En maar op hem schelden vorige weekquote:
Ain't no river brown enough.quote:Op maandag 23 december 2013 09:48 schreef JaneDoe het volgende:
ain't no mountain hiiiiigh enough to keep them from pooping on it , babe
quote:Op maandag 23 december 2013 09:48 schreef JaneDoe het volgende:
ain't no mountain hiiiiigh enough to keep them from pooping on it , babe
quote:
Those who overpaid wanted a nickel backquote:Op maandag 23 december 2013 09:50 schreef SilentChaos het volgende:
Wie betaalt hier nou weer geld voor?
Ik hoorde iemand die ik kenquote:Op maandag 23 december 2013 09:50 schreef SilentChaos het volgende:
Wie betaalt hier nou weer geld voor?
quote:Op maandag 23 december 2013 09:31 schreef Pandaplint het volgende:
Goedemorgen![]()
Er gaat van alles mis. Ik ben duidelijk nog niet wakker
Ik heb het ff gefixed voor jequote:
#Tsunamiquote:Op maandag 23 december 2013 09:53 schreef Uccie het volgende:
Nou, de monteur is geweest...en heeft niets gedaan, moet een nieuwe afspraak maken voor een nieuwe kraan...stelletje prutsers.
quote:Op maandag 23 december 2013 09:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb het ff gefixed voor je
Omdat deze afdeling dat niet kanquote:
Jaquote:Op maandag 23 december 2013 09:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Iemand die weet waar die trui te koop is?
https://www.marktplaatsveilt.nl/trui-van-coen#
Ja, even wachten.quote:Op maandag 23 december 2013 09:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ook.quote:
http://www.asos.fr/Crimin(...)T.tsrc=Affiliate&r=2quote:Op maandag 23 december 2013 09:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Jaquote:Op maandag 23 december 2013 09:57 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Die met die achternaam die eindigde op -ma?
quote:Op maandag 23 december 2013 09:53 schreef D. het volgende:
[..]
Those who overpaid wanted a nickel back
Thanks!quote:Op maandag 23 december 2013 09:57 schreef D. het volgende:
[..]
http://www.asos.fr/Crimin(...)T.tsrc=Affiliate&r=2
Nee, haar zoontje doet het voor geldquote:Op maandag 23 december 2013 10:01 schreef Ame_thyst het volgende:
jaja mamma met haar vrienden, vieze kut hoer dat ze is
Gijs'moeder doet een trijntjequote:
Er had een mario money box effect onder gemoetenquote:Op maandag 23 december 2013 10:03 schreef Cee het volgende:
SpringjochEn dan die ka-ching geluidseffecten steeds.
ja hij verzon ter plekke dat elke sprong ¤0,50 waard wasquote:Op maandag 23 december 2013 10:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ik had even gemist dat het een actie was.
Die borrel heb ik afgelopen jaar gemist. Hoe was ie?quote:Op maandag 23 december 2013 10:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo enerverend als de nieuwjaarsborrel van de kantklosvereniging.
Ik heb het idee dat Laura nog wel iets gedaan heeft met het publiek bij de brievenbus, steeds als ze in beeld kwam was ze daar. Maar Sjak zag ik alleen wat ronddrentelen. Al heb ik alles tussen 0-7u gemist.quote:Op maandag 23 december 2013 10:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo enerverend als de nieuwjaarsborrel van de kantklosvereniging.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ik ben er even vandoor.![]()
Favoriete artiest van Roel_Jewel.quote:Op maandag 23 december 2013 10:15 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
ik moest even denken...ik ben nog niet wakker hoor.
Ik dacht dat dat Jewel wasquote:Op maandag 23 december 2013 10:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Favoriete artiest van Roel_Jewel.
quote:Op maandag 23 december 2013 10:16 schreef Cee het volgende:
Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door een muts die van zuivel gemaakt is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ik ben er even vandoor.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op maandag 23 december 2013 10:16 schreef Cee het volgende:
Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door een muts die van zuivel gemaakt is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ik ben er even vandoor.![]()
Oh je hebt mijn vader de boodschappen laten doenquote:
Jullie zitten ook met omaatjes opgescheept nu?quote:Op maandag 23 december 2013 10:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh je hebt mijn vader de boodschappen laten doen
Ik hoop het niet, maar die komt altijd met verkeerde dingen thuisquote:Op maandag 23 december 2013 10:19 schreef D. het volgende:
[..]
Jullie zitten ook met omaatjes opgescheept nu?
Ik vergeet weleens iets, omdat ik meestal de moeite niet neem een lijstje te makenquote:Op maandag 23 december 2013 10:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, maar die komt altijd met verkeerde dingen thuis
Moeder maakt dan lijstje en dan nog gaat het mis. Als hij geen lijstje meeheeft komt ie met 3 dingen terug want meer onthoud hij simpelweg niet.quote:Op maandag 23 december 2013 10:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vergeet weleens iets, omdat ik meestal de moeite niet neem een lijstje te maken
Herkenbaar.quote:Op maandag 23 december 2013 10:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vergeet weleens iets, omdat ik meestal de moeite niet neem een lijstje te maken
Ik was zaterdag in een karaokebar (quote:
Klinkt enorm gezelligquote:Op maandag 23 december 2013 10:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was zaterdag in een karaokebar () en toen was er zo'n enorme gay, chinees bovendien, die dit nummer ging zingen
Prachtig
Goedemorgenquote:Op maandag 23 december 2013 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt enorm gezellig![]()
![]()
Tevens Goedemorgen![]()
Topavondje gehadquote:Op maandag 23 december 2013 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt enorm gezellig![]()
![]()
Tevens Goedemorgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |