Favoriete artiest van Roel_Jewel.quote:Op maandag 23 december 2013 10:15 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
ik moest even denken...ik ben nog niet wakker hoor.
Ik dacht dat dat Jewel wasquote:Op maandag 23 december 2013 10:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Favoriete artiest van Roel_Jewel.
quote:Op maandag 23 december 2013 10:16 schreef Cee het volgende:
Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door een muts die van zuivel gemaakt is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ik ben er even vandoor.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op maandag 23 december 2013 10:16 schreef Cee het volgende:
Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door een muts die van zuivel gemaakt is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ik ben er even vandoor.![]()
Oh je hebt mijn vader de boodschappen laten doenquote:
Jullie zitten ook met omaatjes opgescheept nu?quote:Op maandag 23 december 2013 10:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh je hebt mijn vader de boodschappen laten doen
Ik hoop het niet, maar die komt altijd met verkeerde dingen thuisquote:Op maandag 23 december 2013 10:19 schreef D. het volgende:
[..]
Jullie zitten ook met omaatjes opgescheept nu?
Ik vergeet weleens iets, omdat ik meestal de moeite niet neem een lijstje te makenquote:Op maandag 23 december 2013 10:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, maar die komt altijd met verkeerde dingen thuis
Moeder maakt dan lijstje en dan nog gaat het mis. Als hij geen lijstje meeheeft komt ie met 3 dingen terug want meer onthoud hij simpelweg niet.quote:Op maandag 23 december 2013 10:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vergeet weleens iets, omdat ik meestal de moeite niet neem een lijstje te maken
Herkenbaar.quote:Op maandag 23 december 2013 10:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vergeet weleens iets, omdat ik meestal de moeite niet neem een lijstje te maken
Ik was zaterdag in een karaokebar (quote:
Klinkt enorm gezelligquote:Op maandag 23 december 2013 10:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was zaterdag in een karaokebar () en toen was er zo'n enorme gay, chinees bovendien, die dit nummer ging zingen
Prachtig
Goedemorgenquote:Op maandag 23 december 2013 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt enorm gezellig![]()
![]()
Tevens Goedemorgen![]()
Topavondje gehadquote:Op maandag 23 december 2013 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt enorm gezellig![]()
![]()
Tevens Goedemorgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |