
Oh dat hoorde ik laatst ook iemand zeggen, zoiets dan, we leven als broer en zus. Ik had zoiets van wtf, ik ga echt niet met mn bolle broer in 1 bed liggenquote:Op maandag 23 december 2013 21:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je weet toch niet wat hij tegen haar gezegd heeft?
mannen spelen nogal graag de mijn-vrouw-begrijpt-me-niet kaart en zijn-alleen-nog-bij-elkaar-voor-de-kinderen
ik zal maar niet zeggen wat hij verteldequote:Op maandag 23 december 2013 21:40 schreef moussy het volgende:
[..]
Oh dat hoorde ik laatst ook iemand zeggen, zoiets dan, we leven als broer en zus. Ik had zoiets van wtf, ik ga echt niet met mn bolle broer in 1 bed liggen
o ja. Spijijijijijijt...natuurlijkquote:
tuuuuuuuurlijkquote:Op maandag 23 december 2013 21:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
o ja. Spijijijijijijt...natuurlijk
ja heerlijk even inderdaad.... wat ik ook merk hier, logisch hoor, dat het nieuwtje eraf is... de eerste dagen staat iedereen op de stoep. En nu zit ik maar alleen te koekeloerenquote:Op maandag 23 december 2013 21:43 schreef lady-wrb het volgende:
en als ik een tijdje hier niet kom ben ik uitgelogd en wacht ik rustig op tot er een nieuw topic geopend is. ik ga niet het risico lopen dat hij dit terugleest.
maar soms moet dit er wel eens uit
wait whutquote:Op maandag 23 december 2013 21:43 schreef lady-wrb het volgende:
en als ik een tijdje hier niet kom ben ik uitgelogd en wacht ik rustig op tot er een nieuw topic geopend is. ik ga niet het risico lopen dat hij dit terugleest.
maar soms moet dit er wel eens uit
slachtofferrolletje schijnt er vaak wel bij te horenquote:Op maandag 23 december 2013 21:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wait whut
Hij controleert wat je hier schrijft? Serieus? Hij hangt 'm ergens anders en jij mag daar niks over vinden?
Oké. :/
yepquote:Op maandag 23 december 2013 21:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wait whut
Hij controleert wat je hier schrijft? Serieus? Hij hangt 'm ergens anders en jij mag daar niks over vinden?
Oké. :/
nou dat vreemdgaan was maar een onderdeel van de idioterie die daarna is losgebarsten.quote:Op maandag 23 december 2013 21:46 schreef moussy het volgende:
Ik wil wat ik gequote heb wel weghalen hoor, maar ik denk echt dat ie zn ballen in zn strot terug had gevonden als het mij zou overkomen
snap ik ook niet. Waarom moet hij jou controleren terwijl hij een scheve schaats rijdt?quote:Op maandag 23 december 2013 21:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
yep
vervelend, maar het went. nooit :p
nou, ik wist het wel.quote:Op maandag 23 december 2013 21:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
yep
vervelend, maar het went. nooit :p
omdat ik er niet over mag praten. en omdat het mijn eigen schuld wasquote:Op maandag 23 december 2013 21:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
snap ik ook niet. Waarom moet hij jou controleren terwijl hij een scheve schaats rijdt?
nou dat was zij dus. geen idee of zij mijn baan heeft gekost, maar het was wel finito daar. mijn contract werd niet verlengdquote:Op maandag 23 december 2013 22:01 schreef moussy het volgende:
Dat ie terug gaat zitten lezen is zijn probleem, maar dat ie er over gaat piemelen is wel heel erg de omgekeerde wereld.
ik weet nog idd dat je dat gelul had met je werk en zo
Nou, de moeder van een vriendje van de oudste heeft degene waarmee haar partner haar bedonderde werkelijk om zeep geholpen, maar 18 jaar cel is ook geen feestje, zelfs niet als het door strafvermindering 12 jaar wordt.quote:Op maandag 23 december 2013 21:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2013 22:03 schreef Tally het volgende:
Je zou maar zon mafkees treffen zeg die helemaal door het lint gaat als ze gedumpt word
Maar schelden houdt ze niets van over. Een paar tikken zodat dr neus scheef staat welquote:
dat kan ik me wel voorstellen, maar verlaag je toch niet tot haar niveauquote:Op maandag 23 december 2013 22:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Moet me ook zo inhouden om haar fb pagina niet vol te kledderen met scheldwoorden....maar t lukt nog....
Ik heb bewondering voor je. 2 keer bedonderd en dan blijven. Knap.quote:Op maandag 23 december 2013 22:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ze heeft hier zelfs door de straat gereden, terwijl ze een klere eind weg woont.
ik heb nog heel lang achter me gekeken
en wat ik er nou in godsnaam mee te maken had, van mij mocht ze hem hebben
kennelijk was dat voor hem het moment dat hij terug kwam. ik ging niet touwtrekken om hem
dan is de lol er denk ik af ofzo.
maar dat was nummer twee hoor, nummer 1 was die van de soa.
daar kwam ik ook op zo'n speciale manier achter: hij was kwaad, want ik had hem een soa bezorgd.
ik nog kwader, want ik ging niet vreemd. en toen moest hij wel toegeven dat hij een ander had liggen aanduwen. maar mooi dat ik die soa dus ook had
god, wat voelde ik me vies
en dat is nooit meer overgegaan. ik heb zo'n ontzettende smetvrees over mijn onderlijf ontwikkeld dat ik gewoon bang ben om vies te worden. ik was met tig keer per dag
ik kan geen kant opquote:Op maandag 23 december 2013 22:11 schreef Ticootje het volgende:
Lady, waarom laat jij je behandelen als voetveeg?
Verknipt mensquote:Op maandag 23 december 2013 21:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Knip
ze heeft ongenadig wraak op mij genomen
Knip.
Dan zou ik me echt niet kunnen inhoudenquote:Op maandag 23 december 2013 22:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik kan geen kant op
geen werk, geen kans op werk en mijn kind zit hier op school.
en ach, soms is het hier best dragelijk.
sinds ik niet meer werk, is hij een stuk minder vaak boos op me
hij heeft me waar ik wil, denk ik wel eens.
ik ben heel goed in de lieve vrede spelen
e koopt er niks voor, je voelt je niet beter daarna. Proberen je laatste restje waardigheid te behouden. Hoe vriendelijker jij bent hoe kutter ze zich voelt. (Denk ik.)quote:Op maandag 23 december 2013 22:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Moet me ook zo inhouden om haar fb pagina niet vol te kledderen met scheldwoorden....maar t lukt nog....
maar joh, het gaat hier om jou he? kijk niet naar mij, maar naar wat goed voor jou en je kindjes is.quote:Op maandag 23 december 2013 22:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Jemig lady.... wat een domme actie van hem om jou de schuld te geven ook nog.... echt omg.
Maar daar ga je zelf toch kapót aan??quote:Op maandag 23 december 2013 22:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik kan geen kant op
Het heeft zo zijn voordelen die mmmquote:Op maandag 23 december 2013 22:19 schreef Tally het volgende:
De afgelopen jaren had ik er wel achter gekomen als hij het onveilig had gedaan en een soa opgelopen had
Moesten bijna maandelijks een soa test doen in het ziekenhuis
Dat dan weer welquote:Op maandag 23 december 2013 22:19 schreef Saffier het volgende:
[..]
Het heeft zo zijn voordelen die mmm
ik heb een manier gevonden om mijn omstandigheden te verbeteren.quote:Op maandag 23 december 2013 22:18 schreef Saffier het volgende:
[..]
Maar daar ga je zelf toch kapót aan??
Wij hoefden 'm trouwens maar 1 keer te doen en dan was hij een jaar 'geldig'. Ik dacht toen ik dat hoorde alleen maar 'ja, oké... En in de tussentijd kan jij garanderen dat er niemand vreemd gaat?'quote:
Ik kan me voorstellen dat het zo voelt, maar je hebt toch altijd een keus?quote:Op maandag 23 december 2013 22:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik kan geen kant op
neem je tijd en denk goed na. doe het vooral niet voor je kinderen, maar alleen als je er zelf ook achter staat. en vooral : neem alle tijd die je nodig hebt, overhaast niks.quote:Op maandag 23 december 2013 22:19 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nou ik weet het niet, of dit te doen is.... ik moet er niet aan denken dat hij weer constant om me heen is nu. Gelukkig krijgen we hulp erbij. Zonder dat zou ik het niet aandurven... en het is Zeker niet gezegd dat t goedkomt. Laten we eerst maar eens praten.
Mja idd. Wij kregen hem wel onwijs vaak. Nu vind ik dat niet erg maar manlief kan niet goed tegen prikjes of presteren onder druk. Plas of zaad maakte dan niet uitquote:Op maandag 23 december 2013 22:22 schreef Saffier het volgende:
[..]
Wij hoefden 'm trouwens maar 1 keer te doen en dan was hij een jaar 'geldig'. Ik dacht toen ik dat hoorde alleen maar 'ja, oké... En in de tussentijd kan jij garanderen dat er niemand vreemd gaat?'
bingo saffierquote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef Saffier het volgende:
Hem zelf
Ga ik door voor de koelkast nu? Jajaja??
Overigens vind ik jou méér dan de moeite waard!
dat zegt iedereen, dat je het niet voor de kinderen moet doen. Eerlijk? Ik ga dit traject in omdat ik het gevoel heb dat ik mijn kinderen verschuldigd ben...om te vechten...om er alles aan gedaan te hebben. En dan hoop je dat er gaandeweg wat gevoel voor hem terugkomt...quote:Op maandag 23 december 2013 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
neem je tijd en denk goed na. doe het vooral niet voor je kinderen, maar alleen als je er zelf ook achter staat. en vooral : neem alle tijd die je nodig hebt, overhaast niks.
Sterkte sterke vrouwquote:Op maandag 23 december 2013 22:27 schreef lady-wrb het volgende:
maar goed, ik ga uitloggen. tot het volgende topic
en karin: mocht je willen luchten: mijn pm staat voor je open
Ze zouden je nooit verwijten kunnen maken. Maar zou het er voor hen leuker op worden als jij je wegcijfert?quote:Op maandag 23 december 2013 22:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
dat zegt iedereen, dat je het niet voor de kinderen moet doen. Eerlijk? Ik ga dit traject in omdat ik het gevoel heb dat ik mijn kinderen verschuldigd ben...om te vechten...om er alles aan gedaan te hebben. En dan hoop je dat er gaandeweg wat gevoel voor hem terugkomt...
als er spanningen zijn zijn het meestal de kinderen die het als eerste voelen.. helaasquote:Op maandag 23 december 2013 22:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze zouden je nooit verwijten kunnen maken. Maar zou het er voor hen leuker op worden als jij je wegcijfert?
Heeft hij überhaupt wel spijt (dat het gebeurd is), en heeft hij het contact helemaal verbroken?quote:Op maandag 23 december 2013 22:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
dat zegt iedereen, dat je het niet voor de kinderen moet doen. Eerlijk? Ik ga dit traject in omdat ik het gevoel heb dat ik mijn kinderen verschuldigd ben...om te vechten...om er alles aan gedaan te hebben. En dan hoop je dat er gaandeweg wat gevoel voor hem terugkomt...
36..quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:33 schreef flowerbox het volgende:
Gefeliciteerd, vicky! Hoeveel kaarsjes gaan er op de taart? Ga je nog iets speciaals doen?
Spuug, hoe is het met je moeder. Ik was vandaag heel even in je woonplaats. Wat een gezellig centrum.
Ik snap dat stukje wel: vanwege de kinderen wil je meer stappen zetten dan wanneer die er niet waren geweest, om te kijken of het goed kan komen. Maar als jouw gevoel je niet zegt dat het gaat lukken, moet je het zeker niet doen, denk ik. Jijzelf bent veel te veel waard om in een relatie te blijven zitten met iemand waar je niet gelukkig bij bent en die je niet vertrouwt.quote:Op maandag 23 december 2013 22:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 24 december 2013 05:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
36..
Niks speciaals. . Ik vier mijn verjaardag al jaren niet meer. Men heeft de nooit tijd... te druk met kerst.
Krijg wel war visite vandaag.
Jij was toch ook jarig een van de afgelopen dagen? Gefeliciteerd nog!quote:Op dinsdag 24 december 2013 07:46 schreef Moonah het volgende:
Lady, er is altijd een weg eruit. Mijn moeder heeft 16 jaar in een vergelijkbaar huwelijk gezeten. Niet met vreemdgaan, maar met mishandeling, onderdrukking en isolatie. Ze is nu al bijna 20 jaar alleen en gelukkig. Ze heeft leren leven ipv overleven. Ik gun jou dat ook. En onderschat de invloed op je zoon niet. Wat krijgt hij voor voorbeeld van hoe een man met zijn vrouw mag omgaan...
Karin, ik snap hel goed dat je voor je kinderen wil proberen om eruit te komen samen. Hopelijk lukt het jullie!
Vicky, hiepsalapiep! Fijne dag gewenst!
Tnx beeb.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij was toch ook jarig een van de afgelopen dagen? Gefeliciteerd nog!
Dat is het keyword... (Lady... lees je nog mee?quote:
Ik vind vreemd gaan niet perse meteen een reden om uit elkaar te gaan. Maar er moet wel iets zijn om voor te vechten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Gefeliciteerd vicky! Fijne dag gewenst.
Het is idd echt anders als het jezelf aangaat... als het een ander overkomt zeg je heel snel dat wanneer het jou zou gebeuren de stekker eruit ging.... maar dan treft het jezelf en liggen de kaarten toch wel anders. Er staat zoveel op het spel.
Goh wat leuk dat je hier was!quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:33 schreef flowerbox het volgende:
Spuug, hoe is het met je moeder. Ik was vandaag heel even in je woonplaats. Wat een gezellig centrum.
Het is geen fijne tijd he, om jarig te zijn. Ik vind het voor S ook fijner dat ze in juli jarig is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:11 schreef Moonah het volgende:
[..]
Tnx beeb.Gij ok he! Leuk dat je het zo leuk hebt gehad! Ik vier het bijna nooit. Vind het zo'n drukke tijd. Maar ben wel heel lief verwend door man en zoon. Over 5 jaar, dan waag ik er weer eens een feestje aan....
![]()
In het verleden ben ik een paar keer gewoon vertrokken, inderdaad, toen ik het niet meer zag zitten. Gewoon relatie opzeggen, spullen pakken en gaan. Dat zou nu niet in mijn hoofd opkomen. Vanwege S zou ik er nu echt wel heel erg mijn best voor doen om te kijken of het echt, echt voorbij is, ongeacht wat de reden is dat het niet meer gaat. Maar wat al gezegd wordt: uiteindelijk worden je kinderen niet gelukkiger in een gezin met 2 ouders die eigenlijk niet meer bij elkaar willen zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Gefeliciteerd vicky! Fijne dag gewenst.
Het is idd echt anders als het jezelf aangaat... als het een ander overkomt zeg je heel snel dat wanneer het jou zou gebeuren de stekker eruit ging.... maar dan treft het jezelf en liggen de kaarten toch wel anders. Er staat zoveel op het spel.
dat, ik was 18, mijn vader riep al vanaf mijn 14de dat hij bij "ons" weg zou gaan als ik 18 was, ik ben de jongste, zodat hij geen alimentatie voor mij hoefde te betalen. Dat waren 4 lange lange jaren...quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:56 schreef Gaoxing het volgende:
Ik was, hoe moeilijk ook, erg blij dat mijn ouders zijn gescheiden toen ik een jaar of 13 was. Het was erger om in dat gezin te wonen, dan in een gescheiden gezin.
Bah. Wat doe je een kind aan met zulke uitspraken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:19 schreef moussy het volgende:
[..]
dat, ik was 18, mijn vader riep al vanaf mijn 14de dat hij bij "ons" weg zou gaan als ik 18 was, ik ben de jongste, zodat hij geen alimentatie voor mij hoefde te betalen. Dat waren 4 lange lange jaren...
Ik ga naar een bioscoop waar ze nog aan pauze doen.quote:Op maandag 23 december 2013 15:01 schreef easy-going het volgende:
[..]
Pauze in de film? Lang niet meer meegemaakt![]()
En december, ik hou ervan![]()
+1, bij mij precies hetzelfde. Ja, een scheiding heeft invloed op je kinderen, en vreemdgaan hoeft niet het einde te zijn. Maar zodra je alleen maar moet slikken, accepteren, op je tenen moet lopen en jezelf echt weg moet cijferen, dan is het wel goed om na te gaan wat het oplevert. Want (onbewust) geef je met jezelf klein maken wel aan je kinderen de boodschap dat je het als mens (vrouw?) niet de moeite waard bent om op je grenzen te letten. Die impliciete boodschap uit mijn jeugd is iets die ik in ieder geval nog met me mee draag in mijn volwassen leven. Sterkte Karin, ik wens je veel wijsheid, en Lady ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:24 schreef Ticootje het volgende:
Nou, ik heb juist voor mezelf gekozen en daarmee dus ook voor mn kinderen. Ik had ze het heel graag bespaard, maar dan had ik achteraf gezien gewoon nooit moeten trouwen met mijn ex man. En dan roep ik niet dat het een ellendig huwelijk was, maar wel dat we blijkbaar heel anders in het leven staan en gewoon niet bij elkaar passen. Ik denk niet dat mijn kinderen gelukkiger zouden zijn als ik was gebleven.
Maar goed, het is wel een berg ellende Je bent gewoon nog wel jaren bezig met puin ruimen.
hahahahahaquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:28 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik ga naar een bioscoop waar ze nog aan pauze doen.Bij Pathé zit er ook geen pauze in de film, dus daar ga ik niet (gauw) heen. Ik moet natuurlijk wel na een uurtje een verse voorraad cola light, omdat ik zo'n dorst krijg van die zoute popcorn.
het huis is te klein in elk geval. ik wil er niet aan denkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:17 schreef PureEvil het volgende:
Wat zou hij doen dan, als hij dit allemaal leest?
Dit vind ik serieus verontrustend…quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het huis is te klein in elk geval. ik wil er niet aan denken
Oh zo bedoel ik het ook niet. Maar minimaal geestelijke mishandeling is wel aan de orde.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:59 schreef Luigi het volgende:
Ja nouja, niet gelijk in de aanname mode schieten he. Kan ook in de sfeer van fikse ruzie zijn he. Als lady het idee heeft dat ze wél in elkaar getimmerd kan gaan worden moet ze daar zsm wegwezen, incl. kinderen.
Mwoch, weet ik niet. Lastig beoordelen zo van een afstandje hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh zo bedoel ik het ook niet. Maar minimaal geestelijke mishandeling is wel aan de orde.
Nou ja, als het huis te klein is als je praat over hoe het was voor je dat je partner vreemdging, is er toch wel iets heel erg fout. Hij gaat de fout in, en jij moet er je mond over dichthouden, of anders....En of dat anders dan een fikse ruzie is of erger, doet er dan eigenlijk niet eens toe. Ik vind de manier waarop lady probeert low profile te zijn ook verontrustend.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:01 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mwoch, weet ik niet. Lastig beoordelen zo van een afstandje hoor.
Hoe zou je het willen noemen Luigi?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:01 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mwoch, weet ik niet. Lastig beoordelen zo van een afstandje hoor.
Ik geloof niet dat jij écht wil dat je genegeerd gaat worden. Je vertelt dit niet voor niets. En in het verleden heb je al eerder wat signalen afgegeven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:50 schreef lady-wrb het volgende:
dus negeer me aub dan log ik later weer in
Dat dus ... Echt ik kan me voorstellen dat je het gevoel hebt dat je niet anders kan .. Maar ik heb ( de afloop van hem buiten beschouwing) tot de dag van vandaag geen spijt dat ik ging.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:51 schreef Spuuglokje het volgende:
We kunnen toch niet de andere kant opkijken lady?
http://www.garnstudio.com/lang/nl/quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:44 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kom even langs. Sterkte Karin.
Weet iemand hier een site waar ik gratis Nederlandse haakpatronen zijn die goed en duidelijk zijn?
Het is niet voor mij en ik heb er echt geen verstand van, alles wat ik vinden kan ziet er even vaag uit voor mij.
http://www.allesoverhaken.nl/bloemetjeshaken.htmlquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:50 schreef Luchtbel het volgende:
Ik niks.
Maar ik zoek voor iemand wat patronen. Het verzoek was bloemen en planten.
Het hoeft ook niet veel te zijn maar het moet wel een beetje duidelijk zijn en zoals ik al schreef voor mij is het allemaal vaag. Ik ga daar even kijken, bedankt.
Hee Luchtbelletjequote:Op dinsdag 24 december 2013 16:59 schreef Luchtbel het volgende:
Dank je wel. Hier kan ik wel wat mee.
hee LBquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:59 schreef Luchtbel het volgende:
Dank je wel. Hier kan ik wel wat mee.
ik moest van de week ook aan je denken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:26 schreef Saffier het volgende:
Ik moest vandaag nog aan je denken fijn je hier eventjes te zien.
Ik wens je alles toe wat je nodig hebt lieve Luchtbel
Fijn dat Jolie het zo goed doet!
Hier net zo!quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:37 schreef Mula het volgende:
Luchtbel, wat fijn om wat van je te lezen! Ik ben maar een lurker maar denk geregeld nog aan je. Ik wens jou, Jolie en iedereen hier hele fijne dagen!
Kon je nog slagen voor je kerstboodschappen?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:59 schreef livelink het volgende:
Dat is geen leuke Kerst zo, Simmu. Beterschap voor jou en heel veel sterkte voor je schoonvader en Sangdrax gewenst.
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier ook eerste k**dag overleefd. Morgen nog een leuke te gaan. All by myself.. ga de kerstboom maar opruimen denk ik
en heel hard de radio aan met foute liedjes?quote:Op woensdag 25 december 2013 21:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier ook eerste k**dag overleefd. Morgen nog een leuke te gaan. All by myself.. ga de kerstboom maar opruimen denk ik
Lijkt wel een beetje op mijn dag(en)quote:Op woensdag 25 december 2013 22:46 schreef moussy het volgende:
[..]
en heel hard de radio aan met foute liedjes?
Ik ben al vanaf vanmorgen 8 uur hou op, niet doen, laat elkaar met rust enz enz aan het brullenToen ik de keuken in zou duiken kregen ze nog 1 laatste waarschuwing dat ze normaal moesten doen anders konden ze een boterham krijgen... en zo gebeurde dat ik een deel van het spul voor het gourmetten in de wok gooide en een pan rijst kookte
kinderen worden door papa opgehaald.....quote:Op woensdag 25 december 2013 22:58 schreef livelink het volgende:
Karin, kun je niet met de kinderen naar je ouders of zo? Dat je niet de hele tijd alleen zit. Sterkte!
Er is niks zo knus als kots ruimen tijdens kerstquote:Op donderdag 26 december 2013 01:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lief kp, dankje....
Dochterlief kotst net de boel eronder, dus wellicht ben ik toch niet alleen op tweede kerstdag![]()
Wat irritant!! Je voelde je vast dubbel opgelaten!quote:Op woensdag 25 december 2013 16:37 schreef -Spring het volgende:
Da's ook wat, Simmu. Sterkte!
Het zit er weer op. Het viel wel mee gelukkig. Jammer was wel dat mn moeder écht expliciet had gevraagd om géén cadeautjes te kopen. Ze had iedereen er nog eens speciaal voor gebeld zelfs. En wie hadden er als enigen geen cadeautjes bij zich? Juist.
Dat klinkt inderdaad heerlijk ontspannenquote:Op donderdag 26 december 2013 07:04 schreef Gaoxing het volgende:
Wij zijn uitgekerstSinds we in landen wonen waar kerst niet echt gevierd wordt, hebben we ons aangewend om de 24e een groot kerstdiner te houden. Eerste kerstdag eten we 's morgens kerstkoekjes die de kinderen de avond ervoor versierd hebben en fruit, want verder geen honger, en 's avonds eten we de restjes van het diner de avond ervoor. Resultaat: iedereen ontspannen, en niet iedereen lekker spelen en mama in de keuken
Vandaag is hub gewoon weer werken. Jongste ging vanmorgen om 8 uur weer skateboarden op het board wat hij van z'n zus had gekregen (die een paar jaar geleden dácht dat ze wilde leren skateboarden, maar erachter kwam dat dat niet het geval was toen ze het eenmaal had
). Toen was het trouwens 8 graden!!! Koud!
Ik had wel het deel weggelaten waar we vandaag een maand aan gemiste Nederlandse lessen gaan goedmaken he?quote:Op donderdag 26 december 2013 08:43 schreef Saffier het volgende:
Dat klinkt inderdaad heerlijk ontspannen
quote:Op donderdag 26 december 2013 08:46 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik had wel het deel weggelaten waar we vandaag een maand aan gemiste Nederlandse lessen gaan goedmaken he?
Heb je iets vuurwerkvrij kunnen vinden? Wat is het geworden?quote:Op donderdag 26 december 2013 08:50 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb vanmorgen de kinderen om half 8 in pyjama bij papa afgeleverd voor het kerstontbijt. We hebben nu nog even lekker samen. Kind op bed, wij nog even op bed. Straks de supermarkt nog in voor wat laatste dingen en dan op naar het noorden.
Morgen de boom aftuigen en de kerstbende opruimen daar, een kerstpakket afleveren en dan de kinderen weer halen.
En dan spullen inpakken en maandag lekker op vakantie.
Wij hebben kerstavond gegourmet, 1e kd iets 'gewoons' gegeten (shoarmataartquote:Op donderdag 26 december 2013 08:57 schreef amaranta het volgende:
Mijn man had gisteren gekookt
Zo kan het dus ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |