SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Moet je ff bij Gordon in de leer gaanquote:Op maandag 23 december 2013 04:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Awww met die eer wou ik gaan strijken
Nou, doe je best dan!quote:Op maandag 23 december 2013 04:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Awww met die eer wou ik gaan strijken
quote:Op maandag 23 december 2013 04:10 schreef Strani het volgende:
Het is maar goed dat Laura geen hoer is want ze zou tijdens het werk doorlopend liggen zwaaien naar de mensen buiten voor het raam.
Nee dat was echt te vergezocht. Maar je hebt nog 2 dagen om een slechte grap te bedenken.quote:Op maandag 23 december 2013 04:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Moet ik hem uitleggen.. ? Viool.. strijkinstrument . eer gaan strijken
Nee hoeft niet.quote:Op maandag 23 december 2013 04:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Moet ik hem uitleggen.. ? Viool.. strijkinstrument . eer gaan strijken
wat?quote:Op maandag 23 december 2013 04:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat was echt te vergezocht. Maar je hebt nog 2 dagen om een slechte grap te bedenken.
hij was te moeilijkquote:Op maandag 23 december 2013 04:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat?![]()
Ik vind dat ik gewonnen heb door die rete slechte grap
2 dagen oef...quote:Op maandag 23 december 2013 04:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat was echt te vergezocht. Maar je hebt nog 2 dagen om een slechte grap te bedenken.
Same here, duurt wel langquote:Op maandag 23 december 2013 04:12 schreef Natha-- het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik nog wakker ben!
gaat hier op mute als die kutjes aan het woord zijn. geen idee dusquote:Op maandag 23 december 2013 04:13 schreef Sjors_Peter het volgende:
Weet trouwens niet of het al gezegd was, maar wat hadden die 2 meiden het nou net steeds over poederen op de wc en neus poederen? moet een grap zijn neem ik aan. Of zijn ze daarom zo saai in hun eigen wereld?
Hier moest ik om lachen, dus weer gefaald als slechte grap.quote:Op maandag 23 december 2013 04:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
poging om nog minder op te vallen
Ik denk dat de productie ze drugs heeft gegeven om het nog een beetje leuk te makenquote:Op maandag 23 december 2013 04:13 schreef Sjors_Peter het volgende:
Weet trouwens niet of het al gezegd was, maar wat hadden die 2 meiden het nou net steeds over poederen op de wc en neus poederen? moet een grap zijn neem ik aan. Of zijn ze daarom zo saai in hun eigen wereld?
quote:Op maandag 23 december 2013 04:14 schreef Natha-- het volgende:
[..]
Ik denk dat de productie ze drugs heeft gegeven om het nog een beetje leuk te maken
Geen party drugs iig... Die laura lijkt wel in een ayahuasca trip te zitten ofzoquote:Op maandag 23 december 2013 04:14 schreef Natha-- het volgende:
[..]
Ik denk dat de productie ze drugs heeft gegeven om het nog een beetje leuk te maken
Volgende keer drievoudige dosis doen.quote:Op maandag 23 december 2013 04:14 schreef Natha-- het volgende:
[..]
Misschien dat ze IRL dagelijks scharenquote:Op maandag 23 december 2013 04:13 schreef Sjors_Peter het volgende:
Dat wijf met dat stopcontacthaar heeft toch een kind ? En en dat was niet heel bijzonder dus zal ze wel hetero zijn ...quote:Op maandag 23 december 2013 04:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat ze IRL dagelijks scharen
oh nicequote:Op maandag 23 december 2013 04:16 schreef Sjors_Peter het volgende:
Oude hardcore dj's zo als je hoort
quote:
Oh da's wel tof dan.quote:Op maandag 23 december 2013 04:16 schreef Natha-- het volgende:
DE Gabber DJ's uit de begin jaren 90!
Al hun prijzen.quote:Op maandag 23 december 2013 04:18 schreef OllieWilliams het volgende:
Lelijk logo heeft dat Cambuur. Wat moeten die lelijke zwarte vlekken voorstellen?
Ik ook niet.quote:Op maandag 23 december 2013 04:19 schreef Natha-- het volgende:
Och mother of god.....ze kennen de Dreamteam niet...
Kan toch..ik ook niet en blijkbaar ben ik er wel oud genoeg voor. Het moet wel je genre zijn natuurlijk.quote:Op maandag 23 december 2013 04:19 schreef Natha-- het volgende:
kind hebben zegt niets ... tis ooit gebeurd .... Maarquote:Op maandag 23 december 2013 04:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat wijf met dat stopcontacthaar heeft toch een kind ? En en dat was niet heel bijzonder dus zal ze wel hetero zijn ...
Moet ik me nu ook gaan schamen?quote:Op maandag 23 december 2013 04:19 schreef Natha-- het volgende:
Volgens jou of volgens mij ?quote:
Nog niet.quote:
Dat moet jij sowieso! En je weet heel goed waarom.quote:Op maandag 23 december 2013 04:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Moet ik me nu ook gaan schamen?
Ik heb andere kennisquote:Op maandag 23 december 2013 04:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij kent wel meer niet [ afbeelding ]
sorry dat ik geen super slechte grappen kan makenquote:Op maandag 23 december 2013 04:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat moet jij sowieso! En je weet heel goed waarom.
Ik hou vertrouwen in je maar ik wil wel verbetering zien hoor.quote:Op maandag 23 december 2013 04:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
sorry dat ik geen super slechte grappen kan maken
School.quote:Op maandag 23 december 2013 04:21 schreef OllieWilliams het volgende:
wat doen jullie eigenlijk in het dagelijks leven?
Queen/Abba/Die ene gast waarvan het schandalig zou zijn als ik hem niet gekend had.quote:Op maandag 23 december 2013 04:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wat vind jij de beste muziek ( Band / lied ) waar je niet klaagt ?
Weinig. Maar als het echt moet, werk ik voor een sportdata-bedrijf. Jij?quote:Op maandag 23 december 2013 04:21 schreef OllieWilliams het volgende:
Rinus?quote:Op maandag 23 december 2013 04:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Queen/Abba/Die ene gast waarvan het schandalig zou zijn als ik hem niet gekend had.
Studerenquote:Op maandag 23 december 2013 04:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Weinig. Maar als het echt moet, werk ik voor een sportdata-bedrijf. Jij?
En wegbrengt en bouwt.quote:
Azijnzeiken.quote:Op maandag 23 december 2013 04:21 schreef OllieWilliams het volgende:
Rene Froger?quote:Op maandag 23 december 2013 04:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Queen/Abba/Die ene gast waarvan het schandalig zou zijn als ik hem niet gekend had.
Oh dan wordt morgen heel spannend voor je natuurlijk.quote:Op maandag 23 december 2013 04:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
lucht en ruimtevaarttechniek in delft
quote:
quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 04:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
lucht en ruimtevaarttechniek in delft
ja preciesquote:Op maandag 23 december 2013 04:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dan wordt morgen heel spannend voor je natuurlijk.
Alle.quote:
Ze had het net over der neus poederen op de plee dus zou me niks verbazen. Denk dat die andere verkeerde poedertje gepakt heeft en aan de ketamine zit.quote:Op maandag 23 december 2013 04:23 schreef Ro-ald het volgende:
Die blonde ziet er wel uit alsof ze drugs gebruikt
Dat geldt voor ons allemaal denk ikquote:Op maandag 23 december 2013 04:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ja preciesZie er wel naar uit, zeker met deze kutjes vanavond
Verstoten.quote:Op maandag 23 december 2013 04:24 schreef Purplesparks2 het volgende:
al meer dan een half jaar verstolken <- ( klopt die zin al?) van nieuws etc heb ik nog iets bijzonders gemist?
Ze vroeg eerder vrij wanhopig om pepermuntjes. Kan dat ook een teken zijn?quote:Op maandag 23 december 2013 04:24 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Ze had het net over der neus poederen op de plee dus zou me niks verbazen. Denk dat die andere verkeerde poedertje gepakt heeft en aan de ketamine zit.
Ik geef les in 74 landenquote:Op maandag 23 december 2013 04:21 schreef OllieWilliams het volgende:
Nicequote:Op maandag 23 december 2013 04:25 schreef Natha-- het volgende:
[..]
Ik geef les in 74 landenmaar niet overal tegelijk.
Zou ze wel uit der bek ruikenquote:Op maandag 23 december 2013 04:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze vroeg eerder vrij wanhopig om pepermuntjes. Kan dat ook een teken zijn?
Slechts in 74 landen tegelijk ?quote:Op maandag 23 december 2013 04:25 schreef Natha-- het volgende:
[..]
waarin geef je dan les? O.oquote:Op maandag 23 december 2013 04:25 schreef Natha-- het volgende:
[..]
Online taal-instructeur?quote:Op maandag 23 december 2013 04:25 schreef Natha-- het volgende:
[..]
Als ik dat niets vind houd ik jou verantwoordelijk.quote:Op maandag 23 december 2013 04:25 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nog ff volhouden! Wacht ff tot dreamteam iets brengt
Ohjajoh ?quote:Op maandag 23 december 2013 04:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou nou, niet meteen zo destructief. Het leven heeft zat moois te bieden hoor.
Doe mij er maar 1.quote:
Als je niet van hardcore houdt wordt het niks, anders zeker blijven!!quote:Op maandag 23 december 2013 04:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als ik dat niets vind houd ik jou verantwoordelijk.
Dit kan jou niet teleurstellen.quote:Op maandag 23 december 2013 04:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als ik dat niets vind houd ik jou verantwoordelijk.
Hardcorequote:Op maandag 23 december 2013 04:27 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Als je niet van hardcore houdt wordt het niks, anders zeker blijven!!
Ik ook niet.quote:Op maandag 23 december 2013 04:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Ik heb zo snel geen voorbeelden, sorry.
proost!quote:Op maandag 23 december 2013 04:27 schreef OllieWilliams het volgende:
Voor uit, ik neem er nog eentje:
[ afbeelding ]
Als het idd hardcore is heb ik mijn sterke twijfels.quote:Op maandag 23 december 2013 04:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dit kan jou niet teleurstellen.
Ach man, drink eens wat meer en leer het waarderenquote:Op maandag 23 december 2013 04:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als het idd hardcore is heb ik mijn sterke twijfels.
Ah die zoek ikquote:Op maandag 23 december 2013 04:27 schreef Natha-- het volgende:
[..]
IPv6, iets met internet, aan internet providers
quote:Op maandag 23 december 2013 04:28 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ach man, drink eens wat meer en leer het waarderen
yoloquote:Op maandag 23 december 2013 04:27 schreef OllieWilliams het volgende:
Voor uit, ik neem er nog eentje:
[ afbeelding ]
En terecht !quote:Op maandag 23 december 2013 04:29 schreef Stickertje het volgende:
Volgens mij heeft Paul niet meer in de gaten dat er 2 slaapgasten rondlopen in dat huis
Poosje terug al gedaan.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 04:30 schreef Natha-- het volgende:
Kunnen we nu ALSJEBLIEFT gaan hakken?
Pak een bijl.quote:Op maandag 23 december 2013 04:30 schreef Natha-- het volgende:
Kunnen we nu ALSJEBLIEFT gaan hakken?
Hoogtepunt juist. Zeker twee meter.quote:Op maandag 23 december 2013 04:30 schreef Stickertje het volgende:
dat was toch wel het dieptepunt van de avond
Ook. Kan je d'r kont nog beter voelen.quote:
Ja, maar ik weet nog niet wanneer.quote:
Jij niet.quote:
Die wil heel hard echt heel hard genomen worden ... 1 gevoelige snaar en ....quote:Op maandag 23 december 2013 04:29 schreef Strani het volgende:
Die Jacqueline is volgens mij ook een enorme bitch. Telkens van die kleine steekjes..
Nou...niet door een kerel in elk geval.quote:Op maandag 23 december 2013 04:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Die wil heel hard echt heel hard genomen worden ... 1 gevoelige snaar en ....
Oh thx, viel ff weg zo saai is de radioquote:Op maandag 23 december 2013 04:34 schreef OllieWilliams het volgende:
Niet vergeten te posten mensen!
er valt niks te posten als er niks gebeurtquote:Op maandag 23 december 2013 04:34 schreef OllieWilliams het volgende:
Niet vergeten te posten mensen!
Laten we dan over iets anders praten. Darts bijvoorbeeld.quote:Op maandag 23 december 2013 04:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
er valt niks te posten als er niks gebeurt
quote:Op maandag 23 december 2013 04:35 schreef Yurithemaster het volgende:
weer iemand die zn kind uit bed heeft getrokken
quote:Op maandag 23 december 2013 04:36 schreef Strani het volgende:
Typische Fries hè. Kort van stof en verwarring zaaiend.
quote:Op maandag 23 december 2013 04:36 schreef Strani het volgende:
Typische Fries hè. Kort van stof en verwarring zaaiend.
Dit. Geef dat joch een lebber trutquote:Op maandag 23 december 2013 04:37 schreef Sjors_Peter het volgende:
Hoe vind je het dat laura je tegek vind, lekker boeiend.....
Daarom belt ze niet terug ...quote:Op maandag 23 december 2013 04:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou...niet door een kerel in elk geval.
Eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 23 december 2013 04:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Dit is toch kindermishandeling, wtf
Ik ben door m'n ouders ook wel eens om 3u uit bed gesleept door m'n ouders om op de rommelmarkt te gaan zittenquote:Op maandag 23 december 2013 04:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Dit is toch kindermishandeling, wtf
Houden zoquote:Op maandag 23 december 2013 04:38 schreef Sjors_Peter het volgende:
Nog een nummer? dreamteam gaat niet meer draaien hoor..
Ja hoi!quote:
Je hebt wat teveel bier op.quote:Op maandag 23 december 2013 04:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik ben door m'n ouders ook wel eens om 3u uit bed gesleept door m'n ouders om op de rommelmarkt te gaan zitten
En zie wat er van je geworden isquote:Op maandag 23 december 2013 04:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik ben door m'n ouders ook wel eens om 3u uit bed gesleept door m'n ouders om op de rommelmarkt te gaan zitten
Dank je! Ik heb er behoorlijk m'n best voor gedaan.quote:Op maandag 23 december 2013 04:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja hoi!
Tevens is dit het eerste goede nr wat ik hoor
Hoezoquote:
Krapaan.quote:Op maandag 23 december 2013 04:39 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Jaja, 2cv is nogsteeds wakker
quote:Op maandag 23 december 2013 04:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En zie wat er van je geworden is
Het is nu half vijf dus hij was al vroeger op.quote:Op maandag 23 december 2013 04:39 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoezokindermishandeling is wat overdreven... keertje om half 5 op wordt zo'n kind echt geen downie van hoor
Hij is fries, zwakbegaafd is die al dus.quote:Op maandag 23 december 2013 04:39 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoezokindermishandeling is wat overdreven... keertje om half 5 op wordt zo'n kind echt geen downie van hoor
Maar blijkbaar wel een autist Fok!kerquote:Op maandag 23 december 2013 04:39 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2013 04:39 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2013 04:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dat is dan in z'n voordeel.quote:Op maandag 23 december 2013 04:40 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Hij is fries, zwakbegaafd is die al dus.
quote:Op maandag 23 december 2013 04:40 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Ho ho ho ho ho!!!quote:Op maandag 23 december 2013 04:40 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
quote:
Als ik in de sloot spring, spring jij dan ook inde sloot ?quote:Op maandag 23 december 2013 04:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maarja, aan de andere kant zijn dat dingen die je op nu.nl bij 9/10 artikelen ziet...
Moet je niet zoveel zuipenquote:Op maandag 23 december 2013 04:43 schreef OllieWilliams het volgende:
godverdomme, moet alweer zeiken
ik wel als de rest ook gaat,quote:Op maandag 23 december 2013 04:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als ik in de sloot spring, spring jij dan ook inde sloot ?
Geen leeg bierflesje bij de hand?quote:Op maandag 23 december 2013 04:43 schreef OllieWilliams het volgende:
godverdomme, moet alweer zeiken
genoegquote:Op maandag 23 december 2013 04:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Geen leeg bierflesje bij de hand?
dan zou ik een zak sneldrogend cement in de sloot gooienquote:Op maandag 23 december 2013 04:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als ik in de sloot spring, spring jij dan ook inde sloot ?
quote:Op maandag 23 december 2013 04:44 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
genoegmaarja, balkon is twee stappen weg. Zeik wel ff over de rand heen.
watquote:Op maandag 23 december 2013 04:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dan zou ik een zak sneldrogend cement in de sloot gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |