Rustig maarquote:Op maandag 23 december 2013 02:21 schreef Jhali het volgende:
oh het is dat ik geen zin heb in een ban maar echt ik ben zo boos godverdomme
watwatwatwatwatquote:Op maandag 23 december 2013 02:21 schreef Jhali het volgende:
oh het is dat ik geen zin heb in een ban maar echt ik ben zo boos godverdomme
Traceer me maarquote:Op maandag 23 december 2013 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Best erg eigenlijk. Iedereen is zo open in deze SC dat ik waarschijnlijk iedereen al zou kunnen traceren indien de interesse erin
en dan?quote:Op maandag 23 december 2013 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Best erg eigenlijk. Iedereen is zo open in deze SC dat ik waarschijnlijk iedereen al zou kunnen traceren indien de interesse erin
100 quid als je mijn adres/voornaam-achternaam vind.quote:Op maandag 23 december 2013 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:
heeft wel ietsquote:Op maandag 23 december 2013 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik verblijf momenteel in NLquote:Op maandag 23 december 2013 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar jij woont aan de andere kant van de zee, en de interesse ontbreekt toch wel.
okequote:Op maandag 23 december 2013 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
100 quid als je mijn adres/voornaam-achternaam vind.
Dikzakquote:Op maandag 23 december 2013 02:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil een pizza
of een burger
of patat
-quote:Op maandag 23 december 2013 02:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Fok-it en Tjacka, binnen de minuut.
npquote:Op maandag 23 december 2013 02:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Fok-it en Tjacka, binnen de minuut.
doeiquote:
Komt omdat ik er niet wasquote:Op maandag 23 december 2013 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vind de sfeer heir vandaag erg goed
Goed bezigquote:Op maandag 23 december 2013 02:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben al aan het afvallen
nee omdat iedereen dronken isquote:
Dat kan ook natuurlijkquote:Op maandag 23 december 2013 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee omdat iedereen dronken is
ik kan erg goed overweg met dronken mensen
Komt omdat ik niet zoveel post ckr.quote:Op maandag 23 december 2013 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Valt soms wat tegenquote:Op maandag 23 december 2013 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2013 02:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee mij ook niet hoor. Sterker nog, je kent mij waarschijnlijk allang.
waarquote:Op maandag 23 december 2013 02:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Komt omdat ik niet zoveel post ckr.
polenquote:Op maandag 23 december 2013 02:27 schreef xcachet het volgende:
Ik hoorde nu op de grens van polen te slapen en te skiën.
Kan dit niet ontkennen.quote:Op maandag 23 december 2013 02:28 schreef Tjacka het volgende:
ik vind cachir op fok soms echt een debiel
12.5 procent manquote:Op maandag 23 december 2013 02:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet best. Zeker niet als dat alcoholpercentage echt klopt... Ga slapen.
Dat bedoel ik. In veel wijn zit meer. Naja, zolang jij maar zeker weet dat het ongevaarlijk is.quote:
Ja, dat is helaas een oinderdeel van het stoppen met drinkenquote:
Ik luister Lady Gagaquote:Op maandag 23 december 2013 02:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. In veel wijn zit meer. Naja, zolang jij maar zeker weet dat het ongevaarlijk is.
Is dat zo? Hoe sterk is wijn dan? Ik dacht rond de 12%quote:Op maandag 23 december 2013 02:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. In veel wijn zit meer. Naja, zolang jij maar zeker weet dat het ongevaarlijk is.
Pijnlijk waar in veel situatiesquote:Op maandag 23 december 2013 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dat is helaas een oinderdeel van het stoppen met drinken
Ik moet volgend jaar ook maar eens gaan minderenquote:Op maandag 23 december 2013 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dat is helaas een oinderdeel van het stoppen met drinken
Geen sneeuwquote:Op maandag 23 december 2013 02:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
cachie waarom ben je daar nu niet dan?
Rond de 12 ja, maar veel ook meer.quote:Op maandag 23 december 2013 02:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat zo? Hoe sterk is wijn dan? Ik dacht rond de 12%
Jullie zijn wel op de romantische tour hoor. Mag ik de bloemen vangen?quote:
Dat wist ik nietquote:Op maandag 23 december 2013 02:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rond de 12 ja, maar veel ook meer.
Ja, en bloemen meisje zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 02:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rond de 12 ja, maar veel ook meer.
[..]
Jullie zijn wel op de romantische tour hoor. Mag ik de bloemen vangen?
quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 02:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pijnlijk waar in veel situaties
dm komt eraanquote:Op maandag 23 december 2013 02:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd nou eens op, of vertel wat er echt aan de hand is...
Ja is goed. Al een kleur voor je je jurkje in gedachten?quote:Op maandag 23 december 2013 02:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Droom komt in vervullen. Maar laten we wel stellen dat het een verloren weddenschap was o.i.d. scheelt weer uitleg.
Zwart, met witte linten graag.quote:Op maandag 23 december 2013 02:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja is goed. Al een kleur voor je je jurkje in gedachten?
Ja hallo, het is een bruiloft, geen begrafenisquote:Op maandag 23 december 2013 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zwart, met witte linten graag.
quote:Op maandag 23 december 2013 02:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hallo, het is een bruiloft, geen begrafenis
'dankjequote:
gaat niemand iets aan johquote:Op maandag 23 december 2013 02:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
wat, als ze echt van die jongen houdt is dat toch niks om je voor te schamen
Jullie kunnen nog steeds internet hartstvrienden zijn hoor.quote:Op maandag 23 december 2013 02:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Het is wel het officiële vertrek van mijn voormalige internet hartsvriend hoor.
Daar ben ik blij meequote:Op maandag 23 december 2013 02:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Jij mag er ook wezen hoor.
ik verre vanquote:
alleen bier hier nogquote:
en jij, lieve schat, bent heel goedgelovig als je dat gelooft.quote:Op maandag 23 december 2013 02:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten?
Je bent getrolled.
?quote:Op maandag 23 december 2013 02:43 schreef Fok-it het volgende:
ik dnek niet eens dat ij nromaal een bierflesje open krijg![]()
Zie ji haar eigenlijk als concurent?quote:Op maandag 23 december 2013 02:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten?
Je bent getrolled.
Okquote:Op maandag 23 december 2013 02:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
en jij, lieve schat, bent heel goedgelovig als je dat gelooft.
Laat me het niet opnieuw typenquote:
Srs, wat denk je zelf?quote:Op maandag 23 december 2013 02:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie ji haar eigenlijk als concurent?
ja wat denk je zelf waarom ze nu zo achterlijk klef doet tegen tjacka weerquote:Op maandag 23 december 2013 02:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie ji haar eigenlijk als concurent?
Volgens mij is het voor jou tijd om te slapenquote:Op maandag 23 december 2013 02:45 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja wat denk je zelf waarom ze nu zo achterlijk klef doet tegen tjacka weerom mij te sarren, ze meent er geen fuck van.
and that's how the cookie crumbles.
best grappig dat zij de persoon is die hier moet slapenquote:Op maandag 23 december 2013 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor jou tijd om te slapen
wat voor nuttige dingen heb je te doen als je dronken bent?quote:Op maandag 23 december 2013 02:45 schreef Fok-it het volgende:
Ach ga me r niet moe bemoeien ook, ben dronken. heb wel wat beters te doen
ik ga slapenquote:Op maandag 23 december 2013 02:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
best grappig dat zij de persoon is die hier moet slapen![]()
niet dat wat jij zegt niet waar is hoor
Haha jij bent baasquote:Op maandag 23 december 2013 02:45 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja wat denk je zelf waarom ze nu zo achterlijk klef doet tegen tjacka weerom mij te sarren, ze meent er geen fuck van.
and that's how the cookie crumbles.
Bier drinkenquote:Op maandag 23 december 2013 02:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
wat voor nuttige dingen heb je te doen als je dronken bent?
2pacquote:Op maandag 23 december 2013 02:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor je uitstaren en muziek luisteren.
hee ik maak morgen een foto met een briefje waar elan op staat, wat vind je daarvanquote:Op maandag 23 december 2013 02:48 schreef Elan het volgende:
Ik vind Jhali aantrekkelijker dan xcachrt maar misschien faker
Ik troll tjacka maar ja. Puur om jou te plagen hahahahaha.quote:Op maandag 23 december 2013 02:47 schreef Jhali het volgende:
ik heb natuurlijk gewoon gelijk, al zal niemand dat toegeven obviously. shit happens.
maar goed, ik peer 'm ook zo.
Ik kan ook oznder, jij ookquote:
ja, en het voedt je aandachtsgeilheid als hij leuk tegen je doet.quote:Op maandag 23 december 2013 02:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik troll tjacka maar ja. Puur om jou te plagen hahahahaha.
Naaktpic dan graag anders geloof ik je nietquote:Op maandag 23 december 2013 02:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
hee ik maak morgen een foto met een briefje waar elan op staat, wat vind je daarvan
Zoiets ja, maar dan net andere artiesten. Dat is het enige leuke aan alleen dronken worden, muziek krijgt zoveel meer betekenisquote:
Helemaal.quote:Op maandag 23 december 2013 02:49 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja, en het voedt je aandachtsgeilheid als hij leuk tegen je doet.twee voor de prijs van één zielig hartje, wat wil een mens nog meer.
Jij zei dat tjacka iets met haar wilde toch?quote:Op maandag 23 december 2013 02:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik troll tjacka maar ja. Puur om jou te plagen hahahahaha.
wel grappig dat jij hem ook links liet liggen toen ik dat ook een beetje deed maar toen hij mijn kant op begon te krabbelen je ineens weer all over him wasquote:
Jaquote:Op maandag 23 december 2013 02:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij zei dat tjacka iets met haar wilde toch?
zo jaloers jaquote:Op maandag 23 december 2013 02:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
wel grappig dat jij hem ook links liet liggen toen ik dat ook een beetje deed maar toen hij mijn kant op begon te krabbelen je ineens weer all over him wasjelly much?
quote:Op maandag 23 december 2013 02:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
wel grappig dat jij hem ook links liet liggen toen ik dat ook een beetje deed maar toen hij mijn kant op begon te krabbelen je ineens weer all over him wasjelly much?
douch ze lrquote:Op maandag 23 december 2013 02:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoewel dit ook een mate van kansloosheid heeft is het al beter dan "Ik wil dood" posts.
Succes met het luchten van jullie hart. Ik ga douchen.
mja, weetje, ik ben wel een beetje klaar met dit getouwtrek over hem. red je ermee.quote:
Spijt?quote:Op maandag 23 december 2013 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn gevoel gaat zo omslaan ben ik bang
okquote:Op maandag 23 december 2013 02:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
het was net even intutten, maar ik heb weer positieve mood nuquote:Op maandag 23 december 2013 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn gevoel gaat zo omslaan ben ik bang
okquote:Op maandag 23 december 2013 02:54 schreef Jhali het volgende:
[..]
mja, weetje, ik ben wel een beetje klaar met dit getouwtrek over hem. red je ermee.
zul je zien dat jij volgende week ook ineens geen interesse meer hebt omdat je ''gewonnen'' hebt
nu expres langer krampachtig proberen vol te houden zodat je niet door de mand valt
'quote:Op maandag 23 december 2013 02:55 schreef Purplesparks2 het volgende:
hoi, ('hoe meer zielen hoe meer vreugd') even bij aangeven dat ik alleen hoi brabbel zit m'n ziel niet bij inbegrepen.
thanks. en halloquote:Op maandag 23 december 2013 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'
ik begrijp geen kut bvan eje zin maar welkom jongen
True.quote:Op maandag 23 december 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja het begin is chill tot je je het realiseert
wel met bier oid hoop ik.quote:Op maandag 23 december 2013 02:57 schreef Elan het volgende:
Ik heb 11 paracetamol op vandaag met codeine kk lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |