Met speciaal bleekpoeder voor de was. Ik ben het tnt nog nergens anders tegengekomen dan bij de biowinkel. Het is van Ecover, denk ik.quote:Op maandag 23 december 2013 10:37 schreef miss_sly het volgende:
Doe je wit met bleek? Hoeveel dan? Ik ben altijd bang met bleek dat de gaten er in vallen
Eens naar kijken dan, want mijn witte was kan wel een opkikker gebruikenquote:Op maandag 23 december 2013 10:40 schreef -Spring het volgende:
[..]
Met speciaal bleekpoeder voor de was. Ik ben het tnt nog nergens anders tegengekomen dan bij de biowinkel. Het is van Ecover, denk ik.
mijne ook..quote:Op maandag 23 december 2013 10:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Eens naar kijken dan, want mijn witte was kan wel een opkikker gebruiken
ik kan me voorstellen dat je hart op zo'n moment een slagje mistquote:Op maandag 23 december 2013 12:12 schreef _Bar_ het volgende:
Vanmorgen,een moeder met haar zoon een jaar of 10 blond haar met slag erin.blauwe ogen.
Thijs kom je jongen,anders komen we nog telaat...
dat was best "eng" keek de andere kant maar op.
ik vond de filmpjes geweldig!quote:Op maandag 23 december 2013 12:13 schreef lady-wrb het volgende:
we zijn er weer!
ik mis de eekhoorntjes nu al
Och Bar, dat lijkt me heel logisch!quote:Op maandag 23 december 2013 12:12 schreef _Bar_ het volgende:
Vanmorgen,een moeder met haar zoon een jaar of 10 blond haar met slag erin.blauwe ogen.
Thijs kom je jongen,anders komen we nog telaat...
dat was best "eng" keek de andere kant maar op.
ja we zijn in de fluweelengrot geweest in valkenburg. op zich best wel leuk om eens te doen, maar ergens halverwege kreeg ik het zo benauwd dat ik er het liefst zo snel mogelijk uitwilde. ik had echt het gevoel dat er iemand op mijn borst zat.quote:Op maandag 23 december 2013 12:16 schreef _Bar_ het volgende:
Wb lady,en en is het gelukt de kerstmarkt;)
ligt echt aan deze mnd hoor,het samen zijn enzo. Dan komt het net wat heftiger aan. Ik ga zo knuffelen met mijn andere knul
Het is inderdaad een wat typisch stadje maar Maastricht ligt 14 km verder en ze hebben supermarkten dus leven lijkt me niet zo moeilijk.quote:Op maandag 23 december 2013 12:24 schreef lady-wrb het volgende:
en wat een typische stad is valkenburg. ze hebben er niet eens fatsoenlijke winkels. je kan overal op terrasjes zitten eten en drinken, je breekt je nek over allerhande souvenirwinkeltjes, maar als je iets simpels als een action/zeeman of wibra zoekt, hebben ze die niet eens.
na lang zoeken vonden we een hema. hoe leven die inlanders daar in vredesnaam
ik was op zoek naar ijzergaren en naalden. bij de hema dus gevonden.quote:Op maandag 23 december 2013 12:55 schreef lily het volgende:
Wij zijn afgelopen vrijdag naar de kerstmarkt in de grotten geweest. Ik was er nog nooit geweest en de kinderen wilde graag. Wij zijn in de gemeentegrot geweest (niet de fluweelgrot).
[..]
Het is inderdaad een wat typisch stadje maar Maastricht ligt 14 km verder en ze hebben supermarkten dus leven lijkt me niet zo moeilijk.
ik hoef persoonlijk in ieder geval geen HEMA of Zeeman dicht in mijn buurt te hebben om te leven
Zeeman was er vroeger welquote:Op maandag 23 december 2013 12:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja we zijn in de fluweelengrot geweest in valkenburg. op zich best wel leuk om eens te doen, maar ergens halverwege kreeg ik het zo benauwd dat ik er het liefst zo snel mogelijk uitwilde. ik had echt het gevoel dat er iemand op mijn borst zat.
schijnt te komen door de luchtvochtigheid
ik kon ook echt voelen toen we dichter bij uitgang kwamen dat ik meer lucht kreeg.
potverdorie, ik had nog wel in de zomer terug willen gaan om die grotten eens goed te bekijken omdat er nu teveel zooi voor stond
iemand een idee hoe dat zou moeten lukken zonder zuurstofmasker?
en wat een typische stad is valkenburg. ze hebben er niet eens fatsoenlijke winkels. je kan overal op terrasjes zitten eten en drinken, je breekt je nek over allerhande souvenirwinkeltjes, maar als je iets simpels als een action/zeeman of wibra zoekt, hebben ze die niet eens.
nee, dat lijkt me niet...quote:Op maandag 23 december 2013 13:01 schreef lady-wrb het volgende:
ik zag aankondigingsborden van kerstfeest van de scouting staan. was dat het feest waar jij heen bent geweest?
ik vond de grotten ook best leuk, maar er stond zoveel van die commerciële kerstmeuk in. dat viel erg tegen. ik weet niet wat ik had verwacht, maar dat in elk geval niet. de spullen die in die grot stonden, kon je buiten de grot ook kopen.quote:Op maandag 23 december 2013 13:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hou van valkenburgen van de grotten daar enzo
haha, ja klopt, Maar niet in Valkenburg en er zijn tientallen scoutingverenigingen in Limburg.quote:Op maandag 23 december 2013 13:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou ja, omdat jij het er over had
nee, dat was een andere grot (wilhelminagrot als ik het goed heb, en dan heb je ook nog de gemeentegrot dacht ik, ik wist eigenlijk niet zo goed welke grot ik het leukst zou vinden, maar aangezien ik zo benauwd werd in die ene grot, heb ik het maar gelaten om nog een grot te gaan bezoekenquote:Op maandag 23 december 2013 13:06 schreef Ynske het volgende:
@Lady, heb je ook de zandsculpturen gezien in de grotten?
Ja dat is mogelijk,quote:Op maandag 23 december 2013 13:38 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand hier toevallig of het mogelijk is om van een boel korte filmpjes een lange film te maken?
Windows moviemaker werkt redelijk gemakkelijk.quote:Op maandag 23 december 2013 13:38 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand hier toevallig of het mogelijk is om van een boel korte filmpjes een lange film te maken?
ik zit hier met tig eekhoornfilmpjes
Ik ben vorige week in Valkenburg geweest in de grotten, iets buiten het dorp, om te grotbiken (gaaf trouwens!!) en de gids vertelde dat het mergel ook nog eens veel vocht onttrekt en dat je binnen 20 uur in coma bent wegens uitdroging in die grotten. Dat vond ik toch een minder opbeurende gedachte toen ik daar als hekkensluiter door het aardedonker door dat doolhof aan gangetjes fietstequote:Op maandag 23 december 2013 12:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja we zijn in de fluweelengrot geweest in valkenburg. op zich best wel leuk om eens te doen, maar ergens halverwege kreeg ik het zo benauwd dat ik er het liefst zo snel mogelijk uitwilde. ik had echt het gevoel dat er iemand op mijn borst zat.
schijnt te komen door de luchtvochtigheid
ik kon ook echt voelen toen we dichter bij uitgang kwamen dat ik meer lucht kreeg.
potverdorie, ik had nog wel in de zomer terug willen gaan om die grotten eens goed te bekijken omdat er nu teveel zooi voor stond
iemand een idee hoe dat zou moeten lukken zonder zuurstofmasker?
De fluweelengrot is prachtig maar heel erg benauwend met smalle paadjes. De gemeentegrot is net ff wat ruimer opgezet.quote:Op maandag 23 december 2013 13:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vond de grotten ook best leuk, maar er stond zoveel van die commerciële kerstmeuk in. dat viel erg tegen. ik weet niet wat ik had verwacht, maar dat in elk geval niet. de spullen die in die grot stonden, kon je buiten de grot ook kopen.
misschien dat ik toch iets meer kerstsfeer bedoelde als in mooie dingen om naar te kijken, geen handel met wat kerstpuin er omheen
ik had zeker de verkeerde grot te pakken?
Ja, dat kan. Ik ga in het nieuwe jaar toch maar eens de stoute schoenen aan zien te trekken... brrr.quote:Op zondag 22 december 2013 23:01 schreef trui het volgende:
Nijna, kan 't niet zijn dat ze zich gewoon niet goed raad weet met het feit dat jij opgenomen bent geweest? Misschien schrikt dat haar toch wat af. Maar 't lijkt me wel vervelend ja, als je buurvrouw zich ineens zo afstandelijk opstelt. En best lastig, om dat ter sprake te brengen. Succes!
Kerstquote:Op maandag 23 december 2013 14:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ga lekker ff buitenspelen zuurpruim
de wereld?quote:Op maandag 23 december 2013 14:05 schreef Luigi het volgende:
[..]
Kerst.
Oud en nieuw
SR2013
The voice of Holland
Alles
Anders schijten ze in de kamer, dus eerste levensbehoefte, ik zorg echt dat ik dat op voorraad heb, zodat ik niet naar 6 miljoen winkels moet, hoe minder winkels die ik zie, hoe beterquote:Op maandag 23 december 2013 14:35 schreef Luigi het volgende:
Het zal aan mij liggen maar kattenbakkorrels vallen bij mij niet onder 1e levensbehoeften ofzo. Plus dat ik nog nooit mee heb gemaakt dat de dierenwinkel zonder zit (wij hebben altijd die hele dure die toch niemand koopt).
Daarover gesproken, zaterdagochtend 5 voor 10 stonden ze bij de Appie al het verkeer te regelen... toen ik d'r uit kwam was het chaos en paniek op de parkeerplaats. Brrrrrrr.quote:Op maandag 23 december 2013 14:37 schreef moussy het volgende:
[..]
Anders schijten ze in de kamer, dus eerste levensbehoefte, ik zorg echt dat ik dat op voorraad heb, zodat ik niet naar 6 miljoen winkels moet, hoe minder winkels die ik zie, hoe beter
Mja, zaterdagochtend is helaas de enige mogelijkheid om serieus boodschappen te doen hier. Andere dagen ontbreekt de auto (we hebben er maar 1) of zijn we andere dingen aan het doen. Normaal is dat best te doen maar met die kerstdrukte speelt m'n pleinvrees en mensenhaat wel een beetje op hoor.quote:Op maandag 23 december 2013 14:42 schreef moussy het volgende:
Hier, dorp, was het vrijdagavond en zaterdagmiddag uitgestorven!Terwijl het dorp weer ramvol met duitse toeristen zit ook nog eens, die hebben vast alles van thuis meegenomen
Ik ga nu zo veel mogelijk rond etenstijd, dan is de nieuwe vracht er weer en de mensen zitten voornamelijk thuis te kanenquote:Op maandag 23 december 2013 14:47 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mja, zaterdagochtend is helaas de enige mogelijkheid om serieus boodschappen te doen hier. Andere dagen ontbreekt de auto (we hebben er maar 1) of zijn we andere dingen aan het doen. Normaal is dat best te doen maar met die kerstdrukte speelt m'n pleinvrees en mensenhaat wel een beetje op hoor.
Pauze in de film? Lang niet meer meegemaaktquote:Op maandag 23 december 2013 14:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik zit op dit moment in de bioscoop met m'n kinderen, mijn zus en haar kinderen. Frozen. Echt een leuke film! (Het is nu pauze.)
Nog 17 dagen en dan is mn zoon jarig.quote:Op maandag 23 december 2013 15:02 schreef Luigi het volgende:
Nog 9 dagen, dan is het 2 januari en kunnen we allemaal weer normaal en chagrijnig doen.
En overmorgen is jezus jarig.quote:Op maandag 23 december 2013 15:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nog 17 dagen en dan is mn zoon jarig.
Hoe oud wordt die gast eigenlijk?quote:
Kweenie er schijnt wat verwarring te zijn over dood of niet dood ofzo.quote:Op maandag 23 december 2013 15:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoe oud wordt die gast eigenlijk?
Want je weet, jezus is een hamster!!!quote:Op maandag 23 december 2013 15:04 schreef Luigi het volgende:
[..]
Kweenie er schijnt wat verwarring te zijn over dood of niet dood ofzo.
winterslaap?quote:Op maandag 23 december 2013 15:04 schreef Luigi het volgende:
[..]
Kweenie er schijnt wat verwarring te zijn over dood of niet dood ofzo.
Spijkers van van leeuwen.quote:Op maandag 23 december 2013 15:05 schreef Luigi het volgende:
Toch hebben ze bij die jezus gast wel aardig hun best gedaan met die spijkers en dat kruis en alles enzo. En toch niet dood he!
en ik morgenquote:
sterkte.quote:
dank!quote:
telefoonfilmpjesquote:Op maandag 23 december 2013 13:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ja dat is mogelijk,
Wat voor filmpjes heb je?
dan kun je dat idd verwerken met en videobewerkingsprogrammaquote:
Dankjewelquote:Op maandag 23 december 2013 13:32 schreef miss_sly het volgende:
lily, gefeliciteerd nog met je meisje! 4 jaar, wow!
Net gedaan. Poeh..toestand.quote:Op maandag 23 december 2013 15:29 schreef livelink het volgende:
En alle kerstboodschappen moeten nog. Morgen is vroeg genoeg, hoop ik.
vast wel, of je moet echt "gekkigheid" gaan etenquote:Op maandag 23 december 2013 15:29 schreef livelink het volgende:
En alle kerstboodschappen moeten nog. Morgen is vroeg genoeg, hoop ik.
Nee hoor, geen gekkigheid van plan. En als er iets niet is wat we wel zouden willen, dan passen we ter plekke ons menu aan. Ik denk dat het allemaal hapjes worden, een soort lopend buffet voor de kinderen.quote:Op maandag 23 december 2013 17:52 schreef moussy het volgende:
[..]
vast wel, of je moet echt "gekkigheid" gaan eten
vicky!quote:Op maandag 23 december 2013 18:38 schreef mikoxx het volgende:
heeft iemand nog een lekker recept voor koude pastasalade?
ik was nog niet klaar... Mijn telefoon was leeg. Moest over op de ipadquote:Op maandag 23 december 2013 19:01 schreef mikoxx het volgende:
tnx! uhhh... taatjes? Dat ken ik niet? En kook je de pasta volgens de bereidingswijze, of korter mss?
graag gedaan.quote:
zo zijn wij ook, ik hou dr van! Op verzoek van Cas gaat de partywok op tafel (gourmetten in mini-wokjes) en op verzoek van mij mag iedereen 2de kerstdag ook zn eigen prak klaar makenquote:Op maandag 23 december 2013 17:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor, geen gekkigheid van plan. En als er iets niet is wat we wel zouden willen, dan passen we ter plekke ons menu aan. Ik denk dat het allemaal hapjes worden, een soort lopend buffet voor de kinderen.
prut... voel me momenteel heel alleen. Het begint te landen en waar ik eerst door mijn woede energie kreeg is die nu op op op.... het valt gewoon zwaar.Alleen met 2 liefjes, maar die ook niet lekker in hun vel zitten door dit alles.... pfff wie drukt op de fastforwardknop?quote:Op maandag 23 december 2013 20:27 schreef _Bar_ het volgende:
Top Saffier!!!
Spring hoe gaat het met jou?
xxxkarinxxx en met jou?
Is er geen ruimte meer om ooit samen eruit te komen?quote:Op maandag 23 december 2013 20:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
prut... voel me momenteel heel alleen. Het begint te landen en waar ik eerst door mijn woede energie kreeg is die nu op op op.... het valt gewoon zwaar.Alleen met 2 liefjes, maar die ook niet lekker in hun vel zitten door dit alles.... pfff wie drukt op de fastforwardknop?
nee niet. Ik ben het mijn kindertjes verplicht te knokken voor wat t waard is. Zodat zij maar ook ik mezelf niks kan verwijten... maar het gaat wel heel moeilijk worden. Ik zie het niet voor me eigenlijk. Hoe moet ik hem ooit weer vertrouwen? Ben zo vernederd.... 2 jan gesprek met hem en maatschappelijk werk.quote:Op maandag 23 december 2013 21:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar het is dus definitief over en uit Karin? Sorry voor de brutale vraag.. Want anders is bovenstaande wellicht wat voorbarig.
Maar sterkte. Het lijkt me enorm kut. Hoe dan ook.
Heel veel succes en sterkte.quote:Op maandag 23 december 2013 21:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
nee niet. Ik ben het mijn kindertjes verplicht te knokken voor wat t waard is. Zodat zij maar ook ik mezelf niks kan verwijten... maar het gaat wel heel moeilijk worden. Ik zie het niet voor me eigenlijk. Hoe moet ik hem ooit weer vertrouwen? Ben zo vernederd.... 2 jan gesprek met hem en maatschappelijk werk.
dat lijkt mij nog het ergste, het vertrouwen wat weg is en de vernedering.. kom je de "derde" ook nog wel eens tegen in de wandelgangen oid?quote:Op maandag 23 december 2013 21:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
nee niet. Ik ben het mijn kindertjes verplicht te knokken voor wat t waard is. Zodat zij maar ook ik mezelf niks kan verwijten... maar het gaat wel heel moeilijk worden. Ik zie het niet voor me eigenlijk. Hoe moet ik hem ooit weer vertrouwen? Ben zo vernederd.... 2 jan gesprek met hem en maatschappelijk werk.
nee nog niet gebeurd, en hoop voor haar dat t ook niet gebeurd. Ik schop haar kop erafquote:Op maandag 23 december 2013 21:19 schreef moussy het volgende:
[..]
dat lijkt mij nog het ergste, het vertrouwen wat weg is en de vernedering.. kom je de "derde" ook nog wel eens tegen in de wandelgangen oid?
dat vind ik wel heel knap van je. En lief. Ik hoop dat het lukt. Het lijkt me echt moeilijk idd, met vertrouwen en de vernedering.quote:Op maandag 23 december 2013 21:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Laat je het dan wel ff filmen?quote:Op maandag 23 december 2013 21:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
nee nog niet gebeurd, en hoop voor haar dat t ook niet gebeurd. Ik schop haar kop eraf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |